Şimdi Ara

Ford Focus Mk4 Fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
6
Favori
23.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye lansmanı 13-14 kasım tahihlerinde olan arac hakkında paylaşılan bilgileri burada toplamaya çalışacağım.

    Donanımlar:
    Ford Focus Mk4 Fiyatları

    Ford Focus Mk4 Fiyatları


    Fiyatlar:
    Trend X 1.5 Ti-vct Manuel 135.000

    Trend X 1.5 Ti-vct Otomatik 145.000

    Trend X 1.5 EcoBlue Manuel 151.000

    Trend X 1.5 EcoBlue Otomatik 162.000



    Titanium 1.5 Ti-vct Manuel 151.000

    Titanium 1.5 Ti-vct Otomatik 162.000

    Titanium 1.5 EcoBlue Manuel 167.000

    Titanium 1.5 EcoBlue Otomatik 178.000



    ST-Line 1.0 ecoboost Otomatik 169.500

    ST-Line 1.5 EcoBlue Otomatik 186.500



    4K ve 5K için fiyatlar. ST-Line sadece 5K.

    Ti-vct otomatikler 6 ileri tork konvertörlü eski tip
    Ecoblue otomatikler yeni tip 8 ileri konvertörlü

    1.0 ve 1.5 ecoboostlar ilerleyen tarihlerde gelicekmiş.

    Kaynak: focusclub.tr


    Güncelleme: Ford tr sitesinde de fiyatlar açıklanmıs bulunmaktadır.

    Opsiyon fiyatları:
    Ford Focus Mk4 Fiyatları

    Ford Focus Mk4 Fiyatları


    Sedan titanium ve hatchback st-line
    Ford Focus Mk4 Fiyatları

    Ford Focus Mk4 Fiyatları

    Ford Focus Mk4 Fiyatları







    Yeni tanıtılan station wagon ve active modelleri kaynak: focusclub.tr
    Ford Focus Mk4 Fiyatları

    Ford Focus Mk4 Fiyatları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 23 Kasım 2018; 14:39:24 >







  • Sizce Titanyum donanimda bile led far olmamasini nasil yorumluyorsunuz?



    Golf-Civic-Megane-Astra-308-Leon vs en ust donanimlar da standart olan led farlar varken,Ford'un bir onceki kasada ki hatasi devam ediyor anlasilan..Fiyat uygun olup opsiyonla ustune eklesen neyse de?

    Onu gectim St-line en ust donanim diye geciyormus..Onda da Opsiyon Led far? Parca parca satin bari araci..

    Kazik fiyatlar da cabasi..
    TL çok değer kaybettiği için yerli üretim Megabe, Civic işçilik ücretinde çok büyük avantaja sahip. İyi indirimler yapabiliyorlar. Focus yerli üretim değil, fiyat konusunda yerli üretim araba ile rekabet etmeleri zor.

    Atmosferik motor konusunda Ford'a saydırmak anlamsız, Otosan'a saydırabilirsiniz. Ford'un Avrupa ülkeleri gibi çağdaş ülkelerde çoktan terkettiği bir motor. Atmosferik motoru Otosan özellikle istemiş. Hem fiyatı uygun, hem de LPG uyumlu diye.

    TR artık kelimenin tam anlamıyla bir üçüncü dünya ülkesi. Unutmayın ki bu ülkede 301, Elysse, Linea, Symbol gibi üçüncü dünya ülkesi arabaları çok tutuluyor. Gerçekler böyle. Megane4'ün atmosferik motor baz donanımı çok satıyor şu anda. Otosanın bunu görüp atmosferik motoru istemesi normal.

    Burada can sıkıcı olan şey Avrupa'daki Titanium ile TR'deki Titanium arasındaki donanım farkları. Kırpa kırpa göndermişler TR'ye. Üstelik çirkin olan 17" jantla.
    Fiyatlar yüksek, atmosferik motoru bile titanium otomatik 162.000. Atmosferik motoru herhalde civic müşterisinden pay almak için getirdiler ama lpg kitli daha donanımlı honda executive liste fiyatı 142.000, bu fiyatlarla atmosferik satmaları zor.

