Şimdi Ara

Hattım Vodafone'a tam geçmedi sanırım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 3 gün önce Türk telekom'dan Vodafone'a faturalı olarak geçme talebinde bulundum. Bugün 18:30'da hattı kullanabilirsiniz diye mesaj geldi. Hatti taktım, telefonu yeniden baslattim. Önce servis yoktu 30dk sonra Vodafone yazısı geldi. Ama 2 saattir ne mesaj geldi, ne de mobil veriye girebiliyorum. Sadece birini arayabiliyorum.
    Yanımda uygulamasına girmek için sifre alayım dedim. S yazip 7000'e gönderince de '' Kurumsal aboneliklerde sadece ana numara sifre alabilir. Lutfen musteri hizmetlerini arayin'' dedi. Müşteri hizmetlerini aradım. Tecrübesizce geçiştire geçiştire bekleyin, gelir falan dedi.

    Sizde de geçen biri varsa böyle mi oldu? Beklemeli miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hayatınızın operatör anlamında en büyük hatasını yapmışsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Biraz bekleyin düzelecektir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene de Vodafone kullanıyordum. TT'da selfye gecenler icin uyguna bir paket görünce ona geçmiştim. TT taahutum bittiği için tekrar Vodadone'dan uyguna bir pakete geçeyim dedim. Gecen sene sıkıntı yaşamamıştım. 1 sene içinde Vodafone kendini bozduysa hata etmişim demektir hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam *101# tuşlayıp numaranız doğru mu diye kontrol edin isterseniz.
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    Yaptım, numaram doğru hocam.
    Saat 21 itibariyle hala geçiş mesajı gelmedi. Mobil veriye girmiyor. Sadece sol üstte vodafone TR yazıyor.
  • Benim basima geldi, müsteri hizmetlerini acip kayit actirmaniz gerekiyor, gun icinde hatti resetleyip geri donus sagliyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benim başima da turkcell deyken gelmişti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugun ayni sey benimde basima geldi. Bu durum duzeliyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son durum nedir?

  • ben 2 ci hatti turkcrll gectim telwfon sarj konusunda duzeldi
  • Pankreasına Talibim kullanıcısına yanıt
    Genelde şarj durumu kotu vodadone de
  • Uzun zaman geçmiş. Sanırım yazıyı yazdığım günden sonraki gün hatam düzelmişti. Sorunsuz kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam ben size ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım bende de aynı problem var hattım hala geçiş aşamasında gözüktüğünü söylüyorlar müşteri hizmetlerinden bu durumu nasıl çözüme kavuşturdunuz acaba bana öneriniz var mıdır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanakdmn

    hocam ben size ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım bende de aynı problem var hattım hala geçiş aşamasında gözüktüğünü söylüyorlar müşteri hizmetlerinden bu durumu nasıl çözüme kavuşturdunuz acaba bana öneriniz var mıdır ?

    Hocam beklemek dışında bir şey yapmadım maalesef. Kendiliğinden geçiş yaptı. 1 gün daha bekleyin. Telefonu gün içinde aç-kapa yapın. 24 saat içinde geleceğini umuyorum.

  • anladım hocam cumartesi normalde hattı takıp kullandım hala da kullanıyorum ama böyle sorunlar can sıkıyor maalesef 1/2 gün daha bekleyeyim hiç olmazsa hattımı tekrar turkcell taşıyacağım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.