Şimdi Ara

Evga Ürün Satın Alma Rehberi, Soru - Cevap ve Yardım Konusu (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.813
Cevap
114
Favori
117.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocean-x

    Sanırım geri dönen yeni kartlar için vergi muafiyeti söz konusuymuş ama herhangi bir yerde bu konu hakkında bilgi bulamadım. Tek bulabildiğim gönderirken beyanname ile göndermek ancak onda da eğer kart değiştirildiği takdirde seri numarası da değişeceği için tekrar vergi istiyorlarmış. Eğer seri numarası değişmezse gümrük vergisi ödenmiyormuş.
    Dönüş yapan ürün daima farklı bir seri numarasına sahip olacaktır. Zira EVGA ürünü onarıp size göndermez, testler sonrasında ürünü RMA stoğundan değiştirerek kullanıcıya gönderir. RMA stoğunda ürün kalmamışsa yeni seriden eş değer ya da daha iyi performans gösteren bir modeli size gönderir.

    PTT üzerinden gönderim yapıldığında, garanti kapsamında değiştiğine dair elinizdeki belgelerinizle beraber gümrük / PTT memuruna durumu izah etmeniz halinde gümrük vergisi muafiyeti söz konusu olacaktır. Bunun için hazırlıklı bir şekilde gitmeniz oldukça mühim.

    Elinizde ilk ürüne ait faturanız ve ödediğiniz vergiyi gösteren belgeniz yer alsın. Öte yandan EVGA'den ürünün RMA kapsamında değişiminin yapıldığına dair belge talebinde bulunun (RMA Receipt). RMA genelde otomasyon bir sistem dahilinde işlediği ve EU içerisinde bu belgeye ihtiyaç duymadığımız için kutuya bunun eklenmesi çoğu zaman es geçilebilir. Bu durumda Customer Support üzerinden konuyu izah edip RMA Receipt'in dijital örneğini rica edin. Üzerine değişim yapılmıştır ibaresini/kaşesini vurmalarını isteyin, bu kısım eksikse siz yapın. Bunun da çıktısını alarak PTT UKİM'e elinizde hiçbir eksik belgeniz olmadan gidin.

    Mevcut şartlar altında ''çok fantastik karaktere'' sahip bir PTT çalışanına denk gelmediğiniz sürece mevcut durum değerlendirilerek tekrardan vergi ödemenizin önüne geçilecektir.

    Bol şanslar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehinnomm

    Hocam Gtx 1070 Sc modeli vardı kart yandı biraz araştırdığım da kronik bir sorun olduğunu gördüm.Bu durum gtx 1070 ve 1080 serilerinde çokça yaşanıyormuş Evga'nın.Ellerinde 1070 olduğunu düşünmüyorum açıkçası tamir edilecekte bir durum yok kart mahvoldu bildiğiniz.

    Merhabalar

    Çokça yaşanan bir durumdan ziyade bir dizayn hatası sebebiyle ilk versiyonlarda bu durum yaşanmaktaydı. Thermalmod desteği, birebir değişim ve sonrasında yenilenen soğutucu dizaynı ile beraber (ICX) bu hata tamamen giderildi. Lakin durumdan haberdar olmayan kullanıcılar elbette ki gerekli önlemleri anlamamışlarsa bu sorunu yaşayabilirler.
    https://eu.evga.com/thermalmod/


    Ürünün seri numarasını buraya girerek kontrol eder misiniz? Bakalım etkilenen seriden mi yoksa fabrika çıkışında fix uygulandığı halde farklı bir sorun mu yaşadınız...




  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Your EVGA Graphics Card already has the recommended VBIOS Update and Thermal Pads applied. Uygulanmış hocam
  • Gehinnomm kullanıcısına yanıt
    O halde sonuçlarda karşınıza çıkan kronik sorundan daha farklı bir durum yaşamışsınızdır. Garantiniz devam ettiği sürece dert etmeniz gereken bir durum yok, ürününüz yenisiyle değiştirilerek tarafınıza gönderilecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    O halde sonuçlarda karşınıza çıkan kronik sorundan daha farklı bir durum yaşamışsınızdır. Garantiniz devam ettiği sürece dert etmeniz gereken bir durum yok, ürününüz yenisiyle değiştirilerek tarafınıza gönderilecektir.
    Yenisi gönderilirse Evga'dan rica etsem az olarak gösterebilirler mi faturayı?Çünkü yenisi için çok fazla para ödemem gerekecek gerçek rakam yazılırsa.
  • Mevcut durumda hesabımıza kayıtlı bir kartı'ın garantisini sattığımız kişiye nasıl transfer ediyoruz?

    Kartı unregister edip kendi hesabımızdan, yine satın aldığımızda verilen fatura ile diğer kişinin hesabına register etmemiz yeterli oluyor mu? yoksa farklı bir süreç mi işliyor?
  • Satın aldıktan sonra kayıt için belli bir süre limiti var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekran kartımı teslim edeli 16-17 gün oldu nerdeyse Ptt şubeye dün gidip sorgulatmak istedim çünkü ayın 1'de yurtdışına sevk edildi kart ve hiç bir gelişme olmadı Ptt çalışanı durumu garip olduğunu Ptt ve Cimer'e mail atmamı söyledi bende mail attım dün.Bugün gelen cevapta ise Tazminat vs. gibi kelimeler geçen bir metin geldi daha önce yaşayan oldu mu?Ekran kartını kayıp mı ettiler?








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirit_Rises

    Mevcut durumda hesabımıza kayıtlı bir kartı'ın garantisini sattığımız kişiye nasıl transfer ediyoruz?

