Şimdi Ara

Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
6
Favori
18.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hakimolacakadam kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Bende de kaldırılmış. Umarım uploaddaki bufferbloat sorununu da düzeltirler.


    Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ?
  • loper343 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, keyifli kullanımlar dilerim.
  • Bende de 112 Mbps olarak çıkıyor ama bufferbloat sorunu hala devam ediyor.

    Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ?
  • hızınız nasıl 100 ü geçti acaba arkadaşlar? bende ftth turknet ama 96 da kalıyor. çok önemli değil ama merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom hiz profilini guncelledi bariz sekilde. Bu sayede nokia huawei muhabbetide sona ermis olur herhalde. Demek ki olay ont ile alakali degilmis profille ilgiliymis. Benimde 94te kalıyordu simdiki hali bu sekilde

    Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hız değil de bufferbloat çok sıkıntı. Huawei kullananlarda denk gelmedim böyle bir soruna. Turknet e destek kaydı açtım, 10 gündür her sabah mesaj atıyorlar "network ekibimiz inceliyor." diye. Qos ile idare edeyim diyorum, packet loss çok yüksek çıkıyor. İki ayrı modem denedim yine packet loss %30 - %40 arasında. Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smtercn S kullanıcısına yanıt

    Packet loss ile Qos arasındaki bağlantıyı pek anlamadım. Modeminiz ne?

  • Tp link Archer c5v hocam. Qos açıkken dosya upload edip speedtest yapın fark edersiniz. Qos kapalıyken o sorun olmuyor. Ama tabii ping 300 500 oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smtercn S kullanıcısına yanıt

    Bende de tam tersi nokia ont kullanıyorum hız 94 sabit ancak bufferbloat b çıkıyor hep

  • Nedense o test bazen yanıltıcı oluyor. Ben iki cihazla birden yapıyorum testi. Birinde cmd den ping atıyorum, diğerinde google drive' a dosya upload ediyorum. Upload başlar başlamaz ping 500 oluyor. Sonra modemden Qos' u ayarlıyorum. Ping 70 80 e düşüyor ama bu kez de bir yığın timed out yazısı çıkıyor. Loss sorununu da böyle fark ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smtercn S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • İlettim. Sizden ricam sorunu çözmeye değil de müşteriye bahane atmaya odaklı çalışanlarınızdan kurtulun. Geçenlerde müşteri hizmetleri arayıp bin türlü bahane buldu. Cihazlarınızı kontrol edin, turknet kaynakli bir sorun yok, network ekiplerimiz bunun gayet normal olduğunu söyledi vs. Ben VDSL kullanırken böyle bir sorun hiç yaşamadım. Fiber de normalse o zaman evdeki herkese ayrı ayrı internet mi bağlanıyor? Evde biri görüntülü konuşunca internet felç oluyorsa verilen hızın benim için hiçbir önemi yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smtercn S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Uzmanlarımız network ekiplerimizden güncel bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu çok fazla kişi yaşıyor. Türk Telekom tarafında sıkıntı var. Fiber kullanıcılarına farklı profiller uyguluyorlar sanırım. Downloadları 300-500mbps'den başlayıp 110-120 mbpsye sabitlenenler var. Uploadları speedtestte 10mbps çıkıyor. Onlarda bufferbloat sorunu yaşanmıyor. Türk Telekom'a bu konuda baskı yaparsanız seviniriz. Bu sorun yüzünden fibere geçtiğim için lanet etmeye başladım. Upload başladığı gibi internet felç oluyor. Kesinlikle VDSL'deki bufferbloat bundan daha iyi. VDSL'de 30-100 ms ping artışı yaşıyordum fiberde 200-500ms ping artışı var. Bu soruna normal diyenler hangi kafayla söylüyor merak ediyorum.

  • 10 gün oyalayıp yine aynı cevabı verdiler. Ben de gerekli incelemeyi tamamladım. Donanımsal cihazlarımda hiçbir sorun bulunmuyor. Bulunduğum apartmanda bu sorunu sadece ben yaşıyorum. İşten anlamayan Telekom ekipleri bile normal olmadığını söylerken, 500ms' e normal diyen "network" biriminizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim. @TurkNetDestek

    Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • loper343 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için tracert test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • smtercn S kullanıcısına yanıt
    Network ekiplerimizden gelen bilgide bizden kaynaklı problem olmadığı bilgisi verilmiştir. Bunun üzerine uzmanlarımız sorunu yerleşik operatör saha ekiplerine iletmiştir. Şu an çalışmalar devam ediyor. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • Umarım çözüme ulaşır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Zaten aboneliğimin ilk günlerinde destek talebi açmıştım. Telekoma bildirdiler sorun yok diye dönüş oldu. Bu sorunu sadece Türknet kullanıcıları yaşamıyor aynı durumda olan Türk Telekom kullanıcıları da var. Destek kaydı açsam yine aynı şekilde kapatılacak. Nitronos adlı kullanıcı da eskiden bu sorunu yaşıyormuş. BTK'ya şikayet sonrasında düzeltilmiş. Türknet'e geçmeden önce 100mbps paket almıyordum ama bufferbloat sorunum yoktu. Belki 100mbps altı paketlerde bu sorun yaşanmıyordur.

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.