Şimdi Ara

Focalprice paramı ödemiyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
2
Favori
1.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. focalpriceden telefon aldım, gümrüğe takıldı ve geri gönderildi. 28 mayıstan beri İsviçrede telefon bekliyor. Paypala şikayet edip paramı alma şansını kaçırdım.

    Bu siteyi şikayet edebileceğim, yaptırım uygulatabileceğim bizim burdakiwww.sikayetvar.com tarzı bildiğiniz bir site var mı? ya da önerebileceğiniz başka yol var mı?

    teşekkürler



  • tecrübesi olan, bilgisi olan var mı arkadaşlar?
  • Benim yaşadığım sorunla benzer sorunları yaşayanlar olabilir. Öncelikle romulus70 e teşekkür ediyorum. Şu mesajıyla beni bilgilendirdi:

    "Kredi kartı ile ödeme yaptı isen banka üzerinden chargeback açabilirsin. Gdip bankanda 1ile görüş bilgi verebilirse halledebilirsin çoğu çalışan bilgisiz oluyor bu konuda benim şansıma bu birimde önceden çalışmış 1i denk gelmişti o sayede işimi halletmiştim bikaç form doldurup bu işi halledebilirsin 90 gün gibi zaman aşımı vardı bu işte galiba ona göre acele etmeni tavsiye ederim."

    romulusun dediği gibi şubedekiler hiçbirşey bilmiyorlardı, daha sonra halkbankın müşteri hizmetlerini aradım onlar da bu işlemden habersizler, "Böyle bir işlem yok dediler". Bankanın genel merkezinde şikayet birimi var onlara aşağıdaki dilekçeyi faksladım:



    HALKBANK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE
    Konu: Chargeback (Ters İbraz) 15/08/2014

    Bankanızın ........... No’lu kredi kart hamiliyim. 17 Nisan 2014 tarihinde .............. referans numarasıyla yaptığım 139,99 USD’lik alışveriş sonucu aldığım ürün elime ulaşmamıştır. Bu konuyla ilgili 22 Mayısta satıcı ile para iadesini yapması için iletişime geçtim. O günden beri satıcı ürün tekrardan kendi eline geçmediği için ücret iadesi yapmamakta ve beni oyalamaktadır. Satıcı yurt dışında olduğu için hak arayışı yapamamaktayım.
    Bu nedenle aşağıda tarih ve miktarı belirtilen işlemle ilgili olarak konu hakkındaki işbu itirazım üzerine mümkün olan en kısa sürede gerekli incelemenin yapılarak, sonucun tarafıma yazılı olarak bildirilmesini,
    Yaptığım harcama itirazının bir an önce sonuçlandırılmasını ve itiraz ettiğim harcama tutarının “Uluslararası Chargeback kurallarına göre” hesabıma iade edilmesini istiyorum.

    İTİRAZ EDİLEN İŞLEM:
    TARİH TUTAR FİRMA TRACKİNG NUMBER
    17/04/2014 139,99 USD www.focalprice.com ............


    Saygılarımla,



    Galiba 180 günlük bir itiraz süresi var. İki gün önce para kredi kartıma iade edilmiş...

    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quarizmamm -- 20 Ekim 2014; 12:41:18 >




  • Vallahi helal olsun be adam konuyu ayakta tutmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay helal olsun. bende paypalda sorun yasamistim. neverwinter diye bir oyun azda degil gaza geldim 200 dolarlik paket aldim. paypaldan para gitti ama hesabima paket gelmedj
    sonrasında oyun içi destekle yaklasik bi 15 gun mesajlaştim. Bana dolandirici falan deyip ban attilar saka gibi Vazgecmedim paylala her seyi ssli desteklerle sundum bana yapilan muameleyi yaklasik 30 gun sonra kurusu kurusuna aldim hesabimida ozur dileyip actilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quarizmamm

    Benimle aynı benzer sorunları yaşayanlar olabilir. Öncelikle romulus70 e teşekkür ediyorum. Şu mesajıyla beni bilgilendirdi:

