Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? (6. sayfa)
-
-
vdsl hat ile aldığım değerler karşılaştırma yaparsınız diye yaptım.
https://www.waveform.com/tools/bufferbloat?test-id=63ce9469-14a4-48bc-bf3a-65442b61da6f
-
Bugün Nokia G-240G-C diye 4 girişli ONT verdiler. Lakin bu bufferbloat sorunu devam ediyor. Belki sorun OLT ile alakalı olabilir.
-
VDSL ile bende C grade aldım, hattıma gelen ve speedtest'te hızım 82.xx şeklinde çıkıyor ama burada 84 çıktı, yani bu site sonuçları ne'kadar güvenilir bilemem.
waveformBufferbloat Test Result: Chttps://www.waveform.com/tools/bufferbloat?test-id=90292547-f948-4d34-b51a-db239227abe01'de aşağıdaki video'da görülen olay gerçek olabilir'mi merak ediyorum.
Net VNyoutubeHi, with only one fiber optic cable, you can create 2 separate internet lines This is how you do it Thanks for watching, don't forget like and subscribe at https://goo.gl/LoatZEhttps://www.youtube.com/watch?v=a1oPXp5F5Gw&feature=youtu.be
-
Birden fazla sağlayıcıdan hizmet almak istediğinizde Turk Telekom birden fazla portu olan bir ONT veriyor bildiğim kadarıyla. Bununla her sağlayıcı için farklı bir router kullanıp tek fiberden çıkış yapabiliyorsunuz.
-
Videoda'da tek hat geliyor ancak aynı kullanıcı ismi ile bunu çoklama durum'u var, yani 1'den fazla ethernet portu olan 1 gpon verilme'me sebebi bu olabilir'mi diye düşündürüyor, sonuçta bu durum gerçek olsa ve arayüzden engellense dâhi, yine'de 1 hackleme durumu mümkün olabilir, fakat ilk akla gelen şey, öncelik'le videoda'ki durumun fake olup olmadığı, sanırım bunu da deneme'den anlamak zor gibi.
-
Videodan çok detayını anlamak mümkün değil. Adam iki cihazda da tek kullanıcı adı ve şifre ile oturum açtı ama aynı anda kullanım yapıyor mu, belli değil. Belki bu kısmı göstermelik böyle yapmıştır, hani aynı anda tek oturum ile kullanıyordur. Yoksa sistemin aynı anda iki aynı oturuma hizmet vereceğini sanmam.
-
Aynı problemi ben de yaşıyorum upload yaparken internet felç oluyor. Turk telekom altyapısında turk.net abonesiyim daha önce millenicomda ikende aynı sorun vardı. Onlar çözmek için çaba göstermediler.. Turk.net en azından bir çaba gösteriyor ama arıza kaydı turk telekoma düşüyor hat değerlerine bakıp problem yok diyorlar. Umarım bir çare bulabilirler @millonertiger
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
[url=https://www.hizliresim.com/s6j5uuk][img]https://store.donanimhaber.com/07/10/18/07101885339b90fe5c6752d53750933b.jpeg[/img][/url] bu da benim sonucum hız sıkıntısını yine kaldırabiliyorım ancak upload sırasında internetin felç olmasını kabul edemiyorum. Umarım ont değişimi, hız sınırının kaldırılması veya hangi yolla oluyorsa problem çözümü için yol bulunur. Bir türlü ekleyemedim fotoğrafı kusura bakmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminjr -- 11 Ağustos 2021; 22:25:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: eminjr[url=https://www.hizliresim.com/s6j5uuk][img]http://store.donanimhaber.com/07/10/18/07101885339b90fe5c6752d53750933b.jpeg[/img][/url] bu da benim sonucum hız sıkıntısını yine kaldırabiliyorım ancak upload sırasında internetin felç olmasını kabul edemiyorum. Umarım ont değişimi, hız sınırının kaldırılması veya hangi yolla oluyorsa problem çözümü için yol bulunur. Bir türlü ekleyemedim fotoğrafı kusura bakmayın.
Bende de aynen bu şekil çıkıyor.
-
Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında sizinle iletişime geçerek bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Yani aslında konuyu takip ettiyseniz çözüm için ya ont cihazı değişimi ya da olt cihazındaki hız profilinin kaldırılmasının ya da ikisinin de yapılması gerektiğini bildiğimizi görmüş olmanız lazım. Kendi modemimi kullandığımdan modem değişimi de bir seçenek değil benim için. Umarım çözebiliriz. Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Paylaştığınız bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
Ayrica sunuda soylemek istiyorum. Hani telekom size %5-10 kayip normal diyor ya. Yaptigim hiz testlerinin neredeyse tamamin da 8 mbit ustu upload hizi geliyor yani 8-8.20 arasi degisiyor. Ege kayip olayindan olsa (vdsl de ornegin asla 8 gormuyordu) upload hizimda 7.8 filan cikmasi gerekirdi. İsin ozeti kayiptan dolayi hizimiz dusuk degil hani her firsatta kayip kayip deniyor ya bu da bu durumun baska bir kanıtı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, PM üzerinden de belirttiğim gibi eğer aynı binada olup 100 Mbps hız alan varsa hizmet numarasını eklemeniz durumunda yerleşik operatör tarafında ona göre tekrar kontrol ettirebiliriz. -
Bende pm üzerinden de belirttiğim gibi binada yeniyim tanıdıgım kimse yok. olsa dahi kim 100 mbit kullanıyor nasıl bulucam. belki de hiç kullanan yok. tt gelsin benim hattımı modemimi vs kontrol etsin
turknet iletişim hizmetleri a.ş.İşte Türknet Kalitesi!https://forum.turk.net/t/iste-turknet-kalitesi/11133/2bakın nitronos arkadasımız sizin forumda da konu acmıs yine pmde belirttim size. cimer btk vs sikayet sonucu problemini cozmussunuz. o da 95te takılıyormus ama artık 125 alıyor. eminim ki ona da kayıp vs gibi masallar anlatılmıstır. ama işte kendisi 125 mbit hız alıyor. buyrun acıklayın nedenini...
lütfen acıklayın ne gibi işlemler yapıldı da bu durum gercekleşti bu durumdan muzdarip herkes bilgilensin. ama eminim ki pm de belirttim size sorularıma cevap alamadıgım gibi bunada cevap alamıcam muhtemelen. sorunu çözme oalyını geçtim aboneniz olarak sizden dogru duzgun bir cevap alamıyorum.
2 gundur aldıgım cevap binadan birinin hizmet nosunu iletin. %5-10 kayıp normal. tek aldıgım cevap bunlar.
-
Mesaj yoluyla size bildirdiğim destek kaydım nedeniyle turk telekoma tekrar bildirim yapılmış. Bugün Turk telekom saha ekibinden daha önce konuştuğumuz arkadaş tekrar aradı. Ondan farklı marka bir ont cihazı ile değişim istedim ancak Bandırma bölgesinde sadece nokia ont cihazı kullanıldığını söyledi. Olt cihazındaki hız Profili ile ilgili bir bilgisi olmadığını belirtti. Arıza sürekli bana düşüyor kablo kırık olur hatta bir sıkıntı olur ben çözerim ancak sizin probleminizin çözümü bende değil diyor. O zaman arıza kaydı açtırmanın da bir anlamı kalmıyor. Bu konuda herkes çaresiz zaten şu an ama farklı bir yol ne yapabiliriz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X