Şimdi Ara

Fiat Bravo 1.6 DİZEL Alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
3
Favori
44.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 68 binde beyaz renk
    1.6 mjet active modeli
    2010 model
    tavanı siyah folyolu fiyat 28,500 Pazarlık yapılmamış hali

    Sizce nasıl bir arabadır kronik sorunları nelerdir . motorundan yana ne gibi sıkıntıları vardır?
    Parça fiyatlaı - yakıt tüketimi - yol tutuş gibi durumlar nasıldır . lütfen azcıkta olsa bilgisi olan deneyimi olan arkadaşlar paylaşımda bulunsunlar. Bu ilan her türlü yoruma açıktır arkadaşlar. Almancısından japon meraklısına her türlü arabayla kıyaslayabilirsiniz serbest.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Piyasasi olmayan herturlu araba alinir arkadas. Ben bunu anladim artik. Hele dikkat edersen piyasasi olmayan araclar bol bol dolu oluyorlar. Bugun bakiyorum 35 bin tl ye araba YOKK! Oyle sacma piyasa olmuski. 35Bine resmen pert arabalari satiyorlar. Dolayisiyla adam gibi binilecek araba istiyorsan piyasasi olmayan araba alacaksin
    Yeni Bravo almış bir kullanıcı olarak bende görüşlerimi elimden geldiğince belirteyim mini bir Fiat Bravo İncelemesi yazmış olayım

    30.000 TL bütçeyle uzun zamandır araç bakıyorum ve öneriler hep B segmentinden yana bu bütçeyle C segmenti galerici markaları ya kazalı boyalı ya en az 100.000 km üstü yada boş donanımdalar. Açıkçası bana Bravo bak denildiğinde herkes gibi Fiat önyargısı ile yaklaştım hatta şirket aracım linea olduğu için asla bile dedim ama aracı incelemeye gidip içine bindiğimde ve sürdüğümde diğer fiatlarla alakası olmadığını aracın bursa işi değilde İtalyan kanı taşıdığı hemen ortaya çıkıyor.

    Öncelikle 2008 model 1.6 multijet 105 hp dynamic donanımda 77.000 km'de olan kazasız boyasız aracımı 32.000 TL'ye aldım.

    Motor olarak,

    * Aracım 1.6 Multijet 105 Hp 290 Nm torka sahip bir dizel
    * Araç 1.500 devir altında fazla sakin ama torkun hissedildiği ve turbonun merhaba dediği 1.500 devir üstünde araç çok atak ve güçlü 3.500 devire kadar resmen torku ciğerlerde hissettiriyor fiattan beklenmeyecek bir performansa sahip 120 hp 300 nm tork olan değişken turboya sahip dizel modelide mevcut
    * Şehir içi sabah-akşam iş saati trafiğinde ortalama tüketimim 6.5 - 7 Lt arasında geziyor. ( Fabrika verisi şehir içi 6.3 - şehir dışı 4.1 )
    * Araç 6 ileri visete sahip ve otobanda 6. viteste 110 km sabit hızda 5 LT ile çok rahat seyahat ettim ortalamayı dahada düşürmek mümkün.

    Donanım olarak,

    Benim aldığım yıla ait 3 donanım var boştan doluya active - dynamic ve emotion şeklinde. Aracım Dynamic,

    * Deri direksiyon, deri vites topuzu, yol bilgisayarı, 6 hava yastığı, mercekli far, dönüşe duyarlı otomatik sis lambaları, çift yönlü tam otomatik dijital klima, çelik jant, direksiyonda 6 tuşlu cd/mp3 çalar, sıkışma önleyicili otomatik 4 cam, soğutma hazneli ön kol dayama, arkadaki yolcular için havalandırma kanalları, yükseklik ayarlı sürücü ve yolcu koltuğu, park sensörü, city fonskiyonlu çok yumuşak direksiyon gibi aklıma gelen bazı özellikleri.

    * 400 LT bagaj hacmi ile hb sınıfında oldukça büyük bir bagaja sahip.
    * Yol tutuşu başarılı diyebilirim, limitlerini çok zorlamadım ama 16'' lastikler ve orta sertlikteki amortisörler hem konfordan hemde yol tutuştan ödün vermiyor gibi. Ben denk getiremedim ama esp paketlisi alınırsa tadından yenmez esp - asr - yokuş kalkış desteği mevcut.

