Şimdi Ara

Hafif ticari araç kullanan insanlar.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
1
Favori
7.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Geçen gün çevre yolunda gidiyorum, rampa çıkıyoruz, konvoy halinde. Önümde 2 araba daha var.
    Arkadan bir tane connect geldi, selektör yapıyor. Sanki onümüz boş da gitmiyoruz.
    Ama adam öne geçmekte ısrarlı. Sağa geçti, olmadı. Arkamda, aramızda neredeyse 2-3 metre bırakıyor.
    Önümdeki araçlar sağa geçti ve ben de bastım.
    Onun torkundan fazla beygir var bende.
    Aynada Ufaldı gitti.

    Doğru yapmadım belki ama onlar da hadlerini aşıyorlar. Altındaki araba ticari. Ona göre kullanmak gerek.
    Şirkete bir tane Combo aldım. Arada bagaj hacmi lazım olduğunda kullanıyorum.
    Sakin sakin gidiyorum. İnsanlardaki cesareti anlayamıyorum. Hiç de öyle çok güzel yol tutan araçlar değiller.
    Performansı sakin sakin yük taşımak için yeterli. Yükleyince de gidiyor, bu da yeterli.
    Performans aracı değiller, ama kullanlar sanki altlarında spor araba varmış gibi kullanıyorlar.

    sende ne var hocam benim beygir gücüm torklarından fazla demişssin heralde 250+ hp bi aracınız var markasını öğrenebilirmiyim

    Volvo S80 T6



    arkadas sorduguna pişman olmustur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    sanki herkes çalışmış , para kazanmış , kendine araba almış burada
    beyler bazılarınız iyice saçmalamış

    forumun genel yaş ortalamasının 18-20 olduğu
    açılan çoğu konunun babama , halama , dayıma araba diye devam ettiğini görünce

    bu tarz araç kullananların yaptığı saçmalıklar dışında
    yok araba beleş , hayatında araba görmemiş gibi konulara girmek
    saçmalığın daniskası
    herşey de olduğu gibi burada da genellemenin dibine vurmuşsunuz

    şirket arabası kimlere verilir onu bir bilelim
    hayatında birşey görmemiş dediğiniz şirket arabası sahibi kişiler arasında
    düzgün şartlarda düzgün ücretlerle çalışanların çoğunun durumu
    malesef !! ülkemin ortalama esnafından daha iyi

    ben kendi paramla ( babamın değil ) 0km araba aldım
    şirket bana araba verdi , mazotunu koydu , bu sende kalsın dedi
    sattım arabamı güzel güzel biniyorum
    çok da büyük nimet
    o parası bu parası yok vergisi bilmemnesi yok
    araçlarda şoförlük yapanlar dışında kalanlar
    yani satıştı vs.
    siz bu insanlar şirketlerine ne kazandırıyor biliyormusunuzda
    bedava araba içine ediyorlar moduna giriyorsunuz
    veya arabayı verenler ne düşünüyor ?

    kendi şahsi arabasını bin beter kullanan tonla insan varken
    böyle bir konuya değinmenin manası yok
    kendi adıma gönlüm rahat
    şahsım dışında kullandığım arabalara kendi arabam gibi bakarım
    askerde transit şoförüydüm , çankırının en temiz transitiydi , kademe de korgun geldi derlerdi
    patronlarım bana öyle güvenirki imzamdaki şirket aracını ben istedim öyle aldılar yoksa altea şirket aracı ne alaka

    bu tarz konuların açılması belki 40 oldu
    ama iyice baydı artık

    Sevgili kardeşim sen düzgün kullanıyorsan neden alınganlık yapıyorsun ki? Bu tarz araçlara binenlerin çoğu azrail gibi geziyor yollarda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Mysterious_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    sanki herkes çalışmış , para kazanmış , kendine araba almış burada
    beyler bazılarınız iyice saçmalamış

    forumun genel yaş ortalamasının 18-20 olduğu
    açılan çoğu konunun babama , halama , dayıma araba diye devam ettiğini görünce

    bu tarz araç kullananların yaptığı saçmalıklar dışında
    yok araba beleş , hayatında araba görmemiş gibi konulara girmek
    saçmalığın daniskası
    herşey de olduğu gibi burada da genellemenin dibine vurmuşsunuz

