Şimdi Ara

Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır hayalimde olan bir pick-up macerasına atılmak istiyorum.Uzun süreli araştırmam sonucunda amarok,l200 ve toyotayı eleyip ford ranger almaya karar verdim.

    normalde kesin olarak 4x4 bakıyordum fakat artık 2010 sonrasında motorlar güçlü olduğu için aşırı zor arazi şartları olmayınca pek farkının olmadığını ve 4x2lere aşırı önyargı ile yaklasıldıgı öğrendim.tabi sizin tavsiyeleriniz de önemli

    vergi sorunundan dolayı 2.2lik dizel modellere bakıyorum. 70 max 80 bin tl limitim var.Fakat yeni kasa 2016ların da pek pahalı olmadığını gördüm. motor 160 hp olarak güçlendirilmiş ve 80-100 arası alınabiliyor.eski kasa alsam çok kaybeder miyim ?

    Eğer ranger alırsam yapacağım şey kesinlikle araç tekerlerini büyütmek olacak.1.93, 102 kilodayım aracın biraz kaslı sağlam ve sıradışı görünmesini istiyorum.

    2012-2015 arasındaki kasayı alırsam, hayalimdeki örnek-modifikasyon

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye


    2015-2019 alırsam hayalimdeki modifikasyon

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye



    Sanırım teker, lastik büyütme ve ön ızgara değişiyor modifikasyon sırasında. 2012 2015 model kasayı alırsam resimdeki gibi bir kasayı 70-80 bin tl arasına çıkarma şansım var mı ?

    80 bin tle çıkarsam da 2015 + kasaları alabiliyorum.tabi boş oluyorlar.kararsız kaldım gerçekten.Siz olsanız ne yaparsınız?

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zan232 -- 25 Ağustos 2019; 16:17:17 >







  • Ben de su an şirket aracıkullanıyotum . Ama benım de gercekten ilgimi çekiyor bu araclar.Ozellikle amarok ve ranger ın son kasaları cok begenıyorum.max 100k burce ile 2015 bandında alınabilir diye düşünüyorum.Hatta hanımın aracı bununla değiştirme planım var ama prk ikna olacak gibi değil😀

    Bu araclardaki tek sıkıntı 4*4 olunca mtvnin ucmasive konfor problemi(arka koltuk) diye duusnuyorum .bunu da genelde kasaya agirlik atarak cozuyorlar sanirim.Vergi icinde 4*2 almak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    Ben de su an şirket aracıkullanıyotum . Ama benım de gercekten ilgimi çekiyor bu araclar.Ozellikle amarok ve ranger ın son kasaları cok begenıyorum.max 100k burce ile 2015 bandında alınabilir diye düşünüyorum.Hatta hanımın aracı bununla değiştirme planım var ama prk ikna olacak gibi değil😀

    Bu araclardaki tek sıkıntı 4*4 olunca mtvnin ucmasive konfor problemi(arka koltuk) diye duusnuyorum .bunu da genelde kasaya agirlik atarak cozuyorlar sanirim.Vergi icinde 4*2 almak gerekiyor.
    o zaman 4x2 almakta fayda var. demin bir tane ranger gördüm, vuruldum resmen resmini ekliyorum.body kitli sanırım. Bu resimdeki rangerin ön ızgara ve tampon orjinal ranger raptorun mu yoksa başka bir firmanın ranger için ürettigi body kit mi ? ve tekerler arabayı tank gibi göstermiş.Bu denli büyük ve yüksek tekerin bana şehir içi kullanmak istersem ne denli bir eksileri olur?

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye




  • zan232 Z kullanıcısına yanıt
    Evet hocam mecburen 4*2 aliniuor.Ama bana gore bu arac biraz fazla abartili olmus .Sehir icinde hem tuketim hem konfor olarak bence cok basarili degildir.Ranger icin on panjur ve guzel jant, bagaj icin hardtop(veya surgulu kapak) yeterli olur bence. bundan daha fazlasi benim icin abartili olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 var bende. 4x2. Balçık zemin, 20 cm + karlı zemin, çakıl zemin ve derin kum zemin hariç her yere giriyorum çıkıyorum.

    BF lastiklerle tüketim %20 artıyor net, ancak insanın kafası çok rahat ediyor, yok kaldırıma sürttüm, yok lastiği patlattım derdi yok. Nazarlardan korusun Allah :))

    vergisi çok az 4x2'lerin. Konfor gayet yeterli, konforu yetersiz diyecek adamın E serisinden aşağı binmiyor olması gerekir. (konforu bineğe göre elbette az, ama yetersiz değil)

    bahsettiğin araçtaki panjur raptor panjur adıyla geçer. Çamurluk üzerindeki kaplamalar ise dodik diye. 2019 yılı ile raptor ranger getirecekler 2.0 motor, bu panjur da standart.

    Sormak istediklerin olursa detaylıca cevaplayabilirim.

