Şimdi Ara

Eski Titanlar Çarpışıyor Omega vs Maxima

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
5.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili donanımhaber ahalisi merhabalar.

    15-20 gün içinde araba almak istiyorum ve bu sefer araba satın alırken konforlu ve haliyle büyük bir araç satın almak istiyorum. Aslında mantığım daha ekonomik ve motoru küçük bir araç tercih etmemi söylüyor araca ayırdığım parayı (13000-14000 TL) düşününce. Ailem 2yetişkin ve bir bebekten oluşuyor. Bir kamu kurumunda çalışıyorum ve ailemi güvenli, konforlu bir şekilde yolculuk etmesini istiyorum.

    Başlıktaki araçların 98-2000 modeli benim aklıma gelenler varsa sizden gelen mantıklı araç önerilerini de düşünebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • İş hayatıma başladığım 97 yılında bir çok kamu kurumu müdürleri tarafından makama mahsus otomobillerin en başında idi omega 2.5 V6 170 hp lik motor günümüz tüketim ve emisyon normlarını belki karşılamaz ama bunlar kimin umurunda V6 atmosferik motorun verdiği haz herhangi bir normla kıyaslanamaz.
    Omega için konuşursak 4 airbag Abs ve Xenon far gibi gerek teknolojik gerek konfor ekipmanlarına sahipti.
    Gelişmiş bir Lpg sistemi ile tüketim makul seviyelere çekilebilir.

    Ben genel olarak Omega derim ama Nissan Maxima ile herhangi bir bağım olmadığı için Otomobil hakkında yorum yapmadım.
  • Benim düşündüğüm modeller arasında 2.0 ve 2.5 v6 bulunuyor yakıt tüketimleri ve muhtemel arızaları nelerdir bilginiz var mı?
  • Eski bir Omega sahibiyim. 2.5 v6 1998. 4 Egzantrikli v6 atmosferik. Muhtemel arızaları, hali hazırda orijinal xenon farlısını bulma ihtimaliniz düşük de olsa bulduğunuz aracınki de arıza yapacaktır çok büyük bir problem değil, otomatik şanzımanında kronik bir arızası var. 3. vites sıyırır. Yol bilgisayarında ilk defa "Automatic Gearbox" yazısını gördüğünüzde dünya başınıza yıkılır ama garantili tamir kitiyle 2.500 tl'ye halledilebilir. Motoruna diyecek bişey yok gayet sağlam dayanıklıdır. Yakıt tüketimi fazladır. Şu an 47-48 kuruş yakacağınızı tahmin ediyorum LPG'de. Kaporta parçalarını tedarik ederken zorlanırsınız. Elinizden çıkarırken zorlanırsınız.

    Nissan Maxima 2.0 v6'da kullanmış olduğum araçlardan biri. Biraz daha alt sınıf hissi veren bu aracın dış ve iç tasarımı Omega kadar başarılı değil. Ama yakıt tüketimi makuldur LPG'de 35 kuruşu geçmezsiniz bunu fabrika verilerinde de görebilirsiniz. Yedek parça problemi de Omega kadar vardır.

    E segment sedan olarak düşününce yakıt tüketimini arka plana atıp Omega tercihi yaparım ben olsam. Öncelikle Nissan Maxima önden çekişli ve E Segmente arkadan itiş yakışıyor burası kesin.




  • başlığa bakınca,çarpışma testi falan var zannettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    Eski bir Omega sahibiyim. 2.5 v6 1998. 4 Egzantrikli v6 atmosferik. Muhtemel arızaları, hali hazırda orijinal xenon farlısını bulma ihtimaliniz düşük de olsa bulduğunuz aracınki de arıza yapacaktır çok büyük bir problem değil, otomatik şanzımanında kronik bir arızası var. 3. vites sıyırır. Yol bilgisayarında ilk defa "Automatic Gearbox" yazısını gördüğünüzde dünya başınıza yıkılır ama garantili tamir kitiyle 2.500 tl'ye halledilebilir. Motoruna diyecek bişey yok gayet sağlam dayanıklıdır. Yakıt tüketimi fazladır. Şu an 47-48 kuruş yakacağınızı tahmin ediyorum LPG'de. Kaporta parçalarını tedarik ederken zorlanırsınız. Elinizden çıkarırken zorlanırsınız.

    Nissan Maxima 2.0 v6'da kullanmış olduğum araçlardan biri. Biraz daha alt sınıf hissi veren bu aracın dış ve iç tasarımı Omega kadar başarılı değil. Ama yakıt tüketimi makuldur LPG'de 35 kuruşu geçmezsiniz bunu fabrika verilerinde de görebilirsiniz. Yedek parça problemi de Omega kadar vardır.

    E segment sedan olarak düşününce yakıt tüketimini arka plana atıp Omega tercihi yaparım ben olsam. Öncelikle Nissan Maxima önden çekişli ve E Segmente arkadan itiş yakışıyor burası kesin.

    xenon far hariç elektronik aksamında problemlerle sık karşılaşırmıyım. Bir de yakıt olarak lpg de 47-48 kuruş biraz fazla gibi. 20 cd için yakıt nasıldır bi bilginiz var mıdır?




