Şimdi Ara

Focus 2 Dizel Motoru Sistem Arızası Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 dizel 110 luk Focus 2 aracım var. Araç 207 binde. Memlekete gitmiştim dönerken merak yüzünden 38.29₺ litre fiyatından aytemizden 32 litre mazot aldım. İçinde çeyrek depodan fazla shellin mazotu vardı. Yaklaşık 200 km sonra araç fotoğraf da mi arızayı verdi ve çekişten düştü. 3100 deviri geçmiyor. Kontağı kapa aç yaptım ancak düzelmedi. Arabanın gücü yarıya düştü resmen. Araç kendini korumaya aldı onu anladım.

    Çorum’a geldiğim de akrabam olduğu için sanayi de uğradım ve cihaza bağladık ve araç egr ile ilgili arıza verdiğini gördük. Ben Ankara’ya devam etmek durumunda olduğum için bu arızaya müdahale etmek 2 saati bulur böyle devam edeceksin dedi ve sarı motor lambasını söndürdü diğer arıza ile yola çıktım devam ettim. Elmadağı 3. Vites ile falan çıktım. Sorunsuz geldim. Aracın sesin de soluğunda bir yok bu arada.

    Bir çok kişi içinde ki mazotu sonuna kadar bitir. Shell Opet gibi yerlerden tekrar mazot aldığında durumun düzeleceğini söylediler. Yarım depodan biraz az mazot var bende bu mazotu bitirmeden tamir ettirmek istemiyorum zaten.

    Sizce mazotu bitirip yeni mazot aldığım da durum düzelir mi ?

    Az çok elim anahtar tutar egryi kendim söküp takabilir miyim sizce ?

    Focus 2 Dizel Motoru Sistem Arızası Problemi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • aynı blok başka araçta aynı durumu yaşadım, servis egr soketini temizledi tekrar yakarsa egryi sökeriz dedi daha sorun olmadı. soketten de anlık ışığı yakabiliyormuş bunu bir deneyin.

    egr sökmek zor değil elin lokma tutuyorsa sökersin.

    arıza kodu neydi kaydettiniz mi? benim egr bilmemnesi sürekli olarak çıkmıştı bilgisayarda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya egr yada turbo sorunlu. Limp moda giriyor. N75 valfinide kontrol ettir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Hocam malesef aklıma gelmedi arıza kodunu almak. Ancak egr kapağı açık kalmış gibi bir ibare mevcuttu. Soketi bir söküp takayım olmadı deneyeyim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aliveli90 kullanıcısına yanıt
    Sadece egr ile ilgili arıza kodu gösteriyor idi. N75 valfinin testini nasıl yapabiliriz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Willian kullanıcısına yanıt

    Turbo Basınç düşük olduğu zaman sistem egrden basınç kaçırdığını varsayabilir. Belkide sokettendir. Ama soket durduk yere arızalanmaz. 50 kere sök tak taparsan o başka.


    Egr sıkışmış olabilir. Zaten o motorun 1544 turbosuda kronik sorunludur.. Vgt kanatçıkları sıkışabiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 4 Kasım 2024; 20:45:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Willian kullanıcısına yanıt
    aynen o. soketi temizlediler sprey ile arızayı da sildiler geçti benim sıkıntı.

    turbodan ya da hortumlarından olsa hava akışmetre arızası veriyor bu motor. o da başıma geldi, 8-10 cm U hortum çatlamış alt tarafta onu değiştirdik o da geçmişti aklınızda bulunsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford focus motor sistem arızası
    14 yıl önce açıldı
    1.3 Egea motor titreme sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • aliveli90 kullanıcısına yanıt
    2010 model 2.5 kasaya bindim. 2 kere turbo rezive ettim evet vgt açık kalıyordu araç da boşu boşuna tamir takım değişiyordu. İşi bilmeyen olunca. Acaba bu araç da da mı aynı turbo var. Bu 109 luk motor diye biliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bakalım arızayı kendi imkanlarımız ile çözebilecekmiyiz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Willian kullanıcısına yanıt

    Aynı olmasi lazım , turbosu çok sorunlu. Ya mili kırar , ya öter vınlar , yada kurum yapıp kanatçıklar sıkışır.


    Aynı turbo kia rio , hyundai eradada vardı aynı sorunlar o arabalardada oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biraderde citroen c5 var egr temizliği yaptırmıştı. kendin uğraşma temizlettir araç sanırım 280 binde falan ilk sahibi.

  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    evet dediğiniz problemleri yaşadım malesef... Egr den yola çıkarak halletmeye çalışacağım inşallah. Ustaların maşallahı var egr sök tak temizlmeye 2-3.000tl rakamlar telafuz ediyorlar...

  • sissil S kullanıcısına yanıt

    hocam uçuk rakamlar telafuz ediyorlar... ondan dolayı kendim uğraşmayı düşündüm

  • Willian kullanıcısına yanıt

    Alayı hırsız ustaların ,, ki usta bile değiller.

  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    aynen öyle bakalım ilk müsait vakitte bakacağım burayı editlerim zaten. Teşekkür ediyorum hocam

  • Willian kullanıcısına yanıt
    Ben daha önce yarı otomatik şanzımanı söküp tamir etmiştim ama araç yürümediği için yaptım. Sizin araç çalışıyor internet yorumlarına bakın bir yere bence temizletin. Sadece bu işi yapanlar var egsozculsr iyi bilir kim daha iyi yapar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sissil S kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim hocam. galiba bi göstereceğim.

  • Forumda ki; ''benzinli ile şehir içi 5-6 litre yakıyorum'' tayfasının bu konuya vereceği cevap;


    ''tüm yakıtlar tek yerden çıkar, her istasyonun yakıtı aynıdır''



    Bilinmedik ve ıssız Shell-Opet'den bile alınmaz, şehir içi işlek olmayan hiç bir yerden yakıt alınmaz, öyle böyle hile dönmüyor son 3 yıldır.

  • Aynı sorun başımada geldi ah şu hdi motorlar
    Turbo pimi çekmiyor usta elektrik rolesine baktirin yada sorun egrde ise 3te 95 civari 15 20 dakika sabit gidin
    Az peşinde koşturmadık emektârın..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    dünya düzdür yazmayı unutmuşsun

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.