bendeki durumda bu şekilde. siz kaç olarak ayarladınızda duzeldi Qostan < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 21 Ağustos 2021; 0:7:46 > |
Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? (8. sayfa)
-
-
Qostan sadece uploadı 8 mbite sınırlarsanız Uploaddaki sıkıntı düzeliyor ama downloadı 100 mbite sınırlayınca bir fark olmadı o 94-95te sabit kaldı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Net olarak kac yaziyorsunuz upload icin? 8192 denedim ben bi degisiklik olmadi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de öyle yaptım. Bu denemelerde. Modem kendi modeminiz mi, turk telekomun verdiği mi? 8 mbit yerine 7.5 mbit yapıp dener misiniz bir de?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: eminjrBen de öyle yaptım. Bu denemelerde. Modem kendi modeminiz mi, turk telekomun verdiği mi? 8 mbit yerine 7.5 mbit yapıp dener misiniz bir de?
tt modemiydi ama kendi modemimi bağladım. aksam deneyip yazarım sonucu
-
Türknet forumdaki konu burada da varmış.
Başlığın konusunda esas soruya direk cevap, son kullanıcı ONT değiştiremez özetle :D boşa kürek çekmeyin.
-
Zte modem verdiler banada. Türknet kullanıcısıyım 95 alıyorum bende hiç 98 olmadı o hız.nokia gpon var bende de. Akşam test eder sonucunu atarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cozuldumu sorununuz bende yeni gectim turknete benimde hizim 95 ile sinirli ayrica upload hizim asiri dusuk bendede ftth alt yapi ve huawei gpon mevcut ama hizim videodaki gibi degil bunun sebebini bulabildiniz mi
-
Merhaba, teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için test sonuçları ile birlikte performans sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Destek kaydimi kapatmadiklari icin yeni destek kaydı açamıyorum destek kaydim en başında performans düşüklüğü olarak açıldı sonra destek ekibi kopma olarak değiştirdi kayitta bunuda belirttim destek kaydı açamıyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Destek kaydı aktif durumdadır. Benimle paylaştığınız bilgiyi ayrıca teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda sizinle iletişime geçecekler. -
Bugün 5. Gun problem ile alakalı kimse iletişime geçmedi farklı Bir iss ye geçiş yapacağım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, talebiniz için ilgili ekibimize bilgi verdim ve size dönüş sağlayacaklar. -
maalesef çözüm yok. hatta şunu diyeyim btk uzerinden actıgım kayda bir kaç yazısma sonrası (kayıt hala acık bu arada gunler gecti) turknet cevap verme tenezzulunde dahi bulunmuyor.
-
Bunun Huawei, Nokia ya da Ericsson saha olmasıyla alakası yok. Kuvvetle muhtemel SSG üzerindeki hız profili sisteminden kaynaklanıyor. Telekom ne zaman düzeltirse o zaman düzelecek.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Nokia ont ye giriş yapmayı denerken şöyle bir menü buldum.Seri no doğrulaması dışında bir de şifre doğrulaması yapılıyormuş. Sanırım diğer ont cihazları da bu yüzden çalışmıyor. Araştırdığıma göre yabancı bir sitede, bu şifreyi yeni cihaza aktararak ve eski cihazın seri numarasını klonlayarak interenete bağlanabilmişler. Nokia Ont ye sahip olanlar kontrol edebilirler mi? Bende şifreye "DEFAULT" yazmışlar.
Ip adresi ayarları
Ip adresi: 192.168.100.10
Alt ağ maskesi 255.255.255.0
Varsayılan ağ geçidi: 192.168.100.1
Arayüze 192.168.100.1 adresinden giriyoruz.
Kullanıcı adı: admin
Parola: 1234
Olmazsa bunu deneyebilirsiniz
Kullanıcı adı: Admin.
Parola: 1234.
-
Sorun ONT kaynaklı değil. Arkadaşımda Huawei HG8010H ONT mevcut ve aynı sorunu yaşıyor. Öte yandan Nokia ONT kullanıp da limite takılmayan var forumda. Bunlar yeterli deliller. Telekom tarafında sınırlama mevcut.
-
-
Ben de ortalama 110 mbps görüyorum. Gerçekten limit kaldırılmış gibi görünüyor. Umarım kalıcıdır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kilidi kaldırdılar demek ki
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X