Şimdi Ara

Fiesta vs i20 vs Corsa vs Polo vs Yaris

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
3.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir kaç gün içinde alacağım aracı çeşitli sebeplerden dolayı acil olarak belirlemem gerekiyor ve bu durum bir anda ortaya çıktığı için buraya sizin önerilerinizi almak için bir konu açmak istedim. Paralelde donanımhaber forum içinde ve diğer araç incelemeleri yer alan sitelerde olası araçlar hakkında kendi araştırmamı da yapıyorum. Ancak araçlar konusunda çok fazla altyapım olmadığı için yardımcı olursanız sevinirim.

    Araç 0 olarak alınacak.
    Üst limit: 45000 TL
    Sedan olmayacak. 5 kapı hatchback olacak.
    Otomatik olacak (tam otomatik şanzıman ya da çeşitli markaların sorunsuz yarı otomatik şanzımanları yokuş kalkış desteği ile birlikte olabilir)
    LPG taktırmayı kesinlikle düşünmüyorum. Yakıt tüketimi 8 lt civarı benzinliler kabulumdur.

    Yeni Fiesta Titanium 1.6i 105ps powershift
    Hyundai i20 1.4 benzinli 4 ileri tam otomatik şanzıman
    Opel Corsa Essentia 1.2 i Twinport, Easytronic Şanzıman
    Opel Corsa Essentia 1.4 i Twinport, Otomatik Şanzıman
    Volkswagen Polo 1.4 85hp Tiptronik şanzıman
    Toyota Yaris 1.33 Multidrive S

    Araç seçiminde önceliğim en az sorunlu otomatik/yarı otomatik şanzımana sahip olmalı.
    Yakıt tüketimi güç ve torkdan daha öncelikli.

    Farklı alternatif önerilerinize de açığım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.







  • 45 bine ağzına kadar dolu dizel otomatik punto alabilirsiniz.hepsindende iyidir.
  • the_zula kullanıcısına yanıt
    Hızlı cevap için teşekkür ederim hocam. Fiat'a henüz bakma şansı bulamadığım için puntoyu alternatif olarak yazmamıştım. Şimdi fiatın sitesine girerek fiyatlara kısaca göz attım. dizel otomatik puntonun tanımı multijet motor ve dualogic olması gerekli değil mi? ancak aşağıdaki linkte hem multijet hem dualogic seçeneği göremedim ben.
    http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/PUNTO/Fiyatlar.aspx
  • Şu an fordun fiyat listesinde titanium donanım 1.5 dizel fiesta 44 bin lira ancak otomatik vites seçeneği yok. Ayrıca 1.4 dizel fiesta var ailemizde 5 bin km civari kullandim 2011 titanium(15binde ). Sorularınız varsa pmden yanıtlayabilirim hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    45 bine ağzına kadar dolu dizel otomatik punto alabilirsiniz.hepsindende iyidir.
    Üşenmiyorum. Her ölçütteki liderleri tek tek yazıyorum:

    Sorunsuzluk: Motorda Yaris, şanzımanda i20
    Performans: Açık ara Fiesta (Powershift şanzımanla birlikte tam bir kısrak )
    Yakıt: Fiesta
    İç mekan kalitesi: Fiesta
    Genişlik: i20 ve Corsa
    İkinci el: Polo ve Fiesta
    Vergi: Corsa yılda 310 lira daha ucuz.

    Genişlik çok önemli değilse bu karşılaştırmanın galibi Fiesta'dır. Fiesta bir B sınıfı araçtan çok C sınıfı bir aracın ufaltılmışına benziyor.




  • kcetinkaya K kullanıcısına yanıt
    Birkaç gün evvel birisine yazmıştım. Forumdan okuyan bir Punto sahibi sebebini söyledi. Maliyetli olduğu için multijet duologic artık üretmiyorlarmış. p/f oranı epeyi yüksek gelmişti bana. 2. el 2012 temiz bulabilirsiniz.

    O listede eski kasa ile 1.2 easytronic deneyimim oldu. 1.4 tam otomatik halen var, 20bin kmde.

