Şimdi Ara

Gameekstra garanti iade

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler ben gameekstradan hyperx cloud 2 kulaklık aldım sağ taraftan cızırtı geldiği için garantiye gönderdim.Henüz sonuçlanmadı ama teknik servisteki yetkili bana büyük ihtimalle hediye çeki verebileceklerini söyledi böyle bir durumda karta iade talep etme hakkım var mı? Etmezlerse tüketici hakem heyetine başvursbilir miyim ben hediye çeki istemiyorum



  • Onlara söyle. Hakkın tabi var. Sen onlara hediye çeki mi verdin ki seni hediye çeki iade etmekle zorlasınlar?
  • Vermezlerse tüketici hakem heyetine başvurabilir miyim
  • Tabiki. Önce bunu onlara bildir. De ki "bana ayıplı ürün verdiniz ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında olmayan bir çözüm teklif ettiniz, bunu kabul etmiyorum ve iade hakkımı kullanmak istiyorum". Ne derlerse desin tamamen ücretsiz THH'ye her zaman başvurabilirsin (Malı emniyetli olarak saklayarak ve hediye çekini kullanmadan).
  • tamamdır çok teşekkür ederim.Birde bilginiz var mı sizce iade mi yapılır onarım veya değişim mi ? Yeni kulaklığım siparişini şimdiden vereyim mi bekleyeyim mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahadirbirgun -- 7 Eylül 2020; 13:19:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadirbirgun

    tamamdır çok teşekkür ederim.Birde bilginiz var mı sizce iade mi yapılır onarım veya değişim mi ? Yeni kulaklığım siparişini şimdiden vereyim mi bekleyeyim mi

    Ben 25 kasım 2019 da gaming kulaklık almıştım fiyatı çok iyiydi ürün geldi başlarda gayet iyiydi sonra usb giriş tarafından devamlı cızırtı ve kopma olmaya başladı farklı kablolarla kullanmaya başladım ve sonunda artık kullanılmaz dereceye geldi 1 eylül 2020 garantiye gönderdim bugün tam 45 gün geçti 20 gün önce firmanın değişim verdiğini söylediler ama gelen giden yok yani gameekstra denen firma dolandırıcının önde gideni siz siz olun bunlardan ürün almayın aldırtmayın.


    Senin durum ne oldu nasıl sonuçlandı bilgi verirsen sevinirim

  • ulecan kullanıcısına yanıt

    Ürüne kullanıcı hatası dediler.kulaklıkta çizik bile yoktu.Kafa bandı kısmında kılcal çatlaklar var dediler ne alakaysa.Tüketici hakem heyetine başvurcaktım ama ürün tekrar elime ulaştığında cızırtı yoktu.Heralde sökülüp takıldığında düzeldi.Bir süre kullandıkta sonra sattım.Gameekstradan hiçbir şey alınmaz arkalarında durmalarını geçtim.Bozuk malı gönderirken kargo parasını karşılamıyorlar 40 lira kargo parası verdim.


    Mesajına biraz geç cevap verdim ama ne oldu sonuçlandı mı

  • bahadirbirgun B kullanıcısına yanıt

    Kusura bakma bayağıdır kontrol etmiyordum sonunda yenisini gönderdiler. Ama süreç bayağı uzun sürdü yaklaşık 3 ay

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.