Şimdi Ara

farcry 3 sorunum var!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar far cry 3 oynarken mermi kapasitemi büyüteyim dedim
    2 domuz postu gerekiyordu
    2 domuz postu topladım sırt çantamda da görünüyo
    ama craft bölümüne gelince hammadde yok diyo
    sorun nedir??



  • aybakh123 A kullanıcısına yanıt
    far cry 3'te 2 çeşit domuz var arkadaş. birisi "pig". zannedersem bunu öldürmüşsün sen.

    senin avlaman gereken hayvan "boar". iki hayvan arasındaki fark "pig"de hayvanın ağzından fırlamış bi diş olmaz. "boar"da olur. dişi görünen bi domuz avlayacaksın yani
  • 2 farklı domuz postu topladım ama craft bölünde 0 görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • üstteki arkadaş yazmış
  • yabani domuz gibi bir şey öldürmen gerekiyor. neredeyse simgeleri aynıya yakın. gereken simgeye iyice bak ve sonra haritanı araştır. eğer ki bulamadıysan radyo kuleleri aç
  • boşverin arkadaşlar oyunun sonlarına gelmişim
  • aybakh123 A kullanıcısına yanıt
    oyunun sonuna kadar çantaları büyütmeden nasıl geldin ya? :D ben başlar başlamaz radyo kulelerini açıyodum, sonra yapılabilecek tüm çantaları yapıp sonra devam ediyodum oyuna :D

    bu arada oyuna yeni başlamış veya yeniden başlamak isteyenler için bi mod var. eğer prototype tarzı bi "new game+" arayışı içindeyseniz farcry nexus sitesinde swartz mod compilation diye bi mod var.

    *tüm silahlar başlangıçta açık ama parayla satın almanız gerekiyor (radyo kulelerini açtıkça silah açıldı uyarısı görünüyo ama bedava değil)
    *silah eklentilerine maksimum slot sayısıyla açılmış. normalde modifiye edemediğiniz silahları modifiye edebiliyosunuz artık.
    *pompalıya susturucu takılabiliyor.
    *gümüş ejder bıçağı açık
    *wingsuit(yamaç paraşütü/kanatlar) oyunun başlangıcında açık.
    *tüm craft tarifleri oyunun başındayken açık.
    *tüm skiller açık. yani oyunun başındayken açmak için puanınız olsa bile açamama sorununuz yok. sadece skillin açılması için şartları yerine getirmeniz lazım. (anlaşılmadıysa örnek vereyim: skillerde spider ağacında loot takedown skilli var. normalde oyunda ilerledikçe ve gereksinimi olan "marketlerde 500$ harcayın" şartını açtıktan sonra açılıyor. moddan sonra ise oyunda ilerlemeden sadece 500$ şartını aştıktan sonra skilli açabilirsiniz.
    *2. ada başlangıçta açık.
    *cüzdanın taşıyabileceği para kapasitesi arttırıldı.
    *çantaların mermi kapasitesi arttırıldı.
    *neredeyse herşeyin fiyatı değiştirildi. iyi silahlar şimdi daha pahalı. bazı mühimmatlar ucuzladı bazıları biraz daha pahalı oldu. hayvan derileri satarken daha pahalı hale getirildi. örneğin ayı postu 120$ değerinde, köpek postu 15$ten 5$e düşürüldü.
    *legit guns modunun biraz değişik versiyonu eklenmiş. şimdi silahlar daha gerçekçi hale getirilmiş (menzil,sekme,hasar,şarjördeki mermi kapasitesi, ateş etme hızları.
    *ayağa ateş edildiğinde verilen hasar yarıya düşürüldü.
    *tüm patlayıcıların (el bombası dahil) patlama etki menzilleri büyüdü. (yapay zekanın kullandığı patlayıcılar hariç, onlar aynı kaldı.
    *şimdi patlayıcı başlıklı oklar beyaz yapraklar kullanılarak craft edilebiliyor. (el bombası israf etmek harbiden berbat çünkü)
    *"cannon" isimli signature silahı oyun başlangıcında açık.
    *koşma hızı %15 arttırıldı.
    *düşmanın keskin nişancılarının lazer ışıkları kapatıldı (yerlerini belirlemek çok kolay olduğu için)
    *better sights isimli bir mod bu modun içeriğine dahil edilmiş.
    *radyo kulesini açmak bedava silah vermediği için verdiği xp arttırılmış (1000 xp)
    *desert eagle ve revolver tabancaları hariç geri kalan tüm tabancaların ateş etme hızı değiştirildi. artık mouse ile ne kadar hızlı tıklarsanız o kadar hızlı ateş ediyor.
    *objelerle etkileşime geçme mesafesi arttırıldı.
    *famas full otomatik oldu :D:D:D
    *yerçekimi kaynaklı düşme hasarı arttırıldı.
    *wingsuit'i daha erken açabiliyoruz.
    *yapraklardan yaptığınız "nature boy" isimli şırınganın süresi artık 5 dakika.
    *kameramızı açtığımız zaman kareler artık olmayacak.