    Easytroniclerin kronik sorunu vardı ama onun kömür varmış mekanizmasında onu değiştirip çözebildiklerini söylediler. Net tecrübe ettiğim bir bilgim yok. Bir arkadaşımın başına gelmişti ama bana olmadı. Hep otomatik modda kullanmıştım. Bir iki kere çalışınca vitese geçmemişti. Durdurup yeniden deneyince sorun kalmamıştı. Şimdikilerde var mı bilmiyorum ama Park modu yoktu. Sadece el freniyle durabiliyordu. Sarfiyat yoğun trafikte hiç kullanmadım 7,5 litrenin altına hiç düşmedi. Uzun yolda da bu değerlerde idi. Yokuşlarda kalkış desteği yok ama manuel gibi değil, frenden ayağınızı pratik bir şekilde kaldırıp gazı patinaj yapmadan verdiğinizde geri çok az kaçırıyor kaçırsa da.

    1.4 100 hp tam otomatik belki diğerleri de öyledir bilemiyorum ama kullanması çok kolay bir araç. Şehir içinde manevra kabiliyeti çok yüksek. Ortalama biraz trafikli 32 km/sa 8,1 litre. 8-8,5dan aşağı yakmıyor, uzun yolda 7-7,5 lt/100 km. Sanıyorum 4 vitesi var 1 vites daha olsaymış süper olacakmış. Şanzıman eski bir teknoloji ama sağlam ve sorunsuz olduğu söylenir hep.

    Bu ikisinin ortak özelliği çukurları çok hissediyorsunuz. Sert amortisörler nedeniyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefo42

    Birkaç gün evvel birisine yazmıştım. Forumdan okuyan bir Punto sahibi sebebini söyledi. Maliyetli olduğu için multijet duologic artık üretmiyorlarmış. p/f oranı epeyi yüksek gelmişti bana. 2. el 2012 temiz bulabilirsiniz.

    O listede eski kasa ile 1.2 easytronic deneyimim oldu. 1.4 tam otomatik halen var, 20bin kmde.

    Easytroniclerin kronik sorunu vardı ama onun kömür varmış mekanizmasında onu değiştirip çözebildiklerini söylediler. Net tecrübe ettiğim bir bilgim yok. Bir arkadaşımın başına gelmişti ama bana olmadı. Hep otomatik modda kullanmıştım. Bir iki kere çalışınca vitese geçmemişti. Durdurup yeniden deneyince sorun kalmamıştı. Şimdikilerde var mı bilmiyorum ama Park modu yoktu. Sadece el freniyle durabiliyordu. Sarfiyat yoğun trafikte hiç kullanmadım 7,5 litrenin altına hiç düşmedi. Uzun yolda da bu değerlerde idi. Yokuşlarda kalkış desteği yok ama manuel gibi değil, frenden ayağınızı pratik bir şekilde kaldırıp gazı patinaj yapmadan verdiğinizde geri çok az kaçırıyor kaçırsa da.

    1.4 100 hp tam otomatik belki diğerleri de öyledir bilemiyorum ama kullanması çok kolay bir araç. Şehir içinde manevra kabiliyeti çok yüksek. Ortalama biraz trafikli 32 km/sa 8,1 litre. 8-8,5dan aşağı yakmıyor, uzun yolda 7-7,5 lt/100 km. Sanıyorum 4 vitesi var 1 vites daha olsaymış süper olacakmış. Şanzıman eski bir teknoloji ama sağlam ve sorunsuz olduğu söylenir hep.

    Bu ikisinin ortak özelliği çukurları çok hissediyorsunuz. Sert amortisörler nedeniyle.
    Polo sıra bekleme sebebiyle, corsa 1.2 berbat şanzımanı sebebiyle, yaris tipi sebebiyle, fiesta garip ön tamponuyla, i20 kalitesizliği ve beceriksizliğiyle kaybediyor.
    Verdiğiniz modeller içinde fiesta veya corsa ENJOY Active seçerdim. essentia çok boş, aradaki farkı CC için bile verilir.
    Hatırlatmakta fayda var corsa makyaj yiyecek.
    Liste dışı derseniz 46600e clio4 touch 1.2 edc, swift 1.2 AT, jazz fun cvt var.
    LPG'ye ihtimal verseydiniz, boş megane 1.6 cvt alın yakıta baş edemezseniz(5lt-8,6lt fabrika) yıllanmış motorun lpg uyumu ile çözerdiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Üşenmiyorum. Her ölçütteki liderleri tek tek yazıyorum:

    Sorunsuzluk: Motorda Yaris, şanzımanda i20
    Performans: Açık ara Fiesta (Powershift şanzımanla birlikte tam bir kısrak )
    Yakıt: Fiesta
    İç mekan kalitesi: Fiesta
    Genişlik: i20 ve Corsa
    İkinci el: Polo ve Fiesta
    Vergi: Corsa yılda 310 lira daha ucuz.

