Şimdi Ara

fluence (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
0
Favori
5.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  fluence


    araca bu açıdan bakmak yerine; aşağıdaki açılardan bakarsanız çok da kötü değil tasarımı

     fluence

     fluence

     fluence

     fluence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 20 Ağustos 2011; 14:22:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: archaeologist

    aynı paraya octavia'yı tavsiye ederim. kullanıyorum memnunum.
    fluence bana önden, projöktöre yakalanmış amazon kurbağası gibi görünüyor. tasarım berbat.


    benzetme harika olmuş
  • Geçen hafta Skoda bayisine giderek Süper B ve Octavia yı inceledim. Octavianın en ful versiyonu ( yok yok) 55 Bin TL üstelik üzerinde Passat ve Jettanın kullanmış olduğu 1.6 TDI 105 hp lik motor vardı. Düşünebilirsiniz hoş araba.
  • skoda superb elegance veya chevrolet epica
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jet_han

    Geçen hafta Skoda bayisine giderek Süper B ve Octavia yı inceledim. Octavianın en ful versiyonu ( yok yok) 55 Bin TL üstelik üzerinde Passat ve Jettanın kullanmış olduğu 1.6 TDI 105 hp lik motor vardı. Düşünebilirsiniz hoş araba.


    hocam yok yok hakikaten;

    xenon yok yok
    açılır tavan yok yok
    deri döşeme yok yok
    manuel'de ESP yok yok

    2004 yılından kalma kasası da cabası, C sınıfının en kısa dingil mesafesine sahip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 20 Ağustos 2011; 14:35:57 >
  • Arif bey ESP var bildiğim kadarıyla, deri döşeme açılır tavan ve xenon özellikleri paket dahilinde veriliyor genelde. Ben bu özelliklere pek takılmam. Ancak ESP önemlidir. Focus vw Jetta platformunda üretilmektedir Aks sistemi Octavianın. Bence tercih edilebilir bir otomobildir. Fluans ile karşılaştırdığımda malzem kalitesi ve motor referansı bile renoyu elemeye yeterde artar bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    şu an 55 e alabileceğin en iyi araba bu incele beğenirsen bir bak istersen


    http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/avensis/index.aspx


     fluence

     fluence

     fluence



    +1 bizzat kendim 2010 modelini kullanıyorum epica'dan sonra d sınıfındaki f/p aracı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maka35

    Fluence full olanaa 55 milyar vermek akıllıkmı yok o fiyata 0 daha iyi araç bulunurmu


    Hocam 55 bin lirayı o arabaya bağlama...passat al derim kesinlikle...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jet_han

    Arif bey ESP var bildiğim kadarıyla, deri döşeme açılır tavan ve xenon özellikleri paket dahilinde veriliyor genelde. Ben bu özelliklere pek takılmam. Ancak ESP önemlidir. Focus vw Jetta platformunda üretilmektedir Aks sistemi Octavianın. Bence tercih edilebilir bir otomobildir. Fluans ile karşılaştırdığımda malzem kalitesi ve motor referansı bile renoyu elemeye yeterde artar bile.


    Focus, Mazda 3 ve Volvo S40 ile aynı platformu paylaşır, VAG ile ilgisi yoktur, VAG'ın kendi araçları kendi içlerinde aynı platformu kullanırlar, mesela Jetta'nın, Golf'ün A3'ün eskisini, Seat, Skoda giyer

    ESP, DSG şanzımanla birlikte standart diye Skoda web sayfasında yazıyor, olup olmadığını bilmiyorum açıkçası (ESP (ABS + MBA + MSR + ASR + EDS + HBA) (DSG şanzımanlı araçlarda standart.) Ama vardır diye tahmin ediyorum, neyse ESP var diyelim, ben de ESP vardır diye düşünüyorum. DSG olanların hepsinde standart, DSG olmayanlarda sadece Elegance donanımda var demek isteniyor sanırım ben yanlış anlamışım.

