Şimdi Ara

Ford Focus Nasıl Bir Araba ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
96.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yolda devamlı görüyorum ve dikkatimi çekiyor. Ford Focus bu modelleri nasıl ? Yol tutuşu özellikleri ve yakıt bakımından ?

    Sıfır Bir Linea'ya göre yada Opel Vectra 2008 Makyajlı kasasına göre bu aracın 3 4 yaşındaki tercih edilebilir mi ?


     Ford Focus Nasıl Bir Araba ?


     Ford Focus Nasıl Bir Araba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi formex -- 15 Eylül 2012; 14:35:23 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus: Nasıl Bir Araba?

    Ford Focus, Ford Motor Company tarafından üretilen kompakt bir otomobildir. İlk olarak 1998 yılında piyasaya sürülen Focus, dünya çapında milyonlarca adet satarak en çok satan Ford modellerinden biri haline gelmiştir.

    Ford Focus'un Özellikleri

    Ford Focus, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli özellikler sunmaktadır:

    • Aerodinamik ve şık bir tasarım
    • Geniş ve konforlu bir iç mekan
    • Benzinli ve dizel motor seçenekleri
    • Gelişmiş güvenlik özellikleri
    • Yakıt verimliliği
    • Çeşitli donanım seviyeleri

    Kullanıcı Yorumları

    Ford Focus kullanıcıları genellikle arabanın sürüş keyfi, yakıt verimliliği ve güvenilirliğiyle ilgili olumlu yorumlarda bulunmaktadırlar. Uzman incelemeleri de Focus'un sınıfında rekabetçi bir seçim olduğunu belirtmektedir.

    Focus'un Farklı Modelleri

    Ford Focus, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli modellerde mevcuttur:

    • Hatchback
    • Sedan
    • Station wagon
    • Titanium (üst düzey donanım seviyesi)

    Hangisi Senin İçin Uygun?

    Ford Focus, çeşitli ihtiyaçlara ve bütçelere uygun bir seçenektir. Kompakt bir araba arıyorsan ve sürüş keyfi, yakıt verimliliği ve güvenilirlik istiyorsan, Ford Focus senin için uygun bir seçim olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ilk fotograf focus 2 aşşagıdakı fotograf focus 2 makyajlısı yalnız arac genel olarak güzel arabadır yol tutuş ford klasigi gayet başarılıdır yakıt istanbul içi sakin kullanım 6.2 lt geçtigini görmedim şehirler arası kullanıma baglı 4.5/5.5 lt arası ben şahsen bu arabayı lineayla karşılaştırmayı hakaret sayarım vectra ile sınıf farkı var tabi vectra d sınıfı bir araç bir arabadan sadece söylediklerinizi istiyorsanız focus vectraya göre daha iyi bir tercih
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoNdEoo

    ilk fotograf focus 2 aşşagıdakı fotograf focus 2 makyajlısı yalnız arac genel olarak güzel arabadır yol tutuş ford klasigi gayet başarılıdır yakıt istanbul içi sakin kullanım 6.2 lt geçtigini görmedim şehirler arası kullanıma baglı 4.5/5.5 lt arası ben şahsen bu arabayı lineayla karşılaştırmayı hakaret sayarım vectra ile sınıf farkı var tabi vectra d sınıfı bir araç bir arabadan sadece söylediklerinizi istiyorsanız focus vectraya göre daha iyi bir tercih

    Peki bakım ücretleri nasıl ? Yada serilik ataklık. Sanırım 1.6 Motorluları daha çok yaygın. 6 vites dimi ?
  • Serilik ve ataklik konusunda gayet tatminkardir. Cussesine göre yakıtı cok makuldur. Ben Kayseri'de 5,5-5,6 ortalama ile geziyorum. Yol tutusu, yolda gidişi, fren performansı, ara hızlanmaları, iç mekan genişliği ve rahatlığı olarak lineadan cok cok cok iyidir. Yetkili servislerde bakim fiyati 350-370 tl civardir. Özelde 200 e cok rahat bakımını yaptırırsın. Sağlamlık konusunda ise forda ne diyebilirim ki. Tas gibi araba, Vectra bu aracdan sadece konfor yalitim gibi kullanıcıyı konfor yönünden doyuracak ozellikleri ile one çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Serilik ve ataklik konusunda gayet tatminkardir. Cussesine göre yakıtı cok makuldur. Ben Kayseri'de 5,5-5,6 ortalama ile geziyorum. Yol tutusu, yolda gidişi, fren performansı, ara hızlanmaları, iç mekan genişliği ve rahatlığı olarak lineadan cok cok cok iyidir. Yetkili servislerde bakim fiyati 350-370 tl civardir. Özelde 200 e cok rahat bakımını yaptırırsın. Sağlamlık konusunda ise forda ne diyebilirim ki. Tas gibi araba, Vectra bu aracdan sadece konfor yalitim gibi kullanıcıyı konfor yönünden doyuracak ozellikleri ile one çıkar.

