Şimdi Ara

Ford Fiesta 1.4 tdci 2011 Testim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genelde sıfır araba alacaklar için test yapılır. Bense bu yazımda 2011 model ve 21.000 kmde ki fiestayı ikici el alıcıları için test ettim. Öncelikle aracın bakımları yetkili serviste yapılmış. Araç trend donanıma sahip olmasına rağmen titanum daki tekerlek ve jantlarla satın alınmış. Herhangi bir kazası,değişeni ve boyanan yeri yoktur.

    Gelelim aracın tasarım özelliklerine; Ödüllü dış tasarımı, makyajlanmış yeni kasadan bile hoş duruyor. Araç 68 beygir olmasına rağmen, önden bakıldığında 200 beygir havası veriyor. Hatta Fiesta’nın dış tasarımında ufak tefek modifikasyonlar yaparak; çok daha hırçın ve saldırgan bir görünüm elde edebilirsiniz. İç tasarıma gelince sade… çok beğendiğimi söyleyemem. Sadece ön konsolun üstünde kullanılan yumuşak plastik hoşuma gitti.

    Aracın en problemli noktası; Bana göre fiestanın en büyük problemi; geri vitesi… Sıkışık trafiktesiniz ve araçla seri şekilde, geri ve birinci viteste manevra yapmanız lazım. Bu dediklerim fiesta ile mümkün değil. Geri vitese takmak gerçekten çok zor. Fiesta bu konuda çok nazlı. Sıkıntıyı danıştığım iki serviste ; vitesi önce birinci sonra ikinci ardından geri vitese takmamı önerdiler. Bu konuda ki tek güzel haberse, makyajlı versiyonda vites sıkıntısı giderilmiş.

    Yol tutuşu; Fiestanın viraj dinamikleri sınıfındaki bir çok araca göre iyi. Kolay kolay yoldan çıkarabileceğiniz bir araç değil. Bu konudaki tek dez avantajı; direksiyon sistemi. Yeterince hisli değil. Özellikle araç kaydığı anlarda gereksiz bir sertleşme oluyor. Aracı kontrol etmek oldukça zorlaşıyor. Direksiyon sistemi, uzun yolculuklarda çok yorucu. Gereğinden fazla sert. Açıkçası fiesta komple çok sert bir araç. Rakipleri opel corsa, renault clio, dacia sandero ve toyota yaristen daha iyi yol tutuyor.

    Konfor; Çok fazla konfor beklememenizi tavsiye ederim. İrili, ufaklı; her türlü çukuru son damlasına kadar hissettiriyor. Uzun yolda yorucu, şehir içinde can sıkıcı… 110 kilometreden sonra yol ve rüzgar sesi ile bütünleşiyorsunuz. Motor seside cabası.

    Performans; 1.4 68 beygir beklediğimden çok daha iyi. Devir çevirmeyi ve performanslı kullanılmayı seviyor. 68 beygirin fazla fazla hakkını veren fiesta; makas atarken sizi yarı yolda bırakmıyor.

    Sonuç; Hayatı orta hızlı ve sert yaşamak isteyenlerin arabası:]]. Birinci eli biraz pahalı olmasına rağmen ikinci elde düşünülebilecek bir araba…

    Kaynak :http://www.canalperozturk.com/ford-fiesta-1-4-tdci-2011-12929.html

     Ford Fiesta 1.4 tdci 2011 Testim
     Ford Fiesta 1.4 tdci 2011 Testim
     Ford Fiesta 1.4 tdci 2011 Testim
     Ford Fiesta 1.4 tdci 2011 Testim







  • Yakit tuketimi hakkinda da bilgi alabilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhyegirdimkendimegeldim

    Yakit tuketimi hakkinda da bilgi alabilir miyiz?
    Yine mi sen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravaman -- 19 Eylül 2013; 19:24:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Yine mi sen

    Alıntıları Göster
    jantların titanium ile alakası yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    jantların titanium ile alakası yok.

    Alıntıları Göster
    Titanium'larda böyle jant olduğunu sanmıyorum.Alakası yok kesinlikle jantların.
  • dhyegirdimkendimegeldim kullanıcısına yanıt
    çok sakin şehir içi 4.9
    gündelik şehir içi kullanımım 5.3
    sonuna kadar zorlama 6.2-6.5
  • Exiod kullanıcısına yanıt
    jantlar orjinal ford fiesta jantı, sadece standart titaniumlarda pek takılmıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiat Egea 1.3 Multijet ,2017
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • eyw
  • bravaman kullanıcısına yanıt
    umarım yazımı begenmişsindir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    umarım yazımı begenmişsindir
    2012 modeli var bende daha önce lada samaram vardı yol tutuşunu onunla kıyaslıyorum samara daha iyiydi. Abs çok erken devreye giriyor sebepsiz yere fren mesafesini uzatıyor. Bu yüzden şehir içinde bir arabaya yandan vurdum samarada olsaydım kaza olmazdı.
  • fulsac F kullanıcısına yanıt
    abs olayında haklısın; sanki durmayacakmış hissi veriyor,
  • postgisman P kullanıcısına yanıt
    ikinci elde iyi giden bi araç heralde birinci elinin 40 bin civarın da olmasının pozitif ektisi var
  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    jantlar orjinal titanium jantı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    ikinci elde iyi giden bi araç heralde birinci elinin 40 bin civarın da olmasının pozitif ektisi var

    Farkında mısın bilmiyorum ama kendi kendine cevap vermişsin. :)
    Ben bu mesajı yazarken konudaki mevcut 13 mesajin 8'inin sana ait olmasından herhalde :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kahraman202 kullanıcısına yanıt
    çok yanlış düşünüyosun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    çok yanlış düşünüyosun

    Hocam neyi yanlış düşünüyorum? Bu konudaki 12nci mesaja bakarsan kendi kendine cevap verdigini göreceksin. :)

    Ayrıca test icin emegine saglık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kahraman202 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim, yaptığım teste katkılarınızı bekliyorum
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    fiesta makyajla birlikte çok ta büyük değişimlere uğramadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    jantlar orjinal titanium jantı

    Peki orjinal titanium jantı olduğunu gösteren başka titaniumlarada takılı olaran resimlerden koyarmısınız. Ben ilk defa duydum bu jantın orjinal fiesta titanum jantı olduğunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: postgisman

    fiesta makyajla birlikte çok ta büyük değişimlere uğramadı

    Büyük değişimlere uğradı.

    Dizel motoru 1.5 oldu ve fark edilir boyutta performanslı ve daha az yakıyor.

    Ses yalıtımı çok iyi yapılmış ve içeri ses almıyor, rüzgar sesi almıyor.

    Cam açma ve ayna ayar düğmelerinin yeri çok daha iyi yere konulmuş.

    Trend paketin bile ses sistemi çok çok başarılı.

    Direksiyon hassasiyeti, hıza duyarlı direksiyon makyaj ile çok daha iyi hale getirilmiş.

    Şimdilik yazabileceklerim bu kadar.

    1.6 benzinli ti-vct motor ile powershift otomatik viteside ben bekliyim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.