    Aynı paraya C segmentinde bu dolulukta popüler markaların dizel seçeneklerine yaklaşmak ne yazıkki mümkün değil. Her aracın kusurları olabilir ama bu fiyata oldukça tercih edilesi bir seçenek fiat bravo. Şunu açıkça belirtmek isterim fiat kalite ön yargısını kesinlikle yıkan bir araç ve sınıf arkadaşlarından kesinlikle geride olmayıp hatta kafa tutabilecek özelliklere sahip. Hiç olmazsa denk gelirse içine binilip imkan varsa mutlaka test sürüşü yapılmalı derim.

    Kendi aracımın resimlerini çekemedim ama görsel olarak fark olmadığı için örnek bunları vermek istedim.


     Fiat Bravo 1.6 DİZEL Alınır mı?


     Fiat Bravo 1.6 DİZEL Alınır mı?


     Fiat Bravo 1.6 DİZEL Alınır mı?
    kellesh kullanıcısına yanıt
    kellesh demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh

    68 binde beyaz renk
    1.6 mjet active modeli
    2010 model
    tavanı siyah folyolu fiyat 28,500 Pazarlık yapılmamış hali

    Sizce nasıl bir arabadır kronik sorunları nelerdir . motorundan yana ne gibi sıkıntıları vardır?
    Parça fiyatlaı - yakıt tüketimi - yol tutuş gibi durumlar nasıldır . lütfen azcıkta olsa bilgisi olan deneyimi olan arkadaşlar paylaşımda bulunsunlar. Bu ilan her türlü yoruma açıktır arkadaşlar. Almancısından japon meraklısına her türlü arabayla kıyaslayabilirsiniz serbest.


    O arabanın 2. eli 30-35 binden aşağı değil. Hele hele 68 bindeki bir arabanın 28 bin tlye satılması garip bence. Kesin pert kaydı vardır yada katakulle.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    piyasası az bir araba satarken sıkıntılıdır tutulmayan bir araba almaktan yana değilimdir çok paranız warsa ayrı mesele tabi

    Alıntıları Göster
    o fiyata veriyolarsa mutlaka perttir. boşverin.2010 model full punto fiyatı 30 civarında zaten.Dimyat a pirince giderken eldeki bulgurdan olmayın
    Bravo çok güzel bir araba, donanımlı sağlam motoru güzel ama Fiat binek araç pazarından tamamen çekildi, bravoyu bırakın Punto gibi rekorlar kıran bir modeli bitirdi, yenilemedi bunu da geçtim bu yıl Lineanın üretimi de bitiyor. Sadece ducato doblo fiorino kaldı. Az sayıda da belki 500 serisi satar. Ama bravo 2. Elde alınmaz mı alınır gayet de güzel binilir, satılır da.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Bravo 1.6 Dizel Alınır mı?

    Fiat Bravo 1.6 Multijet dizel, kompakt hatchback segmentinde popüler bir tercih olmaya devam ediyor. Aracın performansı, yakıt verimliliği ve pratikliği, onu potansiyel alıcılar için cazip bir seçenek haline getiriyor.

    Performans:

    Fiat Bravo 1.6 Multijet, 120 beygir güç ve 320 Nm tork üreten 1,6 litrelik bir dizel motora sahip. Bu motor, güçlü bir hızlanma ve yeterli güç sunuyor. 0'dan 100 km/s hıza 10,5 saniyede ulaşabiliyor ve maksimum hızı 195 km/s.

    Yakıt Verimliliği:

    Dizel motorun bir diğer avantajı da yakıt verimliliğidir. Fiat Bravo 1.6 Multijet, ortalama olarak 100 km'de 4,5 litre yakıt tüketiyor. Bu değer, benzer büyüklükteki benzinli araçlara kıyasla oldukça ekonomiktir.

    Pratiklik:

    Fiat Bravo, kompakt boyutlarına rağmen geniş bir iç mekana sahip. Beş yetişkin rahatlıkla oturabilir ve 400 litrelik bagaj hacmi, günlük ihtiyaçlar için yeterlidir. Arka koltuklar katlanarak bagaj hacmi daha da genişletilebilir.