    Peki malzeme kalitesi olarak vectra göre nasıl ? Özellikle direksiyon simnitinin eskimesi yıpranması beni araçtan soğutuyor...
  • Ekleme yapayım dizeller 5 ileri viteslidir. Lakin birçok markanın 6.vitesinden daha az devir çevirir 5.vitesi. Yani linea 6.vites 100 km hız ile giderken 2000 devir çeviriyorsa focusta henüz 5. Viteste 1900 dd civarındadır. Opel astra 6 vitesliden, Renault 6 vitesliden, Fiat, Hyundai, gibi markaların son vites devirlerinden düşük bir vites orani var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoNdEoo

    ilk fotograf focus 2 aşşagıdakı fotograf focus 2 makyajlısı yalnız arac genel olarak güzel arabadır yol tutuş ford klasigi gayet başarılıdır yakıt istanbul içi sakin kullanım 6.2 lt geçtigini görmedim şehirler arası kullanıma baglı 4.5/5.5 lt arası ben şahsen bu arabayı lineayla karşılaştırmayı hakaret sayarım vectra ile sınıf farkı var tabi vectra d sınıfı bir araç bir arabadan sadece söylediklerinizi istiyorsanız focus vectraya göre daha iyi bir tercih

    Peki bakım ücretleri nasıl ? Yada serilik ataklık. Sanırım 1.6 Motorluları daha çok yaygın. 6 vites dimi ?

    bakım ücretleri agır bakım hariç 250/340 arası serilik ataklık konusunda mükemmele yakın kendi sınıfında yokuslarda insan arabasına güveniyo özellikle 1750 devirden sonra 1.6 TDCİ 109BG 240NM Tork verir vitesi malesef 5.vitesdir ki bu arabanın bana göre eksisi 1-Ses Yalıtımı 2-6.Vites olmayışıdır geri kalan herşey için bence çok güzel bir arabadır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Serilik ve ataklik konusunda gayet tatminkardir. Cussesine göre yakıtı cok makuldur. Ben Kayseri'de 5,5-5,6 ortalama ile geziyorum. Yol tutusu, yolda gidişi, fren performansı, ara hızlanmaları, iç mekan genişliği ve rahatlığı olarak lineadan cok cok cok iyidir. Yetkili servislerde bakim fiyati 350-370 tl civardir. Özelde 200 e cok rahat bakımını yaptırırsın. Sağlamlık konusunda ise forda ne diyebilirim ki. Tas gibi araba, Vectra bu aracdan sadece konfor yalitim gibi kullanıcıyı konfor yönünden doyuracak ozellikleri ile one çıkar.

    Peki malzeme kalitesi olarak vectra göre nasıl ? Özellikle direksiyon simnitinin eskimesi yıpranması beni araçtan soğutuyor...

    Eğer titanyum donanımlı bir arac alırsanız Vectra her ne kadar d sınıfı olsada jenerasyon olarak focus titanuumdan eski olduğu icin focusun malzemesi daha doyurucu gelir. Deri direksiyonu ve vites Topuz'u diğer markalardaki gibi soyulam yada bozulma yapmaz. Parlar sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz


    quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Serilik ve ataklik konusunda gayet tatminkardir. Cussesine göre yakıtı cok makuldur. Ben Kayseri'de 5,5-5,6 ortalama ile geziyorum. Yol tutusu, yolda gidişi, fren performansı, ara hızlanmaları, iç mekan genişliği ve rahatlığı olarak lineadan cok cok cok iyidir. Yetkili servislerde bakim fiyati 350-370 tl civardir. Özelde 200 e cok rahat bakımını yaptırırsın. Sağlamlık konusunda ise forda ne diyebilirim ki. Tas gibi araba, Vectra bu aracdan sadece konfor yalitim gibi kullanıcıyı konfor yönünden doyuracak ozellikleri ile one çıkar.

    Peki malzeme kalitesi olarak vectra göre nasıl ? Özellikle direksiyon simnitinin eskimesi yıpranması beni araçtan soğutuyor...

    Eğer titanyum donanımlı bir arac alırsanız Vectra her ne kadar d sınıfı olsada jenerasyon olarak focus titanuumdan eski olduğu icin focusun malzemesi daha doyurucu gelir. Deri direksiyonu ve vites Topuz'u diğer markalardaki gibi soyulam yada bozulma yapmaz. Parlar sadece.

