Şimdi Ara

Golf 7 Test Sürüşü ve İzlenimlerim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar. Ne zamandır golf7 yi kullanmayı dört gözle bekliyordum bugüne nasipmiş. Öncelikle test ettiğim araç 122lik tsi manüel.

    Bir galeride kuzenime önceden gördüğü focusu bakmaya gidince golfü görünce heyecanlanmadım desem yalan olur. Araç beyaz renk. Önce bi bineyim dedim kapısı açıkmış hemen oturdum galerici gelmeden :) Şöyle bir süzdüm iç mekan baya hoşuma gitti. Galerici arkadaş gelene kadar arka koltuğa da oturdum, bagajı filan inceledim ilk izlenimim olumlu oldu. Koltuk kılıflarında bile ayrı yumuşaklık vardı.

    Galerici arkadaş gelince hemen fiyatını sordum ilk başta 48bin fiyatını aldım. Araç 3600kmde ve comfortline. Fiyat hakkında hiç yorum yapmadan ümitsiz bir şekilde bi test sürüşü yapabilir miyim dedim ilk başta kabul etmedi ama kuzenin tanıdığı olduğu için bir de biraz dil dökünce kabul etti. Daha fazla uzatmadan aracı kendi kriterlerime göre değerlendirmeye başlıyorum.
    Aracı çalıştırınca marşta bile sarsıntı ve ses olmaması beni etkiledi. Çevre yoluna kadar şehir içinde 5-6 km yol gitmiş bulundum, çevre yolunda da 5-6 km ve toplamda 17km deneyimim oldu. Aracın sessizliği beni etkiledi. Benim için yalıtımı gayet başarılı. Yüksek devirlerde motor sesi hariç kabine hiçbir ses girmiyor. Vites geçişleri, debriyajı freni direksiyonu harika. Direksiyon ilk başta yumuşak geldi hatta ama hızlandıkça sertleştiğini farkedince içim rahatladı. Benim için en önemli artılarını ve eksilerini sıralayarak son yorumlara geçmek istiyorum.

    Artıları : Sessizliği, yol tutuşu, konforu, iç mekan kalitesi, performansı, yakıt tüketimi, vites geçişleri, oturma pozisyonu.
    Eksileri: Suspansiyon bana biraz sert geldi. Ayrıca yoldaki plastik hız kesicilerden geçince ön tekerler geçerken mükemmel emerken arka tekerler geçtikten sonra lık diye aracın arkası oturuyor. Bir kere bu forumda tdi nin arkasının zıpladığını duydum ama bunda da tam tersi engeli geçince arkası iniveriyor. O kadar 1.2 mi 1.4 mü diye düşünürken bağımsız suspansiyonda bunun olması beni şaşırttı. Araçta sorun mu var bunun sebebini anlayamadım ama biraz rahatsız oldum.
    Gelelim son yorumlara ve aklımdaki birkaç soru işaretini giderdiğim noktalara. Test süresince yarı agresif hatta çevre yolunda 140a kadar çıktığım sürüş deneyimime göre araç gerçekten motoruna göre çok seri, nefes almadan 140a hemen çıktı ama ben abartmak istemedim. 120den sonra sol dikiz aynasının ordan hafif rüzgar sesi geliyor ama buna takılmazsanız farkedemezsiniz bile. Teyp açık olsa zaten duyulmaz. Zaten bu kadarı bmw'de bile var. Onun haricinde araçta kesinlikle başka ses yok denilebilir. Çakıllı asfalt yoldan geçtik orda bile lastik sesi çok çok azdı. Galerici eleman yakıt tüketimini gösterdi, başlangıçtan itibarenden 6,7 çıktı ve bu hiçbirşey benim kullanımıma göre. Aracın hızlanması, yol tutuşu mükemmel. Bu araç bana göre tam bir hem ekonomi, hem orta çaplı makas makinesi.
    Sonuç olarak araçtan memnun kaldım, benim beklentilerim çok yüksekti ve birkaç detay dışında hayal kırıklığına uğramadım. Fiyatı 47binden aşağı çekemediğim için, bir de sıfır alacak olsam bej döşeme ve birkaç opsiyon düşündüğüm için almayı düşünmedim. Dizel ve otomatiği hesaba katmazsak bu fiyata alınabilecek en iyi c sınıfı hb bence. Yalnız aklıma takılan tek şey dediğim gibi kasiste aracın arkasının oturması. Bu konuda da yorumları bekliyorum 1.4 tsi kullanan arkadaşlardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uysall07 -- 16 Şubat 2013; 22:09:52 >







  • Mesajım bulunsun
    edit:inceleme için elinize sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete321 -- 16 Şubat 2013; 22:19:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    Mesajım bulunsun
    edit:inceleme için elinize sağlık.

    Teşekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.


    Hicbiri golf kadar az yakmiyor ve golf kadar seri degil. benim en onemli kriterlerim bu. ayrica bana gore hiz sabitleyici hariç öbur donanimlar arac secmemde kriter degil. evet rakipleri 2-3bin ucuz olabilir ama daha fazla degil. Evet golf pahali. ama rakipleri de pahali. ben hala alternatiflere acıgim ama gercekten alternatifini bulamadim. arac 2. el sifir degil :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uysall07 -- 17 Şubat 2013; 0:00:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elinize saglık. Bir kac nokta ilginç geldi :
    Sert suspansiyon ve konfor iyi dediniz.
    Sessiz dediniz ama ruzgar sesinden bahsettiniz.
    Benzinli Manuel'i 2 ay önce güzel fiyatı varken zamanında f/p oranı iyice düştü.
    BMW isin icine girdi buralar şenlenir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bağımsız süspansiyon 140'lık tsi'da mevcut diye biliyorum, yanlışım varsa düzeltin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Golf 7.5 İzlenimlerim
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.


    Hicbiri golf kadar az yakmiyor ve golf kadar seri degil. benim en onemli kriterlerim bu. ayrica bana gore hiz sabitleyici hariç öbur donanimlar arac secmemde kriter degil. evet rakipleri 2-3bin ucuz olabilir ama daha fazla degil. arac 2. el sifir degil :)

    O zaman size en iyisi golftür, genelleme yapamazsınız. Herkesin beklentisi farklı sonuçta. En az yakan da golf değil. Verdiğim örneklerde dizeller de var, lpg uyumlu araçlar da var. Fiyat farkı da kağıt üzerinde 2- 3 bin gibi görünüyor ama metalik rengi ,donanım farkı, pazarlık payı, extra garanti fiyatları gibi şeyler devreye girince 0 2-3bin tllik fark 5 - 10binleri buluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Elinize saglık. Bir kac nokta ilginç geldi :
    Sert suspansiyon ve konfor iyi dediniz.
    Sessiz dediniz ama ruzgar sesinden bahsettiniz.
    Benzinli Manuel'i 2 ay önce güzel fiyatı varken zamanında f/p oranı iyice düştü.
    BMW isin icine girdi buralar şenlenir.

    Konforu sadece suspansiyon oluşturmuyor. Evet biraz sert geldi ama çok da değil. Sessiz dedim evet, rüzgar sesi çok az 120den sonra o da. Bu bmw'de bile var kullananlar da bana katılır. Ben golfü savunmaya çalışmıyorum, izlenimlerimi paylaştım. Katılmadığın nokta varsa söyleyebilirsin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.


    Hicbiri golf kadar az yakmiyor ve golf kadar seri degil. benim en onemli kriterlerim bu. ayrica bana gore hiz sabitleyici hariç öbur donanimlar arac secmemde kriter degil. evet rakipleri 2-3bin ucuz olabilir ama daha fazla degil. arac 2. el sifir degil :)

    O zaman size en iyisi golftür, genelleme yapamazsınız. Herkesin beklentisi farklı sonuçta. En az yakan da golf değil. Verdiğim örneklerde dizeller de var, lpg uyumlu araçlar da var. Fiyat farkı da kağıt üzerinde 2- 3 bin gibi görünüyor ama metalik rengi ,donanım farkı, pazarlık payı, extra garanti fiyatları gibi şeyler devreye girince 0 2-3bin tllik fark 5 - 10binleri buluyor.

    Ben benzinli düşündüğüm için o şekilde söyledim. Değilse dizel alacak olsam, çok farklı araçları düşünürüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Elinize saglık. Bir kac nokta ilginç geldi :
    Sert suspansiyon ve konfor iyi dediniz.
    Sessiz dediniz ama ruzgar sesinden bahsettiniz.
    Benzinli Manuel'i 2 ay önce güzel fiyatı varken zamanında f/p oranı iyice düştü.
    BMW isin icine girdi buralar şenlenir.

