Bildirim
FSI MOTORUN ARTI VE EKSİLERİ NELERDİR?
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Düşük devirlerde iyi verim düşük yakıtı hedefleyen motor tipi. Ama artık VW üretmiyor onun yerine TSI motorlar aldı. SOrun çıktığında masrafı biraz fazla oluyor. LPG taktırma konusunda çeşitli söylentiler var ağırlıklı olarak tam verim alınamıyor bildiğim. Kullanan arkadaşım var şuan araç 150binde ve memnun. Aracın geçmişine mutlaka yetkili serviste baktırın. Şasi numarasını verdiğinizde tüm kayıtları çıkar tabi yetkili servise gitmiş ise.
FSI : Fuel Stratified Injection
Kat kat yakıt enjeksiyonu demek. Enjektörler direk silindire yakıtı püskürtürler. -
90.000 km fsi Jetta kullandım.
Hiçbir sorun yaşamadım.
Mpi motora göre biraz daha gürültülü olmasına karşın ciddi anlamda az yakıt tüketiyor. Performans olarak üst devirlere kadar mpi ile aynı ancak üst devirlerde daha iyi.
Lpg konusunda çeşitli söylentiler var ama mpi kadar lpg ye uyumlu olmadığı ortak görüş.
Birde triger kayışı yerine zincir var. 90.000 km bakımına gittiğimde maliyet mpi motora göre daha düşük denmişti.
Mpi motor ile yaptığım kıyaslamaları eşimin mpi motorlu Golfüne göre yaptım. Benim yorumlarım bunlardan ibaret. -
2 sene kullandım Passat 1.6 FSI hiç bir soru yaşamadım şehiriçi 10 litre yakıyordu biraz basınca bagırıyordu o kadar... -
120 bin km de fsi kullandım .. diğer 1.6 lara göre daha ekonomik yakıtı var .. en büyük eksisi lambda sensörü olayı cok kroniktir umarım eskı sahibi değişmiştir 6-7 senelık arabalarda sorun cıkartıyor zamanla onun dısında sorununu görmedım .. -
Merhaba,
2004 model 163000 km de golf fsi motor araç kullanmaktayım.15000 km de şu lambda mı nedir :) ışığı yanar söner yanar söner,anladığım kadarıyla benzin seçen bir motor.
yanlış hatırlamıyorsam bu aracı aldığımda 95 oktan benzin bile yoktu.ama bu zamana kadar hiçbir sorun çıkarmadı.gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. -
91 bin kmde fsi motorlu golf kullanıyorum bu zamana kadar arızası vs. yok.95 oktan kullanıyorum bu arada. -
Bulursam 97 oktan alıyorum, yoksa 95 oktan alıyorum, shell veya opet tercihim. Bir fark hissediyor muyum, hayır. Ama fsi'ya yüksek önerildiği için 97 oktanı seçiyorum.
Ayrıca, artık lpg uyumu da sağlandı, sıkıntı çıkmıyor araştırdığım kadarıyla. -
Az önce forumda şunu buldum. Yani 97 alarak hata ediyormuşum.
""""Fabrika Cevabı
VW marka araçlarımızdaki FSI motor özellikleri bakımından yakıt buhar basıncının oktan sayısından çok daha önemli olduğunu belirtmek isteriz. Ülkemiz koşullarında 95 oktan yakıtın buhar basıncı, 98 oktan yakıtın buhar basıncına göre daha yüksektir. 98 oktan yakıttaki katkı maddelerinin 95 oktan yakıttakine göre daha fazla olmasından kaynaklanan bu durum, buhar basınçları arasında fark yaratmaktadır. Bu nedenle, VW-AG Türkiyede buhar basıncı diğerine göre daha yüksek olduğu için 95 oktan yakıt kullanılmasını tavsiye etmektedir. """
http://forum.donanimhaber.com/m_9790703/f_//tm.htm#9790703
-
85000 km fsi passat kullanıyorum en küçük bir motor arızası ile karşılaşmadık...bakım maliyetleri ucuz ve düşük devirde döneminin düşük yakıt tüketen araçlarıydı...turbo tsi lardan sonra gözden düştü... -
Öncelikle hort, selam herkese , işte size fabrikanın kendi eğitim programondan fsi motor özelliği
https://m.youtube.com/watch?v=lcmKwGCH0RI
Dörsüncü direk enjeksiyonlu aracıma biniyorum, hepside 2.0 direk enjeksiyonluydu.
Hiç bir sorun yaşamadım. Lpg de avutmayın kendinizi, sigara avm gibi alışkanlıkları bırakıp aslanlar gibi 35 krş yerine 40-45 krş yakıtla ve güçle binin, lpg dertleriyle uğraşmayın !
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X