    Dizelin 5 vites olmasının araçtan vazgeçmesine sebep olması sizce nasıl bir durum yani 6 vites olmaması caydırıcı bir sebep mi sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz


    quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Serilik ve ataklik konusunda gayet tatminkardir. Cussesine göre yakıtı cok makuldur. Ben Kayseri'de 5,5-5,6 ortalama ile geziyorum. Yol tutusu, yolda gidişi, fren performansı, ara hızlanmaları, iç mekan genişliği ve rahatlığı olarak lineadan cok cok cok iyidir. Yetkili servislerde bakim fiyati 350-370 tl civardir. Özelde 200 e cok rahat bakımını yaptırırsın. Sağlamlık konusunda ise forda ne diyebilirim ki. Tas gibi araba, Vectra bu aracdan sadece konfor yalitim gibi kullanıcıyı konfor yönünden doyuracak ozellikleri ile one çıkar.

    Peki malzeme kalitesi olarak vectra göre nasıl ? Özellikle direksiyon simnitinin eskimesi yıpranması beni araçtan soğutuyor...

    Eğer titanyum donanımlı bir arac alırsanız Vectra her ne kadar d sınıfı olsada jenerasyon olarak focus titanuumdan eski olduğu icin focusun malzemesi daha doyurucu gelir. Deri direksiyonu ve vites Topuz'u diğer markalardaki gibi soyulam yada bozulma yapmaz. Parlar sadece.

    Dizelin 5 vites olmasının araçtan vazgeçmesine sebep olması sizce nasıl bir durum yani 6 vites olmaması caydırıcı bir sebep mi sizce ?

    Kesinlikle hayır. Bu arac bence 6. Vitese ihtiyac duymuyor, dediğim
    Gibi birçok markanın 6 vites olmasına rağmen focustan daha cok devir çevirerek ilerlemesi mevcut söylediğim araçlarda var. Bu konuda sadece vw ve Ford az devir çevirip hızlı gitmesi ile one çıkar. Zaten cogu aracın 6. Vitesinden daha az devir ceviriyor. En basiti yeni i30 6. Vitesinde 100 km hız öle giderken 2000 devir ceviriyor. Focus dizelde aynı hatta daha düşük devir ceviriyor, ustelik 5 vites




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz


    quote:

    Orijinalden alıntı: formex

    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Serilik ve ataklik konusunda gayet tatminkardir. Cussesine göre yakıtı cok makuldur. Ben Kayseri'de 5,5-5,6 ortalama ile geziyorum. Yol tutusu, yolda gidişi, fren performansı, ara hızlanmaları, iç mekan genişliği ve rahatlığı olarak lineadan cok cok cok iyidir. Yetkili servislerde bakim fiyati 350-370 tl civardir. Özelde 200 e cok rahat bakımını yaptırırsın. Sağlamlık konusunda ise forda ne diyebilirim ki. Tas gibi araba, Vectra bu aracdan sadece konfor yalitim gibi kullanıcıyı konfor yönünden doyuracak ozellikleri ile one çıkar.

    Peki malzeme kalitesi olarak vectra göre nasıl ? Özellikle direksiyon simnitinin eskimesi yıpranması beni araçtan soğutuyor...

    Eğer titanyum donanımlı bir arac alırsanız Vectra her ne kadar d sınıfı olsada jenerasyon olarak focus titanuumdan eski olduğu icin focusun malzemesi daha doyurucu gelir. Deri direksiyonu ve vites Topuz'u diğer markalardaki gibi soyulam yada bozulma yapmaz. Parlar sadece.

    Dizelin 5 vites olmasının araçtan vazgeçmesine sebep olması sizce nasıl bir durum yani 6 vites olmaması caydırıcı bir sebep mi sizce ?

    Kesinlikle hayır. Bu arac bence 6. Vitese ihtiyac duymuyor, dediğim
    Gibi birçok markanın 6 vites olmasına rağmen focustan daha cok devir çevirerek ilerlemesi mevcut söylediğim araçlarda var. Bu konuda sadece vw ve Ford az devir çevirip hızlı gitmesi ile one çıkar. Zaten cogu aracın 6. Vitesinden daha az devir ceviriyor. En basiti yeni i30 6. Vitesinde 100 km hız öle giderken 2000 devir ceviriyor. Focus dizelde aynı hatta daha düşük devir ceviriyor, ustelik 5 vites

    Alıntıları Göster
    çalıştığım belediyedeki eski kasa dizel focuslar 2 bin devirde 120 km hız yapıyor. daha ne olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Wittmann

    çalıştığım belediyedeki eski kasa dizel focuslar 2 bin devirde 120 km hız yapıyor. daha ne olsun.

