Şimdi Ara

Hangi B SUV? Neden?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
3
Favori
9.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

Hangi B SUV? Neden?


(En Son Oy Tarihi: 4.2.2025)
Giriş
Mesaj
  • 2021 de otomotiv sektöründe asıl rekabet %50 ötv diliminde kalan b suv araçlar arasında gerçekleşecek. Fiyatların da 230-250 bin gibi birbirine çok yakın olacağı düşünüldüğünde paranıza göre hangi b suv aracı tercih edersiniz? Neden?

    Edit: Oylama yaparken lütfen araçların %50 dilimde kalan paketlerini düşünerek oy verin. Aksi takdirde fiyat 300k nın üstüne çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami24 -- 11 Şubat 2021; 22:24:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hiçbiri. B-Suv diye birşey yoktur, uydurma tanımdır. bu araçların hepsi yükseltilmiş b sınıfı hb. aynı şekilde C-Suv diye de birşey yok crossover diye uydurdukları birşey, suvlar en kötü D sınıfından başlar, aşağısında suv aldım sanan kendini kandırır. bir diğer nokta temel aldıkları modelden hepi topu birkaç santim yüksekken fiyat olarak neredeyse 100.000 tl ye varan farklar vardır. az gelişmiş ülke insanı tercihidir.

    Ankette Kia Stonic hariç bütün modelleri + VW T-ROC'ı kullandım.


    Soruya gelelim. Hangi B SUV?


    Fiat 500X


     Hangi B SUV? Neden?



    Neden?


    1.3 - 150 HP


    0-100 8.9 saniye


    Arka süspansiyonlar McPherson bağımsız. Jantlar 19 inç. Anketteki diğer araçlar gibi virajda gaza oturup büktüğün zaman dümeni iskele alabanda kırılmış fakat düm düz şekilde akıntıda sürüklenen (önden kayan) RO-RO gemisi gibi veya "NFS'deki gibi bariyere yaslanayım da öyle döneyim abi" tepkileri vermiyor. Direksiyon nereye çevriliyse, gözlerin nereye bakıyorsa oraya dönüyor.


    İç ve dış tasarımı sınıfında en ikonik olan araç.


    Bilinen en gaddar çarpışma testlerinden (Amerika pazarında satış yapabilmek için geçmeniz gereken IIHS testi) sınıfının en güvenli otomobili sertifikası alarak çıkmış bir araç. Top Safety Pick+.


    https://www.iihs.org/ratings/vehicle/fiat/500x-4-door-suv/2016


    Vs. Vs.

    Ön koltuğuna sığamadım. Hem ön hacmi hem oturum şekli 90 model araba gibi. İç mekan kalitesi b segmenti kıvamında. Ne eksik ne fazla. Dizel, otomatiğini 230 a verirler belki diye bakayım dedim. Verselerde almayacağımı anlamam 2 dakika sürdü.


    sürüşü iyidir, kötüdür bilemem.


    attığınız ilan muhtemelen bir ömür boyu duracak. Yahut sahibi satmak istediğinde gerçekler ile yüzleşecek.

    texjrwillerjr t kullanıcısına yanıt
    T texjrwillerjr demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    Hiçbiri. B-Suv diye birşey yoktur, uydurma tanımdır. bu araçların hepsi yükseltilmiş b sınıfı hb. aynı şekilde C-Suv diye de birşey yok crossover diye uydurdukları birşey, suvlar en kötü D sınıfından başlar, aşağısında suv aldım sanan kendini kandırır. bir diğer nokta temel aldıkları modelden hepi topu birkaç santim yüksekken fiyat olarak neredeyse 100.000 tl ye varan farklar vardır. az gelişmiş ülke insanı tercihidir.

    Küçül suv leri hatta büyükleride dahil hiçbir suv yi sevmem ama bu mesaja harbi harbi güldüm.


    ''Az gelişmiş ülke insanı tercihidir''  Nasıl böyle emin söylüyorsunuz anlam vermek mümkün değil.


    Crossover ve suv lere yaklaşık 15 yıldır sürekli artan talep tüm dünyada var.Bu fransa'dan tut,Almanya'ya,İngiltere'ya,Uzak doğuya,veya amerika kıtasına kadar aynı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Bu araçları kullandınız mı? Merak ettim. T-roc ile C3 aircross arasında gidip geldim. Sürüş yapamadım. Bekar yada 2-3 kişilik bir araç için gönlüm hep T-roc ve Puma kayıyor. C3 aircross ise çok fonksiyonel bulduğum için ilgimi çekiyor. Küçük bir dükkanım var. O yüzden C3 aircross mantıklı da gelebiliyor. Ama işte aile arabası görüntüsü var. Aslında yakından bakınca öyle durmuyor.


