Şimdi Ara

ford fiesta 1.4 tdci ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
3.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2005-6 model ford fiesta 1.4 comfort benzin.lpg (80hp) almayı düşünüyoruz fakat değişeni ya da 3 4 önemli parçada boya ve hasar kaydı olan araçlar var. bunun yerine temizini dediğimiz derecede bir 1.4 tdci (dizel)(68hp) aynı model bulursak da alabiliriz. önceki aracım lpg li clioydu. dizel araçları pek tanımıyorum ve öğrenciyim. bu dizel fiesta(2005) motor sesinin uzun yolda kafa şişireceğini düşünüyorum. özellikle 3 bin devir ve sonrasında. sizin tecrübeleriniz ve önerileriniz nelerdir? saygılar sevgiler... (hiç fiesta kullanmadım.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dinodino06 -- 12 Eylül 2018; 1:56:13 >



  • Evet biraz sesli tabii ama lpg ye gerek kalmadan ekonomi yaptırır.Birde bu motor sanki 68 ps gibi değilde 75-80 ps gibi gidiyor,şehir içinde kasayı rahat rahat yürütüyor.Tabii 120 den sonra kasıyor motor.Sorunsuz bir motordur,fazla hor kullanılmamış,yorulmamışsa gayet tercih edilebilir.Ara hızlanmalarda torktan dolayı benzinliden daha fazla tatmin eder.Chiptuning yazılım ile de 90-100 hpleri görüyor ancak daha fazlası bu motora fazla geliyor,fındık kadar turbosu olduğundan.Intercooler yok,çünkü takıldığında felaket bir turbo lag olayı sözkonusu.Yani özetle belki stage 1 yazılım 90 hp civarı en fazla olur,çok daha atik olabilir.Tabii hem bu motor performans motoru olmadığından,hem de ben chiptuning olaylarına biraz karşı olmamdan dolayı macera aramak istemiyorsam kalkışmazdım böyle birşeye.Özetle stok halde lehir içinde gayet yeterli,şehir dışı da vasat bir motor ama fiestaya yakışan bir motor.Tam öğrenci kombinasyonu bana kalırsa 1.4 TDCI+Fiesta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 12 Eylül 2018; 2:21:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 sene kullandim, sorun cikarmadi fakat motoru asiri gucsuz, yasadigin yer yokuslu ise dur kalk yaparken ecel terleri dokebilir. Onun disinda turbo oldugu icin gitmemezlik yapmaz 2-3 bin devir arasi kullanirsan. Vites oranlar kisadir 90 da 2 bin devirde gider son vites. Yakiti sehirici 5,5 ti. Ogrenciye gider.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öneririm memnun kalırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence temiz benzinli fiesta bulun veya tüplü. Cebinize para kalmış olur, arabanın sağını solunu yaptırırsınız ufak tefek işlerde. Dizele vereceğiniz parayla çok temizini bulabilirsiniz. Fiesta tdci'da motor turbo dizel ama güçsüz olduğu için, 1.4 benzinli motor eksikliğini çok da hissettirmeyecektir.

    Zaten eski model. Eski sahipleri nasıl kullandı bilmek zor. Kim bilir kaçıncı sahibi olacak dizel aracın. Turbosu var, egrsi var, enjektörü var. Atmosferik benzinli araçta motor yemedikçe masraf çıkaracak bir yer yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 12 Eylül 2018; 9:54:37 >
  • 1.4 lpg'lisini kullanıyorum. Yaşından dolayı değişmesi gereken parçaları mutlaka olacaktır. Masrafını kabul ederek piyasasından ucuza almıştım geçen sene. Arka amortisörler patlaktı çiftini 600₺'ye aldım. Radyatör delindi işçilik dahil 300₺, triger de işçilik dahil 300₺ idi. Parça fiyatları uygun. Aklınızda bulunsun alırsanız km sensörü denilen parça kronik sorunludur. Orjinal sensör geçen yıl 140₺ idi. Göstergelerle ilgili sıkıntıda değiştirmeniz gereken ilk parça budur. Bilmeden sanayiye gittiğinizde yolmaya çalışıyorlar.

