Şimdi Ara

Game Garaj'dan alışveriş yapmayın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
4.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gaming.gen.tr ile başlayan sistem alma serüvenim bir arkadaşın tavsiyesi ile game garaj'a doğru devam etti.Arkadaşın tavsiye ettiği sistemi aldım.Ürün ertesi gün hemen kargoya verildi ve 3 gün sonra elime ulaştı.Ancak ürünü kurduğumda ekran kartının çalışmadığı)(sadece fanlar dönüyor)sistem kurulduğunda herhangi bir şekilde görünmüyor.Bu durumu fark ettim.İade sürecine başlamaya karar verdim.

    Ürün bende sadece 4 gün kaldı.Ürünü karşı ödemeli olarak Üsküdar kısıklı'daki merkezlerine gönderdim.Bildiğniz üzere tüketici haklarına göre arızalı bir ürünü 30 gün içerisinde iade hakkınız var.ben en kısa süre içerisinde ürünü firmaya ulaştırdım.

    Game garaj sitesinde 14 gün içinde iade garantisi olarak belirtiyor tüketici haklarında göre hakkınız olan bu durumu bir reklam stratejisi olarak sitelerine yerleştirmişler

    Neyse 1 hafta içinde ürün iadesinin onaylanıp onaylanmayacağının belli olacağını söylediler.Tam 1 hafta sonra teknik destek ekibi ürün iadesinin onaylandığı bilgisi geldi.Ancak bankaya hemen talimat verilmedi.Daha önce yaptığım alışverişlerde amazon trendyol gibi sitelerde iade talebinde bulunduğunuzda kısa süre içerisinde iade yapılıyordu.Ancak Game Garaj farklı bir prosedür uyguluyor görüldüğü üzere.İnternet sitesindeki teknik destek ekibi tarafından (çağrı merkezi değil) cumartesi dahil haftanın 6 günü destek verildiği söyleniyor ancak bu süreç içerisinde hiçbir desteği görülmüyor..

    Çağrı merkezini aradığımda operatöre bağlanmak için bekleyin diyerek bağlandığımda karşıma direk çıkan (diğer hatlar bağlanmadan)operatör bana iade onaylandı ise bankaya talimat verilmiştir dedi.

    Ancak bugün teknik destek ile görüştüğümde iade sürecinin onaylanması ile hemen bankaya talimat verilmediğini,ürünle ilgili bazı işlemler yapıldığını form doldurulduğunu ardından muhasebe birimine iletilerek iade sürecinin başladığı bilgisini verdi.Şu an bankaya iade için talimat verilmemiş olabilir dedi.Zaten hali hazırda iade yapılmadı.sikayetci olduğum konu sistemli bir internet siteleri yok ve takibini yapmaz iseniz bilgilendirme yok

    Diğer sitelerde game garaj ile ilgili güvenilirdir şöyledir böyledir gibi başlıklar açılıyor ancak gördüğünüz gibi iade süreci biraz ugraştırıcı.Tavsiyem Bu siteden alışveriş yapmadan önce bir kere daha düşünün yapacaksanız amazon gibi güvenilir süreci sitemi iyi firmalardan yapın.

    Bu firma da eksa bilgisayarın devamı olarak Game garaj adı ile yaklaşık 10-11 aydır oyun bilgisayarı satışı yapıyor ,her ticari firma gibi ürün satmaya yönelik bir strateji uyguluyor..Ancak game garaj firmasında iade süreci ile ilgili sistemin nasıl işlediğini anlatan pek bir başlık yok veya deneyim yok.Bu yüzden bu başlığı açmak istedim.İnternette güvenilirdir veya güvenilir değildir diye yorumlar yapılmış.

    Söylemek istediğim amazon gittigidiyor gibi sitelerde ürünü aldığınızda herhangi bir sıkıntı çıktığında sistem üzerinden takibini yapabiliyorsunuz.Net bilgi alabileceğiniz bir müşteri hizmetleri veya internet siteleri var.Game garaj'ın internet sitesindeki müşteri destek hattı ile ürün aldıktan sonra iletişime geçtiğinizde bilgilendirme konusunda pek bir destekleri olmuyor.Diğer müşteri hizmetleri hattını aradığınızda farklı birimler farklı bilgiler veriyor.Bu işi daha sistemli yapıp,müşteriyi internetteki müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi ile yuzgoz etmeden bilgilenebilecegi bir sistem kurmaları gerekiyor.umarım büyük bir firma olurlarsa ilerde yaparlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightFlight45 -- 18 Ocak 2021; 20:9:16 >







  • İade talimatı verildiyse bile banka talimatı göremez. Bankaya talimat geldiğinde zaten para sana iade edilmiş olur.


    Satıcı firmanın, bankanın iade emirlerini belli bir değerlendirme zamanı var. "Bu bu müşteri iade istedi hemen yapalım" veya banka "iade emri gelmiş hemen onaylayalım" gibi bir durum söz konusu değil.


