Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
98.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuripasha

    Malesef 16GBlıkların sağlam olduğu diye birşey yok.benim GM 16lığım ilk haftasında soket arızası verdi.sağolsun aldığım mağaza yenisiyle değiştirdi.ve..ikincisi de kısa zamanda arızalandı.sarj ediyor ama dosyalarını göremiyorum bilgisayarda.dolayısıyla yeni alıcılar bile bile lades der kanaatimce

    Ben şikayetvara bile yazdım nafile adamların yüzü kızarmaya görsün 50 tl için firma kendini rezil etti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anL45

    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devil33

    Ben bir hafta önce s2 ile takasladım en son 5. kez elimden düşüp fayansa çakıldıktan sonra kameranın içindeki mercek oynuyordu peret olacak düşüncesi ile s2 ilşe takas ettim üstüne 100 tl aldım

    usta performans bakımından s2 mi gmd mi

    Performans bakımından gmd ama kalite ve sağlamlık bakımından s2. Gmd den çok şikayet var performansa bakıpta başınıza bela etmeyin biz yandık başkası yanmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bişey soracağım mesela telefonu netten aldık 3. gün bi arızasını yakaladım dğişim talep ettim (7 gün koşulsuz iade veya değişim hakkı) gelen telfonun 4günlükmü(7-3=4) yoksa tekrar 7 günden mi başlıyor koşulsuz iade veya değişim hakkı ?
  • Görülene göre General Mobile eline geçen bu çok büyük fırsatı telpa sayesinde kaybetti.
  • Bir kişi bile telefon kutudan çıktığında şarj soketi arızalıydı dememiş, şarj aletinden ses geliyordu yolladım değiştirdiler, şebeke problemi yaşadım yolladım değiştirdiler, usb kablonuzun ağzı darsa yollayın değiştirsinler, bozana kadar bekleyeceğinize. Amma yaygara yaptınız. Adamların şarj soketi haricinde garanti kapsamına almadıkları şeyleride yazın da adam akıllı eleştirelim. Ben başka bir telefonun usb sini kullanıyorum zorlanmayı hissettiğimden beri şükür bi sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutcanRTRK

    Görülene göre General Mobile eline geçen bu çok büyük fırsatı telpa sayesinde kaybetti.

    Aynen zaten telefon cok matah bı kalıtede,degıl bırde servıs ve satıs sonrası hızmet berbat olunca boyle oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavit

    Bir kişi bile telefon kutudan çıktığında şarj soketi arızalıydı dememiş, şarj aletinden ses geliyordu yolladım değiştirdiler, şebeke problemi yaşadım yolladım değiştirdiler, usb kablonuzun ağzı darsa yollayın değiştirsinler, bozana kadar bekleyeceğinize. Amma yaygara yaptınız. Adamların şarj soketi haricinde garanti kapsamına almadıkları şeyleride yazın da adam akıllı eleştirelim. Ben başka bir telefonun usb sini kullanıyorum zorlanmayı hissettiğimden beri şükür bi sorun yok

    Hocam mağzeme kalitesiz olursa biz ne yapalım eninde sonunda yine olacağı olur sen nekadar dikkat etsende bozuluyor kaldıki biz telefonu elimizden düşürmedik birşey yapmadık, onlar bize ne şarj verdiyse onunla şarj ettik suçmu? Kaldıki madem şarj makinasından kaynaklanıyor o halde neden bize o şarjı gönderiyorlar? Sen iyi düşünmüşsün hoş düşünmüşün lakin herşeyi firmanın gözünden düşünmüşsün e herkeste senin kadar dikkatli değil şarj girişi sallanırken hemen yollasın. Herkesin bin türlü sorunu var ona dikkat edene kadar. Bizim tek suçumuz Gm kullanmak Telpa ile alışveriş yapmak. Yoksa şuan benim kullandığım cihazın ekranı sarardı ekranı bile değiştirmediler direk sıfırını yolladılar. Servis diye buna derim ben. O yüzden lütfen şöyleydi böyleydi demeyin biz forum olarak neler gördük neler geçirdik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben diyorumki başka sorunlarıda yazın ona göre çekiştirelim adamları. Adamların mal kalitesi belli, Şarj konusunda düz mantık kullanıcı hatası çıkıyo, sayıca çok kişinin başına gelmesi malzeme kalitesi ve usb ucunun dar gelmesi, burada yazanlardan biri tüketici bilmemnesine vermiş bedava yaptırtmış arada kaynadı gitti o çocuk. Verin sizde, telpa yapmasada devlet yaptırıyo, uğraşmayın garantiyle buraya yazana kadar orjinal şarj aleti ucu standartlara uygun değil diye verin bi dilekçe. Bu memlekette dolandırıcılar kadar kanun bilsek yetcek ama yok. Millet şey sanıyo herhalde burada savcı hakim görür karar alır herkesinki bedava yapılır sanıyo herhalde.
    Ha yazdıkça aklıma şu geldi, " yaş grubu" acaba burada sızlanıp duran, yapması gerekeni yapmayanlar ufak olabilirmi dedim bir an.
    Arkadaşlar ben buraya bi dilekçe örneği koyucam imza, isim soyisim, tarih yazıp kaymakamlığa gitceksiniz okadar. Burayı takip edin ama yeter sızlanmayın, sızlanana kadar gidin hakkınızı arayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anL45

    quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devil33

    Ben bir hafta önce s2 ile takasladım en son 5. kez elimden düşüp fayansa çakıldıktan sonra kameranın içindeki mercek oynuyordu peret olacak düşüncesi ile s2 ilşe takas ettim üstüne 100 tl aldım

