akşam 20:33 de canımız çay çekti, şöyle bir keyif yapalım dedik getir yemekden tatlı söyledik. restorant bilgilerinde teslimat süresi 35-45 dakika arası diyor. bizde bu süreye bağlı kalarak çayımızı demledik. 57 dakika geçti baktık gelen giden yok çayımızı öylece içmeye başladık. getir canlı desteğine yazdık restorant ile iletişim kurdular yolda dediler. beş dakika civarında geçti yine gelen giden yok. bu defa iptal için canlı desteğe yazdık. canlı destek restoranttan iptal için onay almam gerekti dedi. onay vermemişler sipariş yolda olduğundan. bunu tam siparişten itibaren 90 dakika sonrasına kadar denedik. her defasında onay vermedi restorant. siparişi getirdik apartman kapısındayız die aradı. bende telefonda neden 45 dakika geç getirdiklerini (restorant sayfasında 35-45 dakika yazıyor) sert bir dille bildirdim. bunun üstüne hakaret minvalinde konuştu aynı şekilde cevap verdiğimde küfür ve hakaret etti. bekle geliyorum dedim ve aşağıya indiğimde gitmişti. getir uygulamasında teslim edildi yapmış daha sonra getir destek düzeltti. cezalandıracağız vs dedi. telefonda kuryenin ettiği küfürü kayıt eden getirin sistemi varmıdır bilgisi olan ? bu arada restorantın çalışanı idi kurye. |
Bildirim