BTK' ya ben de kayıt oluşturdum. Kurum incelemesine geçtikten sonra Turknet' in bana yazdığı cevabı tekrar gönderdiler. BTK' nın sallamasını bırakın, cevap vermeye tenezzül bile etmemişler. Turknet en azından kopyala yapıştır takılıyor. Tekrardan kayıt oluşturdum. Belki insafa gelipte incelerler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? (10. sayfa)
-
-
Sevgili @TurkNetDestek Rica Etsem Bizede Tahsis Edilen 94 Mbit Kilidini Kaldırırmısınız ?
Her Gece Saat 2 Gibi İnternet Bağlantısı Kesilip Gelirmi Anlayamıyorum Gerçekten ?
-
Bu Problemi Nasıl Aştınız Anlatırmısınız ?
-
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Hız profilinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
Merhaba, destek kaydı numaranızı ve konu linkini PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. -
Kendiliğinden oldu.100 mbps üstü paketler çıktığı için kilidi kaldırdılar.
-
Hala bufferbloat sorunu yaşan varmı konu ila ilgili?.
-
evet, yaptiklari sadece goz boyamak aslinda. 100'u gecti mi gecti. download limiterin agresifligi cok azaldi fakat upload bufferbloat problemi halen var maalesef.
-
Merhaba, sorun yaşadığınız zaman online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız kontrol ederek bilgi verecektir. -
problem sizle alakali degil ttnet ile alakali :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndJusticeForAll -- 29 Kasım 2021; 15:1:1 > -
Size güzel bir haberim var arkadaşlar.
Bufferbloat sorununu Telekom müdürlüğündeki tanıdıklar vasıtasıyla üst birimlere aktardık. Nokia laboratuvarlarına kadar taşındı mevzu ve aynı şartlarda testler gerçekleştirildi. 1 haftadır uğraşıyoruz sorunun çözümü için.
Telekom kanadında çalışma yapıldı ve yeni bir profil tanımlandı bana test kullanıcısı olarak. Türknet'li olduğum için ilk etapta değişiklikler bana yansımadı, sadece Telekom özelinde çözüldü. İkinci test kullanıcısı Telekom müdürlüğüydü zaten, direkt kendi ofislerinden testleri yaptım ve sorunun gerçekten çözüldüğünü gördüm. Ardından hemen Türknet'e ulaştım ve aynı gün Türknet, Telekom'la ortak çalışma yaparak gerekli değişiklikleri bana da uyguladı.
Sonuçlar gayet güzel. Testleri hala gerçekleştiriyorum ama eskiye göre çok büyük gelişme var upload tarafında. Genele yayılması biraz uzun sürebilir, net tarih şimdilik yok.
-
Sorunun neden kaynaklandığı hakkında teknik veya detaylı bilgi verebilir misiniz? Bir ara bu sorun DSL de de vardı. Görüntülü konuşmalarda internet felç oluyordu. 2- 3 yıl önce çözüldü. Fiberde bu sorun yaşama sıklığı nedir? Bu sorunun en büyük nedenide ülkemizde uploadların çok düşük olması.
-
Guzel ugraslariniz icin tesekkurler, bizi bilgilendirmeye devam ederseniz cok sevinirim. Yardim edebilecegim bir konu olursa da yardimci olmak isterim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndJusticeForAll -- 8 Aralık 2021; 23:41:20 > -
Test profilinde bana 300 mbps upload tanımlandı fakat sorun aynı şekilde devam ediyordu. Uploadun %80'ini kullanmaya başladıktan sonra internet felç oluyordu tanımlı hız fark etmeksizin. Teknik sebebini tam olarak bilmiyoruz, üst birimlerin özelinde kaldı artık, öğrenemedim. Ayrıca bu sorun TT FTTH çatısı altında, Nokia ONT ile hizmet alan tüm kullanıcılarda var. Epey büyük bir kitle. Huawei ONT kullanıcılarında bufferbloat sorunu yok, Nokia özelinde bir sorun. Aylardır çözüm için çabalanıyordu fakat bir sonuç alınamıyordu. Bölgemdeki Telekom müdürü tanıdık ve çalışanlar da işinin ehli olduğundan üst birimlere doğru bir şekilde sorun aktarıldı ve çözüm sağlandı. Sorunu anlatmak için gerçekten çok uğraştım, bunun öncesinde yola BTK şikayetiyle çıkmıştım fakat tüm taleplerim ret yemişti. Çok sinir bozucuydu fakat önemli değil, sonunda çözüme ulaşabildik.
-
Rica ederim hocam, herkes adına güzel bir gelişme oldu.
Birkaç resim de paylaşmak isterim;
Öncesi (çok daha kötü sonuçlar da var):
Sonrası (mevcut hattım):
Türkiye genelindeki Nokia sistemleri değiştirmek yerine Nokia özelinde çalışma yapılması gerekiyordu ve yapıldı. Sonuç şimdilik gayet iyi. Emin olmak için hâlâ testlere devam ediyorum. Umuyorum ki en kısa sürede kalıcı olarak herkese uygulanacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kron0S -- 8 Aralık 2021; 23:57:46 >
-
Merhaba, sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim -
harika gorunuyor, umarim fix herkese dagitilir yakin zamanda.
-
selamlar hocam, herhangi başka bir gelişme yaşandı mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X