< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 23 Kasım 2018; 14:39:24 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 23 Kasım 2018; 14:39:24 > |
Focusu çok büyütmüş forumumuz yine.Yine filo arabası olacak.
2 ve 2,5 kasadan sonra focus kendi ipini çekti.Neydi o kasalar arkadaş. |
Sizce Titanyum donanimda bile led far olmamasini nasil yorumluyorsunuz?
Golf-Civic-Megane-Astra-308-Leon vs en ust donanimlar da standart olan led farlar varken,Ford'un bir onceki kasada ki hatasi devam ediyor anlasilan..Fiyat uygun olup opsiyonla ustune eklesen neyse de? Onu gectim St-line en ust donanim diye geciyormus..Onda da Opsiyon Led far? Parca parca satin bari araci.. Kazik fiyatlar da cabasi.. |
Ve daha düzgün tasarım. Açıkcası bu fiyatlar ve seçenekler varken Focus alan adam ağır fanatiktir.
|
Hala atmosferik motor 170 liraya 1.5 atmosferik 150 nm araç alıyorsun...
|
TL çok değer kaybettiği için yerli üretim Megabe, Civic işçilik ücretinde çok büyük avantaja sahip. İyi indirimler yapabiliyorlar. Focus yerli üretim değil, fiyat konusunda yerli üretim araba ile rekabet etmeleri zor.
Atmosferik motor konusunda Ford'a saydırmak anlamsız, Otosan'a saydırabilirsiniz. Ford'un Avrupa ülkeleri gibi çağdaş ülkelerde çoktan terkettiği bir motor. Atmosferik motoru Otosan özellikle istemiş. Hem fiyatı uygun, hem de LPG uyumlu diye. TR artık kelimenin tam anlamıyla bir üçüncü dünya ülkesi. Unutmayın ki bu ülkede 301, Elysse, Linea, Symbol gibi üçüncü dünya ülkesi arabaları çok tutuluyor. Gerçekler böyle. Megane4'ün atmosferik motor baz donanımı çok satıyor şu anda. Otosanın bunu görüp atmosferik motoru istemesi normal. Burada can sıkıcı olan şey Avrupa'daki Titanium ile TR'deki Titanium arasındaki donanım farkları. Kırpa kırpa göndermişler TR'ye. Üstelik çirkin olan 17" jantla. |
Fiyatlar yüksek, atmosferik motoru bile titanium otomatik 162.000. Atmosferik motoru herhalde civic müşterisinden pay almak için getirdiler ama lpg kitli daha donanımlı honda executive liste fiyatı 142.000, bu fiyatlarla atmosferik satmaları zor.
Titanium donanımsa yetersiz full led farlar standart olup dinamik led farlar opsiyon olabilirdi. |
Focus kendini aşmış diyorsun da nesi aşmış merak ediyorum.
Focus'un alamet-i farikası multilink süspansiyon yok. Açık açık kısmışlar arabanın üretim maliyetlerini. Hacim biraz artmış ve daha ferah diyorsanız o başka. Ama Focus geniş hacim demek midir yani. Corollada daha iyi hacim var ona bakarsak. Bence hacim harici geriye gitmiş. Sıradanlaşmış yani. Yeni Corolla bunu yakalar, geçer bile bence. Arabanın bir esprisi kalmamış gibi geliyor bana. MK2'den MK3'e geçerken gerçekleşen büyük değişim yaşanmış mı sence? |
Yeni focusu geçen hafta bayide inceledim. Gerçekten dış tasarım ve diz mesafesi haricinde geriye gitmiş. Özellikle ön konsol çok basit duruyor. Focuslarda alıştığımız o devasa göğüs artık yok. Halbuki o tasarım benim çok hoşuma gidiyor arabayı daha lüks hissettiriyordu.
Ayrıca arka kol dayama olmaması omuz mesafesinin pek artmaması, arka havalandırma kanallarının olmaması, fiyatının abartı derece fazla olması focusun belini kıracak gibi |
Genel olarak ülkemizdeki firmalar böyle ford, vw ,honda vs pek fark yok. Fordun avrupada satmadığı atmosferik motorlar ülkemizde satılıyor aynı şekilde honda nın turbo benzinli 1.0 motoru yerine atmosferik motorlar satılıyor, honda sense vs güvenlik sistemleri opsiyon olarak daha sunulmuyor. Polo, fiesta avrupada 4-6 hava yastıklı satılırken ülkemizde 2 hava yastıklı. Maalasef ülkemiz araba donanımları ve motorları açısından avrupa pazarından çok asya pazarına benziyor.
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 13 Kasım 2018; 12:40:10 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 13 Kasım 2018; 12:43:37 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zed -- 13 Kasım 2018; 12:47:48 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|