Şimdi Ara

Flo değişim yapar mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
31.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kasımın başında flodan bot almıştım. İlk başlarda sıkıntı yoktu ama bot tabanından ve iç burun kısmında su geçiriyor. Ben botu Kale avm’den almıştım. Botu başka bir flo mağazasında değiştirebilir miyim? Bir de kart çektirdiğim için değişimde kartın slipine de istiyolarmış. Fiş var ama slipi atmıştım. Slip yerine kart kayıtlarından dekont çıkarsam kabul ederler mi? Şimdiden teşekkürler



  • ayakkabı iki giymeden sonra patlasa bile kullanım hatası der senin başına kakalarlar ayakkabı dünyası da bunun gibi bir kere ayakkabıyı bir ay bile giymeden yanındaki tutkallar gözükmeye başlamıştı ayakkabı dünyası kullanım hatası demişti sanki çamaşır makinesi nasıl yanlış kullanabilirim ayakkabıyı yürüyorum kardeşim
    Yapay Zekanın Yanıtı

    FLO Değişim Şartları ve İade Süresi

    FLO, müşteri memnuniyetine büyük önem vermekte ve bu doğrultuda esnek iade ve değişim seçenekleri sunmaktadır. Aşağıda, FLO'nun iade ve değişim şartları hakkında bilmen gerekenleri bulacaksın:

    İade Süresi:

    • Çevrimiçi veya mağazadan satın alınan ürünler için iade süresi 30 gündür.
    • İndirimli ürünlerde iade süresi 14 gündür.

    Değişim Şartları:

    • FLO, satın alınan ürünlerin aynı gün içerisinde değiştirilmesine izin verir.
    • Değişim için ürünün orijinal ambalajında, etiketli ve hasarsız olması gerekir.
    • Değişim işlemi, yalnızca satın alınan mağazada gerçekleştirilebilir.

    Giyilen Ayakkabıların Değişimi:

    • Hijyenik nedenlerden dolayı, giyilen ayakkabılar değiştirilemez.
    • Ancak, üretim hatası nedeniyle giyilen ayakkabılarda değişim yapılabilir.

    Mağazadan Alınan Ürünlerin İadesi:

    • Mağazadan alınan ürünler, iade fişi ile birlikte iade edilebilir.
    • İade fişi, ürün satın alındığında verilir.

    Değişim ve İade İçin Gerekli Belgeler:

    • İade veya değişim için fatura veya iade fişi gereklidir.
    • Kimlik kartı veya ehliyet gibi kimlik belgesi de ibraz edilmelidir.

    Önemli Notlar:

    • FLO, müşterilerin memnuniyetini sağlamak için esnek iade ve değişim politikaları uygulamaktadır.
    • Ancak, yukarıda belirtilen şartlara uyulması gerekmektedir.
    • Herhangi bir sorunuz veya endişeniz varsa, lütfen FLO müşteri hizmetleri ile iletişime geçmekten çekinmeyin.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yapmaz
  • mavi donlu M kullanıcısına yanıt
    Neden hocam?
  • Hocam şimdi bu FLO mağazaları biraz değişik sistemle çalışıyorlar misal maviden bir şey aldığın zaman fatura vs gerek kalmıyor fakat FLO da ısrarla istiyorlar . Ayakkabı sektörünün Bim i bu adamlar . Yani belli olmaz müşteri hizmetlerini ara sor garanti istiyorsan ama benimkini etmediler
  • mavi donlu M kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam. Teşekkürler
  • Kullanılmış bir ürünün değişimini yapmıyorlar, en ufak bir farklılık fark ettiklerinde bile değişim, iade gibi durumlar imkansız oluyor belirttiğiniz marka'da, bir benzeri durum ile karşılaştığım için söylüyorum.
  • Ategnatos kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle fabrikaya gönderiyorlar fabrikalık bir sıkıntı varsa yaparlar yoksa hayatta yapmazlar boşu boşuna 1 ay bottan olursun
  • ayakkabı iki giymeden sonra patlasa bile kullanım hatası der senin başına kakalarlar ayakkabı dünyası da bunun gibi bir kere ayakkabıyı bir ay bile giymeden yanındaki tutkallar gözükmeye başlamıştı ayakkabı dünyası kullanım hatası demişti sanki çamaşır makinesi nasıl yanlış kullanabilirim ayakkabıyı yürüyorum kardeşim
  • Ategnatos kullanıcısına yanıt
    Az önce baktım 21 iş günü incelenir ve sonuç size bildirilir diyo. Görürücem ama istanbulda olduğum için şu anlık sıkıntı gibi.
  • Brisbane kullanıcısına yanıt
    Para boşa gitti o zaman :(
  • İşlemler için fiş şarttır, fişsiz işlem yaptıramazsın. Fişi farklı bir mağazadan alamazsın, sadece aldığın şubeden fiş kopyası alabilirsin. Onun içinde kart dönemiçinden tarihi ve saati net vermek gerekir ki fiş kopyası çıkartılabilsin. Aksi takdirde sistem isimli tutmadığı için farklı müşterinin fişine ulaşabilirler.