    "Kredi kartı ile ödeme yaptı isen banka üzerinden chargeback açabilirsin. Gdip bankanda 1ile görüş bilgi verebilirse halledebilirsin çoğu çalışan bilgisiz oluyor bu konuda benim şansıma bu birimde önceden çalışmış 1i denk gelmişti o sayede işimi halletmiştim bikaç form doldurup bu işi halledebilirsin 90 gün gibi zaman aşımı vardı bu işte galiba ona göre acele etmeni tavsiye ederim."

    romulusun dediği gibi şubedekiler hiçbirşey bilmiyorlardı, daha sonra halkbankın müşteri hizmetlerini aradım onlar da bu işlemden habersizler, "Böyle bir işlem yok dediler". Bankanın genel merkezinde şikayet birimi var onlara aşağıdaki dilekçeyi faksladım:



    HALKBANK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE
    Konu: Chargeback (Ters İbraz) 15/08/2014

    Bankanızın ........... No’lu kredi kart hamiliyim. 17 Nisan 2014 tarihinde .............. referans numarasıyla yaptığım 139,99 USD’lik alışveriş sonucu aldığım ürün elime ulaşmamıştır. Bu konuyla ilgili 22 Mayısta satıcı ile para iadesini yapması için iletişime geçtim. O günden beri satıcı ürün tekrardan kendi eline geçmediği için ücret iadesi yapmamakta ve beni oyalamaktadır. Satıcı yurt dışında olduğu için hak arayışı yapamamaktayım.
    Bu nedenle aşağıda tarih ve miktarı belirtilen işlemle ilgili olarak konu hakkındaki işbu itirazım üzerine mümkün olan en kısa sürede gerekli incelemenin yapılarak, sonucun tarafıma yazılı olarak bildirilmesini,
    Yaptığım harcama itirazının bir an önce sonuçlandırılmasını ve itiraz ettiğim harcama tutarının “Uluslararası Chargeback kurallarına göre” hesabıma iade edilmesini istiyorum.

    İTİRAZ EDİLEN İŞLEM:
    TARİH TUTAR FİRMA TRACKİNG NUMBER
    17/04/2014 139,99 USD www.focalprice.com ............


    Saygılarımla,



    Galiba 180 günlük bir itiraz süresi var. İki gün önce para kredi kartıma iade edilmiş...

    iyi günler



    geçmiş olsun diyim şimdiki iade geçici olarak 1 iade yanılmıyorsam. Chargeback işlemi bitene kadar bakiye iade ediliyor. Sonuçlanınca duruma göre kalıcı olup olmayacağı belli oluyor. %99 kazanırsın bence tekrardan geçmiş olsun.




  • İnşallah kalıcıdır. Gelen parayı geldiği gibi harcadım:)

    bu arada Paypaldan politika güncellemeleriyle ilgili bir mail geldi. Açıklamada aşağıdakiler yazıyor. Benim anladığım itiraz süresi 45 günden 180 güne çıkmış. Doğru mu yorumluyorum bilmiyorum?


    "Politika Güncellemeleri
    Yazdır PDF olarak indir


    Bu sayfa, PayPal Hizmetinde, Kullanıcı Sözleşmesinde veya diğer sözleşmelerde meydana gelecek önemli değişiklikler öncesinde kullanıcıları bilgilendirmektedir. Bu Politika Güncellemesini incelemenizi ve PayPal Kullanıcı Sözleşmesinde yapılan tüm değişikliklerden haberdar olmanızı öneririz. Söz konusu güncellemeler, geçerlilik tarihinden en az 30 gün önce yayınlanır.