    şirket arabası kimlere verilir onu bir bilelim
    hayatında birşey görmemiş dediğiniz şirket arabası sahibi kişiler arasında
    düzgün şartlarda düzgün ücretlerle çalışanların çoğunun durumu
    malesef !! ülkemin ortalama esnafından daha iyi

    ben kendi paramla ( babamın değil ) 0km araba aldım
    şirket bana araba verdi , mazotunu koydu , bu sende kalsın dedi
    sattım arabamı güzel güzel biniyorum
    çok da büyük nimet
    o parası bu parası yok vergisi bilmemnesi yok
    araçlarda şoförlük yapanlar dışında kalanlar
    yani satıştı vs.
    siz bu insanlar şirketlerine ne kazandırıyor biliyormusunuzda
    bedava araba içine ediyorlar moduna giriyorsunuz
    veya arabayı verenler ne düşünüyor ?

    kendi şahsi arabasını bin beter kullanan tonla insan varken
    böyle bir konuya değinmenin manası yok
    kendi adıma gönlüm rahat
    şahsım dışında kullandığım arabalara kendi arabam gibi bakarım
    askerde transit şoförüydüm , çankırının en temiz transitiydi , kademe de korgun geldi derlerdi
    patronlarım bana öyle güvenirki imzamdaki şirket aracını ben istedim öyle aldılar yoksa altea şirket aracı ne alaka

    bu tarz konuların açılması belki 40 oldu
    ama iyice baydı artık

    Sevgili kardeşim sen düzgün kullanıyorsan neden alınganlık yapıyorsun ki? Bu tarz araçlara binenlerin çoğu azrail gibi geziyor yollarda..

    onlardan daha fazla kendi şahsi aracına binip azrail gibi gezenler var
    aksini kim iddaa edebilirki .)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Mysterious_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    sanki herkes çalışmış , para kazanmış , kendine araba almış burada
    beyler bazılarınız iyice saçmalamış

    forumun genel yaş ortalamasının 18-20 olduğu
    açılan çoğu konunun babama , halama , dayıma araba diye devam ettiğini görünce

    bu tarz araç kullananların yaptığı saçmalıklar dışında
    yok araba beleş , hayatında araba görmemiş gibi konulara girmek
    saçmalığın daniskası
    herşey de olduğu gibi burada da genellemenin dibine vurmuşsunuz

    şirket arabası kimlere verilir onu bir bilelim
    hayatında birşey görmemiş dediğiniz şirket arabası sahibi kişiler arasında
    düzgün şartlarda düzgün ücretlerle çalışanların çoğunun durumu
    malesef !! ülkemin ortalama esnafından daha iyi

    ben kendi paramla ( babamın değil ) 0km araba aldım
    şirket bana araba verdi , mazotunu koydu , bu sende kalsın dedi
    sattım arabamı güzel güzel biniyorum
    çok da büyük nimet
    o parası bu parası yok vergisi bilmemnesi yok
    araçlarda şoförlük yapanlar dışında kalanlar
    yani satıştı vs.
    siz bu insanlar şirketlerine ne kazandırıyor biliyormusunuzda
    bedava araba içine ediyorlar moduna giriyorsunuz
    veya arabayı verenler ne düşünüyor ?

    kendi şahsi arabasını bin beter kullanan tonla insan varken
    böyle bir konuya değinmenin manası yok
    kendi adıma gönlüm rahat
    şahsım dışında kullandığım arabalara kendi arabam gibi bakarım
    askerde transit şoförüydüm , çankırının en temiz transitiydi , kademe de korgun geldi derlerdi
    patronlarım bana öyle güvenirki imzamdaki şirket aracını ben istedim öyle aldılar yoksa altea şirket aracı ne alaka

    bu tarz konuların açılması belki 40 oldu
    ama iyice baydı artık

    Sevgili kardeşim sen düzgün kullanıyorsan neden alınganlık yapıyorsun ki? Bu tarz araçlara binenlerin çoğu azrail gibi geziyor yollarda..

    onlardan daha fazla kendi şahsi aracına binip azrail gibi gezenler var
    aksini kim iddaa edebilirki .)