    önceki araçlarım civic-giulietta-1serisi-a3 idi, alakasız şekilde bir hevesle bu aracı aldım. Memnun muyum ? evet çok memnunum. Sadece iyi yol tutan bir araçla viraj almayı özledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    2016 var bende. 4x2. Balçık zemin, 20 cm + karlı zemin, çakıl zemin ve derin kum zemin hariç her yere giriyorum çıkıyorum.

    BF lastiklerle tüketim %20 artıyor net, ancak insanın kafası çok rahat ediyor, yok kaldırıma sürttüm, yok lastiği patlattım derdi yok. Nazarlardan korusun Allah :))

    vergisi çok az 4x2'lerin. Konfor gayet yeterli, konforu yetersiz diyecek adamın E serisinden aşağı binmiyor olması gerekir. (konforu bineğe göre elbette az, ama yetersiz değil)

    bahsettiğin araçtaki panjur raptor panjur adıyla geçer. Çamurluk üzerindeki kaplamalar ise dodik diye. 2019 yılı ile raptor ranger getirecekler 2.0 motor, bu panjur da standart.

    Sormak istediklerin olursa detaylıca cevaplayabilirim.

    önceki araçlarım civic-giulietta-1serisi-a3 idi, alakasız şekilde bir hevesle bu aracı aldım. Memnun muyum ? evet çok memnunum. Sadece iyi yol tutan bir araçla viraj almayı özledim
    çok teşekkür ederim cevaplarınız için.bugün detaylı araştırmalarımdan sonra kesin olarak 2015 sonrası yeni kasa 4x2 almaya karar verdim.sizinki otomatik vites mi manuel mi ? gönlüm otomatikten yana fakat dayanıklılık yönünden kuşkum var.

    Ek olarak yukarıdaki koyduğum resimden sonra aşağıdaki ranger modifiyesi beni kendine ayrıca hasta etti.Sizce hangisi iyi ?Üstteki siyah mı yoksa alttaki mat siyah mı ?bu arada çamurluk üzerindeki kaplamalar aşağıdaki resimdeki araçta da var. sanırım fiyatları 1500 tl civarı.

    bu arada yukarıdaki siyah aracın ve aşağıdaki mat siyah aracın lastik jant boyut ve araç yükseltme ölçüsü bilgilerini ortalama olarak tahmin edebilme şansınız var mı ?

    saygılar

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye

    Ford ranger , 70-80 bin tl limitle 2012+ tavsiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zan232 -- 26 Ağustos 2019; 4:33:27 >




  • Merhaba kardeş bendede 2012 T6 Kasa var pm den numaranı yolla watsaptan istediğin soruları sorabilirsin yardımcı olmaya calışırım .Ben pm atamıyorumda.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Max. 1.650.000 tl suv önerisi ?
    2 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam ben özel msj larada giremiyorum nasıl bir sistemse artık.05433261612 istersen ekle burdan
  • 2 cekerle dort cekerin pek farki yok diye birsey yok motor gucuyle de ilgilsi yok cekis sisteminin. isterse 500 beygir olsun eger araziye girecem diyorsan kesin 4 ceker olmali yok bozuk yollarda surecem diyorsan onu her 2 ceker yerden yuksek arac at tipi lastikle yapar.Hatat bizim gittigimiz parkurlarin bir kismini gecen dandik lastikli sahinler bile goruyoruz. ama kum,camur,kar,buz vs gececeksen 2 ceker olmaz.Otomatigini al bilinen bir sorunu yok otomatigin .2016 ve sonrasinda konsol ve donanim farki var önden daha güzel .onun disinda ayni arac ama bu modelden itibaren fiyat cok artar 2015 e kadar dahil fuyatlar uygun ancak dusuk km li ve temiz bir 2015 araci yine ancak 90 civarina alabilirsin otomatik 2016 ve uzeri is 115-130 civari dir at 4 cekerlerin fiyatı.aksesuar yukseltme vs ise epey pahali rangerlarin donanimli bir arac 160 bine kadar cikabilir.tabi bir de 4 cekerin vergi olayi varki 2 cekerin bilmem kac kati .Ben 2017 kullandim amarokla beraber otomobil konforuna en yakin araclarda bunlar.




  • bu arada son attigin fotolardaki gibi bir arac yapmak 50 bin tutar onuda unutma forumdasim
  • 50 tutmaz yazayım diye login oldum ama baktım,

    15 arkası
    5 jant
    5 lastik
    5 kaplama
    5 bodykit
    5-10 arası da yükseltme
    desek, dediğin rakamlara çıkarız reyiz
  • Normal bir dizel aracınız olduğunu düşünürsek 2016 ranger 4*4 aldığınıza ay başına masrafınız mtv farkı+sigorta farkı+kaskolama farkı+yakıt farkı toplam min. 500tl artacak. Kullanımıza göre 1000tlye kadar yolu var. 4*2 olması bu masrafınızı 100-200tl arası azaltır sadece. Bunu göz önünde bulundurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.