Testi derginin Temmuz sayısında okuyabilirsiniz. İlgilenirseniz daha sonra resimler ve izlenimlerimle bu başlığa devam ederim.
Sevgiler,
And
Resimleride görsek
quote:
Orijinalden alıntı: REVENT0N
Resimleride görsek
Benim yeni fark ettiğim bir husus var. İstanbuldaki şehir içi tüm tünellerde hız sınırı 60km/s. Buna görehttp://www.youtube.com/watch?v=bsJT3DWqln4 videosunda bu hız sınırını aştığınız çok net belli oluyor.
Bu gönderdiğiniz videoyu ihbar kabul edip hem trafik hem de Ford yetkililerine göndermek gerekiyor.
Hız denemeleriniz şehir trafiğinde değil kapalı alanlarda yapılmalı (istanbul için örnek Olimpiyat stadı ve pistler)
Özellikle sizin gibi örnek olması gereken bir dergi çalışanlarının diğer trafik apaçileri gibi hareket etmesini kınıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: 2lu
Benim yeni fark ettiğim bir husus var. İstanbuldaki şehir içi tüm tünellerde hız sınırı 60km/s. Buna görehttp://www.youtube.com/watch?v=bsJT3DWqln4 videosunda bu hız sınırını aştığınız çok net belli oluyor.
Bu gönderdiğiniz videoyu ihbar kabul edip hem trafik hem de Ford yetkililerine göndermek gerekiyor.
Hız denemeleriniz şehir trafiğinde değil kapalı alanlarda yapılmalı (istanbul için örnek Olimpiyat stadı ve pistler)
Özellikle sizin gibi örnek olması gereken bir dergi çalışanlarının diğer trafik apaçileri gibi hareket etmesini kınıyorum.
Alıntıları Göster
Normal şartlarda zaten ölçümleri trafiğe kapalı alanlarda gerçekleştiriyoruz ancak test aracının derginin bitirilme gününde çıktığı dünkü gibi ekstrem durumlarda o mesafedeki alanlara gidip gelmeye vaktimiz olmayabiliyor ve sürüş izlenimlerini başkalarını tehlikeye atmadan trafikte edinmemiz gerekebiliyor. Uyarınız için teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: Inferno
Normal şartlarda zaten ölçümleri trafiğe kapalı alanlarda gerçekleştiriyoruz ancak test aracının derginin bitirilme gününde çıktığı dünkü gibi ekstrem durumlarda o mesafedeki alanlara gidip gelmeye vaktimiz olmayabiliyor ve sürüş izlenimlerini başkalarını tehlikeye atmadan trafikte edinmemiz gerekebiliyor. Uyarınız için teşekkürler.
Alıntıları Göster
Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu
quote:
Orijinalden alıntı: REVENT0N
Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu
Alıntıları Göster
İnsan haber verir, var mı öyle videoları çekip çekip buraya koymak.. Beraber test ederdik
Bu aracın önden çekişli araçlar arasında bir mihenk taşı olduğu söyleniyor.Testi yapan arkadaşın izlenimlerini merak ediyoruz gerçekten öyle mi?
quote:
Orijinalden alıntı: fottili
Bu aracın önden çekişli araçlar arasında bir mihenk taşı olduğu söyleniyor.Testi yapan arkadaşın izlenimlerini merak ediyoruz gerçekten öyle mi?
Alıntıları Göster
Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.
quote:
Orijinalden alıntı: bucakli
Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.
Alıntıları Göster
Güzel araba
quote:
Orijinalden alıntı: bucakli
Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.
Alıntıları Göster
keşke başka biri kulansaymış. ne bastıgı belli ne gittiği
quote:
Orijinalden alıntı: tolga86
keşke başka biri kulansaymış. ne bastıgı belli ne gittiği
Alıntıları Göster
quote:
Orijinalden alıntı: dranov
Alıntıları Göster
Dipnot:
Ford Focus RS Concept modelinin British Motor Show’da sergilenmesinden sonra Ford, üretim modeli Focus RS’in üzerindeki örtüyü kaldırdı.
2.5 litre hacminde 5 silindirli 300 beygir gücünde motora sahip Focus RS, 100 km/s hıza 5.9 saniyede ulaşabiliyor ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza sahip.
Yol tutuşunu artırmak için Focus RS’de kilitli ön diferansiyel, “torq steer” durumunu engelleyen özel ayarlanmış süspansiyon sistemi, alçaltılmış gövde ve daha büyük frenler kullanılmış.
Kabinde en belirgin özellikleri gövde rengi ile uyumlu Recaro spor koltuklar, karbon fiber parçalar ve alüminyum vites topuzu.
Dışardan bakıldığında ise siyah ön panjur, kaputta havalandırma ızgaraları, arka spoyler ve difüzer, çift egzoz çıkışı ve 19 inç büyüklüğündeki tekerlerkleri en belirgin özellikleri.
Focus RS, sadece İngiltere’de şu ana kadar 1,500 adet sipariş almış...
quote:
Orijinalden alıntı: dranov
Dipnot:
Ford Focus RS Concept modelinin British Motor Show’da sergilenmesinden sonra Ford, üretim modeli Focus RS’in üzerindeki örtüyü kaldırdı.
2.5 litre hacminde 5 silindirli 300 beygir gücünde motora sahip Focus RS, 100 km/s hıza 5.9 saniyede ulaşabiliyor ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza sahip.
Yol tutuşunu artırmak için Focus RS’de kilitli ön diferansiyel, “torq steer” durumunu engelleyen özel ayarlanmış süspansiyon sistemi, alçaltılmış gövde ve daha büyük frenler kullanılmış.
Kabinde en belirgin özellikleri gövde rengi ile uyumlu Recaro spor koltuklar, karbon fiber parçalar ve alüminyum vites topuzu.
Dışardan bakıldığında ise siyah ön panjur, kaputta havalandırma ızgaraları, arka spoyler ve difüzer, çift egzoz çıkışı ve 19 inç büyüklüğündeki tekerlerkleri en belirgin özellikleri.
Focus RS, sadece İngiltere’de şu ana kadar 1,500 adet sipariş almış...
Alıntıları Göster
10 numara araba. Param olsa kesin alırım..
quote:
Orijinalden alıntı: @NTARES
10 numara araba. Param olsa kesin alırım..
Alıntıları Göster
şimdi ne yol tutuş vardır bunda
quote:
Orijinalden alıntı: SAİM.
şimdi ne yol tutuş vardır bunda
Alıntıları Göster
Yeşil ve turuncu bu modele çok yakışıyor
quote:
Orijinalden alıntı: cossolina
Yeşil ve turuncu bu modele çok yakışıyor
Alıntıları Göster
ilk araba da Ford değil mi :D
quote:
Orijinalden alıntı: infinite
ilk araba da Ford değil mi :D
Alıntıları Göster
ilk focus rs 215 ps di bu 305 ps
quote:
Orijinalden alıntı: SAİM.
ilk focus rs 215 ps di bu 305 ps
Alıntıları Göster
düz focus'un bile yol tutuşu mükemmel acaba bu nasıldır...
quote:
Orijinalden alıntı: transverse
düz focus'un bile yol tutuşu mükemmel acaba bu nasıldır...