Şimdi Ara

hararet sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
8.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 98 bir corsam var. benim sorunum şehir içi dur kalk'lardan kaynaklanan hararet. arabanın hararet yapmasında benim sürüş acemiliğimden kaynaklanıyor aslında. benim asıl sormak istediğim buna nasıl bir çözüm var mı?
    pazar sabahı acemiliğimi atmak için erkenden kalkıp sokaklar arasında turladım. genelde 1 ve 2. vitesi kullanınca araba doğal olarak hararet yaptı ve hafif bir yokuşu çıkarken kendiliğinden istop etti. bununla da kalmadı, dur kalklarda can sıkacak derecede arabayı istop ettirdim. yokuşun birinde yeşil ışık yanınca arabayı ardarda iki kere kaydırdım. arkamdaki taksici yandaki şeride geçmek zorunda kaldı. bir hayli can sıkıcı bir deneyim oldu.
    bir arkadaşım kendi şahinlerine bir düzenek yaptırdıklarını, düğmeye basınca fanın kendiliğinden çalıştığını söyledi. hararete karşı böyle bir önlem almışlar. bunun aslı var mı? böyle bir şeyi tavsiye eder misiniz. yarın işe gideceğim ve bir hayli cesaretim kırıldı.
    sorun ne kadar arabadan ne kadar benden kaynaklanıyor bilemiyorum ama şehir içi trafikte düşük hızda giderken arabam hararet yapıyor. corsa'larda fan 100'e yaklaşınca çalışıyor.
    önerebileceğiniz bir şey var mı bu durumla ilgili?
    tavsiyeleriniz varsa dinlemek isterim.







  • O dediğiniz düğmeli sistem yapılıyor. Oto elektrikcilerinde yaptıraiblirsin. Bu arada sanırım radyatörün dolu. En son ne zaman değişmiş?

    --

    Cesaretin asla kırılmasın. Herkes ilk başta senin gibiydi. Pratik yaptıkça el ayak koordinasyonunu öğreneceksin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kordecsine

    98 bir corsam var. benim sorunum şehir içi dur kalk'lardan kaynaklanan hararet. arabanın hararet yapmasında benim sürüş acemiliğimden kaynaklanıyor aslında. benim asıl sormak istediğim buna nasıl bir çözüm var mı?
    pazar sabahı acemiliğimi atmak için erkenden kalkıp sokaklar arasında turladım. genelde 1 ve 2. vitesi kullanınca araba doğal olarak hararet yaptı ve hafif bir yokuşu çıkarken kendiliğinden istop etti. bununla da kalmadı, dur kalklarda can sıkacak derecede arabayı istop ettirdim. yokuşun birinde yeşil ışık yanınca arabayı ardarda iki kere kaydırdım. arkamdaki taksici yandaki şeride geçmek zorunda kaldı. bir hayli can sıkıcı bir deneyim oldu.
    bir arkadaşım kendi şahinlerine bir düzenek yaptırdıklarını, düğmeye basınca fanın kendiliğinden çalıştığını söyledi. hararete karşı böyle bir önlem almışlar. bunun aslı var mı? böyle bir şeyi tavsiye eder misiniz. yarın işe gideceğim ve bir hayli cesaretim kırıldı.
    sorun ne kadar arabadan ne kadar benden kaynaklanıyor bilemiyorum ama şehir içi trafikte düşük hızda giderken arabam hararet yapıyor. corsa'larda fan 100'e yaklaşınca çalışıyor.
    önerebileceğiniz bir şey var mı bu durumla ilgili?
    tavsiyeleriniz varsa dinlemek isterim.


    MERHABA ,
    HERŞEYDE ÖNCE HAYIRLI OLSUN GÜLE GÜLE KULLANIN. CESARETİNİZ KIRILMASIN SİZ BUNU BAŞARMAK İÇİN BİR YOLU ÇIKMIŞSINIZ. BULUNDUĞUNUZ İLİ VEYA TRİFİK YOĞUNLUĞUNU BİLMİYORUM AMA ÇALIŞMAYA DEVAM EDİM. YÜKSEK DEVİRDE DÜŞÜK VİTES KULLANIRSANIZ HARARET YAPABİLİR. YİNEDE TAM EMİN OLABİLMEK İÇİN İŞİM UZMANI BİR SERVİSE GÖTÜRÜP KONTROL ETTİRİN. ŞAHİNLERDE OLAN SİSTEM USTA BİR ELEKTRİKÇİ TARAFINDAN ARACINIZA UYGULANABİLİR. OPEL ARAÇLARI YÜKSEK HARARETTE ÇALIŞAN ARAÇLAR. SİZİN HARARETİNİZ KAÇA KADAR ÇIKTI.

    İYİ GÜNLER...




  • opeL araçLarı geneLde 100 dercede termostat açar yani normaL bir arabaya göre haLi zor faNı açarr sen nasıL oLuyorda bu kadar sıkLıkLa fanı açtırabiLiyosun acaba!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    O dediğiniz düğmeli sistem yapılıyor. Oto elektrikcilerinde yaptıraiblirsin. Bu arada sanırım radyatörün dolu. En son ne zaman değişmiş?

