Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben incehesaptan çok memnun kaldım bir sorun yaşamadım ama son dönemdeki durumunu bilmiyorum. Maddi sorunlar firmaları değiştirebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende buna benzer bir sorunu siyah ekran sorununu rx590 pulse modeliyle teknobiyotikte yaşamıştım. Sağlam diyip geri göndermişler hiç uğraşmadan nitro se modeliyle değiştirdim farkı verip. Yoksa git gel git gel uğraşacaktık
  • İnventusdan arkadaşa hazır sistem aldıydık geçen yıl, ekranda aynı görüntüler çıktı, yırtılmalar, renk bozulmaları, inventusu aradık ekran kartını gönderin dediler, kontrol ettik gpu arızalanmış deyip garantiden değiştirdiler, inventus gibi güvenilir firmalar müşterisini üzmeden çabuk dönüş yapıyorlar, sendeki arızanında biosla filan alakası yok, RX580-RX590 benzeri AMD ekran kartlarının bir kısmında çokca çıkıyor o arıza.
  • incehesapla tanışmamı ve bir daha girmeyip leş site olarak kafama yazdığım olayı anlatayım bende
    o zamanlar çinde 30 liraya kargo dahil satılan james donkey çöp fareyi(gerçekten çöp 20 yıl önce oda aydınlatan kırmızı gece lambası olarak kullandığınız fare işte. yazılımı çince, ing bile yoktu ve istediğin dpı ayarlanmıyordu 800 yoktu 750-1000 vardı vs.) sitelerinde 180 liradan 120e düştü bilmem ne kodu ile 80 liraya alabilirsiniz diye pazarlayan bi site. çinden 30 liraya merak edip almıştım diğer pc de yedek olarak takarım diye sonra çöp pc de bile kullanmayıp çöpe atmıştım. o sırada 80 değil 60 liraya çok daha iyi alt sınıf çeşit çeşit gaming fareler vardı piyasada düzgün sensörlü. bu fare 5 lira etmez çindeki 30-35 liralık fiyatını bile hak etmiyor adamlar 180 liralık fare diye sitede 120e yok kampanya kodu ile 80 vs. milleti kazıklıyordu, reklamını falan yapıyordu.
    james donkey + incehesap tanışma ve hayatımdaki yerinin bittiği nokta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-96B6D01A8 -- 5 Mayıs 2020; 19:51:9 >




  • bu tarz malı aldı yok kargosu geri gelmedi yok fişi içinden çıkmadı yok siz bidaha mail atın biz size yemin billah dönücez cart curt yapan firmalar 3 vakte kadar batıyor uzak durmak lazım bunlarda gidici. mali krizdeler belliki yakında topu dikerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 5 Mayıs 2020; 19:49:10 >
  • Ben incehesaptan RAM, HDD, SSD, Mouse gibi bileşenleri aldım bir sıkıntıyla karşılaşmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezicioyuncu

    Bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmak hoşunuza gidiyor sanırım. Kara cuma indirimlerinde incehesap üzerinden bir adet msi 2070super gaming trio x ve gigabyte 2080 aorus x aldım ikiside Türkiye yetkili servis garantili olarak geldi.


    Burada kimse hiç bir firmayı savunmuyor ancak konu sahibi arkadaşı da ben anlamadım ürün zaten incehesap tarafından servise gönderilmiş sanki kendileri bios atıp göndermişler gibi bir ifade kullanmış. İncehesap'a geri gönderilen servisteki ürününüz servis tarafından sorunlu görülmemiş ise incehesap buna ne yapabilir bana da söylerseniz bizde bundan sonra sorun oldugunda onu yapalım. 18 yıldır msi ile iş yaparım kendi evimde de iş yerinede sürekli msi alıyoruz. Benim bir çok ürünüm servispointe gitti z68lerden tutun r390 hepsini servispointe yolladım bir kere bu sorunsuz deyip geri göndermediler.

    Alıntıları Göster
    Orada ''SANIRIM'' yazdım. Kesin %100 demedim. Sadece artık bu şikayetler çoğalınca böyle olduğunu düşünmeye başladım anlamında. Ben sadece fikir belirttim. Yoksa zaten distrubitor garantisi olduğu sitede yazıyor ama benim başıma gelen bir olaydan yola çıkarak yorum yaptım. Konu sahibi arkadaşta msi'ya gönderildiğini belirtmemiş. Hayatım boyunca bilmediğim konu hakkında konuşmadım Allaha şükür.




