Şimdi Ara

GENPA ya verdiğim telefon 30 günü buldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şimdi bende deden kalma( :) şaka şaka kullanan vardır hala benim gibi) bir K750 var telefonu inciğini çıcığını çıkarttım mort oldu zaten anlamadığım tüm kullandığım sony ericsson telefonlar hep garanti süresi bitimine yakın bozuluyo ilginç.
    Neyse garanti süresi 2 yılı doldurmağa bir haftası kalan telefonu verdim test sonucu ok dediler ve bakıma aldılar bu garanti süresi dahilinde olduğu için oldu heralde ki ne tamir masrafı şu kadar olur diyen ne de arayan bir kimse yok.30 günü dolduruyorum hala değişim cihazı bekleniyor gibi cevaplar alıyorum.Şimdi zurna çalalım

    Tüketici haklarına göre garanti kapsamı altındaki aletler 30 güne tamiri olmazsa yenisiyle değişimi veya para iadesi gerektiriyor.
    Ben bu haktan yaralanabilirmiyim sizce.Kimileri yıl dolduğu için alamazsın diyor.Kimisi Genpa bir oyun yapar cihazın garantisi zaten ellerinde bitmiş bir telefonu al yapamadık yaparlar diyor. Kimisi daha çok beklersin diyor.K750 bulurlarsa verirler diyorlar (üretim durdumu bilmiyorum stoklara ne kadar güvenilir sonuçta 2005 yılının telefonu ) felan filan Hangisi doğrudur üstadlardan yardım!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hadider -- 8 Ağustos 2009; 17:07:37 >







  • Eğer telefonu verdiğinde garanti dahilindeyse al yapamadık diyemezler bu biiirrr.

    30 gün değil 30 iş günü olarak hesaplamalısın bu ikiii(cumartesi pazar girmez)

    30 iş günü dolunca telefonun yenisini yoksa üst modelini vermek zorundalar(k790, k810...), yada fatura bedelini alabilirsin bu üççç

    Ne yazıkkı sistem yavaş ilerlediğinden fatura bedeli istediğinde 4 5 ay uğraşabilirsin.

    Bu işlemler için fatura ve servisten aldğın fişi götürüp thh işlemlerini başlatabilirsin. Hakkını sonuna kadar ara sakın pes etme, 4 ayda sürse.

    Ama ilk önce bi servisler konuş, bazı arkadaşlar anlayışlı servislerle karşılaşmış, hiç uğraştırmdan haklarını almışlardı.
  • İlgin için teşekkür ederim

    Yani şu anda garanti kapsamı dışında olması bişey değiştirmez mi ?
    Hem sıfır cihaz diye bazılarına sadece i mei numaraları değişmiş cihazları gönderdikleride oluyormuş.
  • dedigin olayi ben yasadim iki hafta kaldiydi garantinin bitmesine. cihaz bekleniyor demislerdi bu cihazin gelmesi uzun sürüyormus tam45 gun bekledim sonrada bi baktim gelen telefonun disi benim ici sifir yeni i-mei nolu cihaz. iletisimi kesme takip et. yoksa sadece icini degistiriyorlar. garanti konusunda hic sorun olmaz. bana telefon geldiginde garanti coktan bitmisti ama se musteri hizmetlerine sikayet ettim bir ay sonra bankaya parasini yatirdilar. bu islerde biraz cirkef olmak gerekiyor sanirim. 550 lirayi alana kadar kac kere rahatsiz ettim onlari en sonunda kadin en iyisi ben size parasini yollayım dedi
  • Benim W810i telefonum vardı. Ben telefonun garantisi bitti sanıyordum ama meğer bitmesine 5 ay daha varmış. Mart ayında garantiye göndermiştim. Telefonu değişime soktular. Abartmadan söylüyorum tam 3,5 ay üzerine yerine sıfır k770i gönderdiler. Gelen telefonu ilk teslim aldığımda açtım ve gelen telefonun da ekranı sorunlu çıktı. Hemen orda SonyEricsson a telefon açtım ve para iadesi istediğimi söyledim. Gelen telefonu aynen geri dönderdim, daha sonra beni GENPA dan aradılar ve servisteki telefonuma ait bütün kutusu aparatları vs. eksiksiz olarak yollamamı istediler.

