Şimdi Ara

Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
6
Favori
18.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ont degistirilemiyor hocam santraldeki cihazında degisimi gerekiyor buda imkansiza yakin bir işlem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru bilgimi santralde çalışan birisiylemi konuştun? Çünkü ona göre gpon alıcam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC517E97F -- 14 Haziran 2021; 0:30:9 >
  • Merhaba, bizden hizmet alıyorsanız yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Kendim ont alip değiştirmeye calistim baglanmadi teknik ekip geldi telekomdan farkli markalarin birbiriyle calismayacagi söylendi olt ve ont cihazlari ayni olmaliymis. Simdi benim icinde santraldeki oltyi degisip evlere dagitilan ont cihazlarını tek tek değismeyeceklerine göre değişim realde imkansiz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki Telekom'dan hizmet alıyorum. Saha ekibi geldi gelen sinyal değerleri iyidi. Benim sorunum upload yaptığımda internet felç oluyor.

  • Bir de kısıtlama yok diyordunuz,hız kısıtlaması yaşayan yüzlerce kişi var.Nokia gpon da 95 üstünü görmüyor.Telekoma bu sorunu bildirseniz de insanları madur etmeseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EryiğitOguz

    Kendim ont alip değiştirmeye calistim baglanmadi teknik ekip geldi telekomdan farkli markalarin birbiriyle calismayacagi söylendi olt ve ont cihazlari ayni olmaliymis. Simdi benim icinde santraldeki oltyi degisip evlere dagitilan ont cihazlarını tek tek değismeyeceklerine göre değişim realde imkansiz.

    Benim apartmanımdaki altapı yeni. Benden başka kimse kullanmıyor acaba değiştirirler mi?

  • Hakimolacakadam kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu durumu daha önce teknik ekibimize ilettik ve %10' a kadar yaşanan hız kaybının normal olduğunu ilettiler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ortada herkesin neyden kaynaklandığını bildiği bir sorun varken neden göz göre göre %10 kayıp normal karşılanıyor acaba? Bakır altyapı değil ki bu kayıp olsun. Bence uğraşmak istemiyorsunuz..

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    yüzde 10luk kayıp ınemlı degıl buffferbloat denen olayı yasıyoruz adsl hat kullanıyormus gıbı upluad yaparken ınternet komple gıdıyor fıberde olmaması gereken bır durum huaweı cıhazlarda olmayan bır durum usttekı mesajıma bakarsanız gorebılırsınız. buda mı kabul edılebılır ?

  • Senseight S kullanıcısına yanıt

    olt cıhazı bır aparmandan cok kısıye hızmet verıyor sanırım yanı bır sokak falan ona baglı oluyor bırkere takınca bırdaha degısımı zor olur dıye dusunuyorum.

  • EryiğitOguz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz hattınızda yaşadığınız sorun için destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekibimiz bu durumu kontrol ederek size bilgi verecektir.
  • Bu durumun TurkNet ile bir alakası yok Türk Telekom ile var arkadaşlar. TurkNet'e boşa destek kaydı açmayın. Santralde bağlı olduğunuz OLT değişmeden evdeki ONT cihazınızda değişmeyecektir. @EryiğitOguz hocamın da dediği gibi bu da imkansıza yakın zaten. Bir santralde yüksek ihtimalle tek bir OLT markası vardır diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öyle olduğunu zannetmiyorum. Lakin sokağımda iki adet saha dolabı var. Tip 7 olan (ALU-GÜRSAŞ), bir de Tip 23 (HUA-KAR) var. Demekki santralde 2 cihazdan da var anlamına geliyor bu teoriler doğruysa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    FTTH için demiştim ben hocam. Bu mantıkla belki sizin dediğinizde olabilir bilemiyorum  

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek kaydi acsamda cozebileginizi düşünmüyorum bosuna insanlari mesgul etmek istemem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EryiğitOguz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer bizim tarafımızdan çözülebilecek bir sorunsa teknik arkadaşlarım gerekli tüm kontrol ve çalışmayı yapacaklardır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Actim hocam destek kaydi bakalim ne sonuc çıkacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EryiğitOguz kullanıcısına yanıt
    Teknik arkadaşlarım gerekli tüm kontrolleri yaparak dönüş sağlayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    teknık arkadaslarınıza sorunun ont kaynaklı oldugunu soylememe ragmen modem degısıklıgı ıcın talep olusturdular. modemde bır sorun bulunmuyor.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.