    Kartı unregister edip kendi hesabımızdan, yine satın aldığımızda verilen fatura ile diğer kişinin hesabına register etmemiz yeterli oluyor mu? yoksa farklı bir süreç mi işliyor?
    Merhabalar

    25 Mayıs 2018 tarihinden itibaren satın alınan kartlarda/ürünlerde 2. el kullanıcı ürünü satın aldığına dair belge göstermek zorundadır ve ürüne ait ilk satış fatura yerine bu belgeye ihtiyaç duyulur. Online bir satış platformu üzerinden 2. el satışı yapıldıysa buradan satış belgesinin çıktısı alınabilir. Elden yapılan satışlarda ya da para transferi üzerinden yapılan satışlardaysa belge hazırlamak gerekmektedir.

    2. el kart satışı sonrasında alıcının garantiden faydalanabilmesi için sahip olması gereken tek şey bir satış belgesidir.

    Bunu satıcı iki şekilde hazırlayabilir;

    1- Google Spreadsheets galerisindeki Purchase Order isimli template uygun şekilde doldurularak kullanılabilir.

    2- Bu linkte yer alan template doldurulabilir.

    Vertex42.com
    Free Receipt Template for Excel
    https://www.vertex42.com/ExcelTemplates/receipt-template.html


    Belge doldurulurken yer alması gereken bilgiler ise şunlardır;

    Ürünün adı ve model numarası
    Satıcının adı
    Alıcının adı
    Adres bilgileri
    Telefon numarası
    Satış fiyatı (2. el)
    Satış yapılan tarih (2. el)

    Sonrasındaysa bu belgenin çıktısı alınarak satıcı tarafından imzalanmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7735754F2

    Satın aldıktan sonra kayıt için belli bir süre limiti var mı?
    Extended RMA ve Step UP programlarını kullanabilmek adına ilk 30 gün içerisinde kayıt yaptırmak gereklidir. Bahsi geçen programlar Türkiye'ye kapalı olduğu için ürünün faturasına sahip olduğunuz sürece kayıt işlemini ne zaman yaptığınızın bir önemi yok diyebiliriz.
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler. Bahsettiğiniz programlar sadece ülkemizdeki distrübütör tarafından satılan ürünler için mi geçerli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    selam kara cumada gif kartla amazondan almış birinden yeni evga aldım sıfır. alımdan beri yani 3 ay geçti artık kayıt olmazmı ? yada amazon bakarmı bir şey olsa.teşekkürler
  • hakanhan68 H kullanıcısına yanıt
    aşağıdaki linkten üye olup ürünün seri numarasını girerek garanti kaydı yapabilirsiniz.
    eu.evga.com
    EVGA - Intelligent Innovation
    https://eu.evga.com/support/register.asp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7735754F2

    Bilgi için teşekkürler. Bahsettiğiniz programlar sadece ülkemizdeki distrübütör tarafından satılan ürünler için mi geçerli?
    Rica ederim.

    Hayır başlıkta daha önce epeyce konuşuldu ve ilk mesajda da yer alıyor lakin kısaca yanıt verip tekrar edeyim.

    Nereden satın aldığınızdan çok nerede yaşadığınız ve dolayısıyla hangi Evga biriminden hizmet alacağınız önemli. Advanced RMA ve Step Up programları ne yazık ki ödeme yöntemlerinin (Paypal) kapatılıp, gümrüğün iyice sorunlu hale geldiği vakitten bu yana Türkiye'de geçerli değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanhan68

    selam kara cumada gif kartla amazondan almış birinden yeni evga aldım sıfır. alımdan beri yani 3 ay geçti artık kayıt olmazmı ? yada amazon bakarmı bir şey olsa.teşekkürler
    Merhabalar

    Diğer kullanıcının spesifik bir sorusunu yanıtlarken buna hemen 2 satır yukarıda yer verdim. İsterseniz garantinin son günü bile kayıt yapabilirsiniz burada bir süre limiti yok.

    Süre limiti sadece Advanced RMA ve Step Up programları için geçerli ve bunlar da zaten Türkiye'ye kapalı olan programlar.
  • hakanhan68 H kullanıcısına yanıt
    Öte yandan 2. el statüsünde bir kart almış olduğunuz için yine yukarıda yer alan diğer mesajımı okuyarak ürünü satın aldığınız kişiden satışa dair belge talep ederek saklayın. Gerekli bilgiyi burada verdim.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/142030100


    İyi günler diliyorum
  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gehinnomm

    Ekran kartımı teslim edeli 16-17 gün oldu nerdeyse Ptt şubeye dün gidip sorgulatmak istedim çünkü ayın 1'de yurtdışına sevk edildi kart ve hiç bir gelişme olmadı Ptt çalışanı durumu garip olduğunu Ptt ve Cimer'e mail atmamı söyledi bende mail attım dün.Bugün gelen cevapta ise Tazminat vs. gibi kelimeler geçen bir metin geldi daha önce yaşayan oldu mu?Ekran kartını kayıp mı ettiler?




    Kayıp etmişler intibaı uyandıran bir mail. PTT şubesine uğra , gelen maili göster, yanında gönderi belgesi olsun, tazminat bedeli için gönderdiğin ürününün fatırasını da isterler, sonra dilekçeni ver bakalım ne olacak.




  • OPTİMİST kullanıcısına yanıt
    Abi maalesef ürünün faturası yok. 3 Şubat da Alman gümrüğüne girmiş dedi Ptt bir mail daha attım ama sistem de gözükmüyor öyle bie kaç gün daha bekleyecem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gehinnomm kullanıcısına yanıt
    hocam dhl ile görüştünüz mü ? mesajlaşmamızda dhl de gözüküyordu kargo. ptt'den çıkmış sanki iş?
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.