    Genişlik çok önemli değilse bu karşılaştırmanın galibi Fiesta'dır. Fiesta bir B sınıfı araçtan çok C sınıfı bir aracın ufaltılmışına benziyor.

    Yakıt: Fiesta demişsiniz ama en çok tüketen olarak mı bu? 1.6 powershift fiestalar çok yakıyor sanki. Şehir içi verisi 8.4 litre. Yaris 6.3 litre. Kıyaslama açısından yazdım.

    Yukarıdaki araçların içerisinde en mantıklısı yaris. Motor ve şanzuman olarak hepsinden daha iyi. Ama yariste de esp yok, iç mekan kalitesiz ve istenilen fiyat çok yüksek.

    Size tavsiye olarak da suzuki swift öneririm. Bu sınıfta suzuki swift parasına daha iyi bir araç yok. Yukarıdaki araçların çoğunda esp gibi önemli bir donanım yok. Suzuki swift bu araçlardan hem motor şanzuman olarak daha iyi hem de daha uygun daha donanımlı. İncelemenizi öneririm. 2 hafta önce bayiide pazarlık yaptım liste fiyatından 1600tl indirim yaptı. Alıcı olsam en az 2bin düşerdi. 38.500tl civarına full donanımlı swift en mantıklı, en iyi seçenek olur. 1.2 motor olduğu için vergisi de daha uygundur. Her açıdan mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Üşenmiyorum. Her ölçütteki liderleri tek tek yazıyorum:

    Sorunsuzluk: Motorda Yaris, şanzımanda i20
    Performans: Açık ara Fiesta (Powershift şanzımanla birlikte tam bir kısrak )
    Yakıt: Fiesta
    İç mekan kalitesi: Fiesta
    Genişlik: i20 ve Corsa
    İkinci el: Polo ve Fiesta
    Vergi: Corsa yılda 310 lira daha ucuz.

    Genişlik çok önemli değilse bu karşılaştırmanın galibi Fiesta'dır. Fiesta bir B sınıfı araçtan çok C sınıfı bir aracın ufaltılmışına benziyor.

    Yakıt: Fiesta demişsiniz ama en çok tüketen olarak mı bu? 1.6 powershift fiestalar çok yakıyor sanki. Şehir içi verisi 8.4 litre. Yaris 6.3 litre. Kıyaslama açısından yazdım.

    Yukarıdaki araçların içerisinde en mantıklısı yaris. Motor ve şanzuman olarak hepsinden daha iyi. Ama yariste de esp yok, iç mekan kalitesiz ve istenilen fiyat çok yüksek.

    Size tavsiye olarak da suzuki swift öneririm. Bu sınıfta suzuki swift parasına daha iyi bir araç yok. Yukarıdaki araçların çoğunda esp gibi önemli bir donanım yok. Suzuki swift bu araçlardan hem motor şanzuman olarak daha iyi hem de daha uygun daha donanımlı. İncelemenizi öneririm. 2 hafta önce bayiide pazarlık yaptım liste fiyatından 1600tl indirim yaptı. Alıcı olsam en az 2bin düşerdi. 38.500tl civarına full donanımlı swift en mantıklı, en iyi seçenek olur. 1.2 motor olduğu için vergisi de daha uygundur. Her açıdan mantıklı.

