Şimdi Ara

Garanti kapsamında ki teknolojik cihazların mağduriyeti nerelere şikayet edilmeli?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
73
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lg G3 marka cihazım var 1 seneden fazla kullanıyorum ekran arızası vermişti ve en yakın rize de ki servise gönderip ekran değişimi yapmıştım en fazla 2 ay olmuştur. Aradığım da bu kadar kısa sürede tekrar arızalanmasının sebebini sorunca ukala ileri geri tavırlar ile karşılaştım Genel servis merkezini aradığımda ise hiç umursamadıkları gibi 4 defa aynı sorun yaşanırsa cihaz değişiminin olacağı söylendi. Sinirlerim acayip derece bozuk Hem kısa sürede aynı soruyu yaşamaktan hemde servisin umursamaz ilgisizliklerinden. Şimdi bu olayda ben nerelere şikayet edip onlara ders verdirebilirim. Bakınca çok basit görünebilir lakin çok sinir bozucu durum 1 hafta telefonsuz kalmak.



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.