Testi derginin Temmuz sayısında okuyabilirsiniz. İlgilenirseniz daha sonra resimler ve izlenimlerimle bu başlığa devam ederim.
Sevgiler,
And
Resimleride görsek
Benim yeni fark ettiğim bir husus var. İstanbuldaki şehir içi tüm tünellerde hız sınırı 60km/s. Buna görehttp://www.youtube.com/watch?v=bsJT3DWqln4 videosunda bu hız sınırını aştığınız çok net belli oluyor.
Bu gönderdiğiniz videoyu ihbar kabul edip hem trafik hem de Ford yetkililerine göndermek gerekiyor.
Hız denemeleriniz şehir trafiğinde değil kapalı alanlarda yapılmalı (istanbul için örnek Olimpiyat stadı ve pistler)
Özellikle sizin gibi örnek olması gereken bir dergi çalışanlarının diğer trafik apaçileri gibi hareket etmesini kınıyorum.
Normal şartlarda zaten ölçümleri trafiğe kapalı alanlarda gerçekleştiriyoruz ancak test aracının derginin bitirilme gününde çıktığı dünkü gibi ekstrem durumlarda o mesafedeki alanlara gidip gelmeye vaktimiz olmayabiliyor ve sürüş izlenimlerini başkalarını tehlikeye atmadan trafikte edinmemiz gerekebiliyor. Uyarınız için teşekkürler.
Modifiyem'den alıntıdır...Çok güzelmiş araç yahu
İnsan haber verir, var mı öyle videoları çekip çekip buraya koymak.. Beraber test ederdik
Bu aracın önden çekişli araçlar arasında bir mihenk taşı olduğu söyleniyor.Testi yapan arkadaşın izlenimlerini merak ediyoruz gerçekten öyle mi?
Rengini sevmiyorum bu yeni RS'in.Makyajsız modelin turuncusu daha güzeldi bana göre.
Güzel araba
keşke başka biri kulansaymış. ne bastıgı belli ne gittiği
Dipnot:
Ford Focus RS Concept modelinin British Motor Show’da sergilenmesinden sonra Ford, üretim modeli Focus RS’in üzerindeki örtüyü kaldırdı.
2.5 litre hacminde 5 silindirli 300 beygir gücünde motora sahip Focus RS, 100 km/s hıza 5.9 saniyede ulaşabiliyor ve elektronik olarak sınırlandırılmış 250 km/s azami hıza sahip.
Yol tutuşunu artırmak için Focus RS’de kilitli ön diferansiyel, “torq steer” durumunu engelleyen özel ayarlanmış süspansiyon sistemi, alçaltılmış gövde ve daha büyük frenler kullanılmış.
Kabinde en belirgin özellikleri gövde rengi ile uyumlu Recaro spor koltuklar, karbon fiber parçalar ve alüminyum vites topuzu.
Dışardan bakıldığında ise siyah ön panjur, kaputta havalandırma ızgaraları, arka spoyler ve difüzer, çift egzoz çıkışı ve 19 inç büyüklüğündeki tekerlerkleri en belirgin özellikleri.
Focus RS, sadece İngiltere’de şu ana kadar 1,500 adet sipariş almış...
10 numara araba. Param olsa kesin alırım..
şimdi ne yol tutuş vardır bunda
Yeşil ve turuncu bu modele çok yakışıyor
ilk araba da Ford değil mi :D
ilk focus rs 215 ps di bu 305 ps
düz focus'un bile yol tutuşu mükemmel acaba bu nasıldır...