Şimdi Ara

Fikriniz lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 model 1.4 150 beygir act fr dsg. 45 bin km’de. Bu hasardan dolayı 8800 hasar kaydı girilmiş. Tamirini yapan kişi tarafından önerildi. Far çamurluk titanyum jant Görünen hasardan dolayı amortisörden taşıyıcısına rotuna kadar değiştirilmiş. Fiyatı 95 bin. Alsam rakam başıma bela olur mu olmaz mı kararsızım. Siz ne dersiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamzaai -- 19 Temmuz 2019; 22:28:32 >



  • Şase de eğilme var mı kontrol edilmeli birde test edin aracı direksiyonda titreme var mı yada çekme problemi var mı ...
  • Leon + 150 beygir + FR donanım = kaza.

    Başka bir modelde çok sorun yaratmaz derdim ama bu arabanın nasıl kullanıldığı 1 km öteden belli. Kazanın nedeni de belli. Tako 45 bin yazsada o motor normal bir insanın 90-100K halindedir.
  • DesertEagle67 kullanıcısına yanıt
    Şehir içinde test ettim bir yöne çekme hissetmedim. Şasede hasar olsa servis bize öneride bulunmazdı bu aracı
  • Çocuklu çift kullanıyor aracı. Hatta araç bayanın üzerine. Jantlarda sürtme izleri vardı. 1/3 gibi bi oranla bayan kullanmış da olabilir
  • hamzaai kullanıcısına yanıt
    Lift e kaldırıp o lastiği bir sallayın eğer sallantı yoksa sorun yok demektir.Orjinal parça ile mi değişmiş faturalarına bakın
  • DesertEagle67 kullanıcısına yanıt
    Bu fotoğraflar seatın servisinden edindiğim fotoğraflar. Servisteki ustalar da satıştaki çalışanlar da sahibi de tanıdık. Temiz araba bulun bize dedik bunu önerdiler. Usta tamirini ben yaptım jant titanyum değişmesine gerek yokken değiştirdim bu rakamın çıkmasının sebebi benim. İç parçalarının bile gereği yokken söktüm değiştirdim. Değişim olmazsa servisten çıkartmam arabayı dedim sigortaya dedi.
    Ustanın dediğine inansam rakam çok büyüyor gözümde açıkçası. Millet 20 yaşındaki arabanın boyasına takık durumda. Bense hasar almış parçanın düzeltilip işlenmiş kullanılmasındansa değişmesi daha iyi diye düşünenlerdenim. Ama piyasadaki insanlara zıt. Çok uzun süre binecek birisi olsam hiç düşünmeyecem belki ama bir sene bir buçuk sene sonra satmak isteyecem. Bu yüzden büyüsü gözümde rakam
  • Hasar kaydının detayını sorgulayın, değişen parça listesi gelir. Bir de servisten kayıtları çıkarıp karşılaştırın. Birbirini tutması gerek.

    95.000 liranın üzerine pazarlık edilecekse iyi, son fiyatsa pahalı gibi.
  • B.Avcı B kullanıcısına yanıt
    95 son fiyatı maalesef
  • Abi şahsen korkmam ben o rakamdan. Kazanın fotosu ve servisteki işlemlerin belgeleri varsa olay bitmiştir. Parça parça 30 bine kadar belgeli kanıtlı ise uygun araca kötü gözle bakmam. Ama tek parça 15 ten kaçıcan. Sormiycan bile adama kaza nasıl oldu ne değişti diye.
  • Araç fiyatları ortada, yedek parça fiyatlar ve döviz ortada, serviste yapıldıysa 8 bin hiçbir şey artık. Şasede sıkıntı olsa bu fiyata çıkamazdı zaten. İyiden iyiye araştırmak lazım ancak alınabilecek kıvamda bir araç hiçbir sıkıntı yoksa.
  • hasar kaydına göre fiyatı çok. ben olsam almazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamzaai

    Çocuklu çift kullanıyor aracı. Hatta araç bayanın üzerine. Jantlarda sürtme izleri vardı. 1/3 gibi bi oranla bayan kullanmış da olabilir
    Leon'u kullanan malum kitleden dolayı benim aklıma ilk gelen bir önceki mesajımdaki gibiydi.

    Her araçta olduğu gibi bu arabayı da düzgün biri kullanıyor olabilir tabi. Düzgün kullanıldıysa iç mekanı vs belli eder kendini.

    Dediğim gibi başka arabada bu kadar hasar normal bile denir, sıkıntı hasarın Leon'da olması. Tamiratı yapan usta da eğer gerçekten tamirat yerine eline geçeni orjinal parça ile değiştirdiyse, arabanın şasisinde de sorun yoksa tamiratı hissetmezsiniz bile.

    Benim arabada da tamirat yerine hasar alan parçaların tamamını değiştirdik. Kaput kapı çamurluk değişti. Sanayide mesela bu parçaların hepsi tamir edilirdi ama tamir edildikten sonra bir sonraki kazada bu mukavemeti gösteremeyeceği için değiştirdik hepsini. Muhtemelen tramere çokomelli bir kayıt düşmüştür. Ağır hasar kaydı bile olabilir ama araba aynen eski halinde.




  • İç kozmetiğinde deforme sıkıntı yok. Ancak dışarıda jantlarda kaldırıma sürtmeler arka çamurlukta avuç içi büyüklüğünde göçük tavanda bir adet dolu izi ve tamponda sis farının altında boyada sürtme var.
    Biniciye sorun çıkartacak şeyler değil ama bir bir buçuk sene sonra satmayı düşünürsem işlem görsün ama değişmesin diyen insanlar yüzünden sıkıntıya düşerim gibime geliyor. Kullanımdan sonrasını da kafama takıyorum 😊
  • 90 km hız ile giderken frene sert bas. Eğerki direksiyon titriyorsa uzak dur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.