Şimdi Ara

Fatura kapatma ücreti problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ;

    Ben Vodafone faturalı kullanıcısıyım bir seneye yakın kullanıyorum ama şu anda çıkmak istiyorum. Herhangi bir sözleşmede bulunmuyor ama kapatmak istediğimde 80₺ lik bir ücret talep ediyorlar kapatma bedeli olarak. Sorum şu eğer kapatma bedelini ödemenden farklı bir hatta geçersem ne gibi bir problemler ile karşılaşırım bu konu hakkında bilgisi olan , bilgi aktara bilir mi ? Çağrı merkezi ile görüştüğümde eğer ödemeden geçersem ne olur diye sorduğumda bu konu hakkında bilgi veremeyiz şeklinde bir cevap aldım. Bu konu hakkında bilgisi olan yetkin bir arkadaş detaylı bilgi aktara bilirse çok sevinirim şimdiden

    Teşekkürler .



  • Bahsettikleri şey cayma bedeli mi? Faturalıdan faturasıza geçiş için bir ücretten bahsediyorlarsa numara taşıdığınızda da bu borcu çıkarabilirler.
    Bana sorarsanız, naçizane tavsiyem sikayet.btk.gov.tr adresine yazıp detaylı bilgi istemeniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet cayma bedeli ama sanırsam farklı bir firmaya geçtiğinde her hangi bir ücret talebinde bulunamıyorlar. Söylemiş olduğunuz adresten deneyeceğim ama önce donanım forumlarında sorunumu aramak istiyorum tavsiye için teşekkür ederim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the cousin -- 4 Eylül 2019; 0:57:4 >
  • the cousin T kullanıcısına yanıt
    Bahsettikleri ücret cayma bedeli ise numarayı taşımayı bırakın iptal etseniz bile o tutar tarafınıza tahakkuk edilecektir. Cayma bedeli sözleşmenize istinaden çıkarılıyor. Haklı sebeplerde geri alınabilen bir tutar tüketici mahkemelerinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Soruda merak ettiğim kısım ama şu eğer farklı bir hatta geçsem bu ücreti nasıl tahakkuk edebilir. Farklı bir firmaya gittiğimde geçemezsiniz şeklinde bir yanıt mı alırım yoksa direk geçiş sağlanır mı ? Sağlanırsa bu ücreti nasıl tahsil edebilir ?
  • the cousin T kullanıcısına yanıt
    Diyelim yarın numara taşıdınız. Güncel fatura tutarı içerisine cayma bedeli eklenir, fatura kesim gününüzde ödemeniz beklenilir. Ödemezseniz icra takibi başlar. Yok benim haklı sebeplerim var ben mahkemeye veya tüketici hakem heyetine gideceğim derseniz bu tutarın yasal süresi beklemez. Bu yüzden ödeyip itiraz edin denir icraya verilmemek için veya mahkemenin şerh koyması istenir.
    Cayma bedeli konusu uzun süredir tartışılan bir konudur. Bu konuda yeni bir yasal düzenlemeye ihtiyaç var diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teşekkürler bilgilendirdiğiniz için doğru söylemiş olduğunuz gibi yasal bir düzenleme şart
  • the cousin T kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. İyi forumlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone yanımda uygulamasından bak hocam cayma bedeli varsa orada görünür ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    Vodafone yanımda uygulamasında baktığımda o kısmı bulamadım neresinde tam olarak ?
  • Tarife ve kullanım , tarife ve paketlerim , kampanya detaylarım ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    Evet söylemiş olduğunuz yerden baktım önüme çıktı ama bana söylenen ücret ile aynı değil 80₺ söylendi bana ama 30₺ yazıyor farklı ücretlerde biniyor sanırım vergi vs o yüzden mi yükseliyor ücret ekran görüntüsü de ekledim .


    Fatura kapatma ücreti problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the cousin -- 4 Eylül 2019; 12:54:20 >
  • Aylık aldığın indirim kadar cayma bedeli yansır , hangi ücret lehinize ise onu yansıtırlar , taahhüt süresi içinde size yeni paket tarife mi önerdiler ? Ekran görüntüsüne göre o çıkıyor , haliyle 60 liralık bedel yansır ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    evet farklı bir taahüte geçtim ama diyelimki yazan bitiş tarihi geldi yine de ücret ödeyecekmiyim kapatmak için bilginiz varmı
  • İlginç bir durum.Neden 2 ayrı taahhüt görünüyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    Bende bilmiyorum ama tarife değişmiştim ondan mı kaldı acaba ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.