    Alıntıları Göster
    Ustam Seat İbiza Bir Göz Atın Derim 40000 TL Civari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi figoelhan -- 22 Ekim 2013; 9:39:03 >




  • İ20 veya swift öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kcetinkaya

    Bir kaç gün içinde alacağım aracı çeşitli sebeplerden dolayı acil olarak belirlemem gerekiyor ve bu durum bir anda ortaya çıktığı için buraya sizin önerilerinizi almak için bir konu açmak istedim. Paralelde donanımhaber forum içinde ve diğer araç incelemeleri yer alan sitelerde olası araçlar hakkında kendi araştırmamı da yapıyorum. Ancak araçlar konusunda çok fazla altyapım olmadığı için yardımcı olursanız sevinirim.

    Araç 0 olarak alınacak.
    Üst limit: 45000 TL
    Sedan olmayacak. 5 kapı hatchback olacak.
    Otomatik olacak (tam otomatik şanzıman ya da çeşitli markaların sorunsuz yarı otomatik şanzımanları yokuş kalkış desteği ile birlikte olabilir)
    LPG taktırmayı kesinlikle düşünmüyorum. Yakıt tüketimi 8 lt civarı benzinliler kabulumdur.

    Yeni Fiesta Titanium 1.6i 105ps powershift
    Hyundai i20 1.4 benzinli 4 ileri tam otomatik şanzıman
    Opel Corsa Essentia 1.2 i Twinport, Easytronic Şanzıman
    Opel Corsa Essentia 1.4 i Twinport, Otomatik Şanzıman
    Volkswagen Polo 1.4 85hp Tiptronik şanzıman
    Toyota Yaris 1.33 Multidrive S

    Araç seçiminde önceliğim en az sorunlu otomatik/yarı otomatik şanzımana sahip olmalı.
    Yakıt tüketimi güç ve torkdan daha öncelikli.

    Farklı alternatif önerilerinize de açığım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Şimdiden hayırlı olsun ;

    Kesinlikle yaşadığım tecrübeleri paylaşıyorum , eleştirileri lütfen matematik olarak yapınız.

    Belirlediğiz kullanım önceliklerine göre

    Yeni Fiesta Titanium 1.6i 105ps powershift ; Yakıtta 9 Litrenin altına inemezsiniz , powerşhift sorun yaşama yüzdesi nispi fazla iç hacim basık , vergi,yakıt,hacim ve poerşift nispi sorun yaşama yüzdesi sebebiyle ciddi düşünülmesi gerekir.40 bin üzerinde fiyat olacaktır. Not:8

    Hyundai i20 1.4 benzinli 4 ileri tam otomatik şanzıman , 4 ileri tamotomatik şanzıman yakıtta şehir içi 10 lt altına inemezsiniz standar sorunsuz tork konvektörlü şanzuman üzmez fazla geri kaydırmaz,iç hacim yeterli , malzeme kalitesi orta , vergi , yakıt,hacim ve tam otomatik olması sebebiyle atrıları eksileri düşünülmelidir sens modelin fulu 40000 üstünde. Not:7

    Opel Corsa Essentia 1.2 i Twinport, Easytronic Şanzıman :robotik şanzıman yakıtta 7 litreyi yakalarsınız , tamotomatik hayal etmiyorsanız ne kullandığınızı biliyorsanız genelde manuel kullanıcaksanız oldukça yeterli ve keyiflidir (beklentilerini ayarlayarak tercihimi bu yönde yapmış biri olarak kişisel tercihim bu yöndeedir.)yakıt,vergi,hacim ,malzeme kalitesi açısından bana göre mevcut beklentilerineze göre 9 poan , esentia pakedini 35000 gibi alabilirsiniz.en çok korkutan dezavantajı geri kaydırma ki bana göre korulmasına hiç gerek yok.

    Opel Corsa Essentia 1.4 i Twinport, Otomatik Şanzıman: 8,5 lt ortalama yakıtı görürsünüz ,tam otomatik bir şansumanın tüm artı ve eksilerine sahiptir.hacim,malzeme kalitesi ve fiyat olarak puanım 9 esentia,enjoy 16,jantlı modelini 39,000 gibi alabilirsiniz.

    Volkswagen Polo 1.4 85hp Tiptronik şanzıman:44.000 civarında alınabiliyor sanırım ama bu malzeme hacim vergi ve dsg sorun olasılığına karşı böyle bir risk alsam en az Golf e girerdim . en az 55. 000 Tl :) dsg kullanımı zevklidir yakıtta sanırım 8 lt görürsünüz ama F/p Bana mantıklı gelmemişti.