    Konfor konusuna gelirsek, yalıtım segment gereği yok. Benzinli motor olduğu halde soğuk çalışmada kabin gürültülü. Yol gürültüsünü de alıyor. Kabin konforu segmentine ve yaşına göre iyidir. Aynı yaş rakiplerine göre yol tutuşu oldukça güzeldir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Evet biraz sesli tabii ama lpg ye gerek kalmadan ekonomi yaptırır.Birde bu motor sanki 68 ps gibi değilde 75-80 ps gibi gidiyor,şehir içinde kasayı rahat rahat yürütüyor.Tabii 120 den sonra kasıyor motor.Sorunsuz bir motordur,fazla hor kullanılmamış,yorulmamışsa gayet tercih edilebilir.Ara hızlanmalarda torktan dolayı benzinliden daha fazla tatmin eder.Chiptuning yazılım ile de 90-100 hpleri görüyor ancak daha fazlası bu motora fazla geliyor,fındık kadar turbosu olduğundan.Intercooler yok,çünkü takıldığında felaket bir turbo lag olayı sözkonusu.Yani özetle belki stage 1 yazılım 90 hp civarı en fazla olur,çok daha atik olabilir.Tabii hem bu motor performans motoru olmadığından,hem de ben chiptuning olaylarına biraz karşı olmamdan dolayı macera aramak istemiyorsam kalkışmazdım böyle birşeye.Özetle stok halde lehir içinde gayet yeterli,şehir dışı da vasat bir motor ama fiestaya yakışan bir motor.Tam öğrenci kombinasyonu bana kalırsa 1.4 TDCI+Fiesta
    benzinlisini de kullanmış biri olarak ve dizeline uzun seneler sahip olan biri olarak bu yazılana tamamen katılıyorum, bu araçta kesinlikle dizel tercih edilmeli

    ek olarak chiptuning bu araçta korkulacak bir işlem değil ve büyük fark yaratıyor, ben kendim yaptığım chiptuning işlemiyle aracı yırta yırta senelerce kullandım, üstelik süspansiyon ve lastiklerde ufak oynamalarda yol tutuşu ciddi manada başarılı bir araç haline geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaSaTuRa. -- 12 Eylül 2018; 12:0:3 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    renault 1.5 dci
    18 yıl önce açıldı
    Ford Focus 1.6 TDCi Titanium
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 5 ayrı 2006 model fiestam oldu 3ü lpg'li 2si dizel lpg liside dizelide gayet iyi gidiyo. Şirket aracı 95 beygir lineaya kafaya tutuyo benim 68 beygir dizel fiestam. Bi arkadaş demiş yokuşlarda kalkmıyo gitmiyo diye oyle bişey yok onun aracta sıkıntı varmıştır büyük ihtimalle. Yokuş falan dinlemiyo şehiriçi şehirdışı. 5 ayrı fiestaya bindiğim için huyunu suyunu biliyorum. Lpg lisi lpg 2.50 iken 20-21 kuruş yakıyodu. Şuan 25 kuruş yakıyodur. Dizeli şehiriçi 5.5 lt yani 30-32 kuruş yakıyo. Sağlam dayanıklı araba yol tutuşta on numara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkurler arkadaslar. Önceligim ses yalitimi pek olmadigindan lpg takili araç olacak. Fakat tdci temiz bulursak eski önyargim yok. Çok gurultulu degilse masrafsiz dizel de guzel olabilir. Temizini bulup alirsam, alirim bi hayirli olsun :) hayirlisi bakalim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 1.4 fiestam var 1.depo gaz ile (30 litre) 460km yol gidiyorum. Şehir içi 260-300 km arası gidiyorum. Yol tutuşu harika yedek parcasi ucuz isciligi ucuz. Ses yalıtimi dusuk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 kasım ayında sıfır olarak 1.4 TDCI Comfort aldık, hala daha biniyoruz. 180.000 km civarında.

    2006 model dizellerde enjektör pullarından mazot kaçırma sorunu varmış, bizim araçta da oldu, enjektör pulları değişti. 155.000 km civarında yağ eksiltmeye başladı. Turbo arızası olmuş, farketmedik, yağ ekleyip bindik. Aracın yağ yakmadığı kesindi fakat yağın nereden eksildiğini de bulamadık bir süre. Daha sonra arızalı turbonun manifolda yağ çektiğini öğrendik, manifold açıldı temizlendi, turbo tamir gördü fakat yağ eksiltme devam ediyor.