    Yazdıklarından okuduğum kadarıyla 500X ve Puma yol tutuş olarak öne çıkmış. T-roc youtubeden izlediğim testlerde yol tutuşu beğenilmiş. Ama biride bir puma değil demişti. 500X tasarım olarak maskülen olmayan havası ve fiat markası araçı zayıf gösteriyor. Ama sürüşü zevk konusu kesin doğrudur.

    Troc yol tutuşu iyi bir araç değil, daha doğrusu verdiği güven hissi zayıf. Çok fazla yaylanıyor, evet kullandım.


    Malzeme kalitesi B-Suv olarak B segmentindeki Polo'dan kötü.


    Fakat kullanışlılık yönünden bir eksiği yok. Sınıf standartlarında. Ekran kalitesi çok iyi, DSG eğer arıza yapmazsa en iyi şanzıman. Motor performansı gayet başarılı. Şekil olarak da bence sınıfında en iyi üç aracından biri (diğerleri Puma bilhassa önden ve 500X'tir bana göre).


    C3 Aircross biraz daha mantık aracı. İç tasarımını beğenmedim fazla, fakat kullanışlı bir model. Fiyat/performans oranı yüksek ve donanımları gayet iyi. Arka koltuğun kızaklı olması iyi bir detay.


    Puma'nın önü Porsche tarzı ve çok cezbedici, fakat buradaki problem ne cam tavan ne de dijital ekranı alamıyor olmak. Çünkü satışların hemen hemen tamamı style paket. Fiyatları da çok yükseldi, bana 265 bin diyen de oldu 305 bin diyen de, galeride sıfır 250 bindi mesela. Stline paketin jantları vs. çok iyi ama orada da fiyat uçuyor.


    500X konusuna gelirsek, benim içimde kalan bir araç oldu. 250 bin lira iken almadığıma pişmanım, gerçi o dönem imkan da yoktu. Maskülen olmayan havası diyorsunuz, fakat emin olun C3 Aircross ve T-Roc'tan daha sert duruyor. Alçaltılmış şasesi sürüş dinamiklerini etkiliyor. Motor olarak çok iyi, malzeme kalitesi güzel. Bu aracın birkaç handikapı var, daha doğrusu size öyle gelebilir. Yoksa benim için aşağıdaki maddeler çok problem değil.


    1) Yer yer Egea esintileri, örneğin tablet ekran daha büyüyebilir ve modernize edilebilir. Egea'lardaki lounge paket ekranı daha iyi. Fiat markasına bir şekilde çok aşina olduğumuz için daha farklı beklentileriniz varsa yanıt vermeyebilir.

    2) Fiat'a o para verilir mi diye düşünülmesi

    3) Motor TSI'a göre daha fazla yakıyor. Yani aracın karakteristiği 150 beygir aldıysan performanslı süreceksin modunda. Vitesi üst devirlerde atma eğilimi var, öyle DSG gibi hemen ilk fırsatta üst vitesi hedeflemiyor. Açıkçası araç da sizi buna zorluyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Skoda kamiq premium bu listede albenisi en fazla olan arac. Hem tatminkar bir donanima hem de tsi dsg kombinasyonuna sahip. Ustelik %50 otv den sattilar daha once. Juke da fotograflarda guzel duruyor ancak inceleyemedim daha. Nissanin dolu paketi %50 den vermesi pek mumkun gozukmuyor

    Sizin övdüğünüz kombinasyon tam da insanların tercih etmeme nedeni...


    Skoda DSG değil de, EAT gibi tam otomatik şanzıman kullansın, açık ara birinci olur ankette...


    Aynısı tüm VW grubu için geçerli,DSG'den vazgeçip tam otomatiğe geçsinler, anında farkla dünya lideri olur.

  • Bu segmente oldukca uzak biri olarak iclerinde sadece 2008 gorunce dikkatimi cekiyor. Tip olarak acik ara diyebilirim. Gerisini bilmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Yalnız otomatik vites 2008 in %50 ötv den satılacağına pek ihtimal vermiyorum. Bu fiyat aralığında manuel 2008 tercih edilmek zorunda kalınacaktır.

