Şimdi Ara

GTX 980ti Classified Değişim !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
4.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba Amazon'dan almış olduğum ekran kartımda CoilWhine çıktı. Değişim hakkım var EVGA Europa'da RMA açtım fakat vektronla iletişime geçmemi istediler. Yarın götürsem kabul ederler mi değiştirmek için ? Biri yardım ederse çok sevinirim.



  • Hello,

    thank you for your email. That is correct, because you bought thsi product directly from us, they will be able to provide warranty service for this problem. Some of our other customers that have bought their products from other retailers, and because of this they have had problems, but the account says that you bought it from EVGA, so there should be no problem.

    EVGA'yla konuştuğumda bana gönderilen mesaj bu napmam gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeoAnderson

    Hello,

    thank you for your email. That is correct, because you bought thsi product directly from us, they will be able to provide warranty service for this problem. Some of our other customers that have bought their products from other retailers, and because of this they have had problems, but the account says that you bought it from EVGA, so there should be no problem.

    EVGA'yla konuştuğumda bana gönderilen mesaj bu napmam gerekir.
    Yardım edebilen veya fikir sahibi olan kimse yok mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeoAnderson

    Yardım edebilen veya fikir sahibi olan kimse yok mu ?

    Alıntıları Göster
    nasıl yardım edilebilir ki? ekran kartını alacan vektrona götürecen diyecen ki bunda coil whine sorunu var,değiştirmek istiyorum diyeceksin.İnceleyecekler sorunu tespit ederlerse ve onarma imkanı yoksa değiştirecekler.
    2. mesajda da zaten adam demiş ki sen ekran kartını EVGA'dan almışsın bu yüzden garanti kapsamında vektron servis hizmetini sunmalıdır.Başka bir ''retailers'' dan almış olsaydın problem yaşardın ama demişler.




  • Retailers nedir? Kullanilmis hatali urunlerin tekrar satisa sunulmasi mi
  • Hocam cevabiniz icin tesekkurler amazondan kendi sitesinden aldim. Ben urunun tum techizatlarini jelatinene kadar geri yerlestirdim kutusunda yani umarim karti perisan etmezler ilk is yarin vektrona goturmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeoAnderson

    Hocam cevabiniz icin tesekkurler amazondan kendi sitesinden aldim. Ben urunun tum techizatlarini jelatinene kadar geri yerlestirdim kutusunda yani umarim karti perisan etmezler ilk is yarin vektrona goturmek.

    Dostum imkanın varsa direk kendin git vektrona .Büyük ihtimal değişim yapacaklardır.Geçenlerde benim güç kaynağım bozulmuştu corsair ax1200i ,yerlerine gittim depodan sıfırını Verdi direk al gülüm ver gülüm oldu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreDFace -- 28 Ekim 2015; 9:45:24 >
  • vektron bire bir değişim yapmak zorunda sakın tamir edelim falan derlerse kabul etmeyin evganın garanti politikaları gereği bire bir değişim yapmak zorundalar
  • Cevaplariniz icin tesekkurler hocam. Evga vektrona yonlendirdi vektronda Fatih Bey diye biriyle iletisim kurdum mail bilgilerinden serial nosunu istedi onlara getirsem bile ellerinde kart olmadigi icin degistiremiceklerini disardan getireceklerini soylediler.Aslinda direk Amazondan degisimi isteyebilsem gumrum ucreti olmasa hemen verecegim.insallah hayirlisi olurda degisimi gecikmeden yaparlar.
  • NeoAnderson N kullanıcısına yanıt
    kardeş sen tekrar amazonla gümrükle filan hiç uğraşma fatih bey yapsın tüm o işleri adamın işi o :)
  • Aynen oyle yapicam hocam. Bakalim insallah hallederlerde madur etmezler urunun tum herseyini tekrar pAketledim fanin uzerindeki etikete kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeoAnderson

    Aynen oyle yapicam hocam. Bakalim insallah hallederlerde madur etmezler urunun tum herseyini tekrar pAketledim fanin uzerindeki etikete kadar.
    If you choose replacement, you'll be required to return the damaged item within 30 days to avoid being charged for both the replacement and the original item. Credit card validation is required. Note that the item is at your risk until we receive the item. If you are provided a prepaid label, use this label so that your return can be tracked. If you ship the item on your own, we recommend that you use a shipping option with delivery confirmation.