    56.150 TL'lik Fluence Privilège 1.5 dCi 105 bg'de olanlar Skoda'da;

    Açılır tavan 2.500 TL,
    Arka güneşlik 250 TL,
    17 inç jant 600 TL,
    3. arka kafalık 100 TL,
    Deri döşeme 5.000 TL

    Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI CR 105 HP'nin şu anki fiyatı da 57.500 TL, opsiyonlar da eklenirse fiyat hayli uçuyor.

    Kaldı ki özel siparişler araç getirmek büyük sıkıntı VW grubu araçlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 20 Ağustos 2011; 14:55:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maka35

    Fluence full olanaa 55 milyar vermek akıllıkmı yok o fiyata 0 daha iyi araç bulunurmu


    55 bine full donanım octavia öneririm size hem içi daha geniş hemde estetik olarak fluenceden daha güzel


    içi daha geniş öyle mi hani kasası 2004'ten beri değişmeyen, C sınıfının en kısa dingil mesafesine sahip fosil aracı Octavia ile, C sınıfının ikinci en uzun (1 mm farkla Opel Astra Sedan birinci) dingil mesafesine sahip aracı olan Fluence'den bahsediyoruz bilmem farkında mısınız?

    bence araçların iç boyutlarını tekrar gözden geçirin, Octavia sırf 7 yıldır aynı kasayı kullandığı için bile alınmaz

    megané II de ilk çıktığında tipi garip geliyordu sonradan alıştık, bence fluence iyi bir tercih olur eğer ki full olacaksa, navigasyon, açılır tavan, xenon...vs


    Sayın Arif bey;
    2004 ten beri kasası değişmesede 08 yılında makyaj geçirdi en azından ön stoplarında değişime gidildi kaldıkı şu andaki hali bile fluenceden kat be kat güzel
    şu forumda belki yüz kere yazmışımdır yine yazayım =keşke hb sw kasasıların ön kısmı fluencede olsaymış o zaman harika olurmuş
    saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jet_han

    Arif bey ESP var bildiğim kadarıyla, deri döşeme açılır tavan ve xenon özellikleri paket dahilinde veriliyor genelde. Ben bu özelliklere pek takılmam. Ancak ESP önemlidir. Focus vw Jetta platformunda üretilmektedir Aks sistemi Octavianın. Bence tercih edilebilir bir otomobildir. Fluans ile karşılaştırdığımda malzem kalitesi ve motor referansı bile renoyu elemeye yeterde artar bile.


    Focus, Mazda 3 ve Volvo S40 ile aynı platformu paylaşır, VAG ile ilgisi yoktur, VAG'ın kendi araçları kendi içlerinde aynı platformu kullanırlar, mesela Jetta'nın, Golf'ün A3'ün eskisini, Seat, Skoda giyer

    ESP, DSG şanzımanla birlikte standart diye Skoda web sayfasında yazıyor, olup olmadığını bilmiyorum açıkçası (ESP (ABS + MBA + MSR + ASR + EDS + HBA) (DSG şanzımanlı araçlarda standart.) Ama vardır diye tahmin ediyorum, neyse ESP var diyelim, ben de ESP vardır diye düşünüyorum. DSG olanların hepsinde standart, DSG olmayanlarda sadece Elegance donanımda var demek isteniyor sanırım ben yanlış anlamışım.

    56.150 TL'lik Fluence Privilège 1.5 dCi 105 bg'de olanlar Skoda'da;

    Açılır tavan 2.500 TL,
    Arka güneşlik 250 TL,
    17 inç jant 600 TL,
    3. arka kafalık 100 TL,
    Deri döşeme 5.000 TL

    Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI CR 105 HP'nin şu anki fiyatı da 57.500 TL, opsiyonlar da eklenirse fiyat hayli uçuyor.

    Kaldı ki özel siparişler araç getirmek büyük sıkıntı VW grubu araçlarda


    fluence la octavia arsındaki fark kilometre yaptıkça ortaya çıkar. belli km den sonra fluence dökülmeye başlarken octavia sağlam ve tok yapısıyla farkını ortaya koyacaktır.