  • 2.0 CD yakıt tüketimi de 40 kuruşu bulur. Elektronik aksamda diğer donanımlı ve yıllanmış araçlar gibi sunroof, elektrikli perde vs gibi sıkıntılar yaşayabilirsiniz ben sıkıntı yaşamadım bu konuda. 2.0 CD Omega gereksiz bir tercih olur bana göre. Böyle bir arabaya binecekseniz en azından 4 hava yastığı, ısıtmalı deri koltuk, elektrikli sunroof gibi özellikleri olmalı. Çünkü piyasa ve yedek parça sıkıntısı çekeceksiniz en azından donanım zengini ve yolda ezilmeyecek bir motora sahip olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    2.0 CD yakıt tüketimi de 40 kuruşu bulur. Elektronik aksamda diğer donanımlı ve yıllanmış araçlar gibi sunroof, elektrikli perde vs gibi sıkıntılar yaşayabilirsiniz ben sıkıntı yaşamadım bu konuda. 2.0 CD Omega gereksiz bir tercih olur bana göre. Böyle bir arabaya binecekseniz en azından 4 hava yastığı, ısıtmalı deri koltuk, elektrikli sunroof gibi özellikleri olmalı. Çünkü piyasa ve yedek parça sıkıntısı çekeceksiniz en azından donanım zengini ve yolda ezilmeyecek bir motora sahip olsun.

    Bütün 2.5 V6 larda koltuk ısıtma mevcut mudur yada kısaca 2.5 lerin standart donanımlarını sıralayabilir misiniz?
    Yakıt olarak 2.5 lerin 15,6lt/100 km gibi bir değeri var bununla birlikte 18lt/100 km lpg gibi yakıt tüketimi olmaz mı şehir içi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arimayaa

    en iyi titan crysler forever

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chrysler-lpg-li-stratus-44461602/detay/

    Hocam teşekkür ederim ama pek aklıma yatmadı.
  • Ford Scorpio 2.0 iş görür kesmez ise 2.9 kozi illaki görür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Ford Scorpio 2.0 iş görür kesmez ise 2.9 kozi illaki görür...

    Hocam Scorpio nun tipi hoşuma gitmiyor ama yinede teşekkürler.
  • Satmak istediğiniz zaman daha çabuk satma gibi bir isteğiniz varsa Vectra B öneririm.

    O paralara 2003-04 Marea alırsanız yine konfor ve güvenlik ihtiyaçlarınız büyük ölçüde sağlanır.

    Daha yeni ve sorunsuz bir arabaya binmiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Satmak istediğiniz zaman daha çabuk satma gibi bir isteğiniz varsa Vectra B öneririm.

    O paralara 2003-04 Marea alırsanız yine konfor ve güvenlik ihtiyaçlarınız büyük ölçüde sağlanır.

    Daha yeni ve sorunsuz bir arabaya binmiş olursunuz.

    Hocam aslında vectra da düşünmüyor değilim. ama onunda alabileceğim kasası 97-98 olanlar yani makyajsızlar. Biliyorsunuz onlar ufak tefekte olsa arıza çıkarmaları ile ünlüler. Birde hor kullanılmamıış vectra bulmak bulduğunda alınabilir fiyatta olması biraz zor. Yoksa bir vectra b 2.0 cd otomatik aradığım araç. Omega ise sahipleri itibari ile daha yavaş kullanılan ve bakımları daha düzenli yapılmış otomobiller gibi geliyor bana. Birde piyasası itibari ile pazarlık şansınız daha fazla gibi. Tabi bunlar bir varsayım bu :D




  • Arkadaşım selamlar;

    Bu tür eski yadigarlara ilgi duyanlar oldugunu görmek sevindirici. Öncelikle elindeki bütçeye ancak omega'nın makyajsız kasasını alabilirsin. Bu bütçeye de sana x20xev kodlu 2 litrelik motora sahip Omega 2.0 CD modelini tavsiye ederim. V6 ya nispeten daha az masraflıdır. x25xe kodlu 2.5 V6 24V ünite, ne kadar temizini aldım desen de eğer üzerine harcayacak ekstra bir 2 bin liran yoksa başına bela olur, ama yok ben harcarım diyorsan V6 nın hazzı başkadır tavsiye ederim, lüzumlu harcamalarını yapıp keyifle binilebilir.


    Bir de, eğer manuelini bulabilirsen kesinlikle manuel el derim. Zira omegalarin çoğunun otomatik şanzumanı sıkıntılıdır. Araca verdigin paranın neredeyse yuzde 30'u kadar para yeme ihtimalleri vardır. Ayrıca otomatikler performans ve yakıt tüketimi olarak ta çok parlak değiller.


