Şimdi Ara

Fabrikadan LPGli arac vs Sanayiden LPGli araç.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Honda Civic i örnek alalım..
    Fabrikadan LPGli civicin ne gibi üstünlükleri olur? Mesela benzinli ile lpgli civic satın alınırken arada neredeyse 3 tane kit parası fark oluyor.. bu durumda benzinli alıp sanayide dönüşüm yaptırsam karlı çıkmaz mıyım? Fabrika montaj civic elbette daha profesyonel bir proje ve mühendislik işi olabilir fakat ben neticeye bakmak istiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Sanayi montaj, garantinizi bozuyor. Lpg firması Lpg den kaynaklı arızalara garanti verdiğini söylüyor ama cvt kalmaz da, velev ki şanzuman elinizde kaldı. Üretici firma çamura yatabilir garanti konusunda.
    Aradaki fiyat farkının sebebi bence bu. Yoksa fabrika prins takmıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendim atiker kit olan symbol kullandım yine bir tanıdığa da fabrikasyon LPG yani brc ile gelen Civic aldık ve epey kullanma imkanı buldum. Ben 35 binde sattım aracımı ve son hali ile Civic ile arada sürüş, LPG ye geçiş ve benzine göre performans yönü ile en ufak sıkıntı yoktu.

    Civicin güzel yanı benzin göstergesinin düşmemesi, LPG tüketimi ve miktarının yol bilgisayarında görünmesi, uzun vadede parçaların LPG ye uyumlu olması Ve sanayideki ustanın ruh haline bağlı sorunlardan uzak kalmak gibi avantajları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hataliysam duzeltin,şuan Civic fabrikadan LPG li çıkmıyor ,LPG uyumlu çıkıyor,distiributor anlaştığı firmaya LPG montajı yaptırıyor.arada fark var

    Yine yanlış hatırlamıyorsam eskiden bir ara Civic direk fabrikadan LPG li çıkıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ultrasaray0643 -- 8 Temmuz 2019; 2:26:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde biyerde görmüştüm fabrika çıkışlı civiclerde motor yapısı çelik malzeme kullanılıyormuş motor yapısı diğer LPG li araçlara göre daha uzun yanlış hatırlamıyorsam böyleydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Son kasa Civiclerde de fabrikasyon LPG var. Siteye girerek bakabilirsiniz.
  • createman kullanıcısına yanıt
    Zaten genelde Civic (ve diğer Japon grupları) çelik subap ile geliyor. Normalde kullanılan alaşım subaplar LPGnin yüksek ısısına dayanamıyor ve bu yüzden Japonlar LPGye tam uyumlu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    fiesta'ya lpg
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Zaten genelde Civic (ve diğer Japon grupları) çelik subap ile geliyor. Normalde kullanılan alaşım subaplar LPGnin yüksek ısısına dayanamıyor ve bu yüzden Japonlar LPGye tam uyumlu.
    Subapların hepsi zaten çelik malzemeden üretilir. Bir akılsız çıkardı bu tabiri, 40 akıllı düzeltemedi.
  • iquique kullanıcısına yanıt
    Sanayiye Chevrolet Cruze götürmüştüm, ustalar da dahil subapları çelikle değiştirmemiz gerektiğini söylediler. Ayrıca kardeşimin motorsikleti (aynı mıdır bilmiyorum, örnek olsun diye veriyorum) sürekli subap kırardı, kendisi değiştirirdi hatta. Sonra daha kaliteli marka çelik subap alıp subap korma olayını bitirmişti. Ha eminsen ve üretim aşamasında bulunmuşsan yanlış bildiğimi kabul edebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Sanayiye Chevrolet Cruze götürmüştüm, ustalar da dahil subapları çelikle değiştirmemiz gerektiğini söylediler. Ayrıca kardeşimin motorsikleti (aynı mıdır bilmiyorum, örnek olsun diye veriyorum) sürekli subap kırardı, kendisi değiştirirdi hatta. Sonra daha kaliteli marka çelik subap alıp subap korma olayını bitirmişti. Ha eminsen ve üretim aşamasında bulunmuşsan yanlış bildiğimi kabul edebilirim.
    yanlış anlama o "akılsız" sözünü sana değil bu saçma tabiri ilk çıkaran kişiye söyledim. o ustalar da sallıyor. google'a yazarak bile öğrenebilirsin. çelik dışında başka bir malzemeyle üretilmiş bir subap yoktur. popolarından malzeme üretiyor bu kolpacı ustalar.
  • www.gunesenginevalves.com
    GUNES ENGINE VALVES
    http://www.gunesenginevalves.com/Supap.aspx






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 9 Temmuz 2019; 13:23:17 >




  • iquique kullanıcısına yanıt
    Hahha yok hocam zaten bana yazdığınızı düşünmedim. Teşekkür ederim bilgilendirme için. O zaman bundan sonra biz de bu doğruyu savunuruz. Tabi iyi bir araştırma daha yapmak lazım. Ve de ustalara karşı daha dikkatli olmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    Hahha yok hocam zaten bana yazdığınızı düşünmedim. Teşekkür ederim bilgilendirme için. O zaman bundan sonra biz de bu doğruyu savunuruz. Tabi iyi bir araştırma daha yapmak lazım. Ve de ustalara karşı daha dikkatli olmak.
    eyvallah kardeşim.

    sanırım ustaların çelik subap diye bahsettikleri içindeki alaşım malzemesinin oranı farklı bir subaptır. sonuçta çeliğin içine krom, vanadyum, molibden gibi alaşım malzemeleri katıp, farklı ısıl işlem uygulayarak, sertliği ve tokluk derecesi farklı subaplar üretiyorlar.




  • iquique kullanıcısına yanıt
    Evet kısa bir yazı okudum ve yine supapların ortalama 70-80bin km ömre sahip olduğunu okudum. Nihayetinde hepsi aynı ömürlü. Belki bir kaç bin km daha uzun götürür sertlik oranı farklı olanları.
  • Fabrika cikisli araclarin motorundan yazilimina kadar farkliliklar oluyor ornegin civiklerde 40 tane farkli malzeme lpgye uyumlu hale getiriliyormus. Mesala bir ara gelen 1.4t insignia motorun yazilimina kadar bir cok fark var malzeme katologundan bu fark anlasiliyor siboplar yatakalar vs farkli.
    Buraya kadar hersey guzel ama fabrikadan gelenlere en azindan opelde sadece servis mudahale edebiliryor tabi onunda gazda tecrubesi tartisilacagindan sikinti olabiliyor honda da nasildir tam emin değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civicte kullanılan 1.6 atmosferik motor parça halinde geliyor ve fabrikada toplanıyor. LPGli versiyonda farklı malzeme dayanımı ve içeriğine sahip parçalar kullanılıyor LPG uyumu için. Dönüşüm fabrika sahasında yapılıyor.

    Aynı şekilde Hyundaide bu şekilde üretim yapıyor ancak iç pazara vegilendirme sebebiyle bu şekilde satış yapmıyor, İtalya'ya ise araç yetiştiremiyorlar fabrika çıkışı lpgli.

    2020'nin ikinci yarısından itibaren fiatta aynı şekilde üretime geçecek yüksek ihtimal ancak onlarda vergi sebebiyle iç piyasaya sunmayabilir.

    Renaultta yine böyle araç üretimine dönecek firmalardan olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 9 Temmuz 2019; 14:19:35 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.