Şimdi Ara

=== FUJITSU SIEMENS V2045 15.4 SONOMA 1.73 XP PRO === (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
765
Cevap
0
Favori
106.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyazorkide
    makine v 2045 ..
    ama söyle oldu ki
    Centrino_Hardware_Control_1.8.2_Setup kullanıyodum .
    programı sildim.
    sorunda bitti.
    şimdiki sorunum
    internet bağlantısını kesince
    makinenin seside gidiyor.
    reset atmadanda ses gelmiyor...
    anlıycan uğraşıp gidiyoruz....
  • Arkadaşlar,

    Kusura bakmayın foruma yeni katıldım. bende kendimi fsc zede gibi hissediyorum. Alalı daha 3 ay olmadı, klavye ile savaşıyorum. update için gerekli dosyayı nereden bulabilirim? Lütfen acil yardım............
  • Birinci sayfada Rapidshare linki var zaten, ben buraya da koyayım, tamamen çözüyor sorunu.

    http://rapidshare.de/files/6266603/fsc_2045_bios_update.rar.html
  • Ya bu sözcük niye yasaklı anlamadım Rapid Share işte bildiğimiz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: totorina

    beyazorkide
    makine v 2045 ..
    ama söyle oldu ki
    Centrino_Hardware_Control_1.8.2_Setup kullanıyodum .
    programı sildim.
    sorunda bitti.
    şimdiki sorunum
    internet bağlantısını kesince
    makinenin seside gidiyor.
    reset atmadanda ses gelmiyor...
    anlıycan uğraşıp gidiyoruz....



    senin bahsettiğin olay bende de oluyor.ama yerel ağ bağlantısı devre dışı kaldığında oluyor.zaten wireless bağlandığım için bu konu pek başımı ağrıtmıyor.eğer çözersen bu sorunu beni de bilgilendirirsen sevinirim.
  • Fs nin Fan problemi için verilen çözüm önerisi programı denemedim!

    Link:http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/hints.html

    http://support.fujitsu-siemens.com/KMT_file.asp?ID=91140173-AE37-40E2-A8C7-433F31ADCA1A
    "
    AMILO Pro V2045 Hints & Solution
    Select a new Product Automatic driver update with DeskUpdate

    very noisy and permanent fan

    Item number: 1239965 Date: 21.02.2006

    Description:

    A noisy or permanent CPU Fan is possible.

    It seems frequently the Fan control is not working properly.


    Solution:

    Please load the software to get adjusting the fan control."




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ali_kayhan13

    Allahım kafayı yemek üzereyim, bu şaka olmalı ya, kesin kararlı bir şekilde servise götürmek üzereyken bilgisayarı son kez bir deneyeyim dedim ve bilgisayar ilk günkünden daha da sorunsuz bir halde çalışıyor, ben ne yapayım şimdi ya?? İşin içinde Siemens cinleri olduğunu düşünmeye başladım. Şimdi bu 3 gün çalışır böyle, sonra tekrar bozulur ben bir daha kafayı yerim.







  • Arkadaşlar foruma şöyle bir göz attım bazı ekran ile ilgili sorunlar yaşayanlar olmuş ama tam sonuç ne olmuş pek cevap yazan çıkmamış. Benim ekran durduk yere gitti sonra açtım çizgi çizgi çıktı bi gün sonra açtım normal açıldı ama şu anda hiç birşey gözükmüyor... Servise götüreceğim tabi ama servise böyle bir sebepten götren oldu mu? olduysa orada neler ile karşılaştı?? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim...
  • bugun bir arkadaşımızla bu modelden takas ileanlaştık bu yazıları yeniokudum valla kafam karıştı arkadaşbana hiç sorunun olmadığı ve sorunsuz olduğunu diyor ne yapmalıyım arkadaşlar bu model ..???
  • Mousum optikal usb den problem yaşıyorum bazen görmüyor mousumu. Çıkarıp takıyorum biraz çalışıyor sonra gene gidiyorr.Çıldıracağımm. Gittim 2. mose aldım o daha da berbat.
  • Öncelikle selamlar ,Amilo Pro v2045(ilk çıkan beyaz tuşlu) laptopu Eylül başı gibi Ankara Bilkent Teknosa'dan aldım,aslında HP alma durumum vardı ama piyasa da istediğim model yoktu.Eylül 05 ten beri yurtdışında yaşıyorum.Şimdiye kadar bu laptop daki sorunların sadece bende olduğunu zannediyordum bugün şans eseri forumda bakınırken gördüm,başlayalım sorunlara.