    Toyota Yaris 1.33 Multidrive S Bu modeli fazla incelemedim ama bu paralara arabacık almak istemem.

    Kişisel hayal istek ve duygulardan uzaktır.tamamen beklenti ve günümüz şartlarına göre mevcut akitleri göz önüne alarak yaptığım yorumlardır. Lütfen oha ,çüşş hadi be gibi sıfatlatla yaklaşmayınız.

    Saygılarımla.




  • figoelhan kullanıcısına yanıt
    Cevaplar icin tesekkur ederim. Gozlerim kor olmus sanki Seat ibiza 1.2 tsi dsg yi o secenekler arasina eklememisim yakit, vergi, performans ve bana gore de tasarim hatlariyla on plana cikiyor. Aksam dogus a ugrayip seat dan fiyat alacagim bakalim
  • kcetinkaya K kullanıcısına yanıt
    Evet güzel bir alternatif.

    Beni seatta rahatsız eden oturma pozisyonuydu sanki göğüs (Daşh board v.s :) )kucağınızda gibi , sanki oturmak için altına giriyorsunuz gibi.
  • kcetinkaya K kullanıcısına yanıt
    size kısa bilgiler vereyim umarım yardımcı olur bu konularıda bu formdan bile araştırdığında haklı olduğumu görürsün..

    1--otomatik alacaksan dsg den uzak duracaksın saatli bombanerde arıza vereceğini bilemessin.. polo dsg elemelisin..

    2--corsa ve yariş b ile a sınıfı arası diğerlerine göre daha küçüktür ayrıca donanım olarak bayide incelediğimde arka camları dahi manueldi..

    3--ben size b sınıfı otomatikte 2 araç öneririm bütün b sınıflarını denemiş incelemiş olarak

    yeni kıa rıo cvt at... ki incelersen bu sınıfın kralı olduğunu hemen anlarsın donanımı ve kalitesi c sınıfı çoğu araçta yoktur ve araç b+ dır oldukça geniştir..
    honda jazz (her bayide bulman zor jazzı)

    punto evo yakıtta iyidir ancak fiat sonuçta beklentin çok olmamalı o zaman da..

    dersen büyüklük önemli değil biraz küçük olsun dersen fiesta da fena sayılmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    size kısa bilgiler vereyim umarım yardımcı olur bu konularıda bu formdan bile araştırdığında haklı olduğumu görürsün..

    1--otomatik alacaksan dsg den uzak duracaksın saatli bombanerde arıza vereceğini bilemessin.. polo dsg elemelisin..

    2--corsa ve yariş b ile a sınıfı arası diğerlerine göre daha küçüktür ayrıca donanım olarak bayide incelediğimde arka camları dahi manueldi..

    3--ben size b sınıfı otomatikte 2 araç öneririm bütün b sınıflarını denemiş incelemiş olarak

    yeni kıa rıo cvt at... ki incelersen bu sınıfın kralı olduğunu hemen anlarsın donanımı ve kalitesi c sınıfı çoğu araçta yoktur ve araç b+ dır oldukça geniştir..
    honda jazz (her bayide bulman zor jazzı)

    punto evo yakıtta iyidir ancak fiat sonuçta beklentin çok olmamalı o zaman da..

    dersen büyüklük önemli değil biraz küçük olsun dersen fiesta da fena sayılmaz..
    Fiesta veya Punto.




  • 40 000 liraya en dolu versiyon punto lounge alabilursiniz. yilda 12 000 civari yapacaksaniz inanin 10 15 000 dizel fatkina degmez ve sehir ici dur kalkli yokus git gelli yolda sehirici yakit tuketimim 8-8.5 arasi. uzun yol ise 90la 5.5 kadar. bir sabah ise giderkrn birde donerken araci kullaniyorum ayda 1 kezde istanbul didina tekirdag corlu git gel yapiyorum. gidipde ici bos araclara fazlq para bayilmayin. dualogic sorunsuz saglam bir yari otomatik. aracla ilgili ilk direksiyon basina gectiginizde alisma donemi istiyor aracin onu kisada olsa sanki uzunmus gibi geliyor ve ne kadar uzun boylu olursaniz olun kaputu egiminden dolayi goremezsiniz ama 1 ay olmadan bu durumu benimsiyorsunuz. sinifinda ise saglan yol tutusuna sahip arac yerden yuksek olsada. cc den hill holdera, follow me ozelligine kadat yok yok. en guzelide boyutlari diger sinifindakilervgibi ufak degil. bakim masraflari az
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kcetinkaya