    Alıntıları Göster
    Elbette edemez. vw ile mitsu ile honda ile reno ile gezen azraillerde var ama connect tarzı kadar değil :) çünkü her yolun sağında ya burnu yolda ya sağımdan sollayan yada 50 ile zor gidilen yolda süperman edasıyla 100 le gidenler hep bunlar. Hani spor bir tarzı olur 200 beygir motor olur basmaz kızarsın hakkını ver falan dersin içinden gözüne batmaz.. Adam dansöz gibi kıvıra kıvıra gidiyor yolda ha devirdi ha devirecek. Bunlara ne diyeceğiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IV.MAN -- 26 Ekim 2011; 22:23:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    sanki herkes çalışmış , para kazanmış , kendine araba almış burada
    beyler bazılarınız iyice saçmalamış

    forumun genel yaş ortalamasının 18-20 olduğu
    açılan çoğu konunun babama , halama , dayıma araba diye devam ettiğini görünce

    bu tarz araç kullananların yaptığı saçmalıklar dışında
    yok araba beleş , hayatında araba görmemiş gibi konulara girmek
    saçmalığın daniskası
    herşey de olduğu gibi burada da genellemenin dibine vurmuşsunuz

    şirket arabası kimlere verilir onu bir bilelim
    hayatında birşey görmemiş dediğiniz şirket arabası sahibi kişiler arasında
    düzgün şartlarda düzgün ücretlerle çalışanların çoğunun durumu
    malesef !! ülkemin ortalama esnafından daha iyi

    ben kendi paramla ( babamın değil ) 0km araba aldım
    şirket bana araba verdi , mazotunu koydu , bu sende kalsın dedi
    sattım arabamı güzel güzel biniyorum
    çok da büyük nimet
    o parası bu parası yok vergisi bilmemnesi yok
    araçlarda şoförlük yapanlar dışında kalanlar
    yani satıştı vs.
    siz bu insanlar şirketlerine ne kazandırıyor biliyormusunuzda
    bedava araba içine ediyorlar moduna giriyorsunuz
    veya arabayı verenler ne düşünüyor ?

    kendi şahsi arabasını bin beter kullanan tonla insan varken
    böyle bir konuya değinmenin manası yok
    kendi adıma gönlüm rahat
    şahsım dışında kullandığım arabalara kendi arabam gibi bakarım
    askerde transit şoförüydüm , çankırının en temiz transitiydi , kademe de korgun geldi derlerdi
    patronlarım bana öyle güvenirki imzamdaki şirket aracını ben istedim öyle aldılar yoksa altea şirket aracı ne alaka

    bu tarz konuların açılması belki 40 oldu
    ama iyice baydı artık

    Üzerinize alınmışşınız ama konu sizin gibi kullananlarla ilgili değil.
    Mesela eniştem bankacı, şube müdürü ve altında sirket aracı Jetta var ve normal kullanır, araca da fena bakmaz, hırpalamaz.