    Otomatik Şanzıman:

    Fiat Bravo 1.6 Multijet, hem manuel hem de otomatik şanzıman seçenekleriyle sunuluyor. Otomatik şanzıman, özellikle şehir içi trafikte sürüşü kolaylaştırıyor.

    Tutulma Oranı:

    Fiat Bravo, piyasada tutulan bir modeldir. Güvenilirliği, pratikliği ve ekonomik olması, onu ikinci el alıcılar için de popüler bir seçenek haline getirmiştir.

    Yorumlar:

    Fiat Bravo 1.6 Multijet hakkında yapılan yorumlar genelde olumludur. Aracın performansı, yakıt verimliliği ve pratikliği övülmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, sert süspansiyonu ve iç mekan malzemelerinin kalitesini eleştirmektedir.

    Sonuç olarak, Fiat Bravo 1.6 Multijet dizel, kompakt hatchback arayanlar için dikkate değer bir seçenektir. Güçlü performansı, yakıt verimliliği, pratikliği ve tutulan yapısıyla, potansiyel alıcıların ihtiyaçlarını karşılayabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • alınmasına alınır da ,o fiyata 2010 model arac yok ,
    dikkat edin de kazalı . boyalı olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    alınmasına alınır da ,o fiyata 2010 model arac yok ,
    dikkat edin de kazalı . boyalı olmasın
    piyasası az bir araba satarken sıkıntılıdır tutulmayan bir araba almaktan yana değilimdir çok paranız warsa ayrı mesele tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rambo-Cash

    piyasası az bir araba satarken sıkıntılıdır tutulmayan bir araba almaktan yana değilimdir çok paranız warsa ayrı mesele tabi

    Alıntıları Göster
    o fiyata veriyolarsa mutlaka perttir. boşverin.2010 model full punto fiyatı 30 civarında zaten.Dimyat a pirince giderken eldeki bulgurdan olmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferisbb

    o fiyata veriyolarsa mutlaka perttir. boşverin.2010 model full punto fiyatı 30 civarında zaten.Dimyat a pirince giderken eldeki bulgurdan olmayın

    Alıntıları Göster
    Hoş bir araçtır da fiyat şaibeli geldi banada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    Hoş bir araçtır da fiyat şaibeli geldi banada

    Alıntıları Göster
    Piyasası az araba tercih etmeseniz daha iyi olur gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh

    68 binde beyaz renk
    1.6 mjet active modeli
    2010 model
    tavanı siyah folyolu fiyat 28,500 Pazarlık yapılmamış hali

    Sizce nasıl bir arabadır kronik sorunları nelerdir . motorundan yana ne gibi sıkıntıları vardır?
    Parça fiyatlaı - yakıt tüketimi - yol tutuş gibi durumlar nasıldır . lütfen azcıkta olsa bilgisi olan deneyimi olan arkadaşlar paylaşımda bulunsunlar. Bu ilan her türlü yoruma açıktır arkadaşlar. Almancısından japon meraklısına her türlü arabayla kıyaslayabilirsiniz serbest.


    O arabanın 2. eli 30-35 binden aşağı değil. Hele hele 68 bindeki bir arabanın 28 bin tlye satılması garip bence. Kesin pert kaydı vardır yada katakulle.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 3008 1.2 alınır mı?
    5 yıl önce açıldı
    SEAT LEON 1.6 TDİ ALINIR MI?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh

    68 binde beyaz renk
    1.6 mjet active modeli
    2010 model
    tavanı siyah folyolu fiyat 28,500 Pazarlık yapılmamış hali

    Sizce nasıl bir arabadır kronik sorunları nelerdir . motorundan yana ne gibi sıkıntıları vardır?
    Parça fiyatlaı - yakıt tüketimi - yol tutuş gibi durumlar nasıldır . lütfen azcıkta olsa bilgisi olan deneyimi olan arkadaşlar paylaşımda bulunsunlar. Bu ilan her türlü yoruma açıktır arkadaşlar. Almancısından japon meraklısına her türlü arabayla kıyaslayabilirsiniz serbest.