    Satıcı iade onayını vermemiş de olabilir, bu aralar fazlaca elektronik ürün alım-satım-ithalat yapılıyor, arada bazı kalemler gecikebiliyor.


    Müşteri olarak, işleminizde gecikme oluyorsa, bunu söz konusu firma ile medeni bir şekilde iletişime geçerek halletmek gerek. 2 gün iade gecikti diye cıngar çıkarmanın anlamı yok.


    Benim de iadem gecikti söz konusu satıcıdan vaktiyle, aradım durumu anlattım gün içinde iademi aldım.


    Sorun işlemin gecikmesi değil, çözüm sunulmaması veya "müşteri her zaman haklıdır" safsatası ile hareket edilmesi...


    Şu ekonomik buhrana 5 kala zamanlarımızda doğru-dürüst insaflı fiyat sunan hepi topu birkaç firma kaldı, onları da böyle peşin hükümlerle itin g.tüne sokmaya çalışmayın.

    En yaygın sitelerde bazı ürünleri iptal edince on Dk içinde kart harcamalarından silindiği bile oluyor. İade işleri de 3 günü diyorlar ve geçmiyor genelde.

    Böyle aile şirketi gibi birkaç kişi ile yürütülen firmaların durumu genelde aynı, bir iki ay uğraştıran bile oluyor. Ha bu durum yaygın sitelerde de oluyor ama binde bir, böyle sitelerde binde 800, fark o kadar.
  • İade talimatı verildiyse bile banka talimatı göremez. Bankaya talimat geldiğinde zaten para sana iade edilmiş olur.


    Satıcı firmanın, bankanın iade emirlerini belli bir değerlendirme zamanı var. "Bu bu müşteri iade istedi hemen yapalım" veya banka "iade emri gelmiş hemen onaylayalım" gibi bir durum söz konusu değil.


    Satıcı iade onayını vermemiş de olabilir, bu aralar fazlaca elektronik ürün alım-satım-ithalat yapılıyor, arada bazı kalemler gecikebiliyor.


    Müşteri olarak, işleminizde gecikme oluyorsa, bunu söz konusu firma ile medeni bir şekilde iletişime geçerek halletmek gerek. 2 gün iade gecikti diye cıngar çıkarmanın anlamı yok.


    Benim de iadem gecikti söz konusu satıcıdan vaktiyle, aradım durumu anlattım gün içinde iademi aldım.


    Sorun işlemin gecikmesi değil, çözüm sunulmaması veya "müşteri her zaman haklıdır" safsatası ile hareket edilmesi...


    Şu ekonomik buhrana 5 kala zamanlarımızda doğru-dürüst insaflı fiyat sunan hepi topu birkaç firma kaldı, onları da böyle peşin hükümlerle itin g.tüne sokmaya çalışmayın.





  • İadeler öyle çat diye hemen olmuyor onaylandıktan sonra hiç sürmese 1 hafta sürüyor. En köklü online sitelerde bile böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En yaygın sitelerde bazı ürünleri iptal edince on Dk içinde kart harcamalarından silindiği bile oluyor. İade işleri de 3 günü diyorlar ve geçmiyor genelde.

    Böyle aile şirketi gibi birkaç kişi ile yürütülen firmaların durumu genelde aynı, bir iki ay uğraştıran bile oluyor. Ha bu durum yaygın sitelerde de oluyor ama binde bir, böyle sitelerde binde 800, fark o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hahahaha 2-3 gün iadesini alamadı diye konu açıp siteye suç atanı ilk kez gördüm. Adamlar yazdıkları gibi iade etmiş işte, daha ne?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet kafayı mı yedi yoksa can sıkıntısından birilerine mi sarmak istiyor?


    Firma gayet düzgün bir şekilde prosedüre uygun işlemleri gerçekleştirmiş. 3 gün parasını alamadı diye firmayı kötülemek art niyettir.

  • Belki 3 gün gecikti diye paraya sokeceklerini sandınız ama o yüzden konu açtınız durum gayet normal ilerlemiş bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ortada ciddi bir sorun görünmüyor her aşama prosedüre uygun gitmiş dünya genelinde ve ülke de ki buhranı düşünürsek 24-48 saat gibi rakamlar pek üzerinde durulacak zaman dilimleri değildir. Bu sizi firmaya küstürmesin donanım parçalarını minumum fiyat eğrisiyle satan hepi topu 2-3 yer kaldı onları da kaybetmeyelim.

  • Minimum fiyat eğrisi mi 5600x stoklarda olmadigi zaman bunlar 3799dan mpk versiyon kaktirdi millete aman ne tüketici dostu firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eee ne var bunda ?
  • Öyle bir yazmışsın ki gören kutudan hıyar çıktı sanar. Olması gereken olmuş inceleme sonucu iade çıkmış. Daha sonra bankaya bildirim yapılıp 7 gün içinde iade edilir. Zaten pandemi dönemi o kadar iadeyi siparişi yetiştirmeleri güç olabilir bankaya geç bildirilebilir sadece sana satış yapmıyorlar. Büyük sitelerde de aynı şeyler oluyor. Anında karttan silinme olayı provizyondayken iptal edersen anında iade almış olursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • X Çiğköfteden alışveriş yapmayın.
    Acıydı, .ıçarken .ötüm yandı...