    Ayakkabı giyildiyse iade ve değişim yapamazsın. Merkeze gidip incelenmesi ve sonuçlanması gerekir. Waterproof yazmayan ürünlerde su geçirmez garantisi yoktur, bu bot bile olsa. Yöneticinin insiyatifi vardır ama ayakkabı satışa uygun olmadığı için kullanamaz.


    Genelde kullanıcı hatası denir. Şikayetvar vs. kovalarsan belki sonuçlanır. THH kararı çıkartırsan sorgusuz sualsiz şubeden iade alırsın. Şube bunu irdelemez, THH olarak girer sisteme ve merkeze fatura edilir.


    Aklına takılan farklı bir şey varsa aydınlatabilirim.

  • GenelKültürAbidesi kullanıcısına yanıt
    Onun olayı şöyle, belirtilen marka bi aracı marka, öncelikle onlar inceler sorunu, kullanılıp kullanmadığını, garanti kapsamlarını değerlenidrirler, eğer her şey pürüzsüz ise ayakkabı gönderilir, 21 iş günü içerisinde değişim onarım artık ne yapılacaksa yapılır.
  • İncelemeye gönderirler botu. Direk orda değiştirme yetkisi zaten yok. Firma onaylarsa değişim yada iade söz konusu olabilir. Fiş yeterli slipede gerek yok.
  • zamanında bende bir bot almıştım flo mağazasından. bot tabanından su alıyrdu ayağım sırılsıklam oluyordu. haliyle aldığım mağazaya götürdüm onlarda incelemeye gönderdiler.15-20 gün kadar sürmüştü. sonuç:su geçirmemezlik için garanti veremiyoruz, kullanım hatası oldu.

    besbelli üretim hatası olan bot için değişim vermediler ve kullanım hatası dediler.

    bunun üzerine tüketici hakem heyetine gittim 2-3 ay kadar sürdü. ama benim lehime karar çıktı. mağazadan 6 ay içinde kullanılmak üzere fiş verdiler. yine bot aldım yaklaşık 2,5-3 sene oldu hala giyiyorum.
  • Ben bir keresinde aldığım spor ayakkabının 3 günde içi dağıldığı için değiştirmek istedim.Fişi ve kutusuyla aldığım mağazaya gittim ki sadece aldığın mağazadan işlem yapabiliyorsun.21 gün sonra ayakkabı da bizden kaynaklı sıkıntı yok diyip geri gönderdiler.
  • Flo bu konuda kesinlikle sıkıntılı. Ayakkabı dünyası da tam tersi. Ben aynı ürün arasında uçurum yoksa ayakkabı dünyasından alıyorum.
  • Flo beş para etmez bir marka,uzak durun
    hatta nike adidas vb markaların defolu ürünlerini sattığını duymuştum.
  • Verirsin fabrikaya yollarlar işlerine gelirse tadilat yaparlar gelmezse yapmazlar. Yeni ürünü, değişimi unut.
  • Eğer ayakkabı waterproof özellikteyse garanti felan uğraşma direk tüketici haklarına git. Hem botu kullanabilirsin hemde paranı kesin olarak iade alırsın.
  • Bak dostum aynı şey başıma geldi. Flo'dan almıştım botu ve dikişler atmaya başlamıştı. Onlara değişim ve onarım için götürdüm ama reddedildi. Muhtemelen seninki de reddedilir. Yapman gereken şey tüketici hakem heyetine gitmek. Heyete aşağıdaki yazıyı yazdım.

    Flo değişim yapar mı?

    sonrasında tabi hakem'den cevap geldi. Değişim yapılacak diye oraya gidip paramı geri aldım. Yeni bir bot aldım sonra.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.