    3.000 km'de 1 litre yağ eksiliyor. Bu sefer de üst kapakta yağ kaçakları var. Tamir gören turbo düzen tutmadıysa hala turbodan da eksiltiyor olabilir.

    Bu motor problemi bizim arabaya özel bir durum olabilir, sizi yanıltmasın.

    Bu sınıftaki hemen hemen tüm arabaları kullandım, Fiesta direksiyonuyla pedallarıyla en kalasıdır fakat yol tutuşu olarak sınıfının lideridir. İç malzeme kalitesinde döneminin en iyisi olabilir. Yürür takımında yaşadığımız tek sıkıntı sağ ön aksı değişmek oldu. Rutin bakımlar haricinde başka sorun yok.

    2005 model değil, 2006 ve üstünün tavsiye ederim. Mümkünse 2008 Collection donanım daha hoştur. Gövde rengi kapı kolları, Sony teyp, sis farı ve jant var.




  • arkadaşlar cevabım geç oldu kusura bakmayın. ford fiesta 1.4 tdci aldık araç fabrikasyon 68 hp bizim bulduğumuz araç expertizde 66 hp çıktı. motoru diri kaporta durumu da iyi olunca aldık. çekişi turbo vs gayet güzel. bakımını yaptım allah cümlemizin tekerine taş deydirmesin. çok sağolun. :) araç yol ve sürücü ne olursa olsun Hız insanı öldürür. trafikte çok sabırsız ve dengesiz araç kullanan insan var saygı ve sabır olduktan sonra umarım kimseye bi şey olmaz dikkatli olalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dinodino06

    arkadaşlar cevabım geç oldu kusura bakmayın. ford fiesta 1.4 tdci aldık araç fabrikasyon 68 hp bizim bulduğumuz araç expertizde 66 hp çıktı. motoru diri kaporta durumu da iyi olunca aldık. çekişi turbo vs gayet güzel. bakımını yaptım allah cümlemizin tekerine taş deydirmesin. çok sağolun. :) araç yol ve sürücü ne olursa olsun Hız insanı öldürür. trafikte çok sabırsız ve dengesiz araç kullanan insan var saygı ve sabır olduktan sonra umarım kimseye bi şey olmaz dikkatli olalım.
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Alabilecegin en mantıklı arabayı almışsın. Kaça geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 23 Eylül 2018; 20:0:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendisi 1.4 68lik pejonun hdi motorunun aynısı olur. Güzel bir motor. Uzun yolu iyi. Şehir içi alt devirleri biraz zayıf ama çok da abartılacak kadar kötü değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun gayet güzel araç.
  • aynı motorlu 206 var, motor bana kalırsa süper. ha süperden kastım az paraya çok yol yapıyorum bu bana yetiyor. yokuşlara gelirsek yokuşa 2000 devirde girdin mi ne hızlanır ne yavaşlar 2000 devirde hızını koruyarak yokuşu çıkar. 3000 devirde 125 yapıyor benimki, bu devirden sonra şehiriçi trafiğinde yaktığı kadar yakmaya başlıyor. onu da tahmini söylüyorum ama en fazla 6 litredir, daha da üstüne çıkaran varsa arabasında kesin problem vardır. az yaksın çok geziyim diyen herkese öneririm 1.4 hdi motorlu araçları

    aracı almışsınız, güle güle kullanın hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aurorax -- 24 Eylül 2018; 0:30:37 >
  • 2011 yılında 2007 model 1.4 dizeline sahiptik. 2100 kilometre Karadeniz gezisi yapmıştık ama öyle bunaltıcı, durulmayacak gibi bir yalıtım problemi olduğunu hatırlamıyorum. Bu arada ilk 3 viteste gidişine şaşırırdım 68 beygirden beklenmeyecek kadar iyi giderdi tabi sonra yavaştan nefesi kesilirdi

    Edit: Araç alınmış kazasız belasız iyi günlerde kullanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 24 Eylül 2018; 0:46:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Territory kullanıcısına yanıt
    31.750 idi 30 a aldık hocam
  • herkese teşekkürler sağolun
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.