Şimdi Ara

Gpon ont cihaz değişimi yapılabilir mi ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
6
Favori
18.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eminjr E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınızla ilgili çalışmaların önceliği için net uzmanı arkadaşıma bilgi verdim ve ekiplerden güncel bilgi alarak size dönüş sağlayacak.
  • telekomun ilçe santraldeki saha ekip sorumlusu ile gorustum telefonda sonunda. Durumu anlattım adama. ontden kısıtlama diye bir olay yok gbit destekli zaten onlar dedi. profil en yuksekte baska bir profil benim secme sansım yok dedi. tum ilçe için toplamda 10+10 gbit olacak sekilde bir cihaz varmıs. bu yogunluktan yetersiz kalıyorsa o yuzden olabilir, gece 2-3 gibi bir test yap bana dön yarın sonuc için filan dedi ama cok mantıklı gelmedi. cunku cok defa test ettim saat fark etmeksizin 94 cıkıyor. yogunluktan olsa aksam saatlerinde dahada dusuk cıkması gerek.


    baska bir seyi kontrol ettiricem dedi sonrasında. bakalım yarın tekrar konusucaz. ama biryerden limitleme olmadıgını soyluyor ısrarla bu yuksek hız alanların eger varsa issnin secebileceği profil 102400 yerine daha yuksek bir profil secerek hızı yukarı cekmiş olabilir dedi böyle birşey var mı @TurkNetDestek ? Ama bu da mantıklı gelmedi. 140 alanda var 110 alanda var gidip 100 mbitlik birine 150lik profil secmezler herhalde


    @eminjr @millonertiger




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 18 Ağustos 2021; 16:20:33 >




  • Backspace7 kullanıcısına yanıt

    Yani şirket politikasını bir kenara bırakırsak teknik destekle birebir iletişim kurunca adamlar yardımcı oluyor. Bana da bir hız limiti varsa bile bizim haberimiz yok yapılıyorsa genel merkezden yapılıyordur şeklinde konuştu. Adamın yardımcı olmak istediğine ve samimiyetine ikna oldum. Cimer üzerinden gidip bir şekilde hız limitini ortadan kaldıran arkadaş vardı o nasıl halletti ne yazdı da onun derdini anlayıp çözebildiler acaba.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, belirttikleri gibi daha yüksek bir hız profili seçemiyoruz. En fazla 102 Mbps olarak tanımlama yapabiliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminjr

    Yani şirket politikasını bir kenara bırakırsak teknik destekle birebir iletişim kurunca adamlar yardımcı oluyor. Bana da bir hız limiti varsa bile bizim haberimiz yok yapılıyorsa genel merkezden yapılıyordur şeklinde konuştu. Adamın yardımcı olmak istediğine ve samimiyetine ikna oldum. Cimer üzerinden gidip bir şekilde hız limitini ortadan kaldıran arkadaş vardı o nasıl halletti ne yazdı da onun derdini anlayıp çözebildiler acaba.

    o defalarca cimer ve btk üzerinden kayıt açmış en sonunda limitleme kalktı dedi. benim görüştüğüm bu kişide sizin görüştüğünüz kişi gibi oldukca samimi ve yardımsever daha önce vdsldeyken kaç kez yanına gittim telefon ile görüştüm sagolsun hep yardımcı oldu cozdu problemi. Bakalım bu kez ne olacak görücez ama kısıtlı bir mudahele imkanı var gibi duruyor konusmamızdan anladıgım kadarıyla.


    Fakat yanlıs dusundugu nokta bence yogunluktan bunun olabileceğini dusunmesi. Ama yogunluktan etkilenen hız mutlaka yukselir alcalır bir oynama olur. Bunun boyle olmadıgını anlatmaya calıstım ama tam anlasamadık o konuda.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, belirttikleri gibi daha yüksek bir hız profili seçemiyoruz. En fazla 102 Mbps olarak tanımlama yapabiliyoruz.

    peki telekom farklı profil kullanbilir mi yetkili kişi isterse? birde siz 102400 seçmenize ragmen yuksek hız alan kişilerin profiller etkisiz mi oluyor? yani sistem sizin sectiginiz o profilide bir sınırlama yapmayıp farklı bir hız sınırı üzerinden mi o abonelere hız gönderimi yapıyor? o sizin secitiginiz profil hızı nasıl asılıyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 18 Ağustos 2021; 17:6:44 >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt

    Bu konuyla ilgili çok şikayet gitmediği için zaten anlamakta da zorlanıyorlar. Böyle bir şikayet sadece sizden geldi dedi konuştuğum eleman ama bendeki bu problem kesin başkalarında da yaşanıyor ama farkında olmadıkları için arıza kaydı açmıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iki aboneliği de incelediğimde profil tanımları 102400 kbps'tir. Herhangi bir kısıtlama bulunmamaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iki aboneliği de incelediğimde profil tanımları 102400 kbps'tir. Herhangi bir kısıtlama bulunmamaktadır.

    zaten limitlenme olayının profilden olmadıgı cok acık belli. sonucta zaten eger iss bir sekilde bunu ayarlayabilme durumuna sahipse (ki olabileceğini dusunuyorum sıkıntılı durumları giderebilmek adına mutlaka vardır boyle bişey) opsiyonel olarak o baska bir mevzu ama yoksa boyle bir durum sabit profilde secili olan 102400 dur herkesin.