  • Tipini sorun etmezseniz tabi alınabilir. Zaten bir süre sonra tipine alışıyorsunuz. Hatta çok hoş bile gelebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: archaeologist
    fluence la octavia arsındaki fark kilometre yaptıkça ortaya çıkar. belli km den sonra fluence dökülmeye başlarken octavia sağlam ve tok yapısıyla farkını ortaya koyacaktır.


    Fluence ile çok uzun kilometreler yaptın sanırım.

    Uzun dönem kullanıcı yorumlarını alabilir miyiz sakıncası yoksa?

    Bir de o belli kilometre kaç kilometre?
  • ben de fluence diyorum renault sağlam araba yapıyor önceki aracım renault idi bir defa bile sanayiye gitmedim şu anki aracımbir alman bıktım masraflarından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: archaeologist

    fluence la octavia arsındaki fark kilometre yaptıkça ortaya çıkar. belli km den sonra fluence dökülmeye başlarken octavia sağlam ve tok yapısıyla farkını ortaya koyacaktır.


    8 sene Concorde'a bindik, sattığımızda 290.000 km'de idi, 7 senedir de megané'a biniyoruz 120.000 km'de...

    ikisi de en ufak bir sorun çıkarmadı, iki aracımızın da bakımları zamanında yetkili serviste yapıldı, yapılmaya da devam ediyor

    arabaya eşek arabası gibi binerseniz octavia da dökülür fluence de dökülür hiç şüpheniz olmasın ama temiz kullanan kişinin arabası da temiz kalır, söyledikleriniz tamamen ön yargı kaç tane dökülmüş fluence gördünüz merak ediyorum, taksi olarak dacia'ların clio'ların km'lerine bir bakın derim, saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    Sayın Arif bey;
    2004 ten beri kasası değişmesede 08 yılında makyaj geçirdi en azından ön stoplarında değişime gidildi kaldıkı şu andaki hali bile fluenceden kat be kat güzel
    şu forumda belki yüz kere yazmışımdır yine yazayım =keşke hb sw kasasıların ön kısmı fluencede olsaymış o zaman harika olurmuş
    saygılar.


    Makyajları saymadım, kasa aynı kasa dingil mesafesi 2578 mm hatta tasarım göreceli bir kavramdır ama Skoda'nın da Octavia'ya yeni kasa çıkarmamasına anlam veremiyorum, tamam iyi hoş güzel de tadında bırakmak gerek, motorlarına şanzımana, performansına sözüm yok ama o kasa değişmediği sürece ben artık kimseye Octavia almasını önermem, saygılar

    Not: megané hb ve sport tourer'ın ön tasarımı gerçekten güzel ancak renault; Megané grubundan önce Scenic'i ayırdı, şimdi de notchback (sedan) versiyonu ayırdı, sanırım Golf gibi bir fenomen olma arzuları var, bu yüzden de dış tasarımla da kalsa ufak tefek farklılıklar uyguladılar, ben makyajdan sonra gözümüzün daha da alışacağını düşünüyorum gerçi benim gözüm alıştı ilk çıktığında ben de garipsemiştim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Yurdum insanı boşuna mı 6 aydan fazla sıra bekliyor. Dizel Jetta...için.

    Başka söze gerek var mı? Ayda iki adet de zam.


    aydoğan bey ve

    gene vw için söylenmiş iğneli laflar

    ya ne zaman bırakcan bu vw ile uğraşmayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jet_han

    Arif bey ESP var bildiğim kadarıyla, deri döşeme açılır tavan ve xenon özellikleri paket dahilinde veriliyor genelde. Ben bu özelliklere pek takılmam. Ancak ESP önemlidir. Focus vw Jetta platformunda üretilmektedir Aks sistemi Octavianın. Bence tercih edilebilir bir otomobildir. Fluans ile karşılaştırdığımda malzem kalitesi ve motor referansı bile renoyu elemeye yeterde artar bile.