    Alıntıları Göster
    focus sağlam araçtır. bakımları dışında servise gitmedim. nerdeyse 5 sene oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicotinell -- 15 Eylül 2012; 21:35:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicotinell

    focus sağlam araçtır. bakımları dışında servise gitmedim. nerdeyse 5 sene oldu

    Alıntıları Göster
    makyajlısını alın, tipi daha artistik. on numara tank gibi araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    makyajlısını alın, tipi daha artistik. on numara tank gibi araba.

    Alıntıları Göster
    Dizeli oldukça güçlü bir araç. Lastik sesi alma, arka kapılar gibi bazı yerlerdeki malzemenin kalitesiz olması gibi eksikleri var. Ama çok iyi yol tutuşu olan tam bir sürücü aracı. Geniş bagaj ve yeterli iç hacim sunuyor.

    Bilgi olsun diye söyleyim. Arkadaşım 2007 focus dizel trend X donanımlı aracını 2 hafta önce 26500'e sattı. KM'si 140000 civarında olduğundan satmak istedi. Birde otomatik araç almak istiyordu. Önceki aracı otomatikti. Bu aracın yerine 1 hafta önce 2008 focus 1.6 benzinli otomatik ghia aldı. En full olanı. 80000 km'deki aracı 26000'e aldı. +Landirenzo LPG 1400 TL, muayene falan derken aracı 27750'ye maletti. Performans olarak dizel aracını vermiyor, ama gönül rahatlığıyla biniyor. 2008 yılında focuslarda makyajlı kasada çıktı. Bu kasalarda en full olan titanium diye geçiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Dizeli oldukça güçlü bir araç. Lastik sesi alma, arka kapılar gibi bazı yerlerdeki malzemenin kalitesiz olması gibi eksikleri var. Ama çok iyi yol tutuşu olan tam bir sürücü aracı. Geniş bagaj ve yeterli iç hacim sunuyor.

    Bilgi olsun diye söyleyim. Arkadaşım 2007 focus dizel trend X donanımlı aracını 2 hafta önce 26500'e sattı. KM'si 140000 civarında olduğundan satmak istedi. Birde otomatik araç almak istiyordu. Önceki aracı otomatikti. Bu aracın yerine 1 hafta önce 2008 focus 1.6 benzinli otomatik ghia aldı. En full olanı. 80000 km'deki aracı 26000'e aldı. +Landirenzo LPG 1400 TL, muayene falan derken aracı 27750'ye maletti. Performans olarak dizel aracını vermiyor, ama gönül rahatlığıyla biniyor. 2008 yılında focuslarda makyajlı kasada çıktı. Bu kasalarda en full olan titanium diye geçiyor.

    Alıntıları Göster
    Ford'un ince işçiliğini beğenmiyorum. ayrıca su fiskiyeleri kabutun ortasında duruyor ve cam suyu kabut'un üstüne akarak çok kötü bir görüntü oluşturuyor. VW tercih edilmeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usyazilim

    Ford'un ince işçiliğini beğenmiyorum. ayrıca su fiskiyeleri kabutun ortasında duruyor ve cam suyu kabut'un üstüne akarak çok kötü bir görüntü oluşturuyor. VW tercih edilmeli

    Alıntıları Göster
    Benim nazarımda ford focusun tek kötü yanı, iç hacminin dar olması.
    sığmıyorsunuz resmen. :)
  • usyazilim U kullanıcısına yanıt
    İşin kötüsü kabutu bile kaputa benzemiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usyazilim

    Ford'un ince işçiliğini beğenmiyorum. ayrıca su fiskiyeleri kabutun ortasında duruyor ve cam suyu kabut'un üstüne akarak çok kötü bir görüntü oluşturuyor. VW tercih edilmeli

    Su fiskiyelerinin yerini sevmediğini yazmak için mi üşenmeden üye oldun foruma ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: usyazilim

    Ford'un ince işçiliğini beğenmiyorum. ayrıca su fiskiyeleri kabutun ortasında duruyor ve cam suyu kabut'un üstüne akarak çok kötü bir görüntü oluşturuyor. VW tercih edilmeli

    Su fiskiyelerinin yerini sevmediğini yazmak için mi üşenmeden üye oldun foruma ?

    ''vw tercih edilmeli.''

    focus II ve makyajlı 2,5, kişiden kişiye değişmekte olan ses konusu dışında iyi bir otomobillerdir. döneminde sınıfının en iyi aracıdır.




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Su fiskiyeleri ile ilgili tecrüben olsaydı böyle düşünmezdin. hayata küsüyor insan :) gerçekten çok ciddi. yani arabayı neden aldığını sorgulatıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.