    Bende bütün kutu içeriğiyle beraber + iade için hesap bilgilerimi ve faturamı yolladım ve 5 gün sonra para iademi gerçekleştirdiler. . Walla 30 gün hiç bişey değil telefon garantisi için




  • Yardımlarınız için teşekkürler yasal 33 işgünü doldu gittim genpaya telefonu sordum ne oldu diye sonyericssonla görüş diye numara verince fıttırdım başladım bağırmaya şimdiye kadar niye beklettiniz 30 gün sonra mı sonyle görüş diyebiliyorsunuz Bu ne felan diye çirkefledik.Neyse sony i aradım bi kadın daha cihazınız değişim cihazı bekliyor biz gönderecez diye ağız yapınca o nada başladım 33 işgünü bitmiş 30 uncu işgünü paramı vereceksiniz bu nasıl bi anlayış genpa size paslıyo siz bekleyin diye dalga geçiyorsunuz sizin yüzünüzden telefon görüşmelerini eski bi telefonla yapıyorum o da iki kere görüştümmü kapanyor. Müşteri kaybetmeme sebep oluyorsunuz diye onuda çirkefledim.
    O zaman faturayı fax layın 1 hafta içinde telefonun parçalarını kutusuyla isteriz parasını iade alırsınız dedi.Şimdi kutu içeriğinde şarj ve kullanım kitapçıkları hafıza kartı kulaklık cd vardı kulaklık meftah yok diyelim tam kutu içeriği olmadığı için diye onlarda çirkeflik yaparmı acep.?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hadider -- 21 Ağustos 2009; 16:16:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hadider

    Yardımlarınız için teşekkürler yasal 33 işgünü doldu gittim genpaya telefonu sordum ne oldu diye sonyericssonla görüş diye numara verince fıttırdım başladım bağırmaya şimdiye kadar niye beklettiniz 30 gün sonra mı sonyle görüş diyebiliyorsunuz Bu ne felan diye çirkefledik.Neyse sony i aradım bi kadın daha cihazınız değişim cihazı bekliyor biz gönderecez diye ağız yapınca o nada başladım 33 işgünü bitmiş 30 uncu işgünü paramı vereceksiniz bu nasıl bi anlayış genpa size paslıyo siz bekleyin diye dalga geçiyorsunuz sizin yüzünüzden telefon görüşmelerini eski bi telefonla yapıyorum o da iki kere görüştümmü kapanyor. Müşteri kaybetmeme sebep oluyorsunuz diye onuda çirkefledim.
    O zaman faturayı fax layın 1 hafta içinde telefonun parçalarını kutusuyla isteriz parasını iade alırsınız dedi.Şimdi kutu içeriğinde şarj ve kullanım kitapçıkları hafıza kartı kulaklık cd vardı kulaklık meftah yok diyelim tam kutu içeriği olmadığı için diye onlarda çirkeflik yaparmı acep.?

    Sorun olmaz herhalde ama biryerden dandik mandik bi kulaklık bul yolla bunların işi belli olmaz. Kulaklık için para iadesinden olma.