    Yakında böyle başlıklar açılırsa şaşırmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetten ilk defa mı alışveriş yapıyorsunuz diyecem daha öncede yaptım demişsiniz ama para iadesi öyle birkaç saat içinde hemen geri yatmaz, en geç 3 iş günü içerisinde yatar sadece biraz sabır lazım. Bence çok geçmeden bu konuyu sil kardeşim istersen Game Garaj'dan alışveriş yapmayın. 

  • Hiçbir mazeret belirtmeden iadeyi kabul etmişler işte daha ne istiyorsunuz, başlığa bakınca sanki dolandıırlmış gibi yazmışsınız, insaf yahu herkes geçim derdinde.

  • Başlığa bakınca parayı aldılar ürün falan göndermediler galiba dedim kendi kendime.

    Sonuçta sistem almışsın ve iadeyi de sorunsuz kabul etmişler.

    Aynı gün para iadesi yapılacak diye bir şart yok ki.

    Köklü ve büyük firmalar bile daha uzun sürede iade ediyor parayı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    İade talimatı verildiyse bile banka talimatı göremez. Bankaya talimat geldiğinde zaten para sana iade edilmiş olur.


    Satıcı firmanın, bankanın iade emirlerini belli bir değerlendirme zamanı var. "Bu bu müşteri iade istedi hemen yapalım" veya banka "iade emri gelmiş hemen onaylayalım" gibi bir durum söz konusu değil.


    Satıcı iade onayını vermemiş de olabilir, bu aralar fazlaca elektronik ürün alım-satım-ithalat yapılıyor, arada bazı kalemler gecikebiliyor.


    Müşteri olarak, işleminizde gecikme oluyorsa, bunu söz konusu firma ile medeni bir şekilde iletişime geçerek halletmek gerek. 2 gün iade gecikti diye cıngar çıkarmanın anlamı yok.


    Benim de iadem gecikti söz konusu satıcıdan vaktiyle, aradım durumu anlattım gün içinde iademi aldım.


    Sorun işlemin gecikmesi değil, çözüm sunulmaması veya "müşteri her zaman haklıdır" safsatası ile hareket edilmesi...


    Şu ekonomik buhrana 5 kala zamanlarımızda doğru-dürüst insaflı fiyat sunan hepi topu birkaç firma kaldı, onları da böyle peşin hükümlerle itin g.tüne sokmaya çalışmayın.

    Hocam pazartesi günü iade işlemi onaylandı denildi.Perşembe günü aradığımda muhasebe birimi iade talimatını gün içinde vereceğim dedi.Akşam 5 te aradığımda bugün talimatı vereceğim dedi tekrardan.İade işlemi onaylandı neden 4 gün bekleniyor.Peki 4 gün beklediler madem perşembe akşam 5 te arıyorum muhasebe birimi neden hala talimat vermiyor?Benim kızma sebebim sürecin sallanması bekletilmesi müşteri talebinin umursanmaması.Yoksa amazon hepsiburada gittigidiyordan trendyoldan çok defalar alışveriş yaptım bu siteler hakkında da birçok şikayet vardır.Ancak iade konusunda böyle bir sistemsizlik böyle bir laçkalık görmedim.İnternet siteleri üzerinden takip edebileceğim bir sistemleri var en azından.Ben Game garaj'da şu an giriş yaptığımda sipariş tamamlandı yazıyor hala,ne tamamlanması iade sürecinde kardeşim ben internet sitesinden takip edemiyorsam,internet sitesinde bulunan cumartesi dahil çalışan teknik ekipten bilgi edinemiyorsam.Telefonla aradığımda her çalışan farklı cevap veriyorsa nasıl güveneyim ben bir firmaya Allah aşkına.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightFlight45 -- 2 Ocak 2021; 10:5:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forum1th

    Hahahaha 2-3 gün iadesini alamadı diye konu açıp siteye suç atanı ilk kez gördüm. Adamlar yazdıkları gibi iade etmiş işte, daha ne?  

    3 hafta oldu hocam 2 gün değil

    iade garantisi ,14 iş günü içerisinde?

    Game Garaj'dan alışveriş yapmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightFlight45 -- 2 Ocak 2021; 10:21:41 >




  • Konuya firmanın çalışanları ve sevenleri de teşrif etmişler hoş gelmiş sefa gelmişler.Keşke bu ilgiyi süreç ilerlerken de gösterebilselerdi.


    .Tüm arkadaşlara iyi forumlar dilerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightFlight45 -- 4 Ocak 2021; 9:47:0 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.