    PayPal Kullanıcı Sözleşmesi'nde Değişiklik
    Geçerlilik Tarihi: 18 Kasım 2014

    PayPal Kullanıcı Sözleşmesi Madde 4.3 (“Negatif Bakiyeler ve Çoklu Para Birimleri”) şu şekilde değiştirilecektir:

    4.3 Negatif Bakiyeler ve Çoklu Para Birimleri. Hesabınızda eksi bakiye varsa PayPal, sonradan Hesabınıza eklediğiniz veya Hesabınıza gelen para ile eksi bakiyenizi düzeltebilir. Hesabınızda birden fazla para birimi bakiyeniz varsa ve para birimi bakiyelerinizden biri herhangi bir nedenle negatif olmuşsa PayPal farklı bir para birimi bakiyesinde tuttuğunuz parayı kullanarak negatif bakiyeyi mahsup edebilir. Birden fazla Hesap açtıysanız PayPal, diğer Hesabınızda/Hesaplarınızda bulunan bakiyenizi kullanarak Hesabınızdaki eksi bakiyenizi düzeltebilir. Eksi bakiye bu paragrafa uygun olarak PayPal tarafından düzeltilirse, hesabınıza ilişkin başka bir banka kartıyla birleştirilebilir.
    PayPal Alıcı Koruması altında Uygunluk şartlarında yapılan değişiklikler (PayPal Kullanıcı Sözleşmesi madde 7.2) ve İtiraz Çözümü süreci (PayPal Kullanıcı Sözleşmesi madde 7.5):

    PayPal Alıcı Korumasına uymak için Kullanıcılar, ödemenin gönderildiği tarihten itibaren 180 Gün içerisinde İtirazda bulunabilir (Latin Amerika'daki alıcıların 45 Gün içerisinde İtirazda bulunmaları gerekir).
    PayPal Kullanıcı Sözleşmesi Madde 7.3 (“Uygun Olmayan Ürünler”) şu şekilde değiştirilecektir:
    7.3 Uygun Olmayan Ürünler. PayPal Alıcı Koruması belirli maddi, fiziksel ürünler için yapılan PayPal ödemelerinde geçerlidir. Aşağıdaki ödemeler PayPal Alıcı Koruması kapsamındaki para iadesi için uygun değildir:

    Dijital Ürünler de dahil olmak üzere maddi olmayan ürünler (Bölüm 7.6'da listelenen istisnaları olmak koşuluyla)
    Hizmetler
    Emlak
    İşletmeler (bir işletme satın aldığınızda)
    Motosikletler, karavanlar, hava taşıtları ve botlar dahil olmak üzere araçlar
    Tanıtımından Oldukça Farklı, özel üretim ürünler
    Uçak biletleri dahil olmak üzere seyahat biletleri
    PayPal'ın Kabul Edilebilir Kullanım Politikası'nı ihlal eden ürünler
    eBay'ın Yasaklanmış veya Kısıtlanmış Ürünler Politikası'nı ihlal eden, eBay üzerinden yapılan alışverişler
    Bir satış noktasından toplanan ürünler de dahil olmak üzere şahsen bizzat topladığınız veya kendi adınıza toplattığınız ürünler
    Üretimde kullanılan endüstriyel makineler
    Ön ödemeli kart veya hediye çeki dahil olmak üzere nakit paraya eşdeğer ürünler
    Kişisel Ödemeler
    PayPal Kullanıcı Sözleşmesi Bölüm 9 (“PayPal Satıcı Koruması”); diğer ülkelerdeki alıcıların bulunduğu pazarda faaliyet gösteren satıcıların, bu hedef alıcıların bulundukları ülkelerde Ödeme Alıcısı veya Satıcı olarak tabi oldukları PayPal Alıcı Koruması politikalarını okumaları gerektiğini ifade edecek şekilde değiştirilecektir.
    PayPal Kullanıcı Sözleşmesi Madde 11.1(b) (“PayPal Alıcı Koruması kapsamındaki Hak Taleplerine ilişkin Sorumluluk.”) şu şekilde değiştirilecektir:
    PayPal Alıcı Koruması kapsamındaki Hak Taleplerine ilişkin Sorumluluk. Bir Satıcıysanız ve doğrudan PayPal'a karşı bulunduğunuz Hak Talebini kaybettiyseniz, sorumluluklarınıza ilişkin olarak PayPal'ın zararını telafi etmeniz gerekir. Başka bir ülkedeki PayPal Hesap sahibinden bir ödeme alırsanız ve bu ülkenin Alıcı Koruma politikası kapsamında alınan paranın iade veya iptal edilmesi gerektiğine karar verirsek yükümlülüğünüz için PayPal'a para iadesinde bulunmanız gerekecektir (başka bir ülkedeki PayPal Hesap sahibinden ödeme almadan önce burada mevcut olan ilgili PayPal Alıcı Koruması politikalarını incelemelisiniz). Sorumluluklarınıza ürün fiyatının tamamı ve alıcı tarafından ödenen gönderim masrafları (ve bazı durumlarda ürünü geri alamayabilirsiniz) ve işlem için ödediğiniz PayPal Ücretleri de dahildir. PayPal Satıcı Koruması, Teslim Alınmayan Ürün ve uygun Yetkisiz İşlemlere dayalı yukarıdaki uygun Hak taleplerine ilişkin yükümlülüklerinizi kapsar (bkz. Bölüm 9 (PayPal Satıcı Koruması).