    1.Yurtdışına çıktıktan sonra aşağı yukarı laptop'ın 20.günü fln C&C Generals oynarken ekran göz kırpmaya başladı belirli bi süre bu problem devam etti,15dk laptopu kapalı bıraktıktan sonra düzeliyordu.Ertesi gün ekran komple gitti.Bunun üzerine (bu olaylar Eylül 05'te geçiyor)Yurtdışının yabancısı olmam nedeniyle Siemens Türkiye'yi aradım sorunumu anlattım,onlardan İngiltere Siemens'in telefonunu aldım ve arayıp sorunu anlattım yaklaşık 30dk konuşmadan sonra ev adresimi ve gerekli bilgilerimi aldılar.Ertesi gün laptopu gelip teslim aldılar.İngiltere'den Almanya'ya yolladılar 1hafta kadar laptop servisteydi ama bu süre zarfında sürekli arayıp bilgi verdiler.1hafta sürenin sonucunda laptop geri teslim edildi taraflarından.Sorunu sorduğumda sadece hardware kaynaklı olduğunu hallolduğunu söylediler.Şimdilik ekran kartıyla ilgili bi problemim yok büyük ithimal değiştirdiler.Bilgisayarın servise gitmeden önce ki süre içerisinde Teknosa'yı arayıp olaydan bahsettim ve dünyadan bi haber biçimde Fujitsu'dan ürünün hatalı olduğu vb. türü bi kağıt getirirsem ürünü geri alabilcekleri türü bi laf ettiler.O an Türkiye'ye gitme durumum olmadığından o imkanım olmadı.Şimdilik bi sorun yok ekran kartımla ilgili.

    2.Isınma problemi her zaman mevcuttu,genelde hep şarja takılı olarak kullanırım ve laptopu denemek amaçlı 4gün hiç kapanmadan edonkey açık durumda kullandım mavi ekran sorunu olmadı ama mavi ekran bazen hiç çıkmazken bazen günde 2-3defa çıkabiliyor.Bunun bir çözümü var mı genelde müzik dinlerken oluyor.

    3.Forumda bi arkadaşın önerdiği "Notebook Hardware Control" programını kullanmaya başladım şu an sıcaklık genele göre epeyi altlarda laptop un 86C gördüğünü de söylemek isterim..Ama programla ilgili ufak bi sorunum var hdd sıcaklığını göremiyorum.

    4.Ethernet kablosunu çekince sesin kapanma problemi yok ama eğer Taskbar'dan internet bağlantısının kaparsak ses gitmesi normal restart atınca düzeliyor,bir çözümü var mı?

    5.Wireless le ilgili hiç bi problem yaşamadım.

    6.Klavye sorunu için olan Update'i mümkünse bir arkadaş rapid'ten başka bir yere upload edebilir mi .KLAVYE SORUNU HALLOLMUŞTUR..Teşekkürler

    7.Fifa 2006,toca 3,boiling point,aoe3 gibi oyunları normal biçimde oynayabiliyorum performanstan yana bir şikayetim yok ama 512ram isteyenler için fujitsu'nun web sayfasında upgrade imkanı vardı,fiyat biraz tuzlu gelebilir,yetkili servis dışında heralde kimse bu gibi sorunlu bi laptopun garantisini çöpe atıp dışarda ram taktırmak istemez.

    8.Ekran kartıyla yada benzeri servislik bir hata çıkarsa laptop'ı kesinlikle geri vermeyi düşünüyorum zaten Haziran sonunda Türkiye'ye geri dönüyorum ve bundan sonra ne kadar acelem olursa olsun araştırdığım ürün hariç bi ürün almayı düşünmüyorum.

    Hepimize Geçmiş Olsun.
    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravo933 -- 24 Mayıs 2006; 15:20:43 >




  • 1 hafta önce ekrana görüntü gelememye başladı ve bilgisayar açılırken biostan tıt tıt diye bir uyarı sesi geliyordu.istanbuldaki teknik servisi aradım donanımsal bi problkemi oplabilir dedilesanırım ekran kartı yandı. istanbuldaki teknik servise gönderdim.benim anlamadığım olay kendim samsunda oturuyorum neden diğer illerde dizüstünü açamıyolar.illa istanbul ankara izmir olması gerekiyomuş.ayrıca parça yurt dışından gelcek se 1 ay sürebilir dediler gelmesi.yuh dedim.az önce arkadaşın yazısını okuyunca avrupa neden avrupa olduğunu anladım.adamlar kapıya kadar gelip teslim alıyolar noteboku.burda da gönderdiğim teknik servise gönderdiğim laptopu bana ödemeli kargoyla geri gndriyolar(daha önce de problem yaşadım,ve yine istanbula göndermiştim.)yani ben şimdi 1 ay belemek zorundamıyım.allahtan başka bilgisayar var işlerimi onunla halladebiliyorum.ya olmasaydı ne olcaktı.1 ay süre boyuncaki zararmı kim karşılıcaktı.canım türkiyemden manzaralar.saygılarımla.




