Şimdi Ara

Hat Değerlerim Yarı Yarıya Düştü. Güncelleme:Telekom başka issden hizmet aldığım için işlem yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    75/4 Netspeed kullanıcısıydım. Fakat dün akşam hat değerlerim, maksimum hız değerlerim durduk yere neredeyse yarı yarıya düştü.
    Netspeed'e arıza kaydı bırakmak istediğimde ISRARLA hattımın maksimum 59mbit alabileceğini(onlara görünen maksimum değeri) söyleyip duruyorlar. Arıza kaydı açmıyorlar.Yetkili birini bağlamalarını istiyorum onuda yapmıyorlar. Bu kadar vurdum duymaz olabileceklerini düşünmemiştim. Sorunun çözümü için nereye nasıl başvurabilirim? Yoksa iptal ettirip netspeed maceramı sonlandırmalımıyım sizce?

    Ev içi tesisat: Modeme kadar eksiz tek parça cat6.

    Yaklaşık 1 Senedir VDSL 75Mbit kullanıyorum. Hiç sorun yaşamamıştım. Taki dün akşama kadar.
    Hat değerleri:
    Şuanki:
    Hat Değerlerim Yarı Yarıya Düştü. Güncelleme:Telekom başka issden hizmet aldığım için işlem yapmıyor
    Şuanki Hali Link

    Eski Hali:(Ocak 2019 da forumda paylaşmak için kaydetmiştim iyikide kaydetmişim.)
    Hat Değerlerim Yarı Yarıya Düştü. Güncelleme:Telekom başka issden hizmet aldığım için işlem yapmıyor
    Eski Hali Link



    Telefonda bu firmaya Tam Yarım saat dil döktüm fakat laftan anlayacak gibi değiller. BTK üzerinden Telekom üzerine şikayet kaydı oluşturdum belki ilgilenirler diye, şuanda ne yapacağımı bilmiyorum, sizce bu sorundan nasıl kurtulabilirim?

    Güncelleme 1:
    30.09.2019
    An itibari ile, Türk telekom ekipleri geldi, Bana port değişikliği yapıldığını(Modemden baktığımda modülasyon süresinde 21 saat civarı yazıyor ama en son ben resetlemiştim.),onlara ait olan bakır alt yapıda sorun olduğunu söylediler. Hatta bu hızları biz mahallede kimseye vermiyoruz, adsl 16 mbite geçin kopma olmasın diye tavsiye verdi.Bende kendilerine bana attan inip eşeğe binmemi söylediklerini(Yanlış anlaşılmasın, tenzih ederim, bana 75mbiti stabil alan hatta 16 mbit al dedikleri için böyle dedim.) 35b üzerinden sinyal verirlerse hattımın 200-300mbit destekleyeceğini söyledim.
    Yapabileceğim tek bir şey kaldı. Altyapının yenilenmesi için dilekçe vereceğim. Yine olmassa uğraşmayacağım. Birilerine laf anlatmaktan yoruldum.

    Ek olarak: Güncel hızım 47Mbit. 1 hafta içinde hızım 10Mbit daha azaldı.Über süper korozyon hastalığına yakalanmış demekki hattım.(!)

    Güncelleme 2:
    Az önce Türk Telekom il müdürlüğünden çıktım.
    Teknik ekipleri bana alt yapıda yedek devre olmadığını durumun dahada kötüleşeceğini çevrede çok arıza olduğunu bundan dolayı hattımın dahada kötüleşeceğini, daha çok çok oraya geleceğimi söyledi,bu abinin tavrı düzgündü, arayıp saha elemanından bilgi vs aldı.
    Bende alt yapı yenilemesi için nereye başvuracağımı vs. sordum beni karşı odadaki elemana yönlendirdi.

    İpin ucu burada kopuyor. Altyapıyla ilgili şikayetimi bu elemanada söyledim.Hizmet numarasını verdim.
    Hizmet numarasını kontrol ettiktem sonra diyaloğu aynen yazıyorum;
    -100 bin isteyen senmisin.
    +Evet benim usta Altyapım 2-3 hafta önce birden kötüleşti alt yapı yenilenmesi için başvuru dilekçe yapabiliyo....
    -Zaten bizim firmadan hizmet almıyormuşsun sana zaten gırkbeşbin(45bin) veriyoruz verebileceğimiz hız bu.

    Bunları söylerken tavırları bi görseniz. arkadaş sanki esnaf, telekomun patronu tok satıcı.


    Hat değerlerinin güncel hali:

    Mevcut Veri Oranı (Kbps)	4094	45282 
    Maximum Veri Oranı (Kbps) 34206 47661
    INP (Sembol) 0 0
    Çapraz ON ON
    Hat Zayıflaması (dB) 14.2 18.7
    Hatalar (Pkts) 0 0
    Gecikme (ms) 0 0
    Alım Gücü (dBm) 7.3 14



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf712 -- 30 Eylül 2019; 16:10:57 >







  • Hocam nerede otuyorsunuz bende bu firmayı birebir aynı paketi almayı düşünüyordum da ondan sormak istedim
  • Shonen Jump kullanıcısına yanıt
    Kırıkkale Hocam.


    Fikri olan / Yardımcı olabilecek birisi yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf712 Y kullanıcısına yanıt
    türk telekom il müdürlüğüne gidin orada vdsl ile ilgilenen ekiple görüşün port falan değiştirirler orada bir çözüm üretirler
  • ckm kullanıcısına yanıt
    Hocam telekom benimle ilgilenir mi, bizden hizmet almıyorsunuz diyebilirler mi?

    Bu arada Netspeed ile görüştüm. Müşterilerine sahip çıkmadıklarını, ... ve hattımı iptal ettireceğimi söyleyince arıza kaydı açtılar bakalım, Ekiplerinin konuyu araştıracaklarını söylediler, eğer ekiplerinden bir sonuç çıkmassa dediğinizi yapacağım bakalım hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf712 -- 20 Eylül 2019; 0:1:34 >
  • yusuf712 Y kullanıcısına yanıt
    tabiki ilgilenirler sonuçta hangi firma olursa olsun altyapı onların ve o firmadan para kazanıyorlar bölgenizde ki telekom çalışanları berbat değilse hizmet alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ckm -- 19 Eylül 2019; 23:2:51 >
  • Aynı sorun bende de var Pendik’te oturuyorum. Çoğu netspeed kullanıcısında var maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.