    Yakıt olarak ta LPG li varsayarsak, iki araç ta şehiriçi eğer otm. ise 16 LT, manuel ise de 13 LT LPG nin altına kati suretle inmeyecektir.



    x25xe
     Eski Titanlar Çarpışıyor Omega vs Maxima




    x20xev
     Eski Titanlar Çarpışıyor Omega vs Maxima




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arimayaa

    en iyi titan crysler forever

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chrysler-lpg-li-stratus-44461602/detay/

    Km iyiymiş yanlız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anconda

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    2.0 CD yakıt tüketimi de 40 kuruşu bulur. Elektronik aksamda diğer donanımlı ve yıllanmış araçlar gibi sunroof, elektrikli perde vs gibi sıkıntılar yaşayabilirsiniz ben sıkıntı yaşamadım bu konuda. 2.0 CD Omega gereksiz bir tercih olur bana göre. Böyle bir arabaya binecekseniz en azından 4 hava yastığı, ısıtmalı deri koltuk, elektrikli sunroof gibi özellikleri olmalı. Çünkü piyasa ve yedek parça sıkıntısı çekeceksiniz en azından donanım zengini ve yolda ezilmeyecek bir motora sahip olsun.

    Bütün 2.5 V6 larda koltuk ısıtma mevcut mudur yada kısaca 2.5 lerin standart donanımlarını sıralayabilir misiniz?
    Yakıt olarak 2.5 lerin 15,6lt/100 km gibi bir değeri var bununla birlikte 18lt/100 km lpg gibi yakıt tüketimi olmaz mı şehir içi?

    Motordaki yıpranma ve eskimeyle 20 lt'yi buluyor malesef. 2.5 cd'lerin %80i deri koltukludur, deri koltuklu olanların hepsinde ön koltuklar ısıtmalıdır arka ısıtmalı olanlar da bulunabilir. Sunroofsuz 2.5 görmedim sunroof da zannediyorum standart. ABS+EBD, 4 hava yastığı, Çift yönlü dijital klima (96 sonrası sanıyorum), elektrikli arka perde, ısıtmalı koltuk, elektrikli çift yönlü sunroof, elektrikli sıkışma önleyicili 4 cam, uzaktan kumandalı merkezi kilit, uzaktan kumandayla cam ve sunroof kapatma, 6lı CD changer,ön ve arka kol dayama, arka koltuktan bagaja ulaşabilme vs.




  • bence o fiyata alınacak omegadan hayır gelmez ben hiç bir opel kulanıcısının otomatik şanzumanından memnun olduğunu görmedim açıkçası maxima hakkında pek bi bilgim yok o fiyata bi alt segment d segmenti araçlara bakmanı tavsiye ederim mazda 626 opel vectra gibi..
  • bir tanıdığım 2.5 v6 omega almıştı araç kilometre sayacı 223 bin kilometredeydi derken aldığından 2 hafta sonra bi uzun yol seyahatinde aracın motoru kol çıkarttı ve pistonları otobanda bıraktı

    ben olsam bu ikisi arasından japona güvenirdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    quote:

    Orijinalden alıntı: anconda

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bulbulinho

    2.0 CD yakıt tüketimi de 40 kuruşu bulur. Elektronik aksamda diğer donanımlı ve yıllanmış araçlar gibi sunroof, elektrikli perde vs gibi sıkıntılar yaşayabilirsiniz ben sıkıntı yaşamadım bu konuda. 2.0 CD Omega gereksiz bir tercih olur bana göre. Böyle bir arabaya binecekseniz en azından 4 hava yastığı, ısıtmalı deri koltuk, elektrikli sunroof gibi özellikleri olmalı. Çünkü piyasa ve yedek parça sıkıntısı çekeceksiniz en azından donanım zengini ve yolda ezilmeyecek bir motora sahip olsun.

    Bütün 2.5 V6 larda koltuk ısıtma mevcut mudur yada kısaca 2.5 lerin standart donanımlarını sıralayabilir misiniz?
    Yakıt olarak 2.5 lerin 15,6lt/100 km gibi bir değeri var bununla birlikte 18lt/100 km lpg gibi yakıt tüketimi olmaz mı şehir içi?

    Motordaki yıpranma ve eskimeyle 20 lt'yi buluyor malesef. 2.5 cd'lerin %80i deri koltukludur, deri koltuklu olanların hepsinde ön koltuklar ısıtmalıdır arka ısıtmalı olanlar da bulunabilir. Sunroofsuz 2.5 görmedim sunroof da zannediyorum standart. ABS+EBD, 4 hava yastığı, Çift yönlü dijital klima (96 sonrası sanıyorum), elektrikli arka perde, ısıtmalı koltuk, elektrikli çift yönlü sunroof, elektrikli sıkışma önleyicili 4 cam, uzaktan kumandalı merkezi kilit, uzaktan kumandayla cam ve sunroof kapatma, 6lı CD changer,ön ve arka kol dayama, arka koltuktan bagaja ulaşabilme vs.

    cevap için teşekkürler.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.