Şimdi Ara

g.punto 1.3multijet- clio1.5 autentique dizel

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar
    sıfır bir araç alacağım
    fiat grande punto 1.3multijet ile clio 1.5 autentique dizel
    ikisi de tasarım olarak çok hoşuma gidiyor açıkçası
    donanımları da birbirine yakın yakıt tüketimleri de...
    sadece clio yaklaşık 1000 tl pahalı
    sizler ne dersiniz?
    cidden kafam karıştı
    acil yardım!!!



  • ikiside hoş araç.
    punto daha güzel bi aran dış görünüş olarak.
    ama sanırım clio nun freni daha iyi testlere göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murakan0512

    ikiside hoş araç.
    punto daha güzel bi aran dış görünüş olarak.
    ama sanırım clio nun freni daha iyi testlere göre
    bende bugun clıoyu baktım 29500e verıyorlar..valla dostum 1,5 dci motor 1,3 mj den daha az yakıyor...ben 1,3 mj motorlu opel corsa cmon ile karıslatırdım ..malum renonun ıkıncı elı bakımları vs hem ıyı hem ucuz..opel ve gp ıse mj motor kullanıyor ve yakıtı dci den fazla..karıslatırma yapıp son karaımı verecegım gercekten zor ısmıs araba almak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    bende bugun clıoyu baktım 29500e verıyorlar..valla dostum 1,5 dci motor 1,3 mj den daha az yakıyor...ben 1,3 mj motorlu opel corsa cmon ile karıslatırdım ..malum renonun ıkıncı elı bakımları vs hem ıyı hem ucuz..opel ve gp ıse mj motor kullanıyor ve yakıtı dci den fazla..karıslatırma yapıp son karaımı verecegım gercekten zor ısmıs araba almak..

    Alıntıları Göster
    İkisi arasında GP alırdım. GP tasarım olarak daha bir yırtıcı ve agresif duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    İkisi arasında GP alırdım. GP tasarım olarak daha bir yırtıcı ve agresif duruyor.

    Alıntıları Göster
    Bencede GP alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 61can61

    Bencede GP alın

    Alıntıları Göster
    ikiside değil. GP nin yüzü eskidi artık clioda makyaj geçireli çok oldu.
    en iyisi yeni bir yüz olan punto evo

    PUNTO EVO 5K ACTIVE 1.3 MULTIJET 75 HP 33.000 32.000
    PUNTO EVO 5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75 HP 34.750 33.750
    PUNTO EVO 5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 35.500 34.500
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    ikiside değil. GP nin yüzü eskidi artık clioda makyaj geçireli çok oldu.
    en iyisi yeni bir yüz olan punto evo

    PUNTO EVO 5K ACTIVE 1.3 MULTIJET 75 HP 33.000 32.000
    PUNTO EVO 5K DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75 HP 34.750 33.750
    PUNTO EVO 5K DYNAMIC Start & Stop 1.3 MULTIJET 75 HP 35.500 34.500

    Alıntıları Göster
    G. puntonun motor kapağının altında yalıtım malzemesi olmaması önemli bi eksiklik bence dizel bir araçta yalıtım önemli, içine bindiğinizde de göstergelerin haddinden fazla basit,

    Clio da ise yalıtım daha iyi, en baz modelde bile 4 hava yastığı standart(tı ama şimdi nasıl bilmiyorum),
    bir de yanlış bilmiyorsam makyajlı kasa cliolar eskilere göre 100 kg kadar daha ağır sebebi daha iyi sürüş için süspansiyon ve ağırlık dengesinin iyileştirilmesi




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiat Punto 1.4Multiair 105BG
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyky

    G. puntonun motor kapağının altında yalıtım malzemesi olmaması önemli bi eksiklik bence dizel bir araçta yalıtım önemli, içine bindiğinizde de göstergelerin haddinden fazla basit,

    Clio da ise yalıtım daha iyi, en baz modelde bile 4 hava yastığı standart(tı ama şimdi nasıl bilmiyorum),
    bir de yanlış bilmiyorsam makyajlı kasa cliolar eskilere göre 100 kg kadar daha ağır sebebi daha iyi sürüş için süspansiyon ve ağırlık dengesinin iyileştirilmesi

    Alıntıları Göster
    ben bu iki araç arasında puntoyu öneririm üstelik motor hacminden dolayı vergi avntajıda var üstelik multijet motor dciye göre daha sorunsuz bir motor üstelik triger kayışı değiştirme derdi yok triger zinciri kullanıyor tip olarakta punto daha güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iakbay06

    ben bu iki araç arasında puntoyu öneririm üstelik motor hacminden dolayı vergi avntajıda var üstelik multijet motor dciye göre daha sorunsuz bir motor üstelik triger kayışı değiştirme derdi yok triger zinciri kullanıyor tip olarakta punto daha güzel