  • beosd kullanıcısına yanıt
    Sıfır aldığın ürün bozuk ya da ayıplı geleydi o zaman sıkıntıyla karşilaşirdin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bunlara yaptırım olmadığı için böyle at koşturuyorlar, mahkemeye güç bela paranı alıyorsun ama rezil olduğunla kalıyorsun ve bu firmalar satışa devam ediyor.
    Kesiceksin hepsine yüklü miktar ceza, bak o zaman müşteri memnuniyeti konusunda USA seviyesine nasıl çıkıyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanlıKafası

    Ben incehesaptan çok memnun kaldım bir sorun yaşamadım ama son dönemdeki durumunu bilmiyorum. Maddi sorunlar firmaları değiştirebiliyor.
    Ben de çok alışveriş yaptım ama mağdur olmak için yeterki servislik durum olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    Sıfır aldığın ürün bozuk ya da ayıplı geleydi o zaman sıkıntıyla karşilaşirdin
    Aradığım cevap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bu düzen değişecek ya da bu düzen değişecek. Firmalar insan gibi iş yapmayı öğrenecek, müşteri memnuniyeti nedir öğrenecekler. İlk örnekleri bütün müşterilerini avmlere kaptıran üçkağıtçı uyanık işbilmez esnaflar oldu. Artık adam gibi iş yapan firmalarla çalışıyor insanlar ve iş yapmayı bilmeyen firmalar da arkadaşımızın yaptığu gibi ifşalanacak. Devir değişti, sosyal mecralar sağolsun.
    Not: incehesap sevdiğim bir siteydi ama artık güvenini kazanamazlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yine belirtmekte fayda var servis raporu elime ulaştı test yapan eleman 6 saat test etmiş hata almamış hatta dota 2 bile oynamış görüntüde yurtılma vs olmamış ben bu adamlara niye dert anlatıyorum ki. Defalarca yazdım nota sorun bazen 5 dakikada bazen de saatler sonra ortaya çıkıyor diye. Sana hata vermediği ana denk geldi demek ki. Bu ürünün ayıplı olduğunu gerçeğini değiştirmez ki kart tek geç gelsin bana senin o kartı 2 3 gün test edip sağlam diyebiliyor olman lazım. Kart tamamen bozuk diye iddiam yok zaten sadece kararsız bazen sapıtıyor abi işte nesini anlamıyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 5 Mayıs 2020; 20:28:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenvaryabenTS

    Hem amd hem msi almışsın kardeş. Sorunu parayla satın almışsın sorun var diyorsun 😅
    Almadan önce araştırmadık hocam kandık indirime yaptık bir cahillik. Ya sineye çekiceksin ya da hakkını sonuna kadar arayacaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Mecidiyeköy de idi sanırım bunlar. Mekanları baya garip yerdeydi. Elden teslim etmiştim. H110M anakartım vardı.

    Bir şeyi eksik göndermişlerdi hatırlamıyorum ama neyse ki ucuz yırtmışım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Video isteseydiniz keşke. Tekrar servise gitmesi lazım belki gözden kaçmıştır.

    A firması B firması fark etmiyor, al birini vur ötekine. Tüketici yasalarla yeterince korunmadığı ve yaptırımlar uygulanmadığı için firmalar bu kadar rahat davranabiliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rezn0v.dll

    Almadan önce araştırmadık hocam kandık indirime yaptık bir cahillik. Ya sineye çekiceksin ya da hakkını sonuna kadar arayacaksın

    Alıntıları Göster
    Hocam selamlar. incehesapla 3 kere bir alışverişimiz oldu. 2 si fare 1 tanesi ram. Hiç birinde herhangi bir sorun yaşamadım hatta fare bir arkadaşıma hediye olarak almıştım. İtopyanın mağzasından ssd almaya gitmiştim orda bir çok müşteri amd ekran kartları için yaşadığınız durumla benzer sıkıntılar yaşıyorlardı ve birbirini tanımayan o gün denk düşmüş gibi gelen insanlardı. Hatta 12 li yaşlarda bi kardeşimiz babasıyla gelmiş müşterileri kışkırtıyordu adam. O olaydan sonra akşam evde başka sorun yaşanlar varmı gibisinden baktım ve fazlasıyla yaşayan var. Bu amd nin genel bir sorunu gibi birşey. Direk bu tarz olan kartları AMD alıp sıfırı ile değiştirmesi lazım. Bu itopyaymış inventusmuş incehesapmış çözülcek iş değil. Burda incehesabın yaptığı şey adını lekelemekten başkada birşey değil. Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür :)




  • ekran kartının arızası için incehesabı suçlayamazsınız ben katılmıyor söylediklerinize incehesap burada aracı firmadır. üretici firmadan ürünü alır size satar ne ürünü üretir nede size servis desteği sağlayabilir. bu durumda suçlamanız gereken yer üretici firma yada yetkili servistir. uzun yıllar boyu incehesabı alışveriş için kullanmaktayım ve hiçbir şekilde kargoya verme sürelerinde aksama yada kötü paketleme görmedim. incehesaptan aldığınız üründe sorun yaşıyor olmanız yada incehesaba teknik servise iletmeleri için ürün göndermeniz ve teknik servisin bu konuda yeterli işlem yapmayıp incehesap aracılığı ile size ürünü göndermesi incehesabın suçlu olduğu anlamına gelmiyor. benim görüşüm mağduriyetinizi yetkili servis ile görüşerek çözmeniz gerekir.Sonuçta incehesap sadece sizden gelen ürünü yetkili servis firmasına iletiyor durum bu kadar.




  • İnş. en kısa zamanda sorununuz çözülür hocam. Öne çıkartıyorum.

    İki üç defa alışveriş yaptım İncehesap'tan şükür kötü bişi çıkmadı.

    Fakat demek sorun çıksa bana da böyle davranacaklar. Artık iki kere düşünürüm. Okuyun buraları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar paralar harcanıyor ama şu yaşananlar gerçekten can sıkıcı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.