    Amazona mesaj attığımda gelen cevap bu. Amazona ürünü 30 gün içerisinde iade edebiliyomuşum ama gümrük ücreti nasıl olur bilmiyorum sizce ne yapmalıyım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeoAnderson

    If you choose replacement, you'll be required to return the damaged item within 30 days to avoid being charged for both the replacement and the original item. Credit card validation is required. Note that the item is at your risk until we receive the item. If you are provided a prepaid label, use this label so that your return can be tracked. If you ship the item on your own, we recommend that you use a shipping option with delivery confirmation.

    Amazona mesaj attığımda gelen cevap bu. Amazona ürünü 30 gün içerisinde iade edebiliyomuşum ama gümrük ücreti nasıl olur bilmiyorum sizce ne yapmalıyım ?

    Alıntıları Göster
    Amazonla görüştüm ürünün sadece parasının iadesini yapabiliyorlarmış daha sonra tekrar sipariş veriliyormuş oyüzden istemedim Vektron'dan halledicem İnşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeoAnderson

    Amazonla görüştüm ürünün sadece parasının iadesini yapabiliyorlarmış daha sonra tekrar sipariş veriliyormuş oyüzden istemedim Vektron'dan halledicem İnşallah.

    Alıntıları Göster
    EVGA'ya Türkiye'de Vektron bakıyor, yurt dışından alınmış olsa da bakıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    EVGA'ya Türkiye'de Vektron bakıyor, yurt dışından alınmış olsa da bakıyorlar.

    Hocam vektondaki kisi ellerinde stokta olmadigini tekrar Evga ile iletisime gecmemi istiyorlar. Gercekten ne yapacagimi bilemiyorum.
  • NeoAnderson N kullanıcısına yanıt
    Sen zaten gecmissin, ve ne yapman gerektigini söylemis EVGA.

    Bunu Vektron'a söylemen gerek, artik is Vektron ile EVGA arasinda. Ellerinde yoksa getirecekler, isi uzerlerinden atmaya mi çalisiyorlar nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 30 Ekim 2015; 11:29:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Sen zaten gecmissin, ve ne yapman gerektigini söylemis EVGA.

    Bunu Vektron'a söylemen gerek, artik is Vektron ile EVGA arasinda. Ellerinde yoksa getirecekler, isi uzerlerinden atmaya mi çalisiyorlar nedir






    valla bende anlamadım tekrar Evga'dan birinin mailini verdiler şimdi ona yazdım. 1 haftadır bekliyorum sabır diyorum bakalım ne olacak. !
  • Arkadaşlar evga Rma kabul etti. Fakat kargo ucretini kim karsilicak bana barkod numarasi verdiler ups yada feedexle gonderin diyorlar bir bilgisi olan,var mi ?
  • EVGA standart RMA yaptıysan tüm masraflar sana ait olur. (Gidişte)

    Vergi, sigorta, nakliye vs vs ne çıkarsa sen ödersin. Dönüştede onlar gönderir sana. Ben benim kartı aldığımda mesela 30 eu idi nakliye parası sanırım. 3 iş günü sürmüştü bana ulaşması. (Gümrük zamanı ve noel tatili hariç) (EVGA Superclocked 980)

    Şu ana kadar 1 kere RMA'lık işim oldu, çok çok uzun yıllar önce HDD göndermiştim. Hollanda'ya gitmişti galiba emin değilim. RMA formunu ve diski koydum bir kutuya güzelce (paket gidene kadar sorumluluk sende çünkü), adamlar bana sonra geri gönderdi. Sadece yollama ücretini vermiştim. UPS ile getti, UPS ile döndü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 2 Kasım 2015; 14:54:08 >
  • Hocam ben Ups ile konustugumda 90 euro dediler anlamadim yani. Benim suan yapabilecegim neler olabilir diger rma islemi nasil oluyor ?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.