Şimdi Ara

Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu (138. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.813
Cevap
114
Favori
116.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ocean-x O kullanıcısına yanıt
    Görüşmedim ptt ayın 3 'ünde teslim edildi diyince bir kaç gün daha bekleyecem gümrük işlemleri için olmazsa mail atacağım. Sizin ürün ulaştı mı evga' ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gehinnomm kullanıcısına yanıt
    Hayır bende hala bir değişiklik yok. Şu an sadece almanya'ya vardığı yazıyor. Güncelleme oldukça buradan bilgi paylaşırım.
  • Benim sinir krizi geçirmeme ramak kaldı zaten Ocak ayının 29 unda Ptt'ye verdiğim kargodan hala hiç bir haber yok hem kargo şirketi hem de Evga'dan nefret ediyorum artık 1 aydır ekran kartım yok. Böyle lanet bir firma olamaz. Kaybettiler herhalde kartı. Evga almak mı aman bir daha asla öyle bir hata yapmam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Bazı eski kullanıcıların PTT ile yaptıkları gönderimleri kontrol ettim az önce. Çoğu zaman 10-15 gün içerisinde teslimat sağlansa da 24 gün gibi çok fazla vakit aldığı istisnai durumlar da yaşanmış.

    Bu noktada sorumluluk ve suç gönderi yaptığınız firmada değil, objektif bir bakış açısıyla durumu ele almak lazım. Barkod ve gönderim bilgileri güzel bir şekilde paketin üzerine yapıştırıldıysa kaybolması pek ihtimal dahilinde değildir. Geç de olsa güncelleme alacağınızı düşünüyorum. Lakin siz yine de gönderi yaptığınız firma ile iletişim halinde olun istenmeyen bir durum söz konusu olursa nasıl aksiyon alınacağı konusunda size gerekli yönergeleri verirler.

    Bol şanslar diliyorum.
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Hocam Allah aşkına bu kartın nereye gittiği belli kutunun iki tarafında zaten rma kağıtları var içinde bir tane bıraktım Evga Rma'ya kokain gönderecek halim yok.Evga'nın Alman gümrüğüne mail atıp durumu bildirmesi bu kadar zor olmamalı.Ben adım kadar eminim ki Logitech,Corsair gibi markaların ürünün de böyle bir sorun yaşasaydım telafi edeceklerini ve ellerinden gelen her şeyi yaparlardı.Bu durum da görmüş olduk ki Evga'nın Rma sistemi bir balondan ibaret.Orta da nerdeyse 1 aydır taşıma durumun da gözüken bir kargo var Ptt yazıyorum 3 Şubat da DHL'e teslim ettik diyor,DHL'e mail atıyorum cevap veren yok,Evga'ya mail atıyorum bilmiyoruz diyor.Adam gibi kod verecekler bir kargo şirketiyle çalışıp UPS,DHL vb. onla göndereceğiz.1540 TL masrafı oldu bu kartın bana ama kartın nerede oldu bilinmiyor kart bir anda yok oldu ortadan.Cidden Evga evlerden ırak olsun bu zamana kadar böyle saçma bir olay yaşadığımı hatırlamıyorum.




  • Gehinnomm kullanıcısına yanıt
    Merhabalar tekrardan...

    Yaşadığınız sorun için üzgünüm lakin durumu objektif bir bakış açısıyla ele almaktansa; duygularınızla hareket edip yorumluyorsunuz lakin amaç çözüm bulmaksa rasyonel düşünmek ve bu şekilde hareket etmek şart.

