Şimdi Ara

Güncel fiyatlarla elektrikli, benzinli ve dizel araçların ortalama yakıt tüketim karşılaştırması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
4
Favori
5.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ohhhhhh

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Evde şarj etmeyle dışarıda ünitede şarj etme arasındaki bu uçurumun teknik sebebini bilen yeşillendirsin lütfen.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bize bu hesapları yaptıranların (oyu veren alan farketmez) hesap günleri gelince aldıklar ahların hesabını veremeyecekler..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fabahcivan kullanıcısına yanıt
    Evde 3-20 kW arası, DC istasyonunda 40-180 kW arası şarj imkanı var. Evde batarya 5 saatte anca dolarsa, hızlı istasyonda 1 saat sürmez. Ev tabi ki ucuz. Ne kadar hızlı o kadar money caney.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    Anlaşılmamış değildir 👍 Mevzu tamamen kw, hız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ekol71 kullanıcısına yanıt
    elektrik li arac artinca elektrik fiyatlarida artar. geçmis olsun elektrik li arac sahiplerine

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Valla benim bu tablodan anladığım tek şey yakın zamanda elektriğe zam gelir kardeşim :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • atkosturanadam kullanıcısına yanıt
    Ford transit 2.2 9.6 dizel ortalamam var yüksüz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ekol71 kullanıcısına yanıt
    O değil de bize değişimleri hep böyle mi yutturdular geçmişte diye düşündüm...

    AK yandaşlar son akaryakıt zammının yerinde olduğunu, Togg gibi elektrikli araçlara insanların yönlendirilmesi gerektiğini söylüyorlardı...

    Yıllar geçse de alım gücünün yükselmediği, maaşlara gelen zamların kur artışıyla daha ele geçmeden eridiği bir ülkede bu işten yapılacak vurgunun boyutunu çok merak ediyorum. İstedikleri gibi at koşturmalarından da iğreniyorum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de bizim gibi yüksek yakıt tüketimi olan araç kullananlar var. Uzun yolda aracı 100 km de 7 lt olacak şekilde kullandım. Çok feci girdi bu zamlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Liste fiyatı olarak karşılaştırdığımızda ise Clio'nun 868.000 TL , ZOE'nin ise 1.170.000 TL'lik etikete sahip olduğu görülüyor. Yani arada 300 bin TL gibi bir fark söz konusu.

    Tüketim değerlerini kıyaslarsak 1000 km de (1836 - 426)=1410 TL fark oluşuyor. Aracın ömrü 100.000 km desek 141000 TL olur ki alıştaki fiyat farkının yarısı. Bu arada pilin yenilenmesi gerekiyor ki 5000 dolar civarı bir fiyatı var. Hiç tasarruflu değil. En azından şimdilik.

    Ek: Batarya garantileri firma/modele göre değişiyor. 5-8 yıl ya da 140-160 bin km hangisi once dolarsa şeklinde. Bir kaçında da garanti süresi içinde %70 batarya sağlığının altına inerse değişim garantisi var. Ancak gerçek hayatta en azından hibrit araçlarda genellikle 5 yılda bir batarya değişimi gerektiğini tecrübeyle gördük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sallami -- 18 Temmuz 2023; 17:44:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Lpg de 85 krş yakıyor clio 1.0

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hiç aracı olmayanların daha çok aracı var ;;)) Taksi, uber, metro, metrobüs, tren, uçak, tramvay, otobüs, minibüs ve daha sayamayacağımız bir çok özel şoförlü hizmetler ::))

  • Fazla değil 5 yıla Asıl şov başlayacak..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • calculate x999

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fabahcivan kullanıcısına yanıt

    Dışardaki istasyonlarda size hem elektriği satıyorlar hem de oraya yaptıkları yatırımın maliyetini yüklüyorlar. Elde etmek istedikleri kar payını da üstüne koyunca eve göre maliyet yaklaşık 3-4 katını bulabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rx7enes R kullanıcısına yanıt
    Bilerek mi en düşük değerleri baz alıyosun ? Normalde 15-20 yıl dendiği halde ben 10-15 yıl dedim ki evde şarj eden biri de kolaylıkla yılda 20 bin yapar. Ki ben yapıyorum. Senede bir tatil hariç şehir içi. Üstüne 15 yıl sonra batarya teknolojisi nasıl bir seviyeye gelecek o da var. Ayrıca çoğu firma 8-10 yıl 160 bin vs garanti veriyor daha bu garanti yani. Şu şartlarda evinde şarj edebilen biri için elektrikli aşırı mantıklı. Hele de ayda 2 bin km felan yapıyorsa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Üstadım ben hafta sonları kullanıyorum aracı sadece evde şarj imkanım var elektrikli araç almaya değer mi ? Yılda toplasan maksimum 4-5 bin km yapıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Bence 4-5bine değmez dostum. Ben de araştırma safhasındayım yılda 20-25bin yapıyorum. Dizel araç kullanıyorum. Değiştirme planım var ama kararsızım hala. %10 ötv çok cazip geliyor. Evden doldurmak cazip geliyor. Bilmiyorum bakalım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    100binde batarya hızlı şarj yapılmışsa %70 e düşer. %30 küçük diyorsan evet küçük ama sinek de küçük. %70 bataryalı araç kullanmak da sinekli çorba içmek gibi şarj istasyonunda 200km menzil için yarım saat dikilmek ise kabir azabı, azrailin imtihanı gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.