    Ama sizin gibi veya eniştem gibi kullananlar %10'u geçmez.
    İstisnalar kaideyi bozmaz diye boşuna söylememişler.

    hafif ticari kullanıcıların çok büyük çoğunluğu aracın bedeli ve mazot gideri cebinden çıkmıyorsa kesinlikle altındaki aracı düşünmüyorlar. Olgunluğa erişmememiş insanlar.
    Kendilerine bir araba verilince kendilerini yolların fatihi zannediyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Yahu motorları güçlü olsa ne olacak, aerodinamik yapı diye bişey yok, virajı binek gibi alamazlar, frenler evlere şenlik, araç hakimiyeti agresif kullanımda sıfır, kelle koltukta gidiyorlar...

    kastamonuya gelirseniz çayımı içmeye beklerim. ya combo ticari değil ya da yaptığınız bu tarifler yeni ticarilere ait değil.
    güvenli bir şekilde aracımın sınırlarını göstermeye hazırım. frenler evlere şenlik dediğiniz aracı kullandığınızdada aynı yorumu yapacakmısınız bakalım.
    arkadaşlar Allah aşkına şu kulakdan doğma genellemeleri, videoları bırakın. kangoo ile nemo'nun videoları yerine fiorinonun devrilme testlerine bakın. esp farkını görün.
    fiorino da kullandım. ekonomi sınıfı ve birçok eski araba yol tutuşu ve güvenlikte yeni ticarilere yaklaşamıyor bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aoe_ -- 26 Ekim 2011; 23:08:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aoe_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Yahu motorları güçlü olsa ne olacak, aerodinamik yapı diye bişey yok, virajı binek gibi alamazlar, frenler evlere şenlik, araç hakimiyeti agresif kullanımda sıfır, kelle koltukta gidiyorlar...

    kastamonuya gelirseniz çayımı içmeye beklerim. ya combo ticari değil ya da yaptığınız bu tarifler yeni ticarilere ait değil.
    güvenli bir şekilde aracımın sınırlarını göstermeye hazırım. frenler evlere şenlik dediğiniz aracı kullandığınızdada aynı yorumu yapacakmısınız bakalım.
    arkadaşlar Allah aşkına şu kulakdan doğma genellemeleri, videoları bırakın. kangoo ile nemo'nun videoları yerine fiorinonun devrilme testlerine bakın. esp farkını görün.
    fiorino da kullandım. ekonomi sınıfı ve birçok eski araba yol tutuşu ve güvenlikte yeni ticarilere yaklaşamıyor bile.

    Alıntıları Göster
    Boş ağırlığı 1600 kilo olan, yerden oldukça yüksek, yük taşımada ağırlık dengelensin diye ağırlık dengesi öne meyilli olan bir araçtan bahsediyoruz.(connect)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1E1FC651D -- 26 Ekim 2011; 23:09:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Boş ağırlığı 1600 kilo olan, yerden oldukça yüksek, yük taşımada ağırlık dengelensin diye ağırlık dengesi öne meyilli olan bir araçtan bahsediyoruz.(connect)

    Bak bunu kabul ederim işte. Virajlara çok hızlı girdiğimde önden kayma eğilimi gösteriyor. Ama kesinlikle dengesiz bir araç değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Boş ağırlığı 1600 kilo olan, yerden oldukça yüksek, yük taşımada ağırlık dengelensin diye ağırlık dengesi öne meyilli olan bir araçtan bahsediyoruz.(connect)

    Bak bunu kabul ederim işte. Virajlara çok hızlı girdiğimde önden kayma eğilimi gösteriyor. Ama kesinlikle dengesiz bir araç değil..

    Alıntıları Göster
    kız arkadaşımın babasında var adam sanki altında ferrari varmış gibi kullanıyor aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23

    kız arkadaşımın babasında var adam sanki altında ferrari varmış gibi kullanıyor aracı

    Alıntıları Göster
    ceyhan yolundan gelirken mais tarafında connectlinin biri diğer şeride uçmuş araç takla atmış sanırım yolda baya bir kan vardı 2 ambulansda ordaydı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: power97

    ceyhan yolundan gelirken mais tarafında connectlinin biri diğer şeride uçmuş araç takla atmış sanırım yolda baya bir kan vardı 2 ambulansda ordaydı

    Alıntıları Göster
    Şahsım adına söyleyeyim.Kimseye karışmam etmem.