    usta performans bakımından s2 mi gmd mi

    Tabiki s2 milyon rush ta gmd kasarken s2 kasmıyor.
    S2 nin üstün yanı malzeme kalitesi ve yazılım Destegi
    Discovernin en belirgin üstünlügü ekranı süper bir ekran yapmışlar s3 ten bile iyi.
    Ne s2 nede gmd kusursuz degil .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_devil33 -- 23 Kasım 2013; 10:11:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devil33 kullanıcısına yanıt
    Hocam savunmak gibi olmasinda minion rush s4 de bile kasiyor.g2 ve ipad de bile kastiğini söylüyorlar.Sorunlu bir oyun o.Kullanicular da s2 nin dead trigger 2 de kastigini söylüyorlar discovery de sorunsuz ken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Red_Devil33 kullanıcısına yanıt
    s2 ye daha destek mi kaldı jb geldide ne oldu telefon hep kasmaya başladı ics de iken çok güzel telefondu ama oyunlar üzerinden telefon karşılaştırmayın google playdeki bir çok oyunda optimizasyon problemleri var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çılgın hırsızda s2 hiç.kasmıyor hatta oyun çok hızlı. Akıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavit

    Ben diyorumki başka sorunlarıda yazın ona göre çekiştirelim adamları. Adamların mal kalitesi belli, Şarj konusunda düz mantık kullanıcı hatası çıkıyo, sayıca çok kişinin başına gelmesi malzeme kalitesi ve usb ucunun dar gelmesi, burada yazanlardan biri tüketici bilmemnesine vermiş bedava yaptırtmış arada kaynadı gitti o çocuk. Verin sizde, telpa yapmasada devlet yaptırıyo, uğraşmayın garantiyle buraya yazana kadar orjinal şarj aleti ucu standartlara uygun değil diye verin bi dilekçe. Bu memlekette dolandırıcılar kadar kanun bilsek yetcek ama yok. Millet şey sanıyo herhalde burada savcı hakim görür karar alır herkesinki bedava yapılır sanıyo herhalde.
    Ha yazdıkça aklıma şu geldi, " yaş grubu" acaba burada sızlanıp duran, yapması gerekeni yapmayanlar ufak olabilirmi dedim bir an.
    Arkadaşlar ben buraya bi dilekçe örneği koyucam imza, isim soyisim, tarih yazıp kaymakamlığa gitceksiniz okadar. Burayı takip edin ama yeter sızlanmayın, sızlanana kadar gidin hakkınızı arayın

    Hocam kaymakamlık derken tüketici haklarından bahsediyorsunuz sanırsam fakat ben gittim sordum 3 ay sonra sonuçlanıyormuş. 3 aya benim telefon eskir zaten bekleyene kadar. Hani adalet var ama 3 ayda gelen adalati biz neyleyelim mecbur 50 tl vericeğiz bir dahada Telpanın kapısından dahi geçmeyiz olur biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar dilekçe örnegi verinde ben de başvurayım ayrıca telpa yetkilisi ücret almadan yapmış onuniçinde yardımcı olunda bizde yaptıralım
  • beyler benim de alalı 1ay oluyor telefon çok yavaş şarj oluyor son 3-4 şarjdır. dün 6saatte şarj oldu...

    Servise yollarım, olumlu dönüş yapmazlarsa mahkemeye veririm.
  • Valla arkadaslar bende izmir de yasiyorum şarj olmama problemi yasadim servise gonderdim 50tl ücret verdim yaptirdim simdi de titreşim calsmiyor tekrar gönderdim islerin yoğunluğundan dolayı gidemedim nasipse yarin bende kaymakamliga gidip dilekçe vermeyi düşünüyorum bu telpa yetkilileri bizi salak saniyorlar enayi yerine koyuyor bir aydir cihaz elimde yok test okey demiş titreşim calismiyor nasil bir servis bu her kez elini tasin altına koysun üstüne düşeni yapsın koyun gibi gudulmekten usanmadiniz mi biraz hakkimizi arama zamani geldi ve geçiyor bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ve daha önce zaten Samsung kullanan biriyim nasıl olurda şarj girişine zarar verebilirim manyak miyim ben kirip bozayim ücret odeyim olabildiğince itina gösterdim dikkat ettim yok arkadaş kalitesiz malzeme servis bizden calisan ve kargo ücretini bize maal etemeye calisiyor 3 discoveryden ikisi arizali cikiyor bir avukatla görüştüm adliyeye git direk ddilekçe ver diyor masrafi 140 yada 150 TL gibi bi ücreti var bir iki ayda beklersiniz diyor çok kazanan biri değilim ama gerekiyorsa onu da yapicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realowner

    Ve daha önce zaten Samsung kullanan biriyim nasıl olurda şarj girişine zarar verebilirim manyak miyim ben kirip bozayim ücret odeyim olabildiğince itina gösterdim dikkat ettim yok arkadaş kalitesiz malzeme servis bizden calisan ve kargo ücretini bize maal etemeye calisiyor 3 discoveryden ikisi arizali cikiyor bir avukatla görüştüm adliyeye git direk ddilekçe ver diyor masrafi 140 yada 150 TL gibi bi ücreti var bir iki ayda beklersiniz diyor çok kazanan biri değilim ama gerekiyorsa onu da yapicam

    Hocam şirket sömürü düzeni üzerine kurulmuş resmen. Bukadar insan aynı şikayetten dem vururken hala kullanıcı hatası deme yüzsüzlüğünü göstere biliyorlar. Samsung la olan anlaşmalarıda bu kalitesizlikleri yüzünden son buldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.