    Konforu sadece suspansiyon oluşturmuyor. Evet biraz sert geldi ama çok da değil. Sessiz dedim evet, rüzgar sesi çok az 120den sonra o da. Bu bmw'de bile var kullananlar da bana katılır. Ben golfü savunmaya çalışmıyorum, izlenimlerimi paylaştım. Katılmadığın nokta varsa söyleyebilirsin :)

    Golfü bende cok beğendim ama doğuşun satış politikası yüzünden seçeneklerim arasından çıkardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    bağımsız süspansiyon 140'lık tsi'da mevcut diye biliyorum, yanlışım varsa düzeltin.

    122likler de bağımsız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Elinize saglık. Bir kac nokta ilginç geldi :
    Sert suspansiyon ve konfor iyi dediniz.
    Sessiz dediniz ama ruzgar sesinden bahsettiniz.
    Benzinli Manuel'i 2 ay önce güzel fiyatı varken zamanında f/p oranı iyice düştü.
    BMW isin icine girdi buralar şenlenir.

    Konforu sadece suspansiyon oluşturmuyor. Evet biraz sert geldi ama çok da değil. Sessiz dedim evet, rüzgar sesi çok az 120den sonra o da. Bu bmw'de bile var kullananlar da bana katılır. Ben golfü savunmaya çalışmıyorum, izlenimlerimi paylaştım. Katılmadığın nokta varsa söyleyebilirsin :)

    Golfü bende cok beğendim ama doğuşun satış politikası yüzünden seçeneklerim arasından çıkardım.

    ben bir de leonu bekleyeceğim. Ama fiyat farkının cezbedici olması lazım :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Elinize saglık. Bir kac nokta ilginç geldi :
    Sert suspansiyon ve konfor iyi dediniz.
    Sessiz dediniz ama ruzgar sesinden bahsettiniz.
    Benzinli Manuel'i 2 ay önce güzel fiyatı varken zamanında f/p oranı iyice düştü.
    BMW isin icine girdi buralar şenlenir.

    Konforu sadece suspansiyon oluşturmuyor. Evet biraz sert geldi ama çok da değil. Sessiz dedim evet, rüzgar sesi çok az 120den sonra o da. Bu bmw'de bile var kullananlar da bana katılır. Ben golfü savunmaya çalışmıyorum, izlenimlerimi paylaştım. Katılmadığın nokta varsa söyleyebilirsin :)

    Golfü bende cok beğendim ama doğuşun satış politikası yüzünden seçeneklerim arasından çıkardım.

    ben bir de leonu bekleyeceğim. Ama fiyat farkının cezbedici olması lazım :S

    Bu cümlelerinizden leon fiyatlarından haberiniz olmadıgı sonucuna vardım. Yeni leon fiyatları gercekten cok uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orijinalden alıntı: umutsirvan
    Fiyatları gördüm ama avantaj dsgde ve dizelde. ben ikisini de düşünmüyorum. Ama seatın tasarımı golften iyi. iç mekan kalitesi de iyi olursa neden olmasın.
  • Orijinalden alıntı: uysall07

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    Fiyatları gördüm ama avantaj dsgde ve dizelde. ben ikisini de düşünmüyorum. Ama seatın tasarımı golften iyi. iç mekan kalitesi de iyi olursa neden olmasın.


    Leon FR cam tavan + komple led far 52 bin tl civarında. Bu arac 140 bg ve golfte satılan bazı opsoyonlar standart. Emsal bir golf min 10 bin pahalı olacaktır. Ayrıca silindir kapatma olayı olmadıgından gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 17 Şubat 2013; 0:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Orijinalden alıntı: uysall07

    Orijinalden alıntı: umutsirvan
    Fiyatları gördüm ama avantaj dsgde ve dizelde. ben ikisini de düşünmüyorum. Ama seatın tasarımı golften iyi. iç mekan kalitesi de iyi olursa neden olmasın.

    Leon FR cam tavan + komple led far 52 bin tl civarında. Bu arac 140 bg ve golfte satılan bazı opsoyonlar standart. Emsal bir golf min 10 bin pahalı olacaktır. Ayrıca silindir kapatma olayı olmadıgından gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
    /quote]

    bunların hiçbirini bilmiyordum önerin için teşekkürler. Öyle görünüyor ki 1 yıl daha bekleyeceğiz araç değiştirmek için :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.