    2011 Connect Glx 110ps aracım var Ve ESP li.Mümkünse yol tutuşuna laf eden arkadaşlar Denk gelirlerse binsinler.Ancak ilk kullanmayla bişiy anlamazsınız.Sürekli kullanan birinin yanına binin ve Yol tutuşunu görün derim.İnanın bir passat kadar rahat giriyorsunuz o viraja.

    Not: Passat ta kullandım.

    Birde 140 veya 150 ile gitmek le aracı hor kullanmanın alakası nedir? Yani 120 yi geçince hor kullanılmış mı oluyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PLTMGNM -- 27 Ekim 2011; 0:31:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: power97

    ceyhan yolundan gelirken mais tarafında connectlinin biri diğer şeride uçmuş araç takla atmış sanırım yolda baya bir kan vardı 2 ambulansda ordaydı

    Alıntıları Göster
    bu yaz staj yaptıgım yerde ilk gün kapının önüne arabayı koymuştum.(sanayi sitesi gibi biyer ) neyse çalışanlarla tanıştık muhabbet vs derken akşam iş çıkışı ayni yöne gittigimiz eleman bana yarışalım dedi 75 bg renault kangoo var şirketin enaz 5 6 yaşında araç. ortalaması 8.5 litremiymiş neymiş yanılmıyorsam. artık nekadar basıyolarsa. benim ortalama 4.5 dediğimde baya bi dalga konusu olmuştum rolantide mi gidiyosun vs gibisinden. bide o arabayla 170 fln basıyolarmış.Makas atmalarıyla falan övünüyorlardı. patronda bişey demiyodu açıkcası tabi yanında böyle muhabbetler dönmuyor ama arabanın iyi bakılmadıgını anlamak için mühendis olmak gerekmiyor. Sonuç olarak konuda bazı araç sahipleri nekadar kabul etmesede yol tutuşları vasat, agırlık merkezleri yüksek, genelinin lastikleri ince, önü arkasına göre dengesiz bir şekilde agır, makas yaylarıyla yol tutuşu zaten beklenmeyen ve bu işler içinde imal edilmeyen araçlar. testlerde takla atanlarını bolca gördük. Tabi bazı c sınıfı araçlarla karşılaştırılıp çok kötü degil deniyor ama karşılaştırılan araçlarında oldukça kötü yol tutuşları var. c sınıfı olması iyi yol tuttugu anlamına gelmiyor. bir mazda 2 bile birçok c sınıfı araçtan iyi yol tutuyor. Yani araçlarımızın ne amaçla yapildigini bilmek gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    bu yaz staj yaptıgım yerde ilk gün kapının önüne arabayı koymuştum.(sanayi sitesi gibi biyer ) neyse çalışanlarla tanıştık muhabbet vs derken akşam iş çıkışı ayni yöne gittigimiz eleman bana yarışalım dedi 75 bg renault kangoo var şirketin enaz 5 6 yaşında araç. ortalaması 8.5 litremiymiş neymiş yanılmıyorsam. artık nekadar basıyolarsa. benim ortalama 4.5 dediğimde baya bi dalga konusu olmuştum rolantide mi gidiyosun vs gibisinden. bide o arabayla 170 fln basıyolarmış.Makas atmalarıyla falan övünüyorlardı. patronda bişey demiyodu açıkcası tabi yanında böyle muhabbetler dönmuyor ama arabanın iyi bakılmadıgını anlamak için mühendis olmak gerekmiyor. Sonuç olarak konuda bazı araç sahipleri nekadar kabul etmesede yol tutuşları vasat, agırlık merkezleri yüksek, genelinin lastikleri ince, önü arkasına göre dengesiz bir şekilde agır, makas yaylarıyla yol tutuşu zaten beklenmeyen ve bu işler içinde imal edilmeyen araçlar. testlerde takla atanlarını bolca gördük. Tabi bazı c sınıfı araçlarla karşılaştırılıp çok kötü degil deniyor ama karşılaştırılan araçlarında oldukça kötü yol tutuşları var. c sınıfı olması iyi yol tuttugu anlamına gelmiyor. bir mazda 2 bile birçok c sınıfı araçtan iyi yol tutuyor. Yani araçlarımızın ne amaçla yapildigini bilmek gerek.