    O arabanın 2. eli 30-35 binden aşağı değil. Hele hele 68 bindeki bir arabanın 28 bin tlye satılması garip bence. Kesin pert kaydı vardır yada katakulle.
    araç mükemmel de , fiyat şaibeli mutlaka araştırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exit to DOS

    araç mükemmel de , fiyat şaibeli mutlaka araştırın.

    Alıntıları Göster
    Valla arkadaşlar araç uzak bir yerde değil samsunun bir ilçesinde aracı gidip görec eğim. PErt kaydı varsa zaten o fiyata almam alırsamda fiyat kırarım.
    Kaporta boya benm işim. Motordanda eh işte yürüründen flan anlarım.
    Ama bi VW Golf ile kıyasladığımızda artısı eksisi nelerdir. ya da kendi sınıfında araçlarla.
    Tutuluyor mu bu kasa ? aldık mı ha deyince satabilirmiyiz?
    Fiyatı uygun bulunca bi anda atladık yani yoksa 2005 Vtec Civic ES Alıcaktık.




  • Fiyat normal cunku arac bos paket. Bravolarin 2,eli yok aynen stilo gibi o yuzdrn uygun fiyata bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Fiyat normal cunku arac bos paket. Bravolarin 2,eli yok aynen stilo gibi o yuzdrn uygun fiyata bulabilirsiniz.
    bravo motoru diğer dizellere göre biraz fazla yakıyor. ancak araç çevik hızlı ve güvenli. teneke falan değil çarpışma testinden 5 yıldızı var. fiyatı uygun modeline göre.
    ama active olduğu için çok boştur. kolçak falan var mı en azından.? Dinamik plus olsaydı iyiydi.
    periyodik bakımlarını yaptıracağınız sürece sorun yaşamazsınız gayet güzel araba. Ancak seneye üretimi duruyor. yedek parçaları kaskoyu vs etkileyecek tabi bu durum.daha sonra satmaya kalktığınızda normalden fazla zarar edeceksiniz. Ayrıca aracın ağır bakımları yaklaşıyor. bakımları da ucuz değil.

    ben sizin yerinizde olsam o fiyata temiz bir focus ghia dizel alırdım. 2006 model focusun da motoru Euro4 - 2010 fiat bravonun da motoru Euro4. model yanıltmasın motor eski. 2011-2012 bravolar euro5 motorlu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    bravo motoru diğer dizellere göre biraz fazla yakıyor. ancak araç çevik hızlı ve güvenli. teneke falan değil çarpışma testinden 5 yıldızı var. fiyatı uygun modeline göre.
    ama active olduğu için çok boştur. kolçak falan var mı en azından.? Dinamik plus olsaydı iyiydi.
    periyodik bakımlarını yaptıracağınız sürece sorun yaşamazsınız gayet güzel araba. Ancak seneye üretimi duruyor. yedek parçaları kaskoyu vs etkileyecek tabi bu durum.daha sonra satmaya kalktığınızda normalden fazla zarar edeceksiniz. Ayrıca aracın ağır bakımları yaklaşıyor. bakımları da ucuz değil.

    ben sizin yerinizde olsam o fiyata temiz bir focus ghia dizel alırdım. 2006 model focusun da motoru Euro4 - 2010 fiat bravonun da motoru Euro4. model yanıltmasın motor eski. 2011-2012 bravolar euro5 motorlu.

    Alıntıları Göster
    ben kafadan km ile oynanmış diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    ben kafadan km ile oynanmış diyorum.

    Alıntıları Göster
    Almamanızı öneririm.

    Aracın piyasısı inanılmaz ölü. Bu sene üretimi sonlandırılıyor Bravo'nun. Satarken yok paralara gidiyor. Çünkü o kadar para verenlerin hepsi tutulan araca yöneliyor. Meraklısı alıyor kısaca.

    Active olan da boştur. Tabi bu sizin tercihinize bağlı.


    Multijet 10 numara dizeldir. Ortalama yakar. Öyle koklar felan diyenlere bakmayın.

