Şimdi Ara

Ford Focus Mk4 Fiyatları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
6
Favori
23.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Focusu çok büyütmüş forumumuz yine.Yine filo arabası olacak.

    2 ve 2,5 kasadan sonra focus kendi ipini çekti.Neydi o kasalar arkadaş.
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Avrupadaki versiyonlarda manuel viteslilerde bile elektronik park freni mevcut. Otokoç niye böyle birşey yapıyor anlamak zor.
  • normalde 1.5 ecoblue düz vitesin fiyatı 90 bin lira falan olmalıydı.
  • 1.5 motor Ford un asyada sattığı 3 silindirli motor Bize özel itelemişler. Avrupada satışı yok
    https://www.india.ford.com/1-5l-petrol-engine/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 13 Kasım 2018; 14:26:4 >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Smaller, Lighter, STRONGER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend3017

    Avrupadaki versiyonlarda manuel viteslilerde bile elektronik park freni mevcut. Otokoç niye böyle birşey yapıyor anlamak zor.
    Bunun disinda Titanyum sanki orta donanim olmus..St-Line Full donanim..



    Titanyum da Ön park sensoru de yok baktigimiz da..



    Vw'ye Donanim özürü deniliyordu..Ford Vw' de gecti neredeyse..



    Neyse ki Yol tutusu iyi aracin..:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    1.5 motor Ford un asyada sattığı 3 silindirli motor Bize özel itelemişler. Avrupada satışı yok
    https://www.india.ford.com/1-5l-petrol-engine/
    bizim milletin hacim önyargısını kıramadıkları içindir belki de

    1.0 ecoboost motorun satışı ortada




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    1.5 motor 3 silindir ve silindir kapatma teknolojisine sahip. Mazda 4 silindir ve böyle bir teknolojisi yok diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    1.5 motor 3 silindir ve silindir kapatma teknolojisine sahip. Mazda 4 silindir ve böyle bir teknolojisi yok diye biliyorum.
    mazda motoru değil aynen.
  • Tam bir hayal kırıklığı.Atmosferik motorları facia.Daha öce denildiği gibi itelenmiş motor seçenekleri....Satılırsa dizeli tercih edilir.
    Yazık çok yazık.
  • Trend'de iç kalite oldukça düşüyor. Otosan yine filoya satış yapıp işin kolayına kaçıcak gibi görünüyor. Eğer Türkiyedeki Ford algısını kırmak istiyorsa Otosan elini taşın altına koyup kardan fedakarlık yapmalı. Yoksa ileride bu kafa ile çok zor zamanlar geçirir.



    Araç Titaniumda bile çok tatmin edemedi beni.

    Üstelik bağımsız süspansiyon bile yok ki, bu farkın muhakkak araç kalitesinde gösterilmesi gerekir.



    Süspansiyon farkını anlamayacak insan çoktur belki ama Otosanın bu parayı cebe atması pazar rekabeti açısından kendisine zarardan başka bir şey getirmez. Getirmiyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Genel olarak ülkemizdeki firmalar böyle ford, vw ,honda vs pek fark yok. Fordun avrupada satmadığı atmosferik motorlar ülkemizde satılıyor aynı şekilde honda nın turbo benzinli 1.0 motoru yerine atmosferik motorlar satılıyor, honda sense vs güvenlik sistemleri opsiyon olarak daha sunulmuyor. Polo, fiesta avrupada 4-6 hava yastıklı satılırken ülkemizde 2 hava yastıklı. Maalasef ülkemiz araba donanımları ve motorları açısından avrupa pazarından çok asya pazarına benziyor.
  • Şu anda hyundai tucson 4x4 elite bakıyorum. Focusun fiyatı görünce sarın dedim şaka gibi fiyatlar. Focus stlinr gırtlak dolu olsun 180 den fazla etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legend3017 kullanıcısına yanıt
    Civic Hb Full Donanim Dizel 9 ileri otomatik..