    Gönderiyi siz yapıyorsunuz, firma seçimi size ait ve yaptığınız gönderinin kaybolması gibi bir durumda suçlu, gönderiyi yaparken tercih ettiğiniz kargo firması olur. Almanya'ya henüz girişi bile scan edilmemiş bir gönderi için PTT dışında suçlayacağınız başka bir firma ya da kurum olmamalı açıkçası. Hem Corsair hem de Evga ile yakın ilişkileri olan biri olarak açıkçası sektördeki bir çok firmanın bu durumda pek bir şey yapacağını olası görmüyorum. Zira sizin yaptığınız gönderinin henüz karşı tarafa girişi bile olmamış. Sadece sevkiyatı yapılmış. Daha önce de söylediğim gibi istisnai durumlarda gönderinin karşı tarafa ulaşması ortalama sürenin üzerinde vakit alabilir. Fakat ne olursa olsun bu noktada size yardımcı olabilecek ilk ve tek adres PTT olmalıdır.


    quote:

    All Shipment Updates
    Saturday

    February, 01 2020
    14:07 Local time | The shipment will be transported to the destination country/destination area and, from there, handed over to the delivery organization.
    Turkey
    Saturday

    February, 01 2020
    09:03 Local time | The shipment has arrived at the export parcel center
    Turkey
    Wednesday

    January, 29 2020
    07:27 Local time | The shipment has arrived at the parcel center of origin
    Turkey



    quote:

    Date and Time Transaction Type Details Operant Branch County City
    29/01/2020 - 10:27:19 Accepted FATİH/ÇATAK MERKEZ TRABZON
    01/02/2020 - 12:03:49 Arrived in PTT Work Place İST.ULUSLARARASI PİM/İST.ULUSLARARASI PİM BAŞAKŞEHİR İSTANBUL(AVR)
    01/02/2020 - 14:07:08 The item was forwarded to the destination country (Otb) -/ - Turkey


    Evga kendisi bir hata yaptığı zaman ya da kötü bir servis deneyimi sunduğunda zaten elindeki imkanları kullanıp durumu düzeltmek adına DHL/UPS üzerinden pre-paid label oluşturup gerekeni yapar.

    Örneğin;

    Yaşanan olumsuzluk (gönderen/firma kaynaklı)
    donanımhaber forum
    Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu » Sayfa 135 - 139
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/138766629



    Sunulan çözüm (Evga)
    donanımhaber forum
    Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu » Sayfa 136 - 139
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139032231



    Dilerim en kısa zamanda bir güncelleme alırsınız, bol şanslar




  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Evga kafasına göre info veriyor olmalı o zaman ilk mailimden itibaren ürünün gümrükte olduğunu söylüyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimde yeni kart bu çok memnunum.

    eski kartım Evga GTX960 SuperSC ACX 2.0 GDDR5 2GB idi perte çıkınca yeni sisteme geçtim.

    Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu
  • 12 şubat'ta ptt ile mektup şeklinde forumdaki tüm detaylara dikkat ederek gönderdiğim kart 15 şubat'ta almanya'ya girdi ancak o tarihten beri kargo durumunda güncelleme yok.

    Son statüsü şu şekilde: Receive item at office of exchange (Inb)

    Ptt'ye gittim bekleyin demekten başka bir şey yapmıyorlar. Bu durum daha ne kadar sürecek, aynı durumu yaşayan var mı ? gümrük işlemlerine bile alınmamış belli ki henüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean-x -- 25 Şubat 2020; 12:2:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehinnomm

    Evga kafasına göre info veriyor olmalı o zaman ilk mailimden itibaren ürünün gümrükte olduğunu söylüyorlar.
    Dün itibariyle güncelleme aldınız sanırım bunun yanı sıra PTT size geri dönüş yapıp bilgi paylaşımında bulundu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocean-x

    12 şubat'ta ptt ile mektup şeklinde forumdaki tüm detaylara dikkat ederek gönderdiğim kart 15 şubat'ta almanya'ya girdi ancak o tarihten beri kargo durumunda güncelleme yok.