    Alıntıları Göster
    Bu gece 02:30 da florya sahilinden çıkıp eve doğru geldim.. Otoparktan çıkarken arkamdan da bir 2011 doblo çıktı. İçinde 18-19 yaşlarında iki kız ve iki erkek vardı.. 15 dakika boyunca benimle yarışmaya çalıştı, ışıklarda önüme geçmesine izin verip arkasına yapıştım. Sonunda artık korktu mu yoksa beni dövmek(!) için midir bilmem sağa çekip bana yol verdi, arkamdan da yavaş yavaş geldi ara açılsın diye... Daha bu yaştan böyle başlıyorlar, ileride de devam ettirecektir.




  • Önüne gelenin ehliyet aldıgı bir ülkede kazayı yol max hızının üstünde olan kişi genelde kaza yapmıyorken bu sitem niye? Hızlı gidenle yavaş gidenlerin kaza oranlarını kıyasla tahmin dışı sonuç çıkar. Ticari dedigin o araba varya binekten iyide yol tutabiliyor ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertcanMert.08

    Önüne gelenin ehliyet aldıgı bir ülkede kazayı yol max hızının üstünde olan kişi genelde kaza yapmıyorken bu sitem niye? Hızlı gidenle yavaş gidenlerin kaza oranlarını kıyasla tahmin dışı sonuç çıkar. Ticari dedigin o araba varya binekten iyide yol tutabiliyor ;)
    Tüm şirket araçları böyledir. Binek şirket araçlarıda böyledir. Şöförler dikkat etmezler, hızlı kullanırlar, makasa girerler, umursamazlar. Eh yakıt parasıda zaten ceplerinden çıkmıyor...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Geçen gün çevre yolunda gidiyorum, rampa çıkıyoruz, konvoy halinde. Önümde 2 araba daha var.
    Arkadan bir tane connect geldi, selektör yapıyor. Sanki onümüz boş da gitmiyoruz.
    Ama adam öne geçmekte ısrarlı. Sağa geçti, olmadı. Arkamda, aramızda neredeyse 2-3 metre bırakıyor.
    Önümdeki araçlar sağa geçti ve ben de bastım.
    Onun torkundan fazla beygir var bende.
    Aynada Ufaldı gitti.

    Doğru yapmadım belki ama onlar da hadlerini aşıyorlar. Altındaki araba ticari. Ona göre kullanmak gerek.
    Şirkete bir tane Combo aldım. Arada bagaj hacmi lazım olduğunda kullanıyorum.
    Sakin sakin gidiyorum. İnsanlardaki cesareti anlayamıyorum. Hiç de öyle çok güzel yol tutan araçlar değiller.
    Performansı sakin sakin yük taşımak için yeterli. Yükleyince de gidiyor, bu da yeterli.
    Performans aracı değiller, ama kullanlar sanki altlarında spor araba varmış gibi kullanıyorlar.

    sende ne var hocam benim beygir gücüm torklarından fazla demişssin heralde 250+ hp bi aracınız var markasını öğrenebilirmiyim

    Volvo S80 T6

    evet apışıp kaldım zevkli oluyomu 300 beygirlik canavarı kullanmak

    300 değil, 272 hp...

    Evet keyifli ve zevkli.
    En güzeli de hızlanmak gerektiğinde bunu sakin sakin yapması, vites küçulterek ani zıplamalarla değil. Sollamalarda hantal kalmaması.
    120-130 ile giderken de hissettirmemesi.

    Dezavantajları da var.
    Bakım masrafları vs...
    Son 120.000 bakımında 3.000 TL'den fazla yedi.