  • şikayet sitelerinde millet bangır bangır bagırıyor hala birileri cıkmıs ben fujitsu da calısmıyorum her mal daolur onlarada hak vermek lazım dıyor.Bırakın bu hikayeleri duzgun yasalarımız olsaydı bu firma coook ugrasırdı bu ulkede yurt dısında bunu yapsında gorelım adama surundururler...
    Arkadaslar gozunuzu seveyım dert etmeyın getırın servıse alın belgenızı ımzalı ve tarıhlı servıs fısını alın makınenınde anasını aglatın ama garantı belgesıne dıkkat edın tabii tum belgelerı saklayın elınızde...Neden korkacazkı makınemı oyle kotu kullanıyorumkı bılemezsını 5 aylık makıne ılk hafta 1e bir degıstırdım 3 ay servıse gıttı 20 gun kaldı hdd ıle ekran kartı degıstı ama hergun analrını aglattım gunde ıkı kere aradım uzerıne 2 aygectı
    şimdi ekrankartı yıne gıttı ben makıneyı bırakacam tum fotokopışerıde vercem yıne ekran kartı degısecek gelecek hıc dert degıl ben onu 2 aya kadar bozarım yıne :) benım sahsıma ait 2 notebook um var olmayanlara Allah sabır versın .inşallah buda bozulacak vercem heyete analarını aglatacam alacam parasını geri çatır çatır..Aidık ama paramızla rezil olamayalım saldırın bıseler mahkemeler bos degıl verın heyete olmadı verın mahkemeye .
    UGRASIN YETERKI UGRASMASSANIZ BU ULKEDE BU INSANLAR COK EKMEK YER BUNLARA BU EKMEMK HARAM BU KADAAR INSANI REZIL ETMEYE HAKLARI YOK...
    LUTFEN HAKKINIZI ARAYIN,BIZ MUSTERIYIZ VE BU KONUDA HAKLIYIZ NASIL PILLERINI DEGISDIYSE CIHAZLARINIDA TOPLAYACAK EVELALLAH CATIR CATIR ALACAM.YERI GELIRSE GIDER MERKEZLERINI KAPISINDA EYLEM YAPARIM.
    KIMSE HAK GASPEDEMEZ YETERKI BOYLE FIRMALARA CESARET VERMEYIN..
    SAYGILARIMLA




  • gercekten ya neyı savunuyorlar ne dıyorlar anlamadım ben boyle bır laptop degıl bu markadan traş makınesı bıle almam artık cevremdekı kımseyede aldırmam.Burası turkıye dıye dandık malı getır ayıplı malı catı catır sat sonrada hayır bekle...
    Bueası turkıye deyıpgecmeyelım arkadaslar tavrımız koyalım ben quizmo kullanıyorum cok da memnunum ıyıkı boyle bır cıhazda almısım.
    Ama sıze hak verıyım ve destek oluyorum bu ulkeyı copluk halıne getırmemelıyız bır fırma ayıp edıyorsa fırmaya arka cıkmakdansa ayıp edılene arka cıkmalıyız.Bu kadar ınsan yalanmı soyleyecek belgelerıyle hemde ,sonra bırılerı cıkıp da olur o kadar dıyecek kıme hızmetb edıyosunuz anlamıyorum
    sonra butun fırmalar dandık malını gondersın burda erıtsın kanun yok yasa yok BOYKOT var kardesim...
    Bu forumda cok saygı duydugum ınsanlar var onun ıcın yazıyorum bu kadar.MAGDUR ınsanlar var
    arka cıkmalıyız bu bızım ınsanımız ,bızım fırmamız degıl.
    Allah allah yaaaaa


    FUJİTSU ve TEKNOSA'ya HAYIR




  • arkadaşlar bir süredir bilgisayarım serviste olduğu için forumu takip edemedim. adana teknosadan aldığım fs için geçenlerde telefon geldi ve değiştirebilirsiniz dendi. o kadar kısa sürede yanlarında oldum ki şaşırdılar. yardımcı oldular ve daha mı iyi, daha mı kötü yaptım bilemiyorum, forumda bakamadım ama hp pavilion dv5000 aldım. kullandığım bu kısa sürede fs ye göre daha yavaş olması dışında bir sorunla karşılaşmadım(fakat klavye sorunu olmaması zaten aynı hızı yakalamamı sağlıyor )umarım sizlerin sorunuda kısa sürede çözülür.

    bundan sonra teknosadan bir cihaz alacaksam önce forumda araştıracağım. herkese tavsiye ederim.