    ıyıde kalıte farkı dıyede bı olay var yanı.bugun ıphone ıle aynı ozellıklere sahıp bır telefon ıphonela aynı fıyata mı satılıyor.hyundai ile vw ninn aynı fiyata verilmesi mantıklı değil.opel 1.4t cosmo ile golf 7 1.4tsi highline aynı para yani.veya honda civic 1.6 elegance 53 500.pıyasa genel olarak yuksek zaten.bundada devletın aldıgı yuksek vergi etkili.bu seneki fiyatların 2 3 bını yenı gelen otv zammı bı de 2013 model yılından dolayı gelen bı fıyat artısı var.yanı 2012 ıle 2013 model arasında 4 bın lıra fark oldu.bı orn daha vereyım bı kısı burda 50 bın lıram var hb araba bakıyorum dıyınce kımse c4 u ceed ı i30 u golfü önerdiği kadar önermiyor.bugun hala daha 2001 golf comfortline 20 21 e alıcı bulabiliyor.aynı model hyundai citröen kia arabayı cok daha uygun alabılırsınız.yanı bızlerde tezatlık var.benzınlı golfe 50 bın olurmu derız ama araba alırken gıdıp golf alırız sorun bız alıcılarda.marka satış yapmasa o fiyatı koyabilirmi koyamaz.skoda birebir aynı teknoloiyi kullanıyor elegance superbi 58 bıne verıyor 1.4 tsi yi yine millet daha fazlasını verip passat alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.


    Hicbiri golf kadar az yakmiyor ve golf kadar seri degil. benim en onemli kriterlerim bu. ayrica bana gore hiz sabitleyici hariç öbur donanimlar arac secmemde kriter degil. evet rakipleri 2-3bin ucuz olabilir ama daha fazla degil. Evet golf pahali. ama rakipleri de pahali. ben hala alternatiflere acıgim ama gercekten alternatifini bulamadim. arac 2. el sifir degil :)

    kia ceed manuel dizel arac sahibiyim. kıs lastiği var Ankara ici ort. 5,8 lt yakıyor. sehir dısı 4,8 lt yaktı. oyle atıp tutmakla olmaz bu işler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fiyatına kendi sitesinde 50bin diyor. Sizin sorduğunuz 2012 model mi?

    Ayrıca golf7 çok güzel bir araba ama fiyatı pahalı. Fiyatı pahalı olduğu halde nasıl o fiyata en iyi araç olabiliyor? 50bin veriyorsunuz hız sabitleme, usb, bluetooth, yağmur, far sensörü, kararan iç dikiz aynası gibi donanımları olmayan benzinli bir modele en iyi seçenek diyorsunuz. O fiyata rakipleri çok daha fazlasını sunuyor, pazarlık payları da daha fazla. Yani golfün en iyi seçenek olabilmesi için en az bir 4bintl civarı inmesi lazım.

    hyundai i30 1.6 benzinli elite 49bin, 1.6 dizel style 51bin( + pazarlık payı)
    toyota auris 1.6 advance 49bin(metalik renk farkı yok, + pazarlık payı)
    opel astra 1.4 turbo 48bin,
    citroen c4 1.6 dizel comfort 49bin.
    kia ceed 1.6 dizel concept 52bin.


    ıyıde kalıte farkı dıyede bı olay var yanı.bugun ıphone ıle aynı ozellıklere sahıp bır telefon ıphonela aynı fıyata mı satılıyor.hyundai ile vw ninn aynı fiyata verilmesi mantıklı değil.opel 1.4t cosmo ile golf 7 1.4tsi highline aynı para yani.veya honda civic 1.6 elegance 53 500.pıyasa genel olarak yuksek zaten.bundada devletın aldıgı yuksek vergi etkili.bu seneki fiyatların 2 3 bını yenı gelen otv zammı bı de 2013 model yılından dolayı gelen bı fıyat artısı var.yanı 2012 ıle 2013 model arasında 4 bın lıra fark oldu.bı orn daha vereyım bı kısı burda 50 bın lıram var hb araba bakıyorum dıyınce kımse c4 u ceed ı i30 u golfü önerdiği kadar önermiyor.bugun hala daha 2001 golf comfortline 20 21 e alıcı bulabiliyor.aynı model hyundai citröen kia arabayı cok daha uygun alabılırsınız.yanı bızlerde tezatlık var.benzınlı golfe 50 bın olurmu derız ama araba alırken gıdıp golf alırız sorun bız alıcılarda.marka satış yapmasa o fiyatı koyabilirmi koyamaz.skoda birebir aynı teknoloiyi kullanıyor elegance superbi 58 bıne verıyor 1.4 tsi yi yine millet daha fazlasını verip passat alıyor.

    Analiz gerçekçi ve doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.