    Alıntıları Göster
    Multijet derim
  • bence 2 side değil sonuçta yakın bi zamanda grande puntonun üretimi kalkacak. Clio nun kasasıda eski. En mantıklı Punto EVO olur. Bu söylediklerim aklınızda olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the turk

    bence 2 side değil sonuçta yakın bi zamanda grande puntonun üretimi kalkacak. Clio nun kasasıda eski. En mantıklı Punto EVO olur. Bu söylediklerim aklınızda olsun.
    punto evo alınabilir zaten g.puntoda pek seçeneğiniz olmayacaktır. cliou ben olsam seçenekler arasına bile almam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the turk

    bence 2 side değil sonuçta yakın bi zamanda grande puntonun üretimi kalkacak. Clio nun kasasıda eski. En mantıklı Punto EVO olur. Bu söylediklerim aklınızda olsun.
    Grande Punto'bun üretiminin kalkacagını nereden cıkardın ? Albea ve Palio ile karıstırıyor olmayasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the turk

    bence 2 side değil sonuçta yakın bi zamanda grande puntonun üretimi kalkacak. Clio nun kasasıda eski. En mantıklı Punto EVO olur. Bu söylediklerim aklınızda olsun.



    zaten grande punto üretimden kalktı yenire punto evo çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murakan0512

    ikiside hoş araç.
    punto daha güzel bi aran dış görünüş olarak.
    ama sanırım clio nun freni daha iyi testlere göre

    iki arabayıda kullandım punto derim .clionun freni derken el freninimi kastettiniz .clionun frenine basınca araba durmak bilmiyor g.puntonun freni harika
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UTKTOTİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: murakan0512

    ikiside hoş araç.
    punto daha güzel bi aran dış görünüş olarak.
    ama sanırım clio nun freni daha iyi testlere göre

    iki arabayıda kullandım punto derim .clionun freni derken el freninimi kastettiniz .clionun frenine basınca araba durmak bilmiyor g.puntonun freni harika

    Alıntıları Göster
    punto evo 1.3 multijet alabilirsin. clioda hoş araba.

    bir arkadaşımız clionun freni daha iyi demiş. öteki arkadaşda clio basınca zor duruyo demiş.

    benim yorumum evet punto evo ve gp nin frenleri clio ya göre daha iyi . özellikle yol tutuşu clioya göre güzel .

    1.3 multijet 1.5dcı motorlar kafa kafaya yakıyo sayılır. ama performans muljette daha fazladır. daha ataktır. çalışma prensibi farklıdır biras ana püskürtmeden önce bi püskürtme daha yapar yanmayı kolaylaştıcı bu nedenle adı multijet . vergi avantajıda var.

    zincirli triger 260 bine kadar gider . kendi kataloğunda 220 binde yazsa avrupada 260 bin yazıyo sanırım . punto evo multijet bence bu şekilde öne çıkıyo gersi senin kararına kalmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    punto evo 1.3 multijet alabilirsin. clioda hoş araba.

    bir arkadaşımız clionun freni daha iyi demiş. öteki arkadaşda clio basınca zor duruyo demiş.

    benim yorumum evet punto evo ve gp nin frenleri clio ya göre daha iyi . özellikle yol tutuşu clioya göre güzel .

    1.3 multijet 1.5dcı motorlar kafa kafaya yakıyo sayılır. ama performans muljette daha fazladır. daha ataktır. çalışma prensibi farklıdır biras ana püskürtmeden önce bi püskürtme daha yapar yanmayı kolaylaştıcı bu nedenle adı multijet . vergi avantajıda var.

    zincirli triger 260 bine kadar gider . kendi kataloğunda 220 binde yazsa avrupada 260 bin yazıyo sanırım . punto evo multijet bence bu şekilde öne çıkıyo gersi senin kararına kalmış

    Alıntıları Göster
    yorumlar için çok teşekkür ederim
    iki araç arasında gp daha mantıklı bir karar gibi duruyor
    ancak gpnin üretimden kalkmış olmasını göz önünde bulundurmamıştım
    bu da önemli bir faktör...
    punto evo akla yakın geliyor ama fiyatı limitimi aşıyor malesef
    kafam daha çok karıştı:)
    alternatif sunacak olan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fklavye

    yorumlar için çok teşekkür ederim
    iki araç arasında gp daha mantıklı bir karar gibi duruyor
    ancak gpnin üretimden kalkmış olmasını göz önünde bulundurmamıştım
    bu da önemli bir faktör...
    punto evo akla yakın geliyor ama fiyatı limitimi aşıyor malesef
    kafam daha çok karıştı:)
    alternatif sunacak olan var mı?

    Alıntıları Göster
    limitiniz ne kadar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    limitiniz ne kadar ?

    Alıntıları Göster
    Ben de aynı sınıf araçları inceliyorum...
    Bugün Fiat bayiine gittim.GP üretimden kalkmadığını ve üretileceğini belirtti.Daha fazla bilgisi olan arkadaşların katkılarını bekliyorum..

    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    limitiniz ne kadar ?



    limit 30000
    gönül isterdi ki cebimde bi iki binlik daha olsun ama yok malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fklavye

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    limitiniz ne kadar ?



    limit 30000
    gönül isterdi ki cebimde bi iki binlik daha olsun ama yok malesef

    Alıntıları Göster
    Her ne kadar Punto Evo çıkmış olsa da Grandepunto da devrim yapan tasarımı ile olağanüstü şık ve başarılı bir model. kesinlikle demode olmayacak bir araç.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.