  • senin için hayırlıs olmuş DArısı başımıza...
  • ben bunun mücadelesini çok verdim hala veriyorum arkadaşım..

    quote:

    Orjinalden alıntı: hortlek

    şikayet sitelerinde millet bangır bangır bagırıyor hala birileri cıkmıs ben fujitsu da calısmıyorum her mal daolur onlarada hak vermek lazım dıyor.Bırakın bu hikayeleri duzgun yasalarımız olsaydı bu firma coook ugrasırdı bu ulkede yurt dısında bunu yapsında gorelım adama surundururler...
    Arkadaslar gozunuzu seveyım dert etmeyın getırın servıse alın belgenızı ımzalı ve tarıhlı servıs fısını alın makınenınde anasını aglatın ama garantı belgesıne dıkkat edın tabii tum belgelerı saklayın elınızde...Neden korkacazkı makınemı oyle kotu kullanıyorumkı bılemezsını 5 aylık makıne ılk hafta 1e bir degıstırdım 3 ay servıse gıttı 20 gun kaldı hdd ıle ekran kartı degıstı ama hergun analrını aglattım gunde ıkı kere aradım uzerıne 2 aygectı
    şimdi ekrankartı yıne gıttı ben makıneyı bırakacam tum fotokopışerıde vercem yıne ekran kartı degısecek gelecek hıc dert degıl ben onu 2 aya kadar bozarım yıne :) benım sahsıma ait 2 notebook um var olmayanlara Allah sabır versın .inşallah buda bozulacak vercem heyete analarını aglatacam alacam parasını geri çatır çatır..Aidık ama paramızla rezil olamayalım saldırın bıseler mahkemeler bos degıl verın heyete olmadı verın mahkemeye .
    UGRASIN YETERKI UGRASMASSANIZ BU ULKEDE BU INSANLAR COK EKMEK YER BUNLARA BU EKMEMK HARAM BU KADAAR INSANI REZIL ETMEYE HAKLARI YOK...
    LUTFEN HAKKINIZI ARAYIN,BIZ MUSTERIYIZ VE BU KONUDA HAKLIYIZ NASIL PILLERINI DEGISDIYSE CIHAZLARINIDA TOPLAYACAK EVELALLAH CATIR CATIR ALACAM.YERI GELIRSE GIDER MERKEZLERINI KAPISINDA EYLEM YAPARIM.
    KIMSE HAK GASPEDEMEZ YETERKI BOYLE FIRMALARA CESARET VERMEYIN..
    SAYGILARIMLA




  • farkındayımokuytorum ama bıkmak yok devam insan a saygısı olmayan bişeye saygısı olmaz bızde sonuna kadar mucadele bırakma sakın bıkmak yok.onları istedıgı o zaten...
  • arkadaşım biz bu boykotu çok önce başlattık ama hakkımızda mahkeme kapılarında aramayı sürdürüyoruz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: hortladim

    gercekten ya neyı savunuyorlar ne dıyorlar anlamadım ben boyle bır laptop degıl bu markadan traş makınesı bıle almam artık cevremdekı kımseyede aldırmam.Burası turkıye dıye dandık malı getır ayıplı malı catı catır sat sonrada hayır bekle...
    Bueası turkıye deyıpgecmeyelım arkadaslar tavrımız koyalım ben quizmo kullanıyorum cok da memnunum ıyıkı boyle bır cıhazda almısım.
    Ama sıze hak verıyım ve destek oluyorum bu ulkeyı copluk halıne getırmemelıyız bır fırma ayıp edıyorsa fırmaya arka cıkmakdansa ayıp edılene arka cıkmalıyız.Bu kadar ınsan yalanmı soyleyecek belgelerıyle hemde ,sonra bırılerı cıkıp da olur o kadar dıyecek kıme hızmetb edıyosunuz anlamıyorum
    sonra butun fırmalar dandık malını gondersın burda erıtsın kanun yok yasa yok BOYKOT var kardesim...
    Bu forumda cok saygı duydugum ınsanlar var onun ıcın yazıyorum bu kadar.MAGDUR ınsanlar var
    arka cıkmalıyız bu bızım ınsanımız ,bızım fırmamız degıl.
    Allah allah yaaaaa


    FUJİTSU ve TEKNOSA'ya HAYIR




  • ok izindeyiz o zaman bakalım nasıl baglanacak bu işin sonu..
    kotusu suki iade alınırsa dolar uctu giiti yerine ne alacaaz onu bilmiyorum..
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.