Şimdi Ara

EuroNCAP 09 En son yapılan çarpışma testi sonuçları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En son çarpışma testi sonuçları

    Euro NCAP Avrupa’nın en çok satan otomobillerinin çarpışma testi sonuçlarını “Son kez, en çok satan otomobiller 5 yıldız alıyor” başlığı ile açıkladı. Kuruluşun böyle bir başlık atmasının nedeni, 2009 Şubat ayından itibaren yapılacak çarpışma testlerinde yeni kriterler uygulanacak olması. Ayrıca kuruluş, 25 otomobilin ön koltukları üzerinde yaptığı bir çalışmada, araçların %80’inde arkadan gelen darbede ön koltukta oturanların ciddi boyun zedelenmeleri geçirdiklerini tespit etti. Euro NCAP’in “iyi” olarak sınıflandırdığı koltuklar Volvo XC60, Alfa Romeo MiTo, Volkswagen Golf VI, Audi A4, Opel Insignia’ya ait. Kuruluşun testlerde “zayıf” olarak sınıflandırdığı koltuklar ise Daihatsu Cuore, Citroen Berlingo, Hyundai i10, Citroen C5, Ford Kuga, Daihatsu Terios, Peugeot 308CC ve Suzuki Splash’e ait.

    Euro NCAP Kasım ayı çarpışma testi sonuçları şöyle:

    Pick-up

    Ford Ranger
    -Yolcu güvenliği 2 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 3 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız


    Süpermini

    Alfa Romeo MiTo
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 3 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız

    Dacia Sandero
    -Yolcu güvenliği 3 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 1 yıldız

    Ford Fiesta
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 3 yıldız

    Ford Ka
    -Yolcu güvenliği 4 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 3 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız


    Ufak Aile Arabası

    Peugeot 308CC
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 3 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız

    Renault Megane
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız

    VW Golf
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 3 yıldız


    Büyük Aile Arabası

    Honda Accord
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 3 yıldız

    Opel Insignia
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız


    Büyük MPV

    -Mercedes Benz Viano
    -Yolcu güvenliği 4 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 3 yıldız
    -Yaya güvenliği 1 yıldız


    Ufak 4x4

    Volvo XC60
    -Yolcu güvenliği 5 yıldız
    -Çocuk koltuğundaki çocuk güvenliği 4 yıldız
    -Yaya güvenliği 2 yıldız


    ntvmsnbc.com'dan alıntıdır.







  • Mercedes ile Dacia nın birbirine yakın olmasın garip değilmi hangisine gülelim hangisine ağlayalım
  • 4 defa veriliyor galiba...
    saol genede
  • Çinliler bile daha iyisini yapıyor artık, bu iki yıldız Ford için bir ayıp bence.
  • Whisper forumu, dizi tekrarlarıyla yayın akışı dolduran tv kanallarımıza döndürmek istemem.
    Bir daha ki sefere daha dikkatli araştırırım.Ama yine de bilgilenen arkadaşlar olmuştur amaçta bu zaten.
    Sende sağol.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: My Way

    Whisper forumu, dizi tekrarlarıyla yayın akışı dolduran tv kanallarımıza döndürmek istemem.
    Bir daha ki sefere daha dikkatli araştırırım.Ama yine de bilgilenen arkadaşlar olmuştur amaçta bu zaten.
    Sende sağol.

    estafurullah
    aramıza hosgeldiniz
  • Hoşbulduk Whisper911.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 5 yıldıza aşina olduk artık.
    Bir çok marka kendilerinden bekleneni yerine getirmiş.
    Ncap artık farklı bir değerlendirmeye geçse.
    100 üzerinden puanlama falan. Daha objektif sonuçar ortaya çıkar.
    85'ten 5 alan ile 95-100'den 5 alanlar ayrılmış olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    5 yıldıza aşina olduk artık.
    Bir çok marka kendilerinden bekleneni yerine getirmiş.
    Ncap artık farklı bir değerlendirmeye geçse.
    100 üzerinden puanlama falan. Daha objektif sonuçar ortaya çıkar.
    85'ten 5 alan ile 95-100'den 5 alanlar ayrılmış olur.

    2009 da bir nebze olsun değişiyor
    esp standart olması gerekicek 5 yıldız için...
    ayrıca kafalık testleride puanlamaya katılacak...
  • Ncap'ın koltuk kafalıklarını değerlendirmeye alması çok doğru olur.
    Araçlar bizi doğrudan yaralanmalardan korusa da kafayı iyi desteklemeyen koltuklar
    ciddi boyun yaralanmalarına sebep olabilir.Bknz. Citroen C5-Berlingo,Ford Kuga
    testte zayıf olarak nitelendirilmiş.
    Sonuçta arabaya Hans sistemiyle binecek halimiz yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.