    Focus, Mazda 3 ve Volvo S40 ile aynı platformu paylaşır, VAG ile ilgisi yoktur, VAG'ın kendi araçları kendi içlerinde aynı platformu kullanırlar, mesela Jetta'nın, Golf'ün A3'ün eskisini, Seat, Skoda giyer

    ESP, DSG şanzımanla birlikte standart diye Skoda web sayfasında yazıyor, olup olmadığını bilmiyorum açıkçası (ESP (ABS + MBA + MSR + ASR + EDS + HBA) (DSG şanzımanlı araçlarda standart.) Ama vardır diye tahmin ediyorum, neyse ESP var diyelim, ben de ESP vardır diye düşünüyorum. DSG olanların hepsinde standart, DSG olmayanlarda sadece Elegance donanımda var demek isteniyor sanırım ben yanlış anlamışım.

    56.150 TL'lik Fluence Privilège 1.5 dCi 105 bg'de olanlar Skoda'da;

    Açılır tavan 2.500 TL,
    Arka güneşlik 250 TL,
    17 inç jant 600 TL,
    3. arka kafalık 100 TL,
    Deri döşeme 5.000 TL

    Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI CR 105 HP'nin şu anki fiyatı da 57.500 TL, opsiyonlar da eklenirse fiyat hayli uçuyor.

    Kaldı ki özel siparişler araç getirmek büyük sıkıntı VW grubu araçlarda


    Kendi adıma konuşuyorum Octavia kadar kazma bir araç yok Fluence'ı tercih ederim her koşulda




  • avensis o fiyata alınıyorsa ..o fiyat kaçmaz...toyotanın baş mühendisi bu araçı yapmak için sırf avrupadaki müşterilerin isteğine göre avrupada 7500 km yol yapmış....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cartman_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jet_han

    Arif bey ESP var bildiğim kadarıyla, deri döşeme açılır tavan ve xenon özellikleri paket dahilinde veriliyor genelde. Ben bu özelliklere pek takılmam. Ancak ESP önemlidir. Focus vw Jetta platformunda üretilmektedir Aks sistemi Octavianın. Bence tercih edilebilir bir otomobildir. Fluans ile karşılaştırdığımda malzem kalitesi ve motor referansı bile renoyu elemeye yeterde artar bile.


    Focus, Mazda 3 ve Volvo S40 ile aynı platformu paylaşır, VAG ile ilgisi yoktur, VAG'ın kendi araçları kendi içlerinde aynı platformu kullanırlar, mesela Jetta'nın, Golf'ün A3'ün eskisini, Seat, Skoda giyer

    ESP, DSG şanzımanla birlikte standart diye Skoda web sayfasında yazıyor, olup olmadığını bilmiyorum açıkçası (ESP (ABS + MBA + MSR + ASR + EDS + HBA) (DSG şanzımanlı araçlarda standart.) Ama vardır diye tahmin ediyorum, neyse ESP var diyelim, ben de ESP vardır diye düşünüyorum. DSG olanların hepsinde standart, DSG olmayanlarda sadece Elegance donanımda var demek isteniyor sanırım ben yanlış anlamışım.

    56.150 TL'lik Fluence Privilège 1.5 dCi 105 bg'de olanlar Skoda'da;

    Açılır tavan 2.500 TL,
    Arka güneşlik 250 TL,
    17 inç jant 600 TL,
    3. arka kafalık 100 TL,
    Deri döşeme 5.000 TL

    Skoda Octavia Elegance 1.6 TDI CR 105 HP'nin şu anki fiyatı da 57.500 TL, opsiyonlar da eklenirse fiyat hayli uçuyor.

    Kaldı ki özel siparişler araç getirmek büyük sıkıntı VW grubu araçlarda


    Kendi adıma konuşuyorum Octavia kadar kazma bir araç yok Fluence'ı tercih ederim her koşulda


    hocam mümkünse bundan sonra sen hep kendi adına konuş

    octavia varya flaunce her koşulda 10 basar

    güvenlik

    yol tutuş

    kaliteli malzeme

    dsg

    iç genişlik

    ferahlık

    konfor

    motor kalitesi

    yalıtım

    ve en önemlisi VW kalitesi




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.