Şimdi Ara

Hangi B SUV? Neden? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
82
Cevap
3
Favori
9.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

Hangi B SUV? Neden?


(En Son Oy Tarihi: 4.2.2025)
Giriş
Mesaj
  • Ducatine kullanıcısına yanıt

    Yeni seçenekler eklenmiştir  

  • Kamiq

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford Puma iç dizaynın demode olması hariç bence bu sınıfta en çekici araba. Benim görüşüm gerek dış görünüşü, gerek motoru, gerek yol tutuşu, gerek bagajı ile bence diğerlerinin önünde. Ama o orta konsol facia ya. İnanılmaz cidden. Ticari araç gibi yapmışlar orayı. Sadece el freni değil, aşırı alçak olması, kol dayamanın üst paketlerde gelipufacık olması, dizaynı aşırı derecede eski tip. Arabanın en büyük eksisi bu bence. Dışardan baktım yeşil türbe, içine girdim Estağfurullah Tövbe resmen  

  • Ford puma çok heybetli durmuyor ancak, saf sürüş zevki isteniyorsa tek adres.Ancak Puma yerden çok yüksek bir araç değil.18 jantlı Egea Hb den aracın altı 1 cm yüksek.Puma da arka frenler disk olarak sadece St-Line donanımında geliyor malesef.

  • Tercihim 1.2 turbo otomatik 2008 olur active paketi 234 bin liraya veriyormuş İstanbul'da bayiler merak ettiğim konu şu bu araç İstanbul şehir içi örneğin ortalama 25 km hızda ne kadar yakıyor ? Tahminim 9 litreyi bulacağı yönünde ki bu durumda tuscon 1.6 atmosferik LPG'li cam tavanlı araç mantıklı olmaz mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitara 1.4 otomatik alırdım 4x4 ve az yakması iyi bir neden.
  • unutulan kahraman Mazda CX-3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C3, Puma, 2008, bunlar beğendiğim araçlar.


    Kamiq aslında sınıfında boyutlar ve kullanışlılık açısından zirveye oynayabilir ama DSG sorun. Eğer 7 ileri ise tam sorun. 6 ileri ıslak kavrama varsa o zaman kabul edilebilir anca.


    500x'i birkaç kişinin bilip tavsiye etmesine sevindim, zira 500x barındırdığı özellikler bakımından aslında arkadaşlara da söylerim güleriz, "C sınıfı tadında Bsuv" hissiyatı verir. Giulietta'dan buna geçtik ve gerek boyutlar, gerek konfor olarak hiç pişmanlık yaşamadık.


    500x hiç "tahmin edilemeyen" bir otomobil, bakılmasını tavsiye ederim. 4x4 170hp olanı bulursanız kaçırmayın derim.


    Renegade makyaja rağmen içi falan demode kaldı. Şu anda en güzel iç-dış tasarıma sahip araç bence 2008.


    Puma ve C3 bu arada otomatik ve turbo motorları ile 220 bin TL seviyesinde, fiyatlar güzel.


    Vitara da güzel.


    Bu araçlardan 4x4 olanlara ulaşabilirseniz en güzeli tabi bu bir de... CX-3 alamadım mesela yanarım yanarım ona yanarım. Birkaç satır yukarıda 2008 dedim ama bu sınıfta 2008'den önce tasarımını en çok beğendiğim araç CX-3.





  • B suv ve c suv arasında olduğu soylensede ben en çok kia xceed begeniyorum. Tabi o kadar yüksek bir fiyat koymuşlar ki güzelim araç harcanıp gitmiş.

  • deleteextra D kullanıcısına yanıt

    Test sürüşü yaptım bence harika bir araç olmuş, tek eksiği yalıtım çok çok kötü aşırı lastik sesi alıyordu araç. Bunun dışında yolda daha 1 tane görmedim ikinci elde bayağı değer kaybeder anlaşılan 0 almazdım ama ikinci elini belki düşünürdüm.