    Donanim bakimindan Focus'u ezer gecer...En azindan donanimi doyuruyor..Yol.tutusu da Focusa benzer..Eksigi yoktur diye dusunuyorum testlerden..



    Ön arka koltuk isitma, adaptif sase kontrolu, Full Led farlar, Cam tavan,kor nokta uyari sistemi, carpisma acil fren sistemi,Capraz trafik uyari sistemi, ön park sensoru, Deri koltuk, 11 hoparlorlu ses sistemi vs vs..



    Ve bu arac 172.000 Tl su an...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Ve daha düzgün tasarım. Açıkcası bu fiyatlar ve seçenekler varken Focus alan adam ağır fanatiktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    Focusu çok büyütmüş forumumuz yine.Yine filo arabası olacak.

    2 ve 2,5 kasadan sonra focus kendi ipini çekti.Neydi o kasalar arkadaş.
    1.5 ti-vct ye baktım, 123hp 6500rpm, 150nm 4500rpm olarak duruyor
    babalar gününde 80 bine 1.6 bırakıyorlardı.
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Civic hem güvenlik hem yol tutuş olarak güzel araba bir ara ciddi almaya niyetlenmiştim ama maalasef acc/lkas gibi özellikleri içinde barındıran honda sense özelliklerinin opsiyon dahi olarak bulunmaması, 1.0 tubo motorun satışının olmaması ve iç malzeme kalitesinin bana ucuz ve basit gelmesi sebebiyle vazgeçmiştim. Güvenlik tabi ki önceliğim ama 170lere çıktıktan sonra güvenliğin yanında içerde bir albenide arıyor insan. 170e araba alıcak olsam tericihimi yıllık çok km yapmıyan biri olarak skoda superb style 1.4 tsı act den yana kullanırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 13 Kasım 2018; 15:23:39 >
  • TL çok değer kaybettiği için yerli üretim Megabe, Civic işçilik ücretinde çok büyük avantaja sahip. İyi indirimler yapabiliyorlar. Focus yerli üretim değil, fiyat konusunda yerli üretim araba ile rekabet etmeleri zor.

    Atmosferik motor konusunda Ford'a saydırmak anlamsız, Otosan'a saydırabilirsiniz. Ford'un Avrupa ülkeleri gibi çağdaş ülkelerde çoktan terkettiği bir motor. Atmosferik motoru Otosan özellikle istemiş. Hem fiyatı uygun, hem de LPG uyumlu diye.

    TR artık kelimenin tam anlamıyla bir üçüncü dünya ülkesi. Unutmayın ki bu ülkede 301, Elysse, Linea, Symbol gibi üçüncü dünya ülkesi arabaları çok tutuluyor. Gerçekler böyle. Megane4'ün atmosferik motor baz donanımı çok satıyor şu anda. Otosanın bunu görüp atmosferik motoru istemesi normal.

    Burada can sıkıcı olan şey Avrupa'daki Titanium ile TR'deki Titanium arasındaki donanım farkları. Kırpa kırpa göndermişler TR'ye. Üstelik çirkin olan 17" jantla.




  • Focusun bi albenisi kalmadi artik focusu focus yapan surus ozellikleri olan bagimsiz suspansiyonun sunulmamasi basli basina elestirilmeli bunun disinda mk2 kasadan sonra tasarim anlaminda da geri gittiler mk3.5 la toplasada biraz on yuzunu mk4 ile yine o sacma tasarim dilini kullandilar senin mustang gibi bi markan var azicik serpistir tasarimindan diger araclarina



    Bu tasarim diliyle kimse kusura bakmasin ne vw ne honda ile rekabet edemez filo araclari segmentinde anca egea megane ile yarisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Focus,2019 için 4 hedef arabadan biriydi.
    Binek araç piyasası gözden çıkarılmış gibi.Belkide,stratejik olarak artık ticari araçlara ağırlık verilecek.
    Türkiye piyasası için bu fiyatlar, motor ve donanım tercihleri ile tanıtımı(Avrupayla kıyaslandığında) doğrusu aşağılayıcı buldum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.