    Alıntıları Göster
    Bu sorunun en kolay çözümü arkadaşın kendi şirketinde koydugu sözleşmedeki kural koycaksın. 2 kere hız cezası yiyen olursa sorgusuz sualsız direk işten atılır çalışan

    Ayrıca sözü geçen Connect trafikteki birçok binek araçtan daha güvenli hem yol tutuşu hemde sağlamlık olarak. Eski kaza doblo ve kango ile kıyaslayarak yorum yapmayalım zaten.

    Ben 140'la giderken arkamdan kartal benden yol istedigine şahit oldum(enaz 150 km ile gidiyordu). Kartal en küçük bi kazada ikiye bölünüyor ve araç tanınmayacak hale geliyor ama 1 tane connect 2'ye bölünmüş gösterin bana ben 50 km geçmiycem otobanda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimveEdebiyat

    Devlet devlet olmadığı, yollar dingo'nu ahırı olduğu için böyle araba kullanıyor insan kılığına girmiş öküzler!!

    Konunun özeti bu olsa gerek.

    Diğer yandan bu tip araçların ruhsatında kamyonet yazar.

    Kamyonetlerin hız sınırı nedir , buna kaç kişi uyar buda ayrı bir mesele.

    Bu tarz araçları kullanan insanların bazıları arabasına çakma xenon far takar.

    Hem karşıdan geleni hem önünde gideni farları ile rahatsız eder.

    Dizel motorun vermiş olduğu yüksek tork nedeni ile trafiği alt üst ederler bundanda gurur duyarlar.

    Bir arkadaşım bolu tünelinden Dublo ile 160-170 km hızla geçtiğini söylemişti.

    Bu övünülecek bir şeymi. ???

    Diğer yandan bu sınıftaki araçlara aksesuar takan , aracı spor araba gibi alçaltan , araca verdiği paradan daha fazla donanım , aksesuar ve modifiye için para harcayanlar varki allah akıl fikir versin.

    Neticede altındaki ruhsatında kamyonet yazan bir araç...

    5-6 ay kadar önce bir dublo görmüştüm adam arabayı marşpiyerler filan öyle bir alçaltmışki önümüzdeki küçük bir kasisten zor geçti.

    Bana birazda bu adamlar işleri gereği bu tarz bir araba alıyorlar ama içlerindeki spor araba yada hız sevgisini sahip olduğu araba ile bastırmaya çalışıyorlar gibime geliyor.

     Hafif ticari araç kullanan insanlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Tüm şirket araçları böyledir. Binek şirket araçlarıda böyledir. Şöförler dikkat etmezler, hızlı kullanırlar, makasa girerler, umursamazlar. Eh yakıt parasıda zaten ceplerinden çıkmıyor...

    Bu sorunun çözümünü üsteki mesajımda yazdım.
    Çalışanlardan çok bence şirket sahiplerinde şuç, şözleşmeye ekle arkadaşın ekledigi gibi bi mdde bak hız yapıyormı bidaha...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 27 Ekim 2011; 9:38:30 >
  • Dobloyla 140 yapan gordum ya araba bildigin sallaniyor her halinden belli yani

    Ama bizim millet iste yuksek olunca arac jeeep satiyor basiyor hemen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Tüm şirket araçları böyledir. Binek şirket araçlarıda böyledir. Şöförler dikkat etmezler, hızlı kullanırlar, makasa girerler, umursamazlar. Eh yakıt parasıda zaten ceplerinden çıkmıyor...

    Bu sorunun çözümünü üsteki mesajımda yazdım.
    Çalışanlardan çok bence şirket sahiplerinde şuç, şözleşmeye ekle arkadaşın ekledigi gibi bi mdde bak hız yapıyormı bidaha...

    Alıntıları Göster
    Şirket şöförleri radara girince bile ceza kendi ceplerinden çıkmaz, muhasebe öder.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.