Şimdi Ara

Grand Chreokee Geç Vites Değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet Arkadaşlar 5.2 V8 Jeep Grand Chreokee aracım var. 2. vitesten 3 e atarken biraz geç vites değişiyor ve gereksiz bağarıyor. Normalde 1.500-1.800 devir arasında vites değiştirirken. 2 den 3 e 2300-2.500 aralığında değiştiriyor. Normal sakin kulanımda ve motor büyük olduğu için çok afedersiniz öküz gibi böğürüyor. Otomatik vites ustalarımız varsa neyden kaynaklandığını yada tahminlerini söylerlerse sevinirim.

    Not: Herhangi bir vuruntu felan yok şanzumanda ve gaza yüklenme esnasındaki vites değişimi değil sakin kullanırkenki vites değişim aralığıdır.



  • Merhaba, öncelikle ben otomatik şanzıman ustası değilim, yıllardır 5.2 ZJ kullanıcısıyım ve bende sizinkine benzer bir sorunla karşılaştım. Yaklaşık 6 ay önce kalkış balatamın bitmesiyle türbün dahil şanzımanım revize edildi. Yani şanzıman balataları ve türbün yenilendi. 2 ay önce aracım birinci vitesten ikinci vitese geç atmaya başladı, halbuki nasıl olur? Daha yeni şanzımanım revize edilmişti. Ustama tekrar aracı götürdüğümde bu seferde şanzımandaki frenler bitmiş balatayı yakmış dedi. Sizde de buna benzer bir durum seziyorum ve revizyon gerekiyor diye düşünüyorum. Gaz telini de gevşetip deneme yaptık ama sorunum daha da büyüdü. Sonuç olarak aracım şuan yapılıyor 2 gün içinde çıkar muhtemelen. Sorunun tam olarak ne olduğunu öğrenip buraya yazarım. İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARCHITECT

    Merhaba, öncelikle ben otomatik şanzıman ustası değilim, yıllardır 5.2 ZJ kullanıcısıyım ve bende sizinkine benzer bir sorunla karşılaştım. Yaklaşık 6 ay önce kalkış balatamın bitmesiyle türbün dahil şanzımanım revize edildi. Yani şanzıman balataları ve türbün yenilendi. 2 ay önce aracım birinci vitesten ikinci vitese geç atmaya başladı, halbuki nasıl olur? Daha yeni şanzımanım revize edilmişti. Ustama tekrar aracı götürdüğümde bu seferde şanzımandaki frenler bitmiş balatayı yakmış dedi. Sizde de buna benzer bir durum seziyorum ve revizyon gerekiyor diye düşünüyorum. Gaz telini de gevşetip deneme yaptık ama sorunum daha da büyüdü. Sonuç olarak aracım şuan yapılıyor 2 gün içinde çıkar muhtemelen. Sorunun tam olarak ne olduğunu öğrenip buraya yazarım. İyi günler.

    Maliyet hakkında yaklaşık bir bilgi varmı hocam ?




  • LPG' li?

    Ş.içi ne yakıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo

    LPG' li?

    Ş.içi ne yakıyor?

    Şehir dışı 0,30-0,35 krş şehir içi 0,50 ile 0,75 arası değişir kullanıma ve şehir içi yoğunluğa dur kalka göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlacKDeWiL54 -- 5 Ağustos 2017; 14:19:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlacKDeWiL54


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo

    LPG' li?

    Ş.içi ne yakıyor?

    Şehir dışı 0,30-0,35 krş şehir içi 0,50 ile 0,75 arası değişir kullanıma ve şehir içi yoğunluğa dur kalka göre

    Şehiriçi kısa mesafede tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlacKDeWiL54


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo

    LPG' li?

    Ş.içi ne yakıyor?

    Şehir dışı 0,30-0,35 krş şehir içi 0,50 ile 0,75 arası değişir kullanıma ve şehir içi yoğunluğa dur kalka göre

    Şehiriçi kısa mesafede tavsiye eder misiniz?

    Azyakan İkinci bir aracınız yoksa tavsiye etmem hocam.

    bende 2013 otomatik corollada var o yüzden yakıtı pek rahatsız etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlacKDeWiL54 -- 5 Ağustos 2017; 14:38:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlacKDeWiL54


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARCHITECT

    Merhaba, öncelikle ben otomatik şanzıman ustası değilim, yıllardır 5.2 ZJ kullanıcısıyım ve bende sizinkine benzer bir sorunla karşılaştım. Yaklaşık 6 ay önce kalkış balatamın bitmesiyle türbün dahil şanzımanım revize edildi. Yani şanzıman balataları ve türbün yenilendi. 2 ay önce aracım birinci vitesten ikinci vitese geç atmaya başladı, halbuki nasıl olur? Daha yeni şanzımanım revize edilmişti. Ustama tekrar aracı götürdüğümde bu seferde şanzımandaki frenler bitmiş balatayı yakmış dedi. Sizde de buna benzer bir durum seziyorum ve revizyon gerekiyor diye düşünüyorum. Gaz telini de gevşetip deneme yaptık ama sorunum daha da büyüdü. Sonuç olarak aracım şuan yapılıyor 2 gün içinde çıkar muhtemelen. Sorunun tam olarak ne olduğunu öğrenip buraya yazarım. İyi günler.

    Maliyet hakkında yaklaşık bir bilgi varmı hocam ?

    düzgün bir şanzıman revizyonu 4500 TL civarı tutuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARCHITECT


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlacKDeWiL54


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARCHITECT

    Merhaba, öncelikle ben otomatik şanzıman ustası değilim, yıllardır 5.2 ZJ kullanıcısıyım ve bende sizinkine benzer bir sorunla karşılaştım. Yaklaşık 6 ay önce kalkış balatamın bitmesiyle türbün dahil şanzımanım revize edildi. Yani şanzıman balataları ve türbün yenilendi. 2 ay önce aracım birinci vitesten ikinci vitese geç atmaya başladı, halbuki nasıl olur? Daha yeni şanzımanım revize edilmişti. Ustama tekrar aracı götürdüğümde bu seferde şanzımandaki frenler bitmiş balatayı yakmış dedi. Sizde de buna benzer bir durum seziyorum ve revizyon gerekiyor diye düşünüyorum. Gaz telini de gevşetip deneme yaptık ama sorunum daha da büyüdü. Sonuç olarak aracım şuan yapılıyor 2 gün içinde çıkar muhtemelen. Sorunun tam olarak ne olduğunu öğrenip buraya yazarım. İyi günler.

    Maliyet hakkında yaklaşık bir bilgi varmı hocam ?

    düzgün bir şanzıman revizyonu 4500 TL civarı tutuyor.

    İlla komple revizyon yaptırmak zorundamıyızki. :(

    Bi sanayiye uğrayıp iyi bi şanzumancıyla konuşmak lazım sanırım bu konuyu




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.