|
Türk Telekom'u CİMER'e Şikayet Ettin ve Cevap Aldın
Türk Telekom ile ilgili bir şikayette bulunduysan ve CİMER'den yanıt aldıysan, aşağıdaki bilgiler işine yarayabilir:
- CİMER'e Türk Telekom Şikayeti Nasıl Yapılır?
CİMER'e Türk Telekom ile ilgili bir şikayet yapmak istersen, CİMER'in internet sitesi üzerinden veya CİMER mobil uygulaması aracılığıyla şikayetini iletebilirsin.
- CİMER'de Türk Telekom Şikayeti Hangi Bakanlığa Yapılır?
Türk Telekom ile ilgili şikayetler, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na yapılır.
- CİMER Türk Telekom Şikayet Süreci
CİMER'e şikayetini ilettikten sonra, şikayetini inceleyen ilgili birimler tarafından şikayetine dair bir cevap verilir. Cevap süresi şikayetin içeriğine göre değişebilir.
- CİMER Türk Telekom Şikayet Örneği
CİMER'e Türk Telekom ile ilgili şikayet edebileceğin konular şu şekilde sıralanabilir:
* Fatura sorunları
* İnternet bağlantı sorunları
* Telefon bağlantı sorunları
* Müşteri hizmetleri sorunları
CİMER'e şikayetini iletirken şikayetini açıkça ve anlaşılır bir şekilde ifade etmen, şikayetinin daha hızlı sonuçlanmasına yardımcı olacaktır. Ayrıca şikayetinle ilgili belgeler varsa bunları da ekleyebilirsin.