    Aynı şekilde Nissan Juke üst paketi çok premium olmuş, %50 lik ötv ile satılsa benim favorim olur ancak bu fiyat bandında yine manuel vites tercih edilmek durumunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami24 -- 11 Şubat 2021; 21:46:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ford puma, biraz daha makul fiyatlı olsa keşke

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda kamiq premium bu listede albenisi en fazla olan arac. Hem tatminkar bir donanima hem de tsi dsg kombinasyonuna sahip. Ustelik %50 otv den sattilar daha once. Juke da fotograflarda guzel duruyor ancak inceleyemedim daha. Nissanin dolu paketi %50 den vermesi pek mumkun gozukmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crosslandddd


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayhan kullanıcısına yanıt
    Ford Puma benim de beğendiğim Porsche havasında bir araç ancak en büyük handikapı bence arka koltuk alanının dar, tavanın alçak ve klostrofobik olması ile aile aracı olmaktan biraz uzak. Ayrıca yakıt tüketimi de diğer araçlara göre gerçek kullanımda daha yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami24 -- 11 Şubat 2021; 21:55:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Captur - Kamiq - 2008 üçlüsü arasında kalırdım ben bu seçenekler arasında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • %50 ötv ile hangisi turbo motor - otomatik vites veriyorsa benim tercihim o olurdu. sanırım kona derdim, orta paket 1.0 turbo - otomatik 230 sınırında idi kampanya ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 11 Şubat 2021; 22:3:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim kadarıyla 2008 ve Juke dışında diğer tüm modellerde orta paket otomatik vites alınabiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarım, motor, şanzıman, iç dizayn, hacim, konfor
    Verdiğin paranın hakkını alma hissiyatı
    Peugeot 2008

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Skoda Kamiq in de en büyük handikapı hız sabitleyici nin alt pakette olmaması. Uzun yol yapan biri olarak sırf bunun için bile benim gözümde alt sıraya düşüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aserkang kullanıcısına yanıt
    %80 lik dilimden 300k nın üzerine çıkılsa benim için 1 numara juke, 2 numara 2008 olurdu ancak %50 lik dilimde kalan paketlerini tercih etmem.

    Gerçi 300k nın üzerine çıkacak olsam direkt olarak c suv araçlara kayarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami24 -- 11 Şubat 2021; 22:42:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Juke 😕 ne bilim biraz şey.
    Şehir SUVu işini PSA grubu iyi çözdü. Yani 2008 olmazsa crossland olur.
    Ford, juke olmaz. hele kamiq (SUV havası bile yok)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai Cano da neyin nesi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Hajı Kona yani anla işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami24 -- 11 Şubat 2021; 22:29:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben b suv alacak olsam 2.el makyajlı kasa dizel otomatik 500x bakardım, iç mekan kalitesi ve yalıtımı sınıfında ilk üçe oynar, arkalar bağımsız süspansiyon, jeep renegade ile aynı araç.

    Tasarım kişiden kişiye değişir tabi, bana göre iç-dış harika.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-fiat-ogretmenden-acil-satilik-896120725/detay

    265 bine alırsın bunu, bu piyasada fırsat aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Hayırlı satışlar, umarım istediğin rakama satarsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grandland test ermeye gittim , gitmişken crossland baktım
    Özellikle makyajlının önü efsane güzel olmuş , grandland dan falan çok daha yakışıklı
    Çok sıkı bir araç gibi geldi , yumuşak plastik kullanımıda B sınıfına göre fazla , ben çok beğendim
    4 paket var , en altın bir üstü olan edition paket baya dolu ve yeterli
    Ön arka park sensörleri
    Led garlar
    Arka kamera
    Trafik işaret tanıma
    Apple CarPlay
    Şerit takip vs
    Öyle boş falan değil gayet de dolu araç
  • Hiçbiri. B-Suv diye birşey yoktur, uydurma tanımdır. bu araçların hepsi yükseltilmiş b sınıfı hb. aynı şekilde C-Suv diye de birşey yok crossover diye uydurdukları birşey, suvlar en kötü D sınıfından başlar, aşağısında suv aldım sanan kendini kandırır. bir diğer nokta temel aldıkları modelden hepi topu birkaç santim yüksekken fiyat olarak neredeyse 100.000 tl ye varan farklar vardır. az gelişmiş ülke insanı tercihidir.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.