    Ben 2020 model 2008 1.2 GT 155 hp kullanıyorum ve yalıtım dışında her konuda xceed'in benim aracımdan daha iyi olduğunu düşünüyorum.


    Ama şehir içi kullanımda 2008'in direksiyon rahatlığı ve motor çevikliği de harika...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A7996B64B -- 3 Mart 2021; 18:32:54 >
  • 2008’ e kalitesiz diyen arkadaşların aracın içine oturduğunu düşünmüyorum. Kalite bakımından çok çok iyi segmentine göre. Birçok rakibinde kokpitte sert plastik kullanılırken, 2008 GT pakette ön kapı üstlerinde bile yumuşak plastik kullanmışlar. Tasarım anlamında da zaten segmentinin en şık tasarımı BENCE 2008’ de.

    Sonuç olarak çokta anlatmaya gerek yok, büyük farkla ankette de 1. olmuş zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T-roc veya 2008

  • B-Suv bakan biri olarak çoğu modeli inceledim, öne çıkan modeller bende şöyle oldu.



    1) 500X : Geçen yıl 250 bin liradan almayı kaçırmıştım. Özellikle haftasonu keyif amaçlı sürecekler direkt olarak 1.3 motoru alıp geçebilir. İnanılmaz atak, yol tutuşu içlerinde en iyisi. Malzeme kalitesi üzmez. Ses sistemi başarılı, yol tutuş çok iyi.


    2) Ford Puma : Porsche tarzı bir görünüş çok iyi, fakat fiyatlar absürd oldu bayağı. Alacaklar style+konfor paket galeriden alıp geçsin. Bayilerin fiyatları tutarsız ama kesinlikle galeriden daha yüksek. St-Line çok keyifli fakat fiyat iyice şişiyor.


    3) Suzuki Vitara : Aslında kimse yokken o vardı sınıfta, klasik Japon mantığı içindeki detaylar biraz özensiz .Sonradan takılan ama bizim standart olarak aldığımız ekranın grafikleri iyi değil. Yalnız gerçekten yol tutuş olarak başarılı, motor-vites uyumu iyi. Malzeme kalitesi yukarıdakilerden bir tık aşağıda. Sitesindeki fiyatlara aldanmamak lazım, indirim yapıyorlar dönem dönem. Makyaj ile hibrit motor gelecektir mutlaka.


    4) C3 Aircross : Fiyat/performans olarak öne çıkıyor. 229 bin lira fiyat aldım, takasta da çok iyi fiyat verdiler araca bence şu piyasada; ama tabi sonra kur yükseldi durumu nedir bilmem. Kol dayama felaket, onun haricinde özellikle kadınlar için çok iyi bir model.


    0) VW Troc : Benim gibi bir VW severi bile üzdü. Malzeme kalitesi Polo'dan kötü, yol tutuşunu hiç beğenmedim. En azından hissiyat olarak çok sallantılı. Yalnız içlerinde bence 500X sport'tan sonra en iyi görüneni bu. Süslü bir kadın gibi, kayar ledler şekilli farlar. Dijital gösterge çok başarılı kalite olarak.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    Hiçbiri. B-Suv diye birşey yoktur, uydurma tanımdır. bu araçların hepsi yükseltilmiş b sınıfı hb. aynı şekilde C-Suv diye de birşey yok crossover diye uydurdukları birşey, suvlar en kötü D sınıfından başlar, aşağısında suv aldım sanan kendini kandırır. bir diğer nokta temel aldıkları modelden hepi topu birkaç santim yüksekken fiyat olarak neredeyse 100.000 tl ye varan farklar vardır. az gelişmiş ülke insanı tercihidir.

    Küçül suv leri hatta büyükleride dahil hiçbir suv yi sevmem ama bu mesaja harbi harbi güldüm.


    ''Az gelişmiş ülke insanı tercihidir''  Nasıl böyle emin söylüyorsunuz anlam vermek mümkün değil.