    Kronik sorunları olarak;

    Direksiyon çevirince gelen tuhaf sesler
    Ön ve arka takımlardan gelen tuhaf sesler
    yokuşlarda 2. viteste aracın boğulması,
    turbo'nun ıslık sesi yapması (değiştirilse bile yeniden yapıyor)
    bakımları aşırı derecede pahalı

    Güzel tarafı; 300 nM'lik tork ile yokuşlarda ne jetta kalır, ne astra hepsini birer birer sollarsınız ya da izin vermezse yapışırsınız tamponlarına kafayı yerler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astegon

    Almamanızı öneririm.

    Aracın piyasısı inanılmaz ölü. Bu sene üretimi sonlandırılıyor Bravo'nun. Satarken yok paralara gidiyor. Çünkü o kadar para verenlerin hepsi tutulan araca yöneliyor. Meraklısı alıyor kısaca.

    Active olan da boştur. Tabi bu sizin tercihinize bağlı.


    Multijet 10 numara dizeldir. Ortalama yakar. Öyle koklar felan diyenlere bakmayın.

    Kronik sorunları olarak;

    Direksiyon çevirince gelen tuhaf sesler
    Ön ve arka takımlardan gelen tuhaf sesler
    yokuşlarda 2. viteste aracın boğulması,
    turbo'nun ıslık sesi yapması (değiştirilse bile yeniden yapıyor)
    bakımları aşırı derecede pahalı

    Güzel tarafı; 300 nM'lik tork ile yokuşlarda ne jetta kalır, ne astra hepsini birer birer sollarsınız ya da izin vermezse yapışırsınız tamponlarına kafayı yerler.

    Alıntıları Göster
    28.500 fazla ucuz. Piyasası 30 bin falan o arabanın. piyasası ölü olanlar 1.4 T-Jet benzinli olanlar. Dizellerin piyasası fena değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    28.500 fazla ucuz. Piyasası 30 bin falan o arabanın. piyasası ölü olanlar 1.4 T-Jet benzinli olanlar. Dizellerin piyasası fena değil.

    Alıntıları Göster
    Fiat Bravo sahibiyim;
    28500 pazarlıksız fiyatı fazlasıyla uygun. Araçta sorun yoksa satarken de zarar etmezsiniz. Fiat'ın saçma politikaları dolayısı ile 2013'ün ikinci yarısından itibaren üretimden kaldırılıyor. Yedek parça olarak pek sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.
    Sürüş zevki olarak sizi üzmez. A sütunu çok kalın olduğu için dönüşlerde canınızı sıkar. Arka diz mesafesi iyi değil ama bagaj hacmi muazzam. Bakımları ne pahalı ne de ucuz diyebilirim. Servisten yaptırmayacaksanız çok uygun fiyatlara yaptırabilirsiniz. Yakıt tüketimi olarak basmadıkça cebinizi yakmaz. Örnek vermek gerekirse dün gece Pendik-Küçükçekmece arası açık trafikte ortalama 75-90 km/h hızlarında geldim yol bilgisayarında yakıt tüketimi 3.9 olarak gösterdi. Aylık ortalama istanbul trafiğinde 740-770 km civarı yol yapıyorum ~220 TL ödüyorum.
    Araç genel olarak konforlu diyebilirim. Tasarım olarak da çok hoşuma gidiyor açıkçası. Tabi kişisel beklentiler ve zevkler farklı olabilir. Performans isterseniz karşılığını alırsınız. 300nm tork az değil. Yokuşta öyle boğulma durumları yok. Benim aracım da 2010 model 105 hp 66.000'de turbo 'dan ıslık sesi filan gelmiyor. Zaten bu turbo işi de daha çok kullanıma bakıyor bence. 40 bin de turbo değiştiren araç sahipleri var. Ayrıca şöyle bir durum var ki bütün dizel Fiat Bravo'larda özellikle 3. viteste iken belli belirsiz bir ıslık sesi geliyor bunu da serviste aracın tam hatırlamıyorum ama sanırım vites kolunun civarında olması lazım al tarafa takoz koyarak çözüyorlar. Ben hiç ihtiyaç duymadım. Aracımda DPF olmadığı için rejenerasyona girme durumları olmuyor.