    modun linki:http://farcry.nexusmods.com/mods/15/?

    tek tek çevirdim, rep pliz :D:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xloader

    oyunun sonuna kadar çantaları büyütmeden nasıl geldin ya? :D ben başlar başlamaz radyo kulelerini açıyodum, sonra yapılabilecek tüm çantaları yapıp sonra devam ediyodum oyuna :D

    bu arada oyuna yeni başlamış veya yeniden başlamak isteyenler için bi mod var. eğer prototype tarzı bi "new game+" arayışı içindeyseniz farcry nexus sitesinde swartz mod compilation diye bi mod var.

    *tüm silahlar başlangıçta açık ama parayla satın almanız gerekiyor (radyo kulelerini açtıkça silah açıldı uyarısı görünüyo ama bedava değil)
    *silah eklentilerine maksimum slot sayısıyla açılmış. normalde modifiye edemediğiniz silahları modifiye edebiliyosunuz artık.
    *pompalıya susturucu takılabiliyor.
    *gümüş ejder bıçağı açık
    *wingsuit(yamaç paraşütü/kanatlar) oyunun başlangıcında açık.
    *tüm craft tarifleri oyunun başındayken açık.
    *tüm skiller açık. yani oyunun başındayken açmak için puanınız olsa bile açamama sorununuz yok. sadece skillin açılması için şartları yerine getirmeniz lazım. (anlaşılmadıysa örnek vereyim: skillerde spider ağacında loot takedown skilli var. normalde oyunda ilerledikçe ve gereksinimi olan "marketlerde 500$ harcayın" şartını açtıktan sonra açılıyor. moddan sonra ise oyunda ilerlemeden sadece 500$ şartını aştıktan sonra skilli açabilirsiniz.
    *2. ada başlangıçta açık.
    *cüzdanın taşıyabileceği para kapasitesi arttırıldı.
    *çantaların mermi kapasitesi arttırıldı.
    *neredeyse herşeyin fiyatı değiştirildi. iyi silahlar şimdi daha pahalı. bazı mühimmatlar ucuzladı bazıları biraz daha pahalı oldu. hayvan derileri satarken daha pahalı hale getirildi. örneğin ayı postu 120$ değerinde, köpek postu 15$ten 5$e düşürüldü.
    *legit guns modunun biraz değişik versiyonu eklenmiş. şimdi silahlar daha gerçekçi hale getirilmiş (menzil,sekme,hasar,şarjördeki mermi kapasitesi, ateş etme hızları.
    *ayağa ateş edildiğinde verilen hasar yarıya düşürüldü.
    *tüm patlayıcıların (el bombası dahil) patlama etki menzilleri büyüdü. (yapay zekanın kullandığı patlayıcılar hariç, onlar aynı kaldı.
    *şimdi patlayıcı başlıklı oklar beyaz yapraklar kullanılarak craft edilebiliyor. (el bombası israf etmek harbiden berbat çünkü)
    *"cannon" isimli signature silahı oyun başlangıcında açık.
    *koşma hızı %15 arttırıldı.
    *düşmanın keskin nişancılarının lazer ışıkları kapatıldı (yerlerini belirlemek çok kolay olduğu için)
    *better sights isimli bir mod bu modun içeriğine dahil edilmiş.
    *radyo kulesini açmak bedava silah vermediği için verdiği xp arttırılmış (1000 xp)
    *desert eagle ve revolver tabancaları hariç geri kalan tüm tabancaların ateş etme hızı değiştirildi. artık mouse ile ne kadar hızlı tıklarsanız o kadar hızlı ateş ediyor.
    *objelerle etkileşime geçme mesafesi arttırıldı.
    *famas full otomatik oldu :D:D:D
    *yerçekimi kaynaklı düşme hasarı arttırıldı.
    *wingsuit'i daha erken açabiliyoruz.
    *yapraklardan yaptığınız "nature boy" isimli şırınganın süresi artık 5 dakika.
    *kameramızı açtığımız zaman kareler artık olmayacak.

    modun linki:http://farcry.nexusmods.com/mods/15/?

    tek tek çevirdim, rep pliz :D:D

    valla ben çanta manta büyütmeden hoytun adasında geziniyorum
    o dediğin mod ise çok fazla basitleştiriyor bee
    hile gibi
    ben şimdi oyunu bitireyim en iyisi




  • aybakh123 A kullanıcısına yanıt
    oyunu bitirenler için ideal ama dediğim gibi newgame+ tarzı bişey. herşey en baştan açık v.s. ayrıca hayvan postlarının daha fazla para etmesi falan zaten yapılması gereken bişeydi diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.