    Titanium donanımsa yetersiz full led farlar standart olup dinamik led farlar opsiyon olabilirdi.
    Focus kendini aşmış diyorsun da nesi aşmış merak ediyorum.
    Focus'un alamet-i farikası multilink süspansiyon yok.
    Açık açık kısmışlar arabanın üretim maliyetlerini.
    Hacim biraz artmış ve daha ferah diyorsanız o başka. Ama Focus geniş hacim demek midir yani. Corollada daha iyi hacim var ona bakarsak.
    Bence hacim harici geriye gitmiş. Sıradanlaşmış yani.
    Yeni Corolla bunu yakalar, geçer bile bence.
    Arabanın bir esprisi kalmamış gibi geliyor bana. MK2'den MK3'e geçerken gerçekleşen büyük değişim yaşanmış mı sence?
    Yeni focusu geçen hafta bayide inceledim. Gerçekten dış tasarım ve diz mesafesi haricinde geriye gitmiş. Özellikle ön konsol çok basit duruyor. Focuslarda alıştığımız o devasa göğüs artık yok. Halbuki o tasarım benim çok hoşuma gidiyor arabayı daha lüks hissettiriyordu.
    Ayrıca arka kol dayama olmaması omuz mesafesinin pek artmaması, arka havalandırma kanallarının olmaması, fiyatının abartı derece fazla olması focusun belini kıracak gibi
    Genel olarak ülkemizdeki firmalar böyle ford, vw ,honda vs pek fark yok. Fordun avrupada satmadığı atmosferik motorlar ülkemizde satılıyor aynı şekilde honda nın turbo benzinli 1.0 motoru yerine atmosferik motorlar satılıyor, honda sense vs güvenlik sistemleri opsiyon olarak daha sunulmuyor. Polo, fiesta avrupada 4-6 hava yastıklı satılırken ülkemizde 2 hava yastıklı. Maalasef ülkemiz araba donanımları ve motorları açısından avrupa pazarından çok asya pazarına benziyor.
  • fiyatları çok uygun. şefim sar ordan 3 tane
  • Autogefülh incelemesinde sanki malzemeden çalmışlar gibi izlenim hissettim, özellikle kolçakta. Multi medya ekranı da tepki olarak kötü gelmişti.
  • Araba güzel fiyatlara sallamanız gerekiyorda burası türkiye. Onu napacaz.
  • Biraz yüksek gibi fiyatlar ford için.
  • Ötv indirimi olmadan bu fiyatlarla gelse megane ı silerdi piyasadan
  • 1.5 TDCI nerde?
  • 1.5ti vct atmosferik mi?
    Listede dizel yok. Getirmeyecekler mi?
    Pardon eco blue dizelmiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 13 Kasım 2018; 12:40:10 >
  • Donanımlar mantıklı olmuş, 2018 model mca focus 1.5 tdci powershift'e biniyorum 3 haftadır.

    Bluetooth yok, perde hava yastıkları yok, aux yok, park sensörü yok...
  • @usmanoguz
    TDCI yerini yeni geliştirilen dizel ünite olan ecoblue aldı.

    @tafo0911
    Ti-vct atmosferik motor, turbo beslemeli ecoboostlar ilerleyen dönemlerde gelicek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 13 Kasım 2018; 12:43:37 >
  • Hala atmosferik motor 170 liraya 1.5 atmosferik 150 nm araç alıyorsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zed -- 13 Kasım 2018; 12:47:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmanoguz

    1.5 TDCI nerde?
    Ecoblue
  • 2019 yeni golf ve bunun arasındaki rekabetle geçer.
    2019 un en şık modeli yeni mazda 3 olur ama yine de satışlar bu ikisinin arasında yarışla geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Hala atmosferik motor 170 liraya 1.5 atmosferik 150 nm araç alıyorsun...
    Hala atmosferik diyorsun da bu atmosferik seçeneği TR'ye ve birkaç ülkeye özel üretildi, Avrupa'da yok bu motor. Düşük maliyetli, LPG uyumlu, otomatik seçeneği de var, ohhh misss

    Megane4'ün 1.6 atmosferiği en çok ilgi gören seçenek. Civic, Corolla atmosferikleri de çok satıyor. Piyasa böyleyken Otosan da buna uymak ve olabildiğince ucuz seçenek sunmak zorunda.

    TR piyasası bu hale geldi artık. Eskiden Titanium + X paket + sunrooflu araba alanlar şimdi baz donanıma zor yetişir oldu .




  • Aracı incelemek lazım. Fiyat tabi ki baktığımızda uçuk, ama burası Türkiye, dinamiklerimiz farklı.
  • Yeni Focus'la ilgili en çok merak ettiğim şey 8 ileri tork konvertörlü otomatiği.

    Verileri baya iyi. Hızlanma manuelden çok az farkla iyi, tüketim manuele yakın. Bu teknik veriler gerçekle örtüşürse, C segmentindeki en iyi otomatik şanzıman seçeneği olur.
  • Motor cop, istenen fiyat komedi
  • Mazdaya laf atanlar gelsin yil 2018 atmosferik focus satiyor hala ford
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Ucuz diyorsun da, 170 bin lira (st line) diyorum neresi ucuz. Bir zamanlar Vw nin yaptığı gibi yap madem, sadece trend modele atmosferik koy diğerlerini turbo getir. Sene 2019'a geldik hala atmosferik. Bu motorun lpg ye ne kadar uyumlu olduğu da meçhul. Tercih edene saygım sonsuz yanlış anlaşılmasın...
  • Egeadan devsirme gibi duran igrenc konsoluyla da cok ileride Ford. kimse almayacak bu sacma sapan arabayi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.