    Son söz olarak şunu söyleyebilirim ki yatırım amaçlı araç alacaksanız hiç bulaşmayın. Ama en az 2-3 sene bineceğim derseniz ve araç da temizse gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

    Sorularınıza daha detaylı bilgiyi aşağıdaki siteden alabilirsiniz.

    http://www.fiatbravotr.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cologne

    Fiat Bravo sahibiyim;
    28500 pazarlıksız fiyatı fazlasıyla uygun. Araçta sorun yoksa satarken de zarar etmezsiniz. Fiat'ın saçma politikaları dolayısı ile 2013'ün ikinci yarısından itibaren üretimden kaldırılıyor. Yedek parça olarak pek sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.
    Sürüş zevki olarak sizi üzmez. A sütunu çok kalın olduğu için dönüşlerde canınızı sıkar. Arka diz mesafesi iyi değil ama bagaj hacmi muazzam. Bakımları ne pahalı ne de ucuz diyebilirim. Servisten yaptırmayacaksanız çok uygun fiyatlara yaptırabilirsiniz. Yakıt tüketimi olarak basmadıkça cebinizi yakmaz. Örnek vermek gerekirse dün gece Pendik-Küçükçekmece arası açık trafikte ortalama 75-90 km/h hızlarında geldim yol bilgisayarında yakıt tüketimi 3.9 olarak gösterdi. Aylık ortalama istanbul trafiğinde 740-770 km civarı yol yapıyorum ~220 TL ödüyorum.
    Araç genel olarak konforlu diyebilirim. Tasarım olarak da çok hoşuma gidiyor açıkçası. Tabi kişisel beklentiler ve zevkler farklı olabilir. Performans isterseniz karşılığını alırsınız. 300nm tork az değil. Yokuşta öyle boğulma durumları yok. Benim aracım da 2010 model 105 hp 66.000'de turbo 'dan ıslık sesi filan gelmiyor. Zaten bu turbo işi de daha çok kullanıma bakıyor bence. 40 bin de turbo değiştiren araç sahipleri var. Ayrıca şöyle bir durum var ki bütün dizel Fiat Bravo'larda özellikle 3. viteste iken belli belirsiz bir ıslık sesi geliyor bunu da serviste aracın tam hatırlamıyorum ama sanırım vites kolunun civarında olması lazım al tarafa takoz koyarak çözüyorlar. Ben hiç ihtiyaç duymadım. Aracımda DPF olmadığı için rejenerasyona girme durumları olmuyor.

    Son söz olarak şunu söyleyebilirim ki yatırım amaçlı araç alacaksanız hiç bulaşmayın. Ama en az 2-3 sene bineceğim derseniz ve araç da temizse gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

    Sorularınıza daha detaylı bilgiyi aşağıdaki siteden alabilirsiniz.

    http://www.fiatbravotr.com

    Alıntıları Göster
    Fiat Bravo araçların sky-dom dom ları çökmeye başladı,bilgisi olan arkadaşların yardımlarıını bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortunasuper -- 11 Aralık 2013; 21:49:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortunasuper

    Fiat Bravo araçların sky-dom dom ları çökmeye başladı,bilgisi olan arkadaşların yardımlarıını bekliyoruz.

    Alıntıları Göster
    1- o paraya temiz bravo zor ,kesin bişi vardır.
    2- ikinci eli çok iyi değil nedense bu araba tutulmadı.
    3-en boşunda bile 6,7 airbag var
    4.Dizel motoru şuan piyasadaki en güçlü motorlardan biridir.
    5.performasn olarak çok iyi yakıt olarak orta şekerlidir. şehir içi 6 -7 arası görüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    1- o paraya temiz bravo zor ,kesin bişi vardır.
    2- ikinci eli çok iyi değil nedense bu araba tutulmadı.
    3-en boşunda bile 6,7 airbag var
    4.Dizel motoru şuan piyasadaki en güçlü motorlardan biridir.
    5.performasn olarak çok iyi yakıt olarak orta şekerlidir. şehir içi 6 -7 arası görüyor.

    Alıntıları Göster
    Expertiz yaptırmadan asla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Expertiz yaptırmadan asla

    Alıntıları Göster
    ve mutlaka otomatik olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortunasuper

    ve mutlaka otomatik olsun.

    Alıntıları Göster
    yenı bravo harıka.. hep binmek isteyeceğim bir araba. bravo, lancia delta , alfa romeo gulietta.. ancak mahalle baskısından alamıyoruz
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.