    Son statüsü şu şekilde: Receive item at office of exchange (Inb)

    Ptt'ye gittim bekleyin demekten başka bir şey yapmıyorlar. Bu durum daha ne kadar sürecek, aynı durumu yaşayan var mı ? gümrük işlemlerine bile alınmamış belli ki henüz.
    Proforma faturanız ve diğer mühim bilgilerinizde hata olmadığı sürece varış merkezine ulaşan kargo genelde 1-5 iş günü içerisinde gümrükten çıkış yapıp teslimat için yönlendirilir.

    Takip numaranızı PM yoluyla iletebilir misiniz?
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    PTT bana bir geri dönüşte bulunmadı sizin mesajınızı görünce girip 17Track ve DHL sitesinden kontrol ettim.Ürün Almanya'ya yeni ulaşmış zaten yeni kart almak için bir kişiyle anlaştım eğer seçme hakkım olursa direkt para iadesini seçeceğim ya da gelen ürünü direkt satacam kullanmadan.Çünkü daha gümrüğü bile girmedi.
  • Gehinnomm kullanıcısına yanıt
    Bol şanslar o halde
  • Şu son güncellemeyi anlayamadım.Kargo son aşamaya ulaşmış gözüküyor Dhl'in sitesinde.

    Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Linke tıkladığım zaman bütün her şey almanca ve sayfayı İngilizceye çevirdiğim de kayboluyor bütün seçenekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehinnomm

    Şu son güncellemeyi anlayamadım.Kargo son aşamaya ulaşmış gözüküyor Dhl'in sitesinde.

    Arkadaşla özel mesaj ile görüştük ancak benim durumumla alakalı yeni gönderecekler için de bilgi vereyim dedim.

    Aynı güncelleme bende de yazıyor ancak evga, sitesindeki ''my open rma'' sekmesinde kargonun teslim alındığını ve yeni kargonun gönderilmeye hazırlandığı şeklinde güncellemiş. Böyle bir durumla karşılaşanlar evga hesaplarına girerek bir de oradaki durumu kontrol etsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocean-x -- 11 Mart 2020; 22:25:43 >




  • merhabalar, avrupadan (amazon.es ya da amazon.de) alınan evga ürünlerinde garanti durumu nedir abd den (amazon.com dan) alınanlarla aynı mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehinnomm

    Şu son güncellemeyi anlayamadım.Kargo son aşamaya ulaşmış gözüküyor Dhl'in sitesinde.

    Merhabalar

    Anlık RMA durumunuzu kontrol edin lütfen orada girdi mevcutsa bir şey yapmanıza gerek yok bekleyebilirsiniz. Lakin bir girdi ya da güncelleme yoksa Support Ticket üzerinden Evga ile iletişime geçin. Kargo takip numaranızı ve kargo takip linkinizi yazın ve sonuna DHL'in son güncellemesini de c/p yaparak gerekli işlemleri yapmalarını rica edin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil-mustafa

    merhabalar, avrupadan (amazon.es ya da amazon.de) alınan evga ürünlerinde garanti durumu nedir abd den (amazon.com dan) alınanlarla aynı mı
    Merhabalar

    Ürünü nereden satın aldığınızın bir önemi yok, garanti servislerini ve hizmetlerini bulunduğunuz/yaşadığınız lokasyon üzerinden alırsınız. Türkiye için bu hizmet ürünü Türkiye'den satın almadığınız sürece EVGA EU tarafından verilmektedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Merhabalar

    Anlık RMA durumunuzu kontrol edin lütfen orada girdi mevcutsa bir şey yapmanıza gerek yok bekleyebilirsiniz. Lakin bir girdi ya da güncelleme yoksa Support Ticket üzerinden Evga ile iletişime geçin. Kargo takip numaranızı ve kargo takip linkinizi yazın ve sonuna DHL'in son güncellemesini de c/p yaparak gerekli işlemleri yapmalarını rica edin.

    Alıntıları Göster
    Bu ekran görüntüsünü attım Evga'ya ve güncellemeyi anlamadığımı söyledim onlarda hala Transitte dediler ürün.Site de ürün hala bekleniyor olarak gözüküyor.




  • 
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.