    Peki profil dısında o kişilerle benim arka planda olan ayar vs artık ne ise bu bi karsıalstırma yapabilirmisiniz? Sonucta bir yerde o kişilerde olupta limitleme yasayan kişiler arasında bir yerde bir farklılık olmak zorunda.

  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    İki hizmetin tüm özelliklerini birebir karşılaştırdım. Ancak herhangi bir farklılık tespit edemedim. Yaşanan bu durum altyapıdan kaynaklı olabilir. Eğer ki imkanınız varsa sizinle aynı binadaki fiber kullanıcıları ile hızlarınızı test edebilirsiniz. Büyük ihtimalle aynı çıkacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    İki hizmetin tüm özelliklerini birebir karşılaştırdım. Ancak herhangi bir farklılık tespit edemedim. Yaşanan bu durum altyapıdan kaynaklı olabilir. Eğer ki imkanınız varsa sizinle aynı binadaki fiber kullanıcıları ile hızlarınızı test edebilirsiniz. Büyük ihtimalle aynı çıkacaktır.

    binadan birini bulma sansım olmadıgını size daha önce soylemiştim ki 100 mbit kullananı bulmak dahada zor iş. bu iş alt yapıya baglanmasıda dogru degil cunku oyle olsa saate göre fark eder yogunluk vs gibi durumlarda. ama sabah aksam 94 cıkıyor

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Uploadda Qqos üzerinden sınırlama yapınca problem düzeliyordu. Yarın download için 102300 kpbs'ye sınırlandırıp deneyeceğim. upload değeri tam olarak kaç kpbs gözüküyor sistemde onu da o şekilde limitleyeyim. Bir de bunu deneyeyim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eminjr E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, upload hızı olarak 8192 kbps tanımlanmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminjr

    Uploadda Qqos üzerinden sınırlama yapınca problem düzeliyordu. Yarın download için 102300 kpbs'ye sınırlandırıp deneyeceğim. upload değeri tam olarak kaç kpbs gözüküyor sistemde onu da o şekilde limitleyeyim. Bir de bunu deneyeyim.

    Bu şekilde yapınca tam olarak neye faydası oluyor? ve denediniz mi?

  • şimdi buyur burdan yak. technopatta bir arkadaş konu açmış ve aşağıdaki bilgiyi paylaşmış. daha dogrusu bunun cevabını öğrenmek istemiş.


    Merhaba Technopat, cevabını bulamadığım bir soru var. FTTH alt yapısında TurkNet kullanırken 95 Mbps üstüne çıkamıyorduk fakat Comnet firmasında geçince 120 Mbps oldu bu sınır. Tekrar TurkNet’e geçiyorum ve TurkNet’de bazı kişilerde 120 Mbps sınırını kullanıyor neden peki? Fark ne? Nasıl 120 Mbps sınırını kullanabilirim?


    Recep baltaş evine turknet bağlatmıştı ve hızı ortada. videoyu izleyenler olmuştur. @TurkNetDestek buna bir acıklamanız var mı acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 20 Ağustos 2021; 15:29:1 >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 20 Ağustos 2021; 15:32:0 >




  • Backspace7 kullanıcısına yanıt

    Qos ayarı yapınca benim en temel problemim olan upload sırasında internetin felç olması problemi geçiyor ancak download hızı ile ilgili gelişme sağlamadı. Onun dışında bazı kullanıcıların 120 mbit hız almaları bazılarının alamamaları ile ilgili durumun açıklığa kavuşması gerekiyor gerçekten.


  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Qos ayarları yapınca upload esnasındaki problem düzeliyor ancak sınırlama olmadığı zamanlarda download anlık 200 mbitleri görebilirken 100 mbite sınırlayınca 95'in üzerine çıkmıyor. 125 mbit bağlantı alan arkadaşların nasıl alabildiği sorusu ve benim durumumda olanların çözümü mutlaka bulunmalı. Kendi modemimi kullanmasam Turk Telekom'un verdiği modemde qos ayarları inaktif durumda olduğu için bu geçici çözümü bile bulamayacağım.






  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.