  • ayni cirkefligi bende yaptim sonra sana dediklerini aynen soylediler. ben bilerek hpm 70 kulaklik yerine eski kulakliklardan(kulak ici degil) koydum usb baglanti kablosunuda koymadim ama yinede bi sorun cikmadan bir hafta sonra parayi yatirdilar.
  • Arkadaşlar firmalar mümkün olduğunca çamura yatıyor evet. Yalnız sizin de elinizi sağlama alabilecek yasal yollarınız var. Denk geldikçe bahsetmiştim bir iki konuda daha. Evvela baktınız 30 işgünü dolmak üzere, 30.gün firmanın elinde olacak şekilde noter kanalıyla ihtar çekin. Bu ihtarda Tüketici Korunması Hakkında Kanun un ilgili maddesine atıfta bulunarak yasal yola başvuracağınızı belirtin. Bunun dışında verilen teknik servis kağıdında (Bazen yapıyorlar çünkü) yetkilinin adı soyadı imzası firma kaşeli olarak bulunsun. Ve son olarak cihazı vermeden evvel teknik servisin gözünün önünde cihazın fotoğraflarını çekin. Eğer verdiğinizden farklı ya da kötü olursa teslim almayın. Yasal yollara başvurun.
  • Geçmiş olsun arkadaşım. Haziran 1 de gönderdiğim telefonumun değişimini 24 Temmuz'da yaptılar. 6 gün sonra kayıt dışı olduğundan kapandı. Hala bekliyorum, açılacak. (!)
  • Bu sene içerisinde yaşadığım bir olayı içine alan şu konuyu okumanızı tavsiye ederim

    http://forum.donanimhaber.com/m_30085467/mpage_1/key_//tm.htm#30085467
  • Bugün itibariyle paramı aldım yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Hakılı olmak için Çirkeflik gerektiren bi şey gerçekten yazık bir durum.Hikaye şöyle devam etti.
    Geçen perşembe aradım n oldu bizim durum diye çünkü genpanın teknik servis sitesinde eksik evrak diye bi yazı çıkmaya başladı.Aradım genpayı dedim ben bir hafta önce fatura faxlamamı söylüyorsunuz hala eksik evrak vaqr diye sitenizden beyanda bulunuyorsunuz u nasıl iş felan bi kalay fastı çektim.Yaa işte bugün biz sizi arıyacaktık ödeme bilgilerinizi felan bayiye göderin diye ama siz bizden önce davrandınız demeye başaldı.
    Neyse götürdüm telefonu kutusu aksesuar felan faturanın fotakopisini çekip verdiler hesap bilgilerimi istediler dedim bu fatura fotokopisi resmi bi belge değil buna ya aslının aynısıdır kaşesi vurun yada resmi bi belge verin ya parçalar kaybolursa elinizde felan deyince orda telefonunu servise getirenler garip garip baktı tozutmuş galiba diye bakanlardan birine 1 hafta sonra sende paranoyak olursun merak etme dedim güldü deli sandı heralde .Neyse ben zar zor bi belge aldım yoksa verecekleri yok.1 hafta sonra fatura tutarı kadar para hesaptaydı.Ben kesin havale masrafı felan çıkar diye bekliyordum o da çıkmadı iyi de oldu.
    İşin kötü tarafı GENPA gibi bir şirketin çalışanlarının firmaya açtırdığı zarardan başka bişeyin olmadığının anlaşılması oldu başkada bişey değil.Çünkü garantisine bir hafta kalmış bir telefon normalde ikinci el piyasasında 100 tl etmiyecekken 0 mış gibi 330 tl değer biçilmesi saçma bir politika.Hadi bunuda geçtim yazılımı değiştirilmiş bir telefonun hala garanti kapsamında bulunuyor olması nasıl cihaz kontrolü yaptıklarını gösteriyor.Yazık ....Neyse diğer arkadaşlarda inşallah ne yapabilecekleri konusunda fikir sahibi olabilirler...




  • benim iki ay olmuştu. işi çok yavaş yapıyorlar. ama sonunda yenisi geldi beklediğime değdi. normalde 30 gün sonra yenisini vermek zorundalar, arıyorum 30 iş günü doldu diyordum daha dolmadı diyorlardı ki dolmuştu. Tamir etseler göndereceklerdi eski telefonu...
  • Hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.