    Bir alıcı sizden satın aldığı bir ürün için Tanıtımından Oldukça Farklı (TOF) Hak Talebinde bulunursa genellikle ürünü geri kabul etmeniz ve alıcıya ürün fiyatının tamamını ve alıcı tarafından ödenen gönderim masraflarını iade etmeniz gerekir. PayPal Ücretleriniz için para iadesi almazsınız. Ayrıca kendi takdirimize bağlı olarak sattığınız bir ürünün sahte olduğu düşündüğümüz için Tanıtımından Oldukça Farklı Hak Talebini kaybederseniz alıcıya tam para iadesinde bulunmanız gerekir ve ürünü geri alamazsınız. Bazı durumlarda (örneğin, sattığınız ürünün sahte olmasından dolayı Tanıtımından Oldukça Farklı Hak Talebini kaybederseniz) alıcıdan ürünü geri alamayabilirsiniz (örneğin ürün atılmış olabilir veya başka bir şekilde değiştirilemez durumda olabilir). PayPal Satıcı Koruması Tanıtımından Oldukça Farklı Hak Taleplerine ilişkin sorumluluklarınızı kapsamaz."




  • Muhtemelen kendi kurallarını atmış paypal kendi itiraz sürelerini belirtmiş. BU charge backi paypal üzerindende takip edebilirsin oradaki sonucu sallama paypal red eder. Süre çok geçmiş olduğu için(onların süre45-60 gün gibi birşey). Önemli olan bankadan açtığın. Visa yada Mastercard kabul eder. Paypalı sallama kısaca.
  • bendewww.mixeshop.com diye bir yerden aldım aynı sorun oldu nl post ile geri gönderildi 4 aydır tık yok adamlar bide güvendirdi bizi paypal itirazda etmedik burdan gelen bilgi ile garanti bankasına bir itiraz faksı çektik 2 gün oldu bir gelişme olursa yazarım buraya
  • 22/08 de almıştım 26/12 de bankaya itiraz ettim
     Focalprice paramı ödemiyor!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pyrosquad

    22/08 de almıştım 26/12 de bankaya itiraz ettim
     Focalprice paramı ödemiyor!!!

    Demek ki 120 günü geçince kabul etmiyorlar. Bende garanti bankasına itirazda bulundum 1 hafta önce. Kaç günde sonuçlanıyor?

    Bu focalprice paramızı vermez gibime geliyor. Adamlara kargoyu hollanda postasından sorun diyorum. Merak etmeyin gelir diyor. Lan gerizekalı 3 ayı geçmiş ney gelir.




  • 15 GÜNDE CEVAP VERDİLER

    cevabın altında yazdığı gibi hakem heyetine başvuru yapayım dedim,onların gönderdiği formdada kanunen yasaklı ürünler anlaşmazlığa konu teşkil etmez yazmışlar bende hiç uğraşmadım artık geri döndüm çinli yavşağa yazdım cevap bile vermedi puşt
  • mixeshop denen adiler dün we lost it sorry yazmışlar şimdide hem skypeden hem siteden mesaj atamıyorum,sistem izin vermiyor b ide engelledi adiler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.