    --

    Cesaretin asla kırılmasın. Herkes ilk başta senin gibiydi. Pratik yaptıkça el ayak koordinasyonunu öğreneceksin.


    arabayı yeni aldım radyatörü hakkında bilgim yok. tam olarak ne yapmam gerek. bunum için motor ustasına mı gitmem gerekiyor elektirik ustasına mı?

    arabayı dar sokak aralarında 1 de kullanıyorum genelde 2 deki hız kontrol duygumu azalttığı için dar yerlerde ikiye takmaya çekiniyorum sanıyorum hararet biraz da bundan oluyor. bugün çok şükür iyi geçti sadece bir kez istop ettirdim:)

    hararet 100'e yaklaştı. gerçi corsa'da 100'den sonra devreye giriyor bildiğim kadarıyla. bulunduğum il malesef istanbul. şu şehirde neredeyse günün her bir saatinde trafik yoğunluğu var. arabayı kullanırken arkamda bir araç belirince stres yapıyorum ve bu da hatayı doğuruyor. genelde istop ettirmelerimin bir nedeni de panik sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kordecsine -- 11 Şubat 2008; 21:18:52 >




  • bizim de 95 1.4 i astramız vardı. 1 sene boyunca aracın harareti en son seviyede kullandık. göstermediğimiz usta kalmadı. değiştirmedik parça kalmadı. yok termostad yok müşür yok lpg ayarı v.b en son sorunu bulduk. aracın ön ızgaraları kapalı imiş. yani fabrika çıkışı ızgaraların arasında hava girecek boşluk yok. dolayısıyla araba full hararet. usta eline aldı maket bıçağını ızgaraların arasında ki plastikleri kesti ne hararet kaldı ne de sıkıntı. belki alakası yok ama son çare oraya da bak derim. daha önce sanırım kimsenin başına gelmemiştir.
  • oluşan sorun fan müşürünün arızalı olması nedeniyle devreye girmemesi sonucunda oluşan hararettir. sorunun çözümü müşürün yenilenmesidir. bu sorun o senelerde 93-2000 arası çıkan opellerin çoğunda rastlanan bir sorundur.opel araçların termostat açma derecesi 89 dur.. bu yüzden kısa süreli bir dur kalk bile harareti kolaylıkla 100 dereceye getirir.. fan müşürünü yenileyin ve bence 79 derecelik bir termostatla eski termostatınızı değiştirin.

    benim önerilerim bunlar..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    206 hararet gösterge problemi..
    15 yıl önce açıldı
    Fluence Hararet Göstergesi Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Vuruntu Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • o dediğinizde çok haklısınız. birkaç dur kalkta hemen hararet yapıyor araba ve hangi ustaya sorsam bana opellerde fan yüze yaklaşınca açılır diyor.
    yalnız ben şunu sorucam. ben fanın sesini duyuyorum yani hararet yüze yaklaşmışken kontağı kapattığımda fanın da dururken çıkardığı vınlama sesini duyuyorum. bu durumda da müşür değiştirmeli miyim?
    bir de müşür ve termostat değişimini elektrik ustaları mı yapıyor motor ustaları mı?
  • Dostum senin sorunun bence radyatörün dolu olmasından kaynaklanıyor. Şişlenebilinecek bir tipse temizlet. Ya da değiştir. Bir ustaya göster bakalım radyatörü.
  • merhaba arkadaşlar
    benımde bır sorunum var hararetle ılgılı.
    şöyle anlatıyım sizlere arabamın problemı gıderken ve dururken rolantınde
    çalışırken hararet yapması,ama bıraz hızlı gıttıgınde hararet düşüyor
    hararet 100 e geldıgınde fan acıyor arabayı kapattıgımda ıse tekrar calısmıyor
    motorun soğumasını beklıyorum tekrar çalışmak için çok sinir edici bir durum
    arabamı stop etmıyorum cunku motor hararet yaptıgında tekrar çalısmıyor
    yaptıgınız yardımlar ıcın sımdıden cok tesekkur ederım...
    bu arada arabam 99 corsa
  • kardeş bende de citroen c3 var benzinli 2006 bende hararet sorunu yaşıyorum açık trafikte asla bir sıkıntı olmuyor ama dur kalk trafigine en fazla 20 dk dayanabiliyor hemen hareret yapıyor cokta yakmıs dediler değiştirdik gercekten conta cürümüş vaziyetteydi. neyse tekrar hareret yaptı bir kaöç gün sonra düzelmedi yani. bu kez müşürü değiştirdik.. bir kaç gün sorunsuz kullandım sonra trafige girince yine tekrarladı arac hava yapıyor.. ACABA HAVA YAPTIGI İÇİN FAN AÇMIYOR OLABİLİRMİ HAVA YAPTIRAN NEDENLER ARASINDA DEBRİYAJIN GEC KAVRAMASI BAGIRTILI KALKIŞLAR OLABİLİRMİ..? BENDE BİLMİYORUM YETK,Lİ SERVİSE GÖTÜRÜYORUM DAHA ÇÖZEMEDİLER..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.