Şimdi Ara

GÜNÜMÜZ EKSPERTİZİ VE YAG KACAKLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Merhaba hayırlı forumlar

    Arkadaşlar uzun zamandır arac bakıyorum ama hangi araca baksak yada baktırsak km farketmezsizin 100.000 kmde 70.000 kmde hiç farketmiyor araclarda yag kacakları bulunuyor az cok bizde anlıyoruz terlemeler olabilir ama yag kacakları sizcede önemli degil mi ? mesela turboda yogun yağ kacagı var yada motor üst bölge yag kacagı sizce bunlar nekadar önemli ?

    Birde Enjektörler arac dyno üzerinde ilk kakışta sogukken duman attıgında ekspertiz haklı olarak enjektör temizligi öneriyor ama alıcıya göre gene '' yav abim olur ufak duman - yav abim yag kacagı ,terlemesi normaldir sen hiç terlemiyor musun - WÖRT enjektör temizleyici at tertemiz olur '' gibi terimler kullanılıyor

    Ustama sordum mesela :

    Enjektör temizligi : 150 ₺
    Enjektör Tamiri : 800 ₺
    Git yedek parcacıyı ara al parcanı ben takarım : 3000 ₺ kadar cıkıyor
    Turbo Tamiri : Sökülüp turbocuya gidicek 600 + işcilik


    Para kolay kazanılmıyor demem oki sizce hangileri önemli CİTTEN BU KONUYA FORUM DONANIM OLARAK BİR SONUÇ BULALIM ( BİLGİLİ OLAN USTA VE ARKADASLAR CEVAP VERSİN OLUR ÖYLE DUMAN VS BİLMEDEN KONUSCAKLAR LÜTFEN KONUŞMASIN )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknisyenciii -- 7 Nisan 2018; 14:12:58 >







  • Dediginiz gibi turbo dizel araclarda buyuk sorun yag kacaklari olmayan arac neredeyse yok gibi ekzantrik kecesi krank kecesi rail borularinin etrafi turbo hortumlari vs vs



    Eger kacak kecelerdeyse triger kayisiyla beraber degistirilir fazladan iscilik verilmez cok masrafli degil



    Turbodaki bi kacak turbonun iyi yaglanmadigini gosterir yaz aylarinda isinan turbin mili bosluk yapar ve pallerle kanatciklari parcalar

    Rail borularinin etrafindaki kacaklarsa farkli bir boyut gormeden yorum yapmak zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim millet düşük hacimli turbo araçları çok sıkıştırarak kullanıyor. Onlar performans değil ekonomi odaklı üretilmiş araçlar fazla sıkıştırınca yağ kaçakları yüksek basınçtan dolayı kaçınılmaz oluyor galiba.
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Bu motorun uzerinde arka tarafinda buji kablolarin geldigi taraftan yag kacagi var. Orada eksantirik mili mi var ? Daha 67 binde motor lpg li 1.2 16v lakin ust taraftan asagiya yag akmis.



    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkVEbJEJZiJKR0s4PHw5IL8gflGCkeiMM8aizEB-VlbwOoIAZvZXThvKGbrA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci el dizel araç alınmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Turbo dizel aracla atmosferik benzinli motorlari arasinda dunyalar kadar fark var dizel icin soylenen sey benzinlide gecerli degildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karahancer2 kullanıcısına yanıt
    O mantığı empoze edersek aldıgımız aracıda satamayız 👍🏼 Dizel arabayı herkez benzinli gibi kullanıyor



    1) Isıtma bujisini sönmesini beklemiyorlar

    2) Çalıştırınca 1-2 dakika beklemek lazım direk kalkarsan daha turboya yağ basmadan türbünler dönmeye baslıcak ve aşınıcak sonucta egzoz gazıyla çalışıyor

    3)Uzun kmler yapıp gelince bi 1dk beklemek lazım

    4)Herkez benzinli gibi devir cevirme derdinde 4 devirle basa basa gidiyorlar dizel aracın maksimum Torku zaten 4.5 devire kadar yüksek

    5)Dizel arabada Kaliteli yağ kullanılmalı ve EGR -TURBO -ENJEKTÖRLERİ 90.000kmde kontrol edilmeli girin bakın arabam.comdaki ekspertizli ilanlara o kmlerde yag kacagı olmayan arac varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle Benzinli arabada ya motorda yag kacagı vardır Dizelin öylemi Enjektör - Turbo -Egr -Mazot Pompası - DPF

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.