    Cevaplar icin tesekkur ederim. Gozlerim kor olmus sanki Seat ibiza 1.2 tsi dsg yi o secenekler arasina eklememisim yakit, vergi, performans ve bana gore de tasarim hatlariyla on plana cikiyor. Aksam dogus a ugrayip seat dan fiyat alacagim bakalim
    işin açığı otomatik denildiği zaman ülkemizde büyük sorun olan yakıt masrafı ortaya çıkıyor.

    ben az binerim diyen bir çok arkadaşım ix35 gibi araçlarını satmak zorunda kaldı ki 10 bin km biniyorlardı.

    her şeye rağmen benim için yakıt sorun değil derseniz. corsa veya 2 sene binmek kaydıyla polo (sıra yoksa) en mantıklısı.

    i20'yi kötü sürüş dinamiklerinden, fiyastayı da cansız motor yada yüksek bir etiket fiyatı ile elerdim.

    burada liste dışı clio 1.2 120 tce EDC ve ibiza DSG önerebilirm.




  • Aslında tesadüfen yine bu dönemde aynı bütçe ve benzer araç modelleriyle ilgili seçim yapma durumundayım ben de. Bir süredir araştırıyorum bu yüzden.
    Araştırmalardan kendimce çıkardığım sonuçlara (bunlar tamamen naçizane şahsi çıkarımlarım, yanıldığım noktalar olabilir) göre;
    Şanzımanda sorun istemiyorsan yarı otomatik almayacaksın. VW, Opel ve Ford’u bu yüzden eledim. Opel’in otomatiği zaten gözlemleyebildiğim kadarıyla en çok şikayet edilen şanzımanların başında geliyor. VW servisleri ayrıca pahalı ve sıkıntılı bildiğim kadarıyla. Ford’un Powershift şanzımanının sorunu/sorunsuzluğu ile ilgili çok net bilgim yok ama sonuçta yarı otomatik ve çok yakıyor. Yakıtta Ford’u öneren arkadaş herhalde Fiesta’yı C sınıfı araçların yakıtlarıyla karşılaştırmış.
    Yakıt diyorsan bunların arasında Yaris var. Şehir içinde 6,3 litre gibi bir yakıtı var. CVT şanzımanı iki yönden artısı bu aracın. Tam otomatikler düz viteslerden fazla yakar ama CVT şanzımanlar genelde ya aynı ya daha az yakar. Ayrıca çok yüksek torklu bir araç almıyorsan CVT şanzımanlar sorunsuzdur. Yaris evet standart olarak (hibridi hariç) ESP vermiyor ama 44 bine alacağın Style versiyonuna 3 bin liralık Görüş paketi alırsan ESP, perde ve diz hava yastıklarıyla hemen hemen full donanım bir araca sahip olabilirsin. Ben Yaris’i öneririm.




  • bu araçların arasında en mantıklısı fiesta yada yaris polo dsg yüzünden silinmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    işin açığı otomatik denildiği zaman ülkemizde büyük sorun olan yakıt masrafı ortaya çıkıyor.

    ben az binerim diyen bir çok arkadaşım ix35 gibi araçlarını satmak zorunda kaldı ki 10 bin km biniyorlardı.

    her şeye rağmen benim için yakıt sorun değil derseniz. corsa veya 2 sene binmek kaydıyla polo (sıra yoksa) en mantıklısı.

    i20'yi kötü sürüş dinamiklerinden, fiyastayı da cansız motor yada yüksek bir etiket fiyatı ile elerdim.

    burada liste dışı clio 1.2 120 tce EDC ve ibiza DSG önerebilirm.

    Klasik otomatik vitesler daha fazla yakıyor olabilir, ancak CVT otomatik şanzımanlar düz vitesten daha az yakarlar. Yaris, Micra ve Jazz bunun en canlı örnekleri.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.