    Crossover ve suv lere yaklaşık 15 yıldır sürekli artan talep tüm dünyada var.Bu fransa'dan tut,Almanya'ya,İngiltere'ya,Uzak doğuya,veya amerika kıtasına kadar aynı.





  • fiat 500x in kıymeti bilinmiyor bu sınıfta..En basitinden torsiyon değil

  • Yaris cross

    Toyota, sorunsuzluk, hibrit, 4x4.

  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Her ticari talep doğrudur diye bir şey yokki
    Mesela kimi müşterilerime yaptığı iş için çokta gerekli olmadığını söylememe , mikron hassasiyetinde iş yapmıyorsan lüks kalır dememe rağmen az da olsa 150 usd lik ürün yerine olsun iyisi olsun mantığı ile 400-450 usd lik ürün satmışlığım var

    Bu örneğin otomobil kısmı özellikle şu yüksek araç olayı büyük oranda görüntü den ibaret
    2000 rakımlı yaylaya da binek araç gidebiliyor artık

    Bir bayan yükseklik ve görüş vs den ötürü tercih ederse kısmen anlaşılır
    Ama bu yüksek türetme araçların neden tercih edildiğini aşağı yukarı biliyoruz
    Yani arkadaş çokta haksız sayılmaz bence
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt

    Bu araçları kullandınız mı? Merak ettim. T-roc ile C3 aircross arasında gidip geldim. Sürüş yapamadım. Bekar yada 2-3 kişilik bir araç için gönlüm hep T-roc ve Puma kayıyor. C3 aircross ise çok fonksiyonel bulduğum için ilgimi çekiyor. Küçük bir dükkanım var. O yüzden C3 aircross mantıklı da gelebiliyor. Ama işte aile arabası görüntüsü var. Aslında yakından bakınca öyle durmuyor.


    Yazdıklarından okuduğum kadarıyla 500X ve Puma yol tutuş olarak öne çıkmış. T-roc youtubeden izlediğim testlerde yol tutuşu beğenilmiş. Ama biride bir puma değil demişti. 500X tasarım olarak maskülen olmayan havası ve fiat markası araçı zayıf gösteriyor. Ama sürüşü zevk konusu kesin doğrudur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Bu araçları kullandınız mı? Merak ettim. T-roc ile C3 aircross arasında gidip geldim. Sürüş yapamadım. Bekar yada 2-3 kişilik bir araç için gönlüm hep T-roc ve Puma kayıyor. C3 aircross ise çok fonksiyonel bulduğum için ilgimi çekiyor. Küçük bir dükkanım var. O yüzden C3 aircross mantıklı da gelebiliyor. Ama işte aile arabası görüntüsü var. Aslında yakından bakınca öyle durmuyor.


    Yazdıklarından okuduğum kadarıyla 500X ve Puma yol tutuş olarak öne çıkmış. T-roc youtubeden izlediğim testlerde yol tutuşu beğenilmiş. Ama biride bir puma değil demişti. 500X tasarım olarak maskülen olmayan havası ve fiat markası araçı zayıf gösteriyor. Ama sürüşü zevk konusu kesin doğrudur.

    1.2 shine otomatik C3 aircross sahibi olarak, eğer 233 235 hatta 238 civarına bulabiliyorsanız tavsiye ederim... C segmentinde bulunan bir çok özelliği B segmentinde sunmuşlar... Anahtarsız giriş ve çalıştırma, geri görüş kamerası, ön park sensörü, panoramik açılabilir sunroof, katlanabilir aynalar, otomatik far, navigasyon gibi bir çok özelliğiyle tam bir fiyat performans aracı... Evet kabul ediyorum kullanılan malzeme yönünden az da olsa eleştirilere katılıyorum ama bmw, audi gibi markalar bile bugün maliyet hesabı yaparcasına plastik malzeme kullanıyorlar... Fanboyluk yapmadan hangi araç içinize siniyorsa onu alın... Ben sadece kullanıcı olarak yorumda bulundum... Çünkü burdaki çoğu kişi araca binmesini geçtim, aracı hiç görmeden, eleştiriyor... Son tavsiyem bayilere gidin, görün test edin... Mantıpınıza hangisi uyarsa onu alın... Ülkede para kolay kazanılmıyor... Tekrar hayırlı olsun...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarkalkan -- 14 Nisan 2021; 20:45:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Bu araçları kullandınız mı? Merak ettim. T-roc ile C3 aircross arasında gidip geldim. Sürüş yapamadım. Bekar yada 2-3 kişilik bir araç için gönlüm hep T-roc ve Puma kayıyor. C3 aircross ise çok fonksiyonel bulduğum için ilgimi çekiyor. Küçük bir dükkanım var. O yüzden C3 aircross mantıklı da gelebiliyor. Ama işte aile arabası görüntüsü var. Aslında yakından bakınca öyle durmuyor.


    Yazdıklarından okuduğum kadarıyla 500X ve Puma yol tutuş olarak öne çıkmış. T-roc youtubeden izlediğim testlerde yol tutuşu beğenilmiş. Ama biride bir puma değil demişti. 500X tasarım olarak maskülen olmayan havası ve fiat markası araçı zayıf gösteriyor. Ama sürüşü zevk konusu kesin doğrudur.

    Troc yol tutuşu iyi bir araç değil, daha doğrusu verdiği güven hissi zayıf. Çok fazla yaylanıyor, evet kullandım.


    Malzeme kalitesi B-Suv olarak B segmentindeki Polo'dan kötü.


    Fakat kullanışlılık yönünden bir eksiği yok. Sınıf standartlarında. Ekran kalitesi çok iyi, DSG eğer arıza yapmazsa en iyi şanzıman. Motor performansı gayet başarılı. Şekil olarak da bence sınıfında en iyi üç aracından biri (diğerleri Puma bilhassa önden ve 500X'tir bana göre).


    C3 Aircross biraz daha mantık aracı. İç tasarımını beğenmedim fazla, fakat kullanışlı bir model. Fiyat/performans oranı yüksek ve donanımları gayet iyi. Arka koltuğun kızaklı olması iyi bir detay.


    Puma'nın önü Porsche tarzı ve çok cezbedici, fakat buradaki problem ne cam tavan ne de dijital ekranı alamıyor olmak. Çünkü satışların hemen hemen tamamı style paket. Fiyatları da çok yükseldi, bana 265 bin diyen de oldu 305 bin diyen de, galeride sıfır 250 bindi mesela. Stline paketin jantları vs. çok iyi ama orada da fiyat uçuyor.


    500X konusuna gelirsek, benim içimde kalan bir araç oldu. 250 bin lira iken almadığıma pişmanım, gerçi o dönem imkan da yoktu. Maskülen olmayan havası diyorsunuz, fakat emin olun C3 Aircross ve T-Roc'tan daha sert duruyor. Alçaltılmış şasesi sürüş dinamiklerini etkiliyor. Motor olarak çok iyi, malzeme kalitesi güzel. Bu aracın birkaç handikapı var, daha doğrusu size öyle gelebilir. Yoksa benim için aşağıdaki maddeler çok problem değil.


    1) Yer yer Egea esintileri, örneğin tablet ekran daha büyüyebilir ve modernize edilebilir. Egea'lardaki lounge paket ekranı daha iyi. Fiat markasına bir şekilde çok aşina olduğumuz için daha farklı beklentileriniz varsa yanıt vermeyebilir.

    2) Fiat'a o para verilir mi diye düşünülmesi

    3) Motor TSI'a göre daha fazla yakıyor. Yani aracın karakteristiği 150 beygir aldıysan performanslı süreceksin modunda. Vitesi üst devirlerde atma eğilimi var, öyle DSG gibi hemen ilk fırsatta üst vitesi hedeflemiyor. Açıkçası araç da sizi buna zorluyor.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.