Şimdi Ara

Güçlü ve Tüplü???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LPG de sorun yaratmayacak ve valvematic 132 HP Auristen daha performanslı ve konforlu bir araç arıyorum. Aklım A3 ve Golf e gidiyor ama 102 hp olanlar hantal, diğerlerine LPG olmuyor, Astraya bakıyorum 1.6 T 180 HP olanlara, onlarda da bir süre sonra LPG de supablar eriyor deniliyor, bu arada Aurisin 0-100 ü 10 sn. Önerilerinizi bekliyorum...



  • kaç liranız var tek kapı bozarmı en az kaç model arıyorsunuz =)
  • Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Dogru sakin LPG'li arac almayin bakin mazota bile indirim geldi LPG'ye gelmedi. Bundan 2 ay once benzin 4,60 iken LPG 2 liraydi. LPG uvey evlat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Dogru sakin LPG'li arac almayin bakin mazota bile indirim geldi LPG'ye gelmedi. Bundan 2 ay once benzin 4,60 iken LPG 2 liraydi. LPG uvey evlat.

    lpg de fiyat ayarlaması hemen yapılmayıp her ayın 2. ile 4. günleri arasında yapılır.bu nedenle indirim gelirse bu tarihleri beklemek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Ne yasak; plazma kaynak mı :))

    Adamlar kapalı otoparktaki lpg yasağını kaldırdı siz lpg yasak diyorsunuz, bu görüşünüz neye dayanıyor ?
  • Motor hacmi belirtmediğiniz için 2.4 Accord Executive.
  • Amcam işkembeden sallamış gene. İşkembe saglam genişmiş ama. Lpg takılan araçların motorları eriyor.. Motor degil güneş gören dondurma mübarek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Volvo S80 T6 (272 hp) ve Honda Accord 3.0 V6 (200 hp)'de yıllardır lpg kullanıyorum ve motorları erimedi.
    Honda'da 150.000 km'dir lpg takılı. Lpg kaynaklı bir sorun, arıza yaşamadım.

    Ayrıca Avrupa'da lpg yasak derken? Çevreyi daha az kirlettiği için otomobillerde lpg kullanımını teşvik eden Avrupa ülkeleri var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Bir ablam Almanya'da diğeri Belçika'da yaşıyor. İkisinin de LPG'li araçları vardı. LPG yasak değil aksine destekleniyor, çünkü çevre dostu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Motor hacmi belirtmediğiniz için 2.4 Accord Executive.

    Güzel tavsiye

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • başlık güzel yalnız

    güçlü ve tüplü
  • Bu hangi ülkeleri kapsıyor? Lpg'nin aracı koruduğunu hatta güvenli olduğunu mu iddia ediyorsunuz? Ben 5 sene lpg'li araç kullandım. Salladı diyorsanız ben size sallıyor demekte haklıyım. Bilip bilmeden milletin aklını çelmek için mi görevlisiniz burada?
  • makul tercih civic 1.8 hb veya sedan olur,biraz daha cesur tercih accord 2.4 ama ikiside kumar olmayan tercihler özellikle auris tercih eden biri için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: profdr

    Amcam işkembeden sallamış gene. İşkembe saglam genişmiş ama. Lpg takılan araçların motorları eriyor.. Motor degil güneş gören dondurma mübarek

    Lpg'li x5 görmüşsündür. Çıkardığı sesten motorunun nasıl yatak yaptığını anlaman lazım derim sen ondan da anlamazsın. Bol keseden salla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Volvo S80 T6 (272 hp) ve Honda Accord 3.0 V6 (200 hp)'de yıllardır lpg kullanıyorum ve motorları erimedi.
    Honda'da 150.000 km'dir lpg takılı. Lpg kaynaklı bir sorun, arıza yaşamadım.

    Ayrıca Avrupa'da lpg yasak derken? Çevreyi daha az kirlettiği için otomobillerde lpg kullanımını teşvik eden Avrupa ülkeleri var.

    Hiç inandırıcı değil. O aç bi segmanlarına bak o arabaların. Eriyip pistona yapışmıştır hepsi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Volvo S80 T6 (272 hp) ve Honda Accord 3.0 V6 (200 hp)'de yıllardır lpg kullanıyorum ve motorları erimedi.
    Honda'da 150.000 km'dir lpg takılı. Lpg kaynaklı bir sorun, arıza yaşamadım.

    Ayrıca Avrupa'da lpg yasak derken? Çevreyi daha az kirlettiği için otomobillerde lpg kullanımını teşvik eden Avrupa ülkeleri var.

    Hiç inandırıcı değil. O aç bi segmanlarına bak o arabaların. Eriyip pistona yapışmıştır hepsi.

    Peki, yarın sabah işe gitmeden önce bi açar bakarım. :)
    225.000 km'dir açılmamış ve hiçbir sorunu olmayan motoru senin inandırıcı olmayan iddiana uyup açayım.

    Ayrıca ben bu Honda'yı 150.000 km'dir lpg ile kullanıyorum. Arabayı artık çöpe atsam kardayım.
    Şu anki fiyatlara göre km'de yaklaşık 25 krş avantajım var. Ki lpg fiyatları eskiden bu kadar yüksek değildi. Benzine oranı daha düşüktü. Fark daha da fazlaydı.
    Yani bu 150.000 km sonunda bugünkü fiyatlarla en azından 30.000 tl kardayım, arabanın değeri bu kadar yüksek değil.
    Hadi segmanlar yapışmış diyelim. Sence segmanlara bir şey olmasın diye yakıta 30.000 tl fazla mı vermeliydim?
    Motor bitse umrumda değil açıkçası. Ki şimdilik görünen bir belirti, sorun yok.

    Ayrıca özellikle ingiltere'de lpg'li araçlara tanınan vergi avantajlarını bir araştır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Lpg'yi plazma kaynak yaparken kullanıyorlar. Çeliği eritip buharlaştırıyor. Eğer yüksek beygirli lpg'li araç alırsanız aynı plazma kaynağı gibir eritir arabanızın motorunu. Avrupa da boşuna yasak değil.

    Volvo S80 T6 (272 hp) ve Honda Accord 3.0 V6 (200 hp)'de yıllardır lpg kullanıyorum ve motorları erimedi.
    Honda'da 150.000 km'dir lpg takılı. Lpg kaynaklı bir sorun, arıza yaşamadım.

    Ayrıca Avrupa'da lpg yasak derken? Çevreyi daha az kirlettiği için otomobillerde lpg kullanımını teşvik eden Avrupa ülkeleri var.

    Hiç inandırıcı değil. O aç bi segmanlarına bak o arabaların. Eriyip pistona yapışmıştır hepsi.

    Peki, yarın sabah işe gitmeden önce bi açar bakarım. :)
    225.000 km'dir açılmamış ve hiçbir sorunu olmayan motoru senin inandırıcı olmayan iddiana uyup açayım.

    Ayrıca ben bu Honda'yı 150.000 km'dir lpg ile kullanıyorum. Arabayı artık çöpe atsam kardayım.
    Şu anki fiyatlara göre km'de yaklaşık 25 krş avantajım var. Ki lpg fiyatları eskiden bu kadar yüksek değildi. Benzine oranı daha düşüktü. Fark daha da fazlaydı.
    Yani bu 150.000 km sonunda bugünkü fiyatlarla en azından 30.000 tl kardayım, arabanın değeri bu kadar yüksek değil.
    Hadi segmanlar yapışmış diyelim. Sence segmanlara bir şey olmasın diye yakıta 30.000 tl fazla mı vermeliydim?
    Motor bitse umrumda değil açıkçası. Ki şimdilik görünen bir belirti, sorun yok.

    Ayrıca özellikle ingiltere'de lpg'li araçlara tanınan vergi avantajlarını bir araştır.

    Kar ettimesine lafım yok. Ben tehlikesinden bahsediyorum. Desene ingiltere yüzünden bizim ülkede lpg pahalılandı. Önceden o gazı yakıyorlardı rafinerinin tepesinden. Yada bizim gibi 3. dünya ülkelerine satıyorlardı.




  • Öneriler için sağolun, benim de açıkçası aklıma gelen tek araç Accord oldu ama 2.4 ün vergisi yüksek, bir de yeni kasada 2.4 yok sanırım, 2.0 olan da otomatik, o da performansı törpülüyor, ne bileyim şöle 0-100 8 sn civarı ama tüplü bir araç olsa ülkemizde eminim çok satar. Benzin aşırı pahalı çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_dmr

    kaç liranız var tek kapı bozarmı en az kaç model arıyorsunuz =)

    Tek kapı bozar kardeşim, çocuk var ya:) Aurisim 